abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135522850
Heeft een van jullie ervaring met de wake-up lights van Philips? Ik vond ze eigenlijk te duur, maar m'n ochtenden (en de rest van de dag daarmee eigenlijk ook) zijn echt hels momenteel. Als ik volgende week echt aangenomen ben ga ik mezelf er één cadeau doen, in de hoop dat ik dan wél genoeg heb aan 8 uur slaap per nacht :{.

Ik ga nu ook maar even een wandeling doen, in de hoop dat ik daarmee energie opwek om m'n kerstboom mee op te ruimen :') :@.
pi_135522882
Ze zijn echt geweldig C_C!
  Licht Ontvlambaar woensdag 15 januari 2014 @ 16:04:10 #253
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_135523124
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:14 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Nou, inderdaad! En waarom in vredesnaam die calorieën verspillen aan bijvoorbeeld melk in je koffie? Ik word bovendien erg verdrietig van aardappeltjes met jus, een hamlapje erbij en wat losse groentes. Wooptiedoo.
Omdat ik koffie zonder melk niet te hachelen vind en er maagpijn van krijg ;) Waarom verdrietig van aardappeltjes met jus, vlees en groente? Voor heel veel Nederlanders is dit een heel herkenbare maaltijd.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_135525199
Zo'n wake up light lijkt me heerlijk! Ik slaap ook altijd met de gordijnen open zodat ik wat natuurlijker wakker wordt. Jammer dat dat in de winter niet werkt.. ;(
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  Moderator woensdag 15 januari 2014 @ 17:19:11 #255
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_135525749
Een vriendin van mij had haar wakeuplight op vogeltjes gezet, waardoor ze ook als ze uit kon slapen wakker werd door de vogels buiten :') Dus dat is alvast een waarschuwing voor als je hem gaat kopen c_c, GEEN vogelgeluiden :D

Ik ga vanavond weer wegen en ik ben benieuwd! Ik was stiekem aan het overwegen om vandaag niks te eten en te drinken zodat ik minder zou wegen :+ Niet echt hoor, maar ik hoop gewoon echt dat er IETS te zin is, want motivatie enzo *O*
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_135526102
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 16:04 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Omdat ik koffie zonder melk niet te hachelen vind en er maagpijn van krijg ;) Waarom verdrietig van aardappeltjes met jus, vlees en groente? Voor heel veel Nederlanders is dit een heel herkenbare maaltijd.
Het is een algemeen dieetvoorschrift, dus waarom zou het Voedingscentrum daarin speciaal rekening houden met mensen die twee kopjes koffie als eerste tussendoortje willen drinken en die alleen lusten met een scheut melk erbij? Twee koffie drinken 's ochtends is sowieso niet de beste keuze, dus ik zou er überhaupt geen advies van maken. Mensen kunnen er natuurlijk van afwijken. Daarom doet het voedingscentrum er verstandig aan mensen eraan te herinneren dat daar de 'verborgen' calorieën in zitten. Er zijn genoeg mensen die alleen een flinke cappuccino lusten en als je er daar een paar per dag van drinkt met flink vette melk, dan krijg je al gauw meer aan calorieën binnen dan je denkt.

Ik vind aardappel-groente-vlees-jus erg ongeïnspireerd. Ik begrijp dat veel mensen het prima vinden, misschien ook omdat het een gewoonte is en ze niet zo goed weten wat er nog meer te bedenken valt. Het Voedingscentrum kan hen daarbij helpen. Geef dan drie typen avondmenu's of zo, waarvan op z'n minst één vegetarisch. (En als ik heel kritisch ben: een hamlapje is niet de beste keuze, jus ook niet, en aardappelen ook niet echt.)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 15 januari 2014 @ 17:49:29 #257
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_135526964
Claudia, je zegt weer hele verstandige dingen O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_135526969
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:58 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Welkom! Misschien is het voor jou te overwegen om in het Slank-topic te posten. Hier zitten vooral fatties en former-fatties. Als je je hier meer thuis voelt, ben je natuurlijk van harte welkom :Y

Je geeft aan dat je veel sport. Heb je al eens op je sportschool je vetpercentage laten meten? Bmi zegt natuurlijk niet alles. Misschien heb je bijzonder veel spiermassa en hoef je dus eigenlijk niet af te vallen.

Vertel ook eens wat je zoal eet op een dag?
ik heb een poosje meegelezen in beide topic's en denk dat ik het hier gezelliger vind hihi.

mijn vetpercentace ligt op dit moment rond 30%
dit bevind zich vooral in de standaard vrouwelijke probleemzone's te weten mn buik en heupen. Zelfs zonder kleding aan heb ik de zogenoemde muffintop, over de rol rond mn bh band maar niks te zeggen.

vandaag had ik dit op het menu staan:
O: brinta zonder toegevoegd suiker
T: 1 volkoren boterham met boterhamworst, 1 appe;
L: 3 volkoren brood, met 20+ kaas 20+ smeerkaas en kipfilet
T: 1 banaan, trosje druiven
D: bord homemade lasagna (ik gebruik uitsluitend verse producten, saus word ook zelfgemaakt)
T : 250 gram magere kwark

de kwark moet ik nog nemen, straks eerst een uur kangoojumpen

edit: krachttrainingen doe ik thuis. Mijn vriend is ook erg fanatiek met krachttraining, die heeft alles aangeschaft dus dat doen we samen op onze zolder!
pi_135527041
quote:
6s.gif Op woensdag 15 januari 2014 17:49 schreef aapieannie het volgende:

[..]

ik heb een poosje meegelezen in beide topic's en denk dat ik het hier gezelliger vind hihi.

mijn vetpercentace ligt op dit moment rond 30%
dit bevind zich vooral in de standaard vrouwelijke probleemzone's te weten mn buik en heupen. Zelfs zonder kleding aan heb ik de zogenoemde muffintop, over de rol rond mn bh band maar niks te zeggen.

vandaag had ik dit op het menu staan:
O: brinta zonder toegevoegd suiker
T: 1 volkoren boterham met boterhamworst, 1 appe;
L: 3 volkoren brood, met 20+ kaas 20+ smeerkaas en kipfilet
T: 1 banaan, trosje druiven
D: bord homemade lasagna (ik gebruik uitsluitend verse producten, saus word ook zelfgemaakt)
T : 250 gram magere kwark

de kwark moet ik nog nemen, straks eerst een uur kangoojumpen

edit: krachttrainingen doe ik thuis. Mijn vriend is ook erg fanatiek met krachttraining, die heeft alles aangeschaft dus dat doen we samen op onze zolder!
Net lijstje in combinatie met een uur sporten.
pi_135527101
quote:
5s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Heeft een van jullie ervaring met de wake-up lights van Philips? Ik vond ze eigenlijk te duur, maar m'n ochtenden (en de rest van de dag daarmee eigenlijk ook) zijn echt hels momenteel. Als ik volgende week echt aangenomen ben ga ik mezelf er één cadeau doen, in de hoop dat ik dan wél genoeg heb aan 8 uur slaap per nacht :{.

Ik ga nu ook maar even een wandeling doen, in de hoop dat ik daarmee energie opwek om m'n kerstboom mee op te ruimen :') :@.
Yes, ik heb er een die zo oud is dat hij bijna retro te noemen is :7. Kan radio, vogeltjes en een of ander vage klankschalending en dan het lampje O+. Wat al genoemd werd, GEEN vogeltjes gebruiken. Dan ga je wakker worden van vogels. Ook als het niet je wekker is.
Voldoende slaap heb je sowieso nodig, maar de lamp gaat een half uur voordat de wekker afgaat al branden waardoor je veel prettiger wakker gaat worden, vooral nu het zo donker is 's ochtends. Mocht hij ooit de geest geven dan komt er zeker wel een nieuwe.

Voor mensen met een Vomar in de buurt: mango en avocado voor 89 cent per stuk :9
pi_135527347
Mooi, dan is de keuze bij deze definitief gemaakt en ga ik er één kopen zodra m'n salaris binnen is. Mommenteel is het zo dat ik op zich wel op tijd wakker kan worden, maar dan nog zó moe ben dat opstaan en iets doen simpelweg geen optie lijkt, en college overslaan veel makkelijker is :'). Gevolg: te veel slapen, hoofdpijn, algehele malaise. Dus.
pi_135527457
Ik zou hem je bijna een weekje willen lenen... maar dan moet ik de mijne teveel missen :@ O+
pi_135527758
quote:
17s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:03 schreef douche-eendje het volgende:
Ik zou hem je bijna een weekje willen lenen... maar dan moet ik de mijne teveel missen :@ O+
Haha lief O+ Maar je mag hem van Philips 40 nachten proberen, dus ideaal!
pi_135527807
quote:
2s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:11 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Haha lief O+ Maar je mag hem van Philips 40 nachten proberen, dus ideaal!
Doen :Y
pi_135529442
Iemand nog tips waar ik goedkoop sportkleding kan kopen (niet online)?
pi_135529699
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:49 schreef Sarabi het volgende:
H&M ^O^
pi_135529705
quote:
Deze stond al in het topic:
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 23:17 schreef PluisigNijntje het volgende:
De Aktiesport heeft trouwens dikke aanbiedingen op sportkleding! Sommige dingen zijn ook tweede artikel voor 1 euro :)
Heb 2 mooie Puma shirtjes besteld O+ , ik had eigenlijk helemaal geen sportshirts meer en met eentje red ik het niet merk ik. :D
Maar ik heb mijn shirts bij de action gekocht deze zomer. Dus of ze er nu nog zijn weet ik niet..
pi_135529783
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:55 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

H&M ^O^
Te ver weg -O-
Geld dat ook voor de gewone winkels van Aktiesport?
pi_135529904
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:56 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Te ver weg -O-
Ik neem aan van wel eigelijk.. je kunt het altijd proberen. :)
pi_135530011
quote:

[..]

Te ver weg -O-
Prut want die hebben juist fijne prijsjes -O-
pi_135530044
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:58 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Ik neem aan van wel eigelijk.. je kunt het altijd proberen. :)
Zal er eens binnenwandelen, is wel een mooie aanbieding inderdaad.
pi_135530590
quote:

[..]

Te ver weg -O-
Online H&M? ik vind dat zelf fijner dan in de winkel.
En ik vind het echt heeeeel fijn spul! Het valt alleen wel erg groot.
pi_135530691
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 19:09 schreef rawwwrr het volgende:

[..]

Online H&M? ik vind dat zelf fijner dan in de winkel.
En ik vind het echt heeeeel fijn spul! Het valt alleen wel erg groot.
Wil graag dit weekend al sporten in mijn nieuwe kleding en heb slechte ervaringen met de levertijden van H&M (helaas).
pi_135531333
O: vergeten
T: 2 boterhammen met hagelslag, banaan
L: 2 boterhammen hagelslag, 1 pindakaas
T: mandarijn
D: twijfel... Pindasoep met een pistoletje of stamppot rucola/bonen in tomatensaus.
T: klein stukje pure chocolade of wat cassavekroepoek

Met andere woorden: ruk. Oorzaak: vergeten te ontbijten thuis en vergeten eten mee te nemen naar mijn werk. Laat thuis gisteren, vanochtend verslapen, en moest ook al naar de fysio onder werktijd dus wilde niet ook nog boodschappen gaan doen. En behalve hagelslag en het laatste beetje pindakaas was er niets wat ik mocht helaas.

Dat kan morgen beter!
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  woensdag 15 januari 2014 @ 20:17:27 #275
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_135534796
quote:
Scapino, Brisltol, Action, Zeeman
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')