Ow balen joh! Ik dacht dat het iets mey rauwe wortels zou worden. Gekookte wortels vind ik niet lekker. Dan hou ik het op mijn doodsimpele geraspte wortel met een geraspte appel verse peper en een beetje honing-mosterddressingquote:
Geraspte rauwe wortels met hele zure vinaigrette! Nom.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:05 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ow balen joh! Ik dacht dat het iets mey rauwe wortels zou worden. Gekookte wortels vind ik niet lekker. Dan hou ik het op mijn doodsimpele geraspte wortel met een geraspte appel verse peper en een beetje honing-mosterddressing
Doe eens niet zo krampachtig... je mag trots zijn op wat je doet en wat je hebt bereikt!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:07 schreef Qwea het volgende:
Ik baal er nog steeds van dat mijn vet percentage omhoog gaat. Ook al klopt daar ws geen moer van, dan nog.
En dit is een goede tip, want ik heb nog maar één sportbroek over, wat nogal wat planning met het draaien van was vergt op het moment.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:17 schreef PluisigNijntje het volgende:
De Aktiesport heeft trouwens dikke aanbiedingen op sportkleding! Sommige dingen zijn ook tweede artikel voor 1 euro
Heb 2 mooie Puma shirtjes besteld, ik had eigenlijk helemaal geen sportshirts meer en met eentje red ik het niet merk ik.
Precies! Ik kook vaak een beetje pasta extra of rooster wat extra groente of aardappelpartjes bij het avondeten, zodat ik de volgende dag saladevulling heb. Superhandig, veel goedkoper en lekkerder dan kant en klaarquote:Op woensdag 15 januari 2014 09:19 schreef PluisigNijntje het volgende:
Darake: alles wat in zo'n maaltijd zit kun je zelf ook maken. Begin met een restje aardappel of pasta en sla en voeg daar de 'smaak' van je keuze aan toe. Dus bijv. Geitenkaas met peer/druif en walnoten, of appel met gerookte kip. Alles kan en het smaakt bijna altijd goed.
Doe er eens kaas door, of pijnboompitjes
Een pagina of 2 terug heb ik ook een (goedkoop!) recept gepost.
Krijgt jouw lijf ook af en toe rust tussen het sporten door?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:19 schreef Vicky het volgende:
Oeh Clums, mag ik het recept?
Zooo ik heb me toch lekker gesport vandaag. Vanmorgen de nieuwe release van de Vive en die was killing. Vanavond de nieuwe bodybalance.... 8 minuten alleen maar bovenbenen.. maar zoooo lekker.
morgen weer lekker shapen.
Kan zeker slechter, maar ook nog wel beter. Ik vind twee koppen tomatensoep en een stuk lasagne stiekem wel veel als diner. Ligt er aan hoe veel groente je in de lasagne en tomatensoep stopt, maar ik vind het te weinig groente.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo, ik heb mezelf verplicht om morgen m'n zooi weer op orde te krijgen door m'n broertje uit te nodigen voor het eten. Dat betekent namelijk dat ik sowieso m'n huis op moet ruimen morgen. Daarnaast kreeg ik het verzoek om Jamie's couscoussalade met kip en boontjes te maken, dus gezond eten: check
. Laistje voor morgen:
O: havermout, kersen, melk, 2tl suiker
T: peer
L: 3 sneetjes donker met 1,5 plak kaas en 2 gebakken eitjes
T: magere kwark met een appel en kaneel erdoorheen
D: couscoussalade uit 30 minute meals met kipfilet, sperzieboontjes, doperwtjes, feta en citroen.
Lijstje voor vandaag was:
O: havermout, kers, enz enz
T: krentenbol met kaas
L: 3 sneetjes donker met 1,5 plak kaas en 2 gebakken eitjes
D: 2 koppen tomatensoep, stukje lasagne
T: 2 peren![]()
Kan slechter.
hey je gaat me voorbijquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:12 schreef Sjeen het volgende:
En ik schommel rustig door naar beneden... Kijken of ik voor mijn verjaardag in april door de 80 grens kan breken
In tomatensoep kun je een hele hoop tomaten kwijt hoor :p die uit een zak is ook wel ok qua groente, en heel laag in kcal. Ik vind dat het wel bij de lasagne kanquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:09 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Precies! Ik kook vaak een beetje pasta extra of rooster wat extra groente of aardappelpartjes bij het avondeten, zodat ik de volgende dag saladevulling heb. Superhandig, veel goedkoper en lekkerder dan kant en klaar
[..]
Krijgt jouw lijf ook af en toe rust tussen het sporten door?
[..]
Kan zeker slechter, maar ook nog wel beter. Ik vind twee koppen tomatensoep en een stuk lasagne stiekem wel veel als diner. Ligt er aan hoe veel groente je in de lasagne en tomatensoep stopt, maar ik vind het te weinig groente.
Ligt helemaal aan het stuk lasagne, maar van alleen 2 koppen tomatensoep zou ik weer honger krijgen....quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:14 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
In tomatensoep kun je een hele hoop tomaten kwijt hoor :p die uit een zak is ook wel ok qua groente, en heel laag in kcal. Ik vind dat het wel bij de lasagne kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |