Herkenbare zaken. Of met EAC in LTC bij mij.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:34 schreef edcetera het volgende:
[..]
Kan gebeuren, ik raak ook weleens enthousiast, als ik wisdom had omgeschakeltd naar mtgox terwijl hij standaard op btc-e bij me staat.
Tegen 5 ofzo geloof ik... Sliep pas tegen half 7, was nog niet echt moe toen ik naar bed ging, maar ja, tot 8 uur sochtends op de bank blijven zitten werkt ook niet echt.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:34 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nu pas er uit?Jij ging toch al slapen toen ik pauze had of niet?
400 dollar?quote:Op maandag 13 januari 2014 13:49 schreef Toto69 het volgende:
https://www.cryptsy.com/markets/view/141
WTF
Dan heb ik me vergist, valt mee dan.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tegen 5 ofzo geloof ik... Sliep pas tegen half 7, was nog niet echt moe toen ik naar bed ging, maar ja, tot 8 uur sochtends op de bank blijven zitten werkt ook niet echt.
Er zullen maar 42 van die munten komen joh...quote:
Mwah beetje overdreven gedoe, meeste orders die daar staan zijn toch niet echt te noemen aangezien je op cryptsy pas kunt traden vanaf 0,001quote:
Vorige week maandag steeg het van 24 naar 31 maar goedquote:Op maandag 13 januari 2014 14:02 schreef lf2 het volgende:
Waardeloos,het is gewoon veranderd...
de trend was weekend stil en omlaag en door de week omhoog.
Omgekeerde nu al 2 a 3 weken aan de gang
vooral maandag is slecht altijd.
Iedereen shorten op maandag !!
Dat mag vandaag ook wel weer gebeurenquote:Op maandag 13 januari 2014 14:05 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Vorige week maandag steeg het van 24 naar 31 maar goed
Er worden van deze coin maar 42 gegenereerd.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:49 schreef Toto69 het volgende:
https://www.cryptsy.com/markets/view/141
WTF
Klopt, maar alsnog.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:18 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Er worden van deze coin maar 42 gegenereerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |