twitter:davidmarcus twitterde op maandag 13-01-2014 om 08:33:49To clarify: we have no policies against using PayPal to sell Bitcoin mining rigs. We don't support any currency txn whether fiat or BTC... reageer retweet
twitter:davidmarcus twitterde op maandag 13-01-2014 om 08:34:58...for a host of regulatory issues. But we treat BTC and any FX txn the same way. We're believers in BTC though. reageer retweet
Als je er boven op zit en je had niks uitstaan maakt het niet veel uitquote:Op maandag 13 januari 2014 14:40 schreef roislecxe het volgende:
Ik vind een downtrend met plukjes stijging niet fijn traden.
Kan het z.s.m. weer andersom?
af en toe doet die het wel zo kon ik mn sell order plaatsenquote:
Nee. Dat is idd kut. Zo'n langzame downtrend als dit valt niet in te traden.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:40 schreef roislecxe het volgende:
Ik vind een downtrend met plukjes stijging niet fijn traden.
Kan het z.s.m. weer andersom?
Tja, ze hebben nog 18 dagen. Denk niet dat het 18 dagen continu gaat zakken.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:00 schreef ulq het volgende:
Hmm. De Chinadump lijkt een beetje te beginnen.
Ja maar wat is laag hequote:Op maandag 13 januari 2014 15:01 schreef ulq het volgende:
[..]
Nee. Dat is idd kut. Zo'n langzame downtrend als dit valt niet in te traden.
Je kan wel gewoon een lage buy order neerzetten voor als ie opeens echt snel crasht. Dan komt er altijd wel weer een pump en dump achteraan.
Nee niet continu. Maar ik denk dat het wel de achterliggende rede is voor de voorzichtige downtrend nu.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tja, ze hebben nog 18 dagen. Denk niet dat het 18 dagen continu gaat zakken.
Wanneer begrijpen jullie daytraders nou dat je niet de enige bent met deze informatie. Voor niemand die deze coin volgde kwam dit als een verrassing. Heb jij gekocht toen het op cryptsy kwam? Nee he? De rest van de crypto-speculators ook niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:56 schreef lf2 het volgende:
EAC vannacht op cryptsy aangekomen.prijs valt tegen waar is die stijging van 5 miljoen procent lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |