https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Ja achquote:Op maandag 13 januari 2014 03:07 schreef Stryder het volgende:
Hahaha, die gozer, maar je kan zeggen wat je wil, maar moet toch best vaak om hem lachen
1 | Ik denk dat ik voortaan gewoon alles op deze manier ga typen |
1 | Heeft ook wel wat |
1 | :') |
* roislecxe vindt dat erg vervelend.quote:Op maandag 13 januari 2014 03:09 schreef Stryder het volgende:
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
1 2 3 | <?php Max ?> |
1 | Kan je mij hier de toegevoegde waarde van vertellen? |
Hahaha inderdaad, maar ging bijna alleen maar over de koersquote:Op maandag 13 januari 2014 03:15 schreef roislecxe het volgende:
We hebben met z'n 2en volgens mij half het vorige topic volgeouwehoerd met troep
Goed voor mn stats
Grootste deel wel toch, of in ieder geval over bitzino, pokeren met BTC, en HC en prijzen in de kroeg.quote:Op maandag 13 januari 2014 03:17 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha inderdaad, maar ging bijna alleen maar over de koers
Dat... zouden meer mensen moeten doen.quote:Op maandag 13 januari 2014 03:26 schreef Stryder het volgende:
Nou denk dat hij een voorbeeld aan ons neemt Rois
Het aanrecht dusquote:Op maandag 13 januari 2014 03:32 schreef Stryder het volgende:
Ik ben niet gemaakt om te werken, je moet alleen dingen doen waar je volledig achter staat
Yo later gozer, komt goed!!quote:Op maandag 13 januari 2014 03:37 schreef roislecxe het volgende:
Ik ben er klaar mee. Er gebeurt al 5 uur geen BAL.
Regelen jullie maar even dat het als ik wakker word onder de 20 staat, en weer licht oploopt.
Anders zwaait er wat.
En dan ga ik nu even wat uurtjes slapen.
Werkse nog even voor de ene helft, en alvast truste voor de andere helft
Houdoeeeee
Nicequote:Op maandag 13 januari 2014 03:37 schreef Stryder het volgende:
Net mijn eerste aankoop met bitcoin gedaan:
[ afbeelding ]
Ja ga nou maarquote:
Weddenquote:Op maandag 13 januari 2014 03:49 schreef Stryder het volgende:
Neh, zal wel hooguit 50 cent vanaf gaan binnen nu en 18 uur
Voor WDCquote:
Dan ga je toch nietquote:
Ik sta achter het aanrecht...quote:Op maandag 13 januari 2014 03:51 schreef Stryder het volgende:
[..]
Dan ga je toch niet, of moet je morgen werken
Ik heb niet eens een cryptocoin in het algemeenquote:
Same... 1x de domme fout gemaakt. Kostte me meer dan me lief was.quote:Op maandag 13 januari 2014 03:54 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een cryptocoin in het algemeen
quote:Op maandag 13 januari 2014 03:55 schreef Maxbet het volgende:
Geen zin om de quote te zoeken, maar in het vorige topic ging je nog uiterlijk om 3 uur naar bed rois
Positief blijven, we gaan nog onder de 800 komenquote:Op maandag 13 januari 2014 03:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Same... 1x de domme fout gemaakt. Kostte me meer dan me lief was.
Sowieso.quote:Op maandag 13 januari 2014 03:57 schreef Stryder het volgende:
[..]
Positief blijven, we gaan nog onder de 800 komen
Nou wees blij dat je het kan ontvangen, ik heb zo'n "smart card" achterin mijn tv, omdat ik van dat kastje af wilde. Kan nog maar 50% van alle zenders ontvangenquote:Op maandag 13 januari 2014 03:57 schreef roislecxe het volgende:
Er begon een aflevering van het nieuwe seizoen Family Guy op Comedy Central
Mooie reden wel.
Pas toeslaan als we ze voor een mooie prijs tweedehands kunnen overnemenquote:Op maandag 13 januari 2014 03:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Sowieso.
Voor vannacht gaan er geen orders komen, dat zei ik daarstraks, dat zeg ik nog steeds
We kijken hier eigenlijk maar 2 zenders, CC en Veronica voor eindeloze herhalingen van comedyseries tijdens het eten rond een uur of half 7.quote:Op maandag 13 januari 2014 03:58 schreef Stryder het volgende:
[..]
Nou wees blij dat je het kan ontvangen, ik heb zo'n "smart card" achterin mijn tv, omdat ik van dat kastje af wilde. Kan nog maar 50% van alle zenders ontvangen
Ja net als ulq die niet meer hier zou komen en niet meer zou kopen.quote:Op maandag 13 januari 2014 04:03 schreef roislecxe het volgende:
Ja, ik ga nu toch slapen. Dit is m'n laatste post vannacht.
Tot morgenn
Nou zwaai je geld dan maar naar beneden uit hahahaquote:Op maandag 13 januari 2014 04:06 schreef roislecxe het volgende:
Oke allerlaatste dan, ik zag ineens dat precies een week geleden de boel omhoog knalde naar 31 op maandag... toch ingestapt met een klein beetje LTC op 24.23
Hopen dan maar
Ik ben nog niet in bedquote:Op maandag 13 januari 2014 06:33 schreef RoelerMF het volgende:
Als de laatste hier naar bed gaan kom ik alweer bijna mijn bed uit![]()
Te laat...!quote:
Op naar de 2500 tochquote:Op maandag 13 januari 2014 07:51 schreef MaGNeT het volgende:
EAC op Cryptsy, er was hier toch een sukkel iemand die ze net gedumpt had?
Helaas is de waarde nou niet echt gestegen.quote:Op maandag 13 januari 2014 07:51 schreef MaGNeT het volgende:
Gisteren op 200, en nu op 300, geduld robin geduld, en anders dump je ze nu toch?quote:Op maandag 13 januari 2014 07:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Helaas is de waarde nou niet echt gestegen.
Hij staat er pas 2 uurtjes op ofzo.quote:Op maandag 13 januari 2014 07:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Helaas is de waarde nou niet echt gestegen.
Veel te laatquote:
True true.quote:Op maandag 13 januari 2014 08:03 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hij staat er pas 2 uurtjes op ofzo.
Verwacht hem nog wel wat lager, we zullen zien. Zit zelf aan een 750 ish bedrag te denken.quote:Op maandag 13 januari 2014 08:32 schreef Nattekat het volgende:
Low: 810,2
Dit meen je niet, 0.1 boven mijn buyorder
quote:Op maandag 13 januari 2014 08:38 schreef brombeer_ het volgende:
Net nog maar even 419k earth gekocht. #yolo
Misschien, Misschien niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 09:01 schreef zomertje het volgende:
Wat is er met WDC, ga ik daar rijk van worden?
quote:Op maandag 13 januari 2014 09:09 schreef MichaelScott het volgende:
EAC is verloren
Cryptsy heeft het verkloot.
Same here, het TIPS-fiasco.quote:Op maandag 13 januari 2014 08:48 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Heb wat verliezen goed te maken.
En nu stijgen!!11
Je moet ze wel kunnen verkopenquote:Op maandag 13 januari 2014 09:23 schreef MichaelScott het volgende:
WTF!![]()
500 BTC per 42
Hoeveel zou Magnet er gemined hebben?![]()
quote:Op maandag 13 januari 2014 09:29 schreef MichaelScott het volgende:
Sell
2000.00000000 0.01006283 20.12566000
Moi. @250. Volgens mij scheelt dat niet heel veel met de koers nu..quote:Op maandag 13 januari 2014 07:51 schreef MaGNeT het volgende:
0quote:Op maandag 13 januari 2014 09:23 schreef MichaelScott het volgende:
WTF!![]()
500 BTC per 42
Hoeveel zou Magnet er gemined hebben?![]()
quote:Op maandag 13 januari 2014 09:42 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Moi. @250. Volgens mij scheelt dat niet heel veel met de koers nu..
Wat verwacht jij van de prijs?quote:Op maandag 13 januari 2014 10:13 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ze staan er net 4 uurtjes op en in New York ligt iedereen nog op één oor.
Geef het even
Je hebt ze nog niet verkocht? Ik denk dat als US wakker wordt er een massive dumping komt. Fora van Earth stond vol met mensen die wilden dumpen maar nog ff holden tot cryptsyquote:Op maandag 13 januari 2014 10:13 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Geef het even
Het lijkt er voorlopig op dat de EAC developers bezig zijn en blijven met de coin, dus ik hou ze nog even.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:28 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Je hebt ze nog niet verkocht? Ik denk dat als US wakker wordt er een massive dumping komt. Fora van Earth stond vol met mensen die wilden dumpen maar nog ff holden tot cryptsy
Als jij zo doorgaat dan hoef je straks echt niet meer te werken hahaquote:Op maandag 13 januari 2014 10:35 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het lijkt er voorlopig op dat de EAC developers bezig zijn en blijven met de coin, dus ik hou ze nog even.
Meestal dump ik ook gelijk zodra coins naar Cryptsy gaan.
Heb ook nog 10k WDC, denk dat die ook nog wel fors omhoog gaan dit kwartaal.
Same here. Lekker hodlenquote:Op maandag 13 januari 2014 10:35 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het lijkt er voorlopig op dat de EAC developers bezig zijn en blijven met de coin, dus ik hou ze nog even.
Meestal dump ik ook gelijk zodra coins naar Cryptsy gaan.
Heb ook nog 10k WDC, denk dat die ook nog wel fors omhoog gaan dit kwartaal.
Oh dat leeft ook nog.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:58 schreef robin007bond het volgende:
http://pay.withfedoraco.in
Komt goed met TIPS.
quote:Op maandag 13 januari 2014 10:13 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Geef het even
50% kans, zo kan ik het ook.quote:
Haha oké deal. Vanavond weer zo'n berichtje.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:37 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
50% kans, zo kan ik het ook.
Doe ff tien dagen achter elkaar voorspellen dan, als je er ≥7 goed hebt praten we verder
Het volume is op cryptsy wel snel aan het groeien.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Thanks MaGNeT. Je geeft me hoop.
Too little, too late.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:58 schreef robin007bond het volgende:
http://pay.withfedoraco.in
Komt goed met TIPS.
quote:Op maandag 13 januari 2014 12:43 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat was dan 1 EAC door cryptsy zelf.
Kan gebeuren, ik raak ook weleens enthousiast, als ik wisdom had omgeschakeltd naar mtgox terwijl hij standaard op btc-e bij me staat.quote:
Herkenbare zaken. Of met EAC in LTC bij mij.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:34 schreef edcetera het volgende:
[..]
Kan gebeuren, ik raak ook weleens enthousiast, als ik wisdom had omgeschakeltd naar mtgox terwijl hij standaard op btc-e bij me staat.
Tegen 5 ofzo geloof ik... Sliep pas tegen half 7, was nog niet echt moe toen ik naar bed ging, maar ja, tot 8 uur sochtends op de bank blijven zitten werkt ook niet echt.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:34 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nu pas er uit?Jij ging toch al slapen toen ik pauze had of niet?
400 dollar?quote:Op maandag 13 januari 2014 13:49 schreef Toto69 het volgende:
https://www.cryptsy.com/markets/view/141
WTF
Dan heb ik me vergist, valt mee dan.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tegen 5 ofzo geloof ik... Sliep pas tegen half 7, was nog niet echt moe toen ik naar bed ging, maar ja, tot 8 uur sochtends op de bank blijven zitten werkt ook niet echt.
Er zullen maar 42 van die munten komen joh...quote:
Mwah beetje overdreven gedoe, meeste orders die daar staan zijn toch niet echt te noemen aangezien je op cryptsy pas kunt traden vanaf 0,001quote:
Vorige week maandag steeg het van 24 naar 31 maar goedquote:Op maandag 13 januari 2014 14:02 schreef lf2 het volgende:
Waardeloos,het is gewoon veranderd...
de trend was weekend stil en omlaag en door de week omhoog.
Omgekeerde nu al 2 a 3 weken aan de gang
vooral maandag is slecht altijd.
Iedereen shorten op maandag !!
Dat mag vandaag ook wel weer gebeurenquote:Op maandag 13 januari 2014 14:05 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Vorige week maandag steeg het van 24 naar 31 maar goed
Er worden van deze coin maar 42 gegenereerd.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:49 schreef Toto69 het volgende:
https://www.cryptsy.com/markets/view/141
WTF
Klopt, maar alsnog.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:18 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Er worden van deze coin maar 42 gegenereerd.
twitter:davidmarcus twitterde op maandag 13-01-2014 om 08:33:49To clarify: we have no policies against using PayPal to sell Bitcoin mining rigs. We don't support any currency txn whether fiat or BTC... reageer retweet
twitter:davidmarcus twitterde op maandag 13-01-2014 om 08:34:58...for a host of regulatory issues. But we treat BTC and any FX txn the same way. We're believers in BTC though. reageer retweet
Als je er boven op zit en je had niks uitstaan maakt het niet veel uitquote:Op maandag 13 januari 2014 14:40 schreef roislecxe het volgende:
Ik vind een downtrend met plukjes stijging niet fijn traden.
Kan het z.s.m. weer andersom?
af en toe doet die het wel zo kon ik mn sell order plaatsenquote:
Nee. Dat is idd kut. Zo'n langzame downtrend als dit valt niet in te traden.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:40 schreef roislecxe het volgende:
Ik vind een downtrend met plukjes stijging niet fijn traden.
Kan het z.s.m. weer andersom?
Tja, ze hebben nog 18 dagen. Denk niet dat het 18 dagen continu gaat zakken.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:00 schreef ulq het volgende:
Hmm. De Chinadump lijkt een beetje te beginnen.
Ja maar wat is laag hequote:Op maandag 13 januari 2014 15:01 schreef ulq het volgende:
[..]
Nee. Dat is idd kut. Zo'n langzame downtrend als dit valt niet in te traden.
Je kan wel gewoon een lage buy order neerzetten voor als ie opeens echt snel crasht. Dan komt er altijd wel weer een pump en dump achteraan.
Nee niet continu. Maar ik denk dat het wel de achterliggende rede is voor de voorzichtige downtrend nu.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tja, ze hebben nog 18 dagen. Denk niet dat het 18 dagen continu gaat zakken.
Wanneer begrijpen jullie daytraders nou dat je niet de enige bent met deze informatie. Voor niemand die deze coin volgde kwam dit als een verrassing. Heb jij gekocht toen het op cryptsy kwam? Nee he? De rest van de crypto-speculators ook niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:56 schreef lf2 het volgende:
EAC vannacht op cryptsy aangekomen.prijs valt tegen waar is die stijging van 5 miljoen procent lol
Eigenlijk zouden we gewoon niks moeten doen, in fiat blijven tot 31 jan. Maar ja das wel erg saaiquote:Op maandag 13 januari 2014 15:04 schreef ulq het volgende:
[..]
Nee niet continu. Maar ik denk dat het wel de achterliggende rede is voor de voorzichtige downtrend nu.
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:05 schreef GTAnoob het volgende:
Vandaag halen we 30.
Up please ga up!!!!!
Ja ga ik denk ik wel doen. Gewoon een lage buy order houden en om de 1 á 6 uur de prijs ff checken.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we gewoon niks moeten doen, in fiat blijven tot 31 jan. Maar ja das wel erg saai
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:06 schreef GTAnoob het volgende:
Ok coin van 135.3 naar 136.4 in 1 minuut.
same.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:06 schreef roislecxe het volgende:
Voorlopig een slome downtrend met plukjes up. Ik ga er voorlopig even niet in (want ik zit er al deels in, dom dom) en de rest hou ik achter de hand.
Dollar cost averaging strategie gebruikenquote:Op maandag 13 januari 2014 15:06 schreef roislecxe het volgende:
Voorlopig een slome downtrend met plukjes up. Ik ga er voorlopig even niet in (want ik zit er al deels in, dom dom) en de rest hou ik achter de hand.
Ik bedacht me gisternacht ineens dat vorige week maandag de boel omhoog knalde, dus ik dacht ach, laat ik de gok nemen en een klein beetje LTC inkopen.quote:
Ehm... linkje ofzo? Of korte uitleg:P ?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:08 schreef lf2 het volgende:
[..]
Dollar cost averaging strategie gebruiken
Dat zal een lange hold wordenquote:Op maandag 13 januari 2014 15:09 schreef GTAnoob het volgende:
Ik hodl weer even, ik verkoop 30% bij 25, 30% bij 27, 40% bij 30.
Ik denk dat we binnenkort weer een stijging krijgen. Het is al lang geleden dat het in d 28-31 range was, en het is een erg traag weekend geweest met kleine stijgingen/dalingen, ik denk dat er nu weer een bounce komt.quote:
voorbeeldje:quote:Op maandag 13 januari 2014 15:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ehm... linkje ofzo? Of korte uitleg:P ?
Ohja duidelijk. Zo speel ik het inderdaad ook wel eens, dan hoef je niet bij je uiteindelijk inkoopbedrag te komen om toch quitte te spelen.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:11 schreef lf2 het volgende:
[..]
voorbeeldje:
Je hebt gekocht op 950 met 1 btc
staat nu op 900
je koopt nu in op 900 met 1 btc
je hoeft maar op 925 te komen,vanaf dan maak je al winst...
Nu weet je hoe het heet...quote:Op maandag 13 januari 2014 15:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ohja duidelijk. Zo speel ik het inderdaad ook wel eens, dan hoef je niet bij je uiteindelijk inkoopbedrag te komen om toch quitte te spelen.
Ben erg blij dat ik nu weet hoe het heetquote:Op maandag 13 januari 2014 15:15 schreef lf2 het volgende:
[..]
Nu weet je hoe het heet...
je bent alsnog een sukkel hoor maar ik ook![]()
alleen nu weten we hoe het heet
Kreeg vannacht push bericht dat de prijs opeens op 3 was....ik sliep haha maar ja zag het wel vanmorgen gelijk. handig zo een appquote:
Welke app is dat?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:45 schreef lf2 het volgende:
[..]
Kreeg vannacht push bericht dat de prijs opeens op 3 was....ik sliep haha maar ja zag het wel vanmorgen gelijk. handig zo een app
App in ontwikkeling, je kon je in het forum aanmelden voor beta tester. even snel gedaan en paar later had ik de appquote:
heb nog steeds dezelfde 60k doges die ik sinds het begin had... nooit verkocht...lol hoeveel kan ik er nu voor krijgen...herinner me het was een dag bijna 50 dollar ofzo ?quote:
Doe eens stiekem voor ons uploaden!quote:Op maandag 13 januari 2014 15:50 schreef lf2 het volgende:
[..]
App in ontwikkeling, je kon je in het forum aanmelden voor beta tester. even snel gedaan en paar later had ik de app
snel geprobeerd voor een vriendquote:Op maandag 13 januari 2014 15:53 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Doe eens stiekem voor ons uploaden!
http://doge.yottabyte.nu/quote:Op maandag 13 januari 2014 15:52 schreef lf2 het volgende:
[..]
heb nog steeds dezelfde 60k doges die ik sinds het begin had... nooit verkocht...lol hoeveel kan ik er nu voor krijgen...herinner me het was een dag bijna 50 dollar ofzo ?
Pauper te lang gewacht lol, had het meer voor de fun gemined in 3 uur ofzo volgens mij heeft iedereen die er vroeg mee is begonnen met minen en minimaal 2000 kh/s echt goed geld aan verdiendquote:
hoequote:Op maandag 13 januari 2014 16:03 schreef roislecxe het volgende:
Ik heb mezelf getrakteerd op 0.25 BTC
700khash, can confirmquote:Op maandag 13 januari 2014 16:03 schreef lf2 het volgende:
[..]
Pauper te lang gewacht lol, had het meer voor de fun gemined in 3 uur ofzo volgens mij heeft iedereen die er vroeg mee is begonnen met minen en minimaal 2000 kh/s echt goed geld aan verdiend
Stuur maar via PM, ik bouw wel een crackquote:Op maandag 13 januari 2014 15:54 schreef lf2 het volgende:
[..]
snel geprobeerd voor een vriendhij kon het niet installeren zijn device was niet geregistreerd...
Tim Kuik die cracks bouwt, het moet niet veel gekker worden.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:16 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Stuur maar via PM, ik bouw wel een crack
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:15 schreef GTAnoob het volgende:
buy nu het nog kan, LTC $30 morgen 16:00 .
Daarom mine ik nu Coinye. Hopende op hetzelfde succes.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:12 schreef Maxbet het volgende:
[..]
700khash, can confirm
Geen achterlijke bedragen hoor, maar toch bijna 0.5BTC voor 2 dagen minen
hold hodl binnenkort LTC 30quote:Op maandag 13 januari 2014 16:25 schreef roislecxe het volgende:
Nou, vooruit LTC even snel naar 24 zodat ik zonder schade eruit kan voor de crash komt CHAOS ALERT
Denk dat het tot de 31e met piekjes en dalletjes over het algemeen gewoon blijft dalen.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:15 schreef GTAnoob het volgende:
buy nu het nog kan, LTC $30 morgen 16:00 .
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:51 schreef Spatieloos het volgende:
42 COIN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn dag kan niet meer stuk.
Ik heb in 3 dagen minen met 1 videokaart gewoon 0.8 BTC als ik nu zou verkopen (heb 0.6 verkocht)
Wat heb jij gemined dan, toch geen COYE heh?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nice man! Had ik 42 ook maar gemined toen!
Zeg alsjeblieft dat je minstens 2mhash hebtquote:Op maandag 13 januari 2014 16:51 schreef Spatieloos het volgende:
42 COIN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn dag kan niet meer stuk.
Ik heb in 3 dagen minen met 1 videokaart gewoon 0.8 BTC als ik nu zou verkopen (heb 0.6 verkocht)
Jup. En geen spijt van hoor. Zit nog steeds Coinye te minen.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat heb jij gemined dan, toch geen COYE heh?
Nope. Gemiddeld 550 ofzoquote:Op maandag 13 januari 2014 16:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeg alsjeblieft dat je minstens 2mhash hebt
Ik heb ook beetje gemined, in het begin, toen was het nog te doen. Had 60k, was wel tevreden, had gisteren de helft verkocht, was niet zo veelquote:Op maandag 13 januari 2014 16:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jup. En geen spijt van hoor. Zit nog steeds Coinye te minen.
http://www.reddit.com/r/c(...)t_updates_on_coinye/
Dat komt wel goed.
Kun je met iedere distributie doen. Als ik jou was zou ik gewoon Linux Mint gebruiken. Lijkt erg op Windows qua uiterlijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:56 schreef Spatieloos het volgende:
http://www.linuxliveusb.com/
Is dat wat ik nodig heb voor Linux op mijn USB?
JA de difficulty is vandaag echt opgeblazen, ik stop er ook maar mee denk ikquote:Op maandag 13 januari 2014 16:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wow. Mooi gedaan dan. Nu is de difficulty te hoog voor mij helaas. 733 khash hier trouwens.
Ja zo om en nabij dat verwacht ik ook wel. Denk trouwens niet dat LTC onder de 20 gaat komen, al zou ik dat heel graag zienquote:Op maandag 13 januari 2014 16:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Denk dat het tot de 31e met piekjes en dalletjes over het algemeen gewoon blijft dalen.
Ik ben geen afhakerquote:Op maandag 13 januari 2014 16:59 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja zo om en nabij dat verwacht ik ook wel. Denk trouwens niet dat LTC onder de 20 gaat komen, al zou ik dat heel graag zien
393k aan Coinye hier.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
JA de difficulty is vandaag echt opgeblazen, ik stop er ook maar mee denk ik
Mag ik wat lenen van je opbrengsten? Kan ik mijn rig updatenquote:Op maandag 13 januari 2014 17:00 schreef Spatieloos het volgende:
Ik vind het echt zo zonde dat ik niet gisteren al mijn miningcomputer had gemaakt, dan had ik nu 2 keer zoveel :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |