Ik heb niet eens een cryptocoin in het algemeenquote:
Same... 1x de domme fout gemaakt. Kostte me meer dan me lief was.quote:Op maandag 13 januari 2014 03:54 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een cryptocoin in het algemeen
quote:Op maandag 13 januari 2014 03:55 schreef Maxbet het volgende:
Geen zin om de quote te zoeken, maar in het vorige topic ging je nog uiterlijk om 3 uur naar bed rois
Positief blijven, we gaan nog onder de 800 komenquote:Op maandag 13 januari 2014 03:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Same... 1x de domme fout gemaakt. Kostte me meer dan me lief was.
Sowieso.quote:Op maandag 13 januari 2014 03:57 schreef Stryder het volgende:
[..]
Positief blijven, we gaan nog onder de 800 komen
Nou wees blij dat je het kan ontvangen, ik heb zo'n "smart card" achterin mijn tv, omdat ik van dat kastje af wilde. Kan nog maar 50% van alle zenders ontvangenquote:Op maandag 13 januari 2014 03:57 schreef roislecxe het volgende:
Er begon een aflevering van het nieuwe seizoen Family Guy op Comedy Central
Mooie reden wel.
Pas toeslaan als we ze voor een mooie prijs tweedehands kunnen overnemenquote:Op maandag 13 januari 2014 03:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Sowieso.
Voor vannacht gaan er geen orders komen, dat zei ik daarstraks, dat zeg ik nog steeds
We kijken hier eigenlijk maar 2 zenders, CC en Veronica voor eindeloze herhalingen van comedyseries tijdens het eten rond een uur of half 7.quote:Op maandag 13 januari 2014 03:58 schreef Stryder het volgende:
[..]
Nou wees blij dat je het kan ontvangen, ik heb zo'n "smart card" achterin mijn tv, omdat ik van dat kastje af wilde. Kan nog maar 50% van alle zenders ontvangen
Ja net als ulq die niet meer hier zou komen en niet meer zou kopen.quote:Op maandag 13 januari 2014 04:03 schreef roislecxe het volgende:
Ja, ik ga nu toch slapen. Dit is m'n laatste post vannacht.
Tot morgenn
Nou zwaai je geld dan maar naar beneden uit hahahaquote:Op maandag 13 januari 2014 04:06 schreef roislecxe het volgende:
Oke allerlaatste dan, ik zag ineens dat precies een week geleden de boel omhoog knalde naar 31 op maandag... toch ingestapt met een klein beetje LTC op 24.23
Hopen dan maar
Ik ben nog niet in bedquote:Op maandag 13 januari 2014 06:33 schreef RoelerMF het volgende:
Als de laatste hier naar bed gaan kom ik alweer bijna mijn bed uit![]()
Te laat...!quote:
Op naar de 2500 tochquote:Op maandag 13 januari 2014 07:51 schreef MaGNeT het volgende:
EAC op Cryptsy, er was hier toch een sukkel iemand die ze net gedumpt had?
Helaas is de waarde nou niet echt gestegen.quote:Op maandag 13 januari 2014 07:51 schreef MaGNeT het volgende:
EAC op Cryptsy, er was hier toch een sukkel iemand die ze net gedumpt had?
Gisteren op 200, en nu op 300, geduld robin geduld, en anders dump je ze nu toch?quote:Op maandag 13 januari 2014 07:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Helaas is de waarde nou niet echt gestegen.
Hij staat er pas 2 uurtjes op ofzo.quote:Op maandag 13 januari 2014 07:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Helaas is de waarde nou niet echt gestegen.
Veel te laatquote:
True true.quote:Op maandag 13 januari 2014 08:03 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hij staat er pas 2 uurtjes op ofzo.
Verwacht hem nog wel wat lager, we zullen zien. Zit zelf aan een 750 ish bedrag te denken.quote:Op maandag 13 januari 2014 08:32 schreef Nattekat het volgende:
Low: 810,2
Dit meen je niet, 0.1 boven mijn buyorder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |