3. Vrouwen pakken meestal 8 tot 16 kilo afhankelijk van hun spierballen dus ik weet niet hoe effectief de volgende oefeningen zijn met een 2/4 kilo kettlebell. Zelf doe ik voornamelijk:quote:Op maandag 13 januari 2014 19:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
2; linzen zijn bijvoorbeeld ook een zeer goede kaliumbron. Bevatten veel minder kcal, zijn ook leuke (vegetarische) gerechten van te maken die zeer goed vullen en is gezond. Minder makkelijk dan een banaan meenemen, maar je moet ergens beginnen. Overigens krijg je echt wel genoeg kalium binnen, in kwark zit ook al 150mg/100 gram aan kalium. En gezien jouw kwarkinname...
Als alternatief voor banaan door je kwark kun je ook eens kijken in de zure vruchten, die zitten vol anti-oxidanten. Kiwi, bessen etc.
3: vertel mij eens even wat voor oefeningen ik met mijn kettlebells kan gaan doenHeb nu een 2 en een 4 kg in huis om mee te beginnen.
4: Mwah. Maar genoeg andere fruitsoorten. Zoals hierboven al de zure fruitsoorten, maar bijvoorbeeld een appel in kleine stukjes gesneden met een beetje kaneel erdoor doet ook al veel goeds voor de smaak.
7: Vegetarisch eten is voor een vleeseter pur sang natuurlijk wel een stuk lastiger, maar wel de moeite waard om te proberen. Leuke beginnersrecepten staan oa in de boeken van De Vegetariër (De dikke, de dunne en de snelle heb ik zelf in huis). Ook kun je eens het boek van Evy Gruyaert; "Start to Veggie" proberen.
8: Daarom ben ik fan van overnight oats![]()
Yep. Er stond 16% gerookte kip (kippenvlees 15%, E-nummers).quote:Op maandag 13 januari 2014 18:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Zeker weten dat de salade niet voor 15% uit kip bestaat?
Klopt, maar ik verwacht toch dat wanneer ik gerookte kip eet, in ieder geval 60% daadwerkelijk kip is.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:30 schreef loveli het volgende:
En niet dat ik per se een E-fan ben, maar vitamine C heeft ook een E-nummer. Niet alle E's zijn ev0l.
is dat niet 15 vd 16 procent?quote:Op maandag 13 januari 2014 19:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Yep. Er stond 16% gerookte kip (kippenvlees 15%, E-nummers).
Ik sport nu een maand of 5 pas, spierballen zijn nog in wordingquote:Op maandag 13 januari 2014 19:43 schreef Klokov het volgende:
[..]
3. Vrouwen pakken meestal 8 tot 16 kilo afhankelijk van hun spierballen dus ik weet niet hoe effectief de volgende oefeningen zijn met een 2/4 kilo kettlebell. Zelf doe ik voornamelijk:
• Two/one-arm swings
• One arm snatches
• One arm press
• One arm floor press
• Turkish getup
• Lunges
• Squats
• Under the leg pass
• Windmill
Instructievideo's zijn op youtube te vinden
Volgens mij is het niet gangbaar om het op die manier te stellen. Dan zou het 94% kippenvlees zijn. Maar ergens wel een stuk logischer ja.quote:
Haha.. ja.. Hmm.. ben benieuwd of iemand ons het echte antwoord kan gevenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet gangbaar om het op die manier te stellen. Dan zou het 94% kippenvlees zijn. Maar ergens wel een stuk logischer ja.
Ik zou zeggen, ga er door heen. Anders heb je altijd een oplossing nodig ervoor, en dan ben je een suikerjunkquote:Op maandag 13 januari 2014 21:11 schreef Meke het volgende:
Hmm, ik merk vandaag ineens het suikertekort. Ben chagrijnig en heb hoofdpijn (en enorme suikercraving). Is dit iets waar ik doorheen moet of zijn er oplossingen voor?
Momenteel ben ik in staat bij de buren een kopje suiker te lenen () en dat uit te likken
Mehh, daar was ik al bang voorquote:Op maandag 13 januari 2014 21:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, ga er door heen. Anders heb je altijd een oplossing nodig ervoor, en dan ben je een suikerjunk(maar volgens mij is 95% van de mensheid dat wel..
)
Heb het net ff bekeken op youtube, ziet er pittig uit. Jammer dat ze bij mijn sportschool alleen een paar Les Mills groepslessen geven. Enneh, deze bron geeft 379 kcal verbranding aan voor Xco.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:16 schreef PluisigNijntje het volgende:
Hoooly shit. Net terug van Xco, had niet verwacht dat het zo zwaar zou zijnHeerlijk.
Nu een bak kwark met muesli eten. Dan zit ik in totaal ongeveer op 2050 kcal, toch nog behoorlijk veel geworden.
Hoeveel zou je met Xco verbranden?
En als je nou savonds/wanneer je vaak suiker wilt eten wat ruimte overhoudt voor fruit? Zit bomvol (goede) suikers..quote:Op maandag 13 januari 2014 21:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Mehh, daar was ik al bang voorIk ga wel vroeg slapen vanavond
Die komen bij mij ook behoorlijk uit de verfquote:Op maandag 13 januari 2014 19:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik sport nu een maand of 5 pas, spierballen zijn nog in wordingMeest opvallende aan mn armen zijn mn triceps die ineens op komen zetten als een malle. Tricep dips
Balen.quote:
Balen!quote:
hier staat tot 500quote:Op maandag 13 januari 2014 21:16 schreef PluisigNijntje het volgende:
Hoooly shit. Net terug van Xco, had niet verwacht dat het zo zwaar zou zijnHeerlijk.
Nu een bak kwark met muesli eten. Dan zit ik in totaal ongeveer op 2050 kcal, toch nog behoorlijk veel geworden.
Hoeveel zou je met Xco verbranden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |