Eigenlijk zouden we gewoon niks moeten doen, in fiat blijven tot 31 jan. Maar ja das wel erg saaiquote:Op maandag 13 januari 2014 15:04 schreef ulq het volgende:
[..]
Nee niet continu. Maar ik denk dat het wel de achterliggende rede is voor de voorzichtige downtrend nu.
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:05 schreef GTAnoob het volgende:
Vandaag halen we 30.
Up please ga up!!!!!
Ja ga ik denk ik wel doen. Gewoon een lage buy order houden en om de 1 á 6 uur de prijs ff checken.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we gewoon niks moeten doen, in fiat blijven tot 31 jan. Maar ja das wel erg saai
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:06 schreef GTAnoob het volgende:
Ok coin van 135.3 naar 136.4 in 1 minuut.
same.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:06 schreef roislecxe het volgende:
Voorlopig een slome downtrend met plukjes up. Ik ga er voorlopig even niet in (want ik zit er al deels in, dom dom) en de rest hou ik achter de hand.
Dollar cost averaging strategie gebruikenquote:Op maandag 13 januari 2014 15:06 schreef roislecxe het volgende:
Voorlopig een slome downtrend met plukjes up. Ik ga er voorlopig even niet in (want ik zit er al deels in, dom dom) en de rest hou ik achter de hand.
Ik bedacht me gisternacht ineens dat vorige week maandag de boel omhoog knalde, dus ik dacht ach, laat ik de gok nemen en een klein beetje LTC inkopen.quote:
Ehm... linkje ofzo? Of korte uitleg:P ?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:08 schreef lf2 het volgende:
[..]
Dollar cost averaging strategie gebruiken
Dat zal een lange hold wordenquote:Op maandag 13 januari 2014 15:09 schreef GTAnoob het volgende:
Ik hodl weer even, ik verkoop 30% bij 25, 30% bij 27, 40% bij 30.
Ik denk dat we binnenkort weer een stijging krijgen. Het is al lang geleden dat het in d 28-31 range was, en het is een erg traag weekend geweest met kleine stijgingen/dalingen, ik denk dat er nu weer een bounce komt.quote:
voorbeeldje:quote:Op maandag 13 januari 2014 15:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ehm... linkje ofzo? Of korte uitleg:P ?
Ohja duidelijk. Zo speel ik het inderdaad ook wel eens, dan hoef je niet bij je uiteindelijk inkoopbedrag te komen om toch quitte te spelen.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:11 schreef lf2 het volgende:
[..]
voorbeeldje:
Je hebt gekocht op 950 met 1 btc
staat nu op 900
je koopt nu in op 900 met 1 btc
je hoeft maar op 925 te komen,vanaf dan maak je al winst...
Nu weet je hoe het heet...quote:Op maandag 13 januari 2014 15:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ohja duidelijk. Zo speel ik het inderdaad ook wel eens, dan hoef je niet bij je uiteindelijk inkoopbedrag te komen om toch quitte te spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |