Ben erg blij dat ik nu weet hoe het heetquote:Op maandag 13 januari 2014 15:15 schreef lf2 het volgende:
[..]
Nu weet je hoe het heet...
je bent alsnog een sukkel hoor maar ik ook![]()
alleen nu weten we hoe het heet
Kreeg vannacht push bericht dat de prijs opeens op 3 was....ik sliep haha maar ja zag het wel vanmorgen gelijk. handig zo een appquote:
Welke app is dat?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:45 schreef lf2 het volgende:
[..]
Kreeg vannacht push bericht dat de prijs opeens op 3 was....ik sliep haha maar ja zag het wel vanmorgen gelijk. handig zo een app
App in ontwikkeling, je kon je in het forum aanmelden voor beta tester. even snel gedaan en paar later had ik de appquote:
heb nog steeds dezelfde 60k doges die ik sinds het begin had... nooit verkocht...lol hoeveel kan ik er nu voor krijgen...herinner me het was een dag bijna 50 dollar ofzo ?quote:
Doe eens stiekem voor ons uploaden!quote:Op maandag 13 januari 2014 15:50 schreef lf2 het volgende:
[..]
App in ontwikkeling, je kon je in het forum aanmelden voor beta tester. even snel gedaan en paar later had ik de app
snel geprobeerd voor een vriendquote:Op maandag 13 januari 2014 15:53 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Doe eens stiekem voor ons uploaden!
http://doge.yottabyte.nu/quote:Op maandag 13 januari 2014 15:52 schreef lf2 het volgende:
[..]
heb nog steeds dezelfde 60k doges die ik sinds het begin had... nooit verkocht...lol hoeveel kan ik er nu voor krijgen...herinner me het was een dag bijna 50 dollar ofzo ?
Pauper te lang gewacht lol, had het meer voor de fun gemined in 3 uur ofzo volgens mij heeft iedereen die er vroeg mee is begonnen met minen en minimaal 2000 kh/s echt goed geld aan verdiendquote:
hoequote:Op maandag 13 januari 2014 16:03 schreef roislecxe het volgende:
Ik heb mezelf getrakteerd op 0.25 BTC
700khash, can confirmquote:Op maandag 13 januari 2014 16:03 schreef lf2 het volgende:
[..]
Pauper te lang gewacht lol, had het meer voor de fun gemined in 3 uur ofzo volgens mij heeft iedereen die er vroeg mee is begonnen met minen en minimaal 2000 kh/s echt goed geld aan verdiend
Stuur maar via PM, ik bouw wel een crackquote:Op maandag 13 januari 2014 15:54 schreef lf2 het volgende:
[..]
snel geprobeerd voor een vriendhij kon het niet installeren zijn device was niet geregistreerd...
Tim Kuik die cracks bouwt, het moet niet veel gekker worden.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:16 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Stuur maar via PM, ik bouw wel een crack
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:15 schreef GTAnoob het volgende:
buy nu het nog kan, LTC $30 morgen 16:00 .
Daarom mine ik nu Coinye. Hopende op hetzelfde succes.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:12 schreef Maxbet het volgende:
[..]
700khash, can confirm
Geen achterlijke bedragen hoor, maar toch bijna 0.5BTC voor 2 dagen minen
hold hodl binnenkort LTC 30quote:Op maandag 13 januari 2014 16:25 schreef roislecxe het volgende:
Nou, vooruit LTC even snel naar 24 zodat ik zonder schade eruit kan voor de crash komt CHAOS ALERT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |