abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 januari 2014 @ 21:05:58 #201
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135494868
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 20:19 schreef Skoap het volgende:

[..]

mjam thnx!
Ow balen joh! Ik dacht dat het iets mey rauwe wortels zou worden. Gekookte wortels vind ik niet lekker. Dan hou ik het op mijn doodsimpele geraspte wortel met een geraspte appel verse peper en een beetje honing-mosterddressing :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_135495103
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 21:05 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ow balen joh! Ik dacht dat het iets mey rauwe wortels zou worden. Gekookte wortels vind ik niet lekker. Dan hou ik het op mijn doodsimpele geraspte wortel met een geraspte appel verse peper en een beetje honing-mosterddressing :)
Geraspte rauwe wortels met hele zure vinaigrette! Nom.

Ik heb echt een gat in de lucht gesprongen toen ik dit recept vond, want ik at die wortels vaak bij mijn falafel en had me al meerdere malen afgevraagd hoe ze dat maakten. En ziedaar, de oplossing. Ik denk dat ik het af en toe ga maken om ook bij mijn lunch makkelijk iets van groente te kunnen eten! En het is lekker cheap, want winterpeen is goedkoop!
pi_135495200
Ghehe, de instructrice tijdens squats met gewicht: 'Zooo, ik heb er al eentje laten vliegen hoor!' :D
:')
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_135495553
Yay voor kleren waarvan je van te voren denkt "hier pas ik nooit in" en dan terug moeten sturen omdat ze te groot zijn. *O*
pi_135496614
Dat zijn de betere kleren ja :D

O: 2 volkorenboterhammen met pindakaas
T: banaan
L: 3 volkorenboterhammen met oude kaas en komkommer :9 ; handje cherrytomaatjes.
T: rijstwafel, appel
D: 250 gram wokgroenten, wokreepjes(vleesvervanger) en noodles.
S: Bootcamp. Oa 4.5 km hardlopen naast alle krachttraining-dingen O+
T: magere kwark met muesli
pi_135497478
Zo, ik heb mezelf verplicht om morgen m'n zooi weer op orde te krijgen door m'n broertje uit te nodigen voor het eten. Dat betekent namelijk dat ik sowieso m'n huis op moet ruimen morgen B-). Daarnaast kreeg ik het verzoek om Jamie's couscoussalade met kip en boontjes te maken, dus gezond eten: check :9. Laistje voor morgen:

O: havermout, kersen, melk, 2tl suiker
T: peer
L: 3 sneetjes donker met 1,5 plak kaas en 2 gebakken eitjes
T: magere kwark met een appel en kaneel erdoorheen
D: couscoussalade uit 30 minute meals met kipfilet, sperzieboontjes, doperwtjes, feta en citroen O+.

Lijstje voor vandaag was:
O: havermout, kers, enz enz
T: krentenbol met kaas
D: 2 koppen tomatensoep, stukje lasagne
T: 2 peren :9

Kan slechter.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 22:07:38 #207
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135498596
Ik baal er nog steeds van dat mijn vet percentage omhoog gaat. Ook al klopt daar ws geen moer van, dan nog.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 14 januari 2014 @ 22:52:23 #208
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_135501898
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:07 schreef Qwea het volgende:
Ik baal er nog steeds van dat mijn vet percentage omhoog gaat. Ook al klopt daar ws geen moer van, dan nog.
Doe eens niet zo krampachtig... je mag trots zijn op wat je doet en wat je hebt bereikt!
Verdomme, word er wel eens boos om, je geeft jezelf de kans niet om blij te zijn met jezelf.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_135503474
De Aktiesport heeft trouwens dikke aanbiedingen op sportkleding! Sommige dingen zijn ook tweede artikel voor 1 euro :)
Heb 2 mooie Puma shirtjes besteld O+ , ik had eigenlijk helemaal geen sportshirts meer en met eentje red ik het niet merk ik. :D
pi_135503602
Oeh Clums, mag ik het recept?

Zooo ik heb me toch lekker gesport vandaag. Vanmorgen de nieuwe release van de Vive en die was killing. Vanavond de nieuwe bodybalance.... 8 minuten alleen maar bovenbenen.. maar zoooo lekker.
morgen weer lekker shapen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_135504247
Ik heb ook fijn gesport!

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 23:17 schreef PluisigNijntje het volgende:
De Aktiesport heeft trouwens dikke aanbiedingen op sportkleding! Sommige dingen zijn ook tweede artikel voor 1 euro :)
Heb 2 mooie Puma shirtjes besteld O+ , ik had eigenlijk helemaal geen sportshirts meer en met eentje red ik het niet merk ik. :D
En dit is een goede tip, want ik heb nog maar één sportbroek over, wat nogal wat planning met het draaien van was vergt op het moment. :)
pi_135505414
Hai hai! Meld me bij deze ook in het topic, ben een paar weken terug begonnen en heb d'r al een 6.5 kilo vanaf en daarbij mijn eerste target gehaald! Met een BMI van ruim 39 is dat ook echt wel nodig. Heb eigenlijk altijd wat overgewicht gehad, zelfs bij geboorte. Ga kijken of ik daar definitief verandering in kan brengen! Ik stel mijn targets in kleine stapjes: zo probeer ik gemotiveerd te blijven en probeer ik niet op te geven wanneer het even niet mee zit.

Heb veel van mijn voedsel vervangen door volkoren brood en magere kwark. Ben daarnaast wat meer gaan fietsen en wandelen.

Eet nu tussendoor boterhammen op het werk, wil binnenkort over naar salades. Nu zijn de kant-en-klaar salades (ah/jumbo ed) best lekker zonder de dressing alleen soms best veel zo'n bak: Iemand tips om een goedkope maar goed vullende salade in elkaar te draaien?
  woensdag 15 januari 2014 @ 07:26:29 #213
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135508925
Wat zit er in die kant en klare salades dan.. Die kan je toch na maken?
pi_135509000
Zelf maken is veel lekkerder.

Het gaat hiet weer de goede kant op.. van 78 zondag naar 76,9 vanmorgen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_135509008
Yay. Ons aangekomen :(
pi_135509564
quote:
13s.gif Op woensdag 15 januari 2014 07:41 schreef LovelyLady het volgende:
Water ;)
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_135509716
quote:
2s.gif Op woensdag 15 januari 2014 08:53 schreef Klokov het volgende:

[..]

Water ;)
Ik 0,6kg. Is vast vocht van het sporten idd :)
pi_135509939
Darake: alles wat in zo'n maaltijd zit kun je zelf ook maken. Begin met een restje aardappel of pasta en sla en voeg daar de 'smaak' van je keuze aan toe. Dus bijv. Geitenkaas met peer/druif en walnoten, of appel met gerookte kip. Alles kan en het smaakt bijna altijd goed.
Doe er eens kaas door, of pijnboompitjes
Een pagina of 2 terug heb ik ook een (goedkoop!) recept gepost. :)

[ Bericht 4% gewijzigd door PluisigNijntje op 15-01-2014 09:31:41 ]
  woensdag 15 januari 2014 @ 09:35:10 #219
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135510192

Ik vind die app zo baas :D
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_135510629
quote:
13s.gif Op woensdag 15 januari 2014 07:41 schreef LovelyLady het volgende:
Schommelen hoort er bij :*
Dat is niet echt 'aankomen'
  woensdag 15 januari 2014 @ 10:09:06 #221
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135510946
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 09:19 schreef PluisigNijntje het volgende:
Darake: alles wat in zo'n maaltijd zit kun je zelf ook maken. Begin met een restje aardappel of pasta en sla en voeg daar de 'smaak' van je keuze aan toe. Dus bijv. Geitenkaas met peer/druif en walnoten, of appel met gerookte kip. Alles kan en het smaakt bijna altijd goed.
Doe er eens kaas door, of pijnboompitjes
Een pagina of 2 terug heb ik ook een (goedkoop!) recept gepost. :)
Precies! Ik kook vaak een beetje pasta extra of rooster wat extra groente of aardappelpartjes bij het avondeten, zodat ik de volgende dag saladevulling heb. Superhandig, veel goedkoper en lekkerder dan kant en klaar :D

quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 23:19 schreef Vicky het volgende:
Oeh Clums, mag ik het recept?

Zooo ik heb me toch lekker gesport vandaag. Vanmorgen de nieuwe release van de Vive en die was killing. Vanavond de nieuwe bodybalance.... 8 minuten alleen maar bovenbenen.. maar zoooo lekker.
morgen weer lekker shapen.
Krijgt jouw lijf ook af en toe rust tussen het sporten door?

quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 21:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo, ik heb mezelf verplicht om morgen m'n zooi weer op orde te krijgen door m'n broertje uit te nodigen voor het eten. Dat betekent namelijk dat ik sowieso m'n huis op moet ruimen morgen B-). Daarnaast kreeg ik het verzoek om Jamie's couscoussalade met kip en boontjes te maken, dus gezond eten: check :9. Laistje voor morgen:

O: havermout, kersen, melk, 2tl suiker
T: peer
T: magere kwark met een appel en kaneel erdoorheen
D: couscoussalade uit 30 minute meals met kipfilet, sperzieboontjes, doperwtjes, feta en citroen O+.

Lijstje voor vandaag was:
O: havermout, kers, enz enz
T: krentenbol met kaas
D: 2 koppen tomatensoep, stukje lasagne
T: 2 peren :9

Kan slechter.
Kan zeker slechter, maar ook nog wel beter. Ik vind twee koppen tomatensoep en een stuk lasagne stiekem wel veel als diner. Ligt er aan hoe veel groente je in de lasagne en tomatensoep stopt, maar ik vind het te weinig groente.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Licht Ontvlambaar woensdag 15 januari 2014 @ 10:12:43 #222
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_135511029
En ik schommel rustig door naar beneden... Kijken of ik voor mijn verjaardag in april door de 80 grens kan breken :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_135511066
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 10:12 schreef Sjeen het volgende:
En ik schommel rustig door naar beneden... Kijken of ik voor mijn verjaardag in april door de 80 grens kan breken :)
hey je gaat me voorbij }:|
Nouja ik wil 9 kilo afvallen dit jaar dus dan zou ik rond juni onder de 80 moeten zitten....
pi_135511077
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 10:09 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Precies! Ik kook vaak een beetje pasta extra of rooster wat extra groente of aardappelpartjes bij het avondeten, zodat ik de volgende dag saladevulling heb. Superhandig, veel goedkoper en lekkerder dan kant en klaar :D

[..]

Krijgt jouw lijf ook af en toe rust tussen het sporten door?

[..]

Kan zeker slechter, maar ook nog wel beter. Ik vind twee koppen tomatensoep en een stuk lasagne stiekem wel veel als diner. Ligt er aan hoe veel groente je in de lasagne en tomatensoep stopt, maar ik vind het te weinig groente.
In tomatensoep kun je een hele hoop tomaten kwijt hoor :p die uit een zak is ook wel ok qua groente, en heel laag in kcal. Ik vind dat het wel bij de lasagne kan :)
pi_135511113
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 10:14 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

In tomatensoep kun je een hele hoop tomaten kwijt hoor :p die uit een zak is ook wel ok qua groente, en heel laag in kcal. Ik vind dat het wel bij de lasagne kan :)
Ligt helemaal aan het stuk lasagne, maar van alleen 2 koppen tomatensoep zou ik weer honger krijgen....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')