abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 januari 2014 @ 22:03:18 #1
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135416172
Filosoferen en lezen is blijkbaar onromantisch, zo luidt het vonnis in een KLB topic.

Laten we eens gaan stil staan bij het leven, en waarom zoveel relaties de klippen op gaan, beide partners voelen elkaar niet aan. Ze doen maar wat, ruilen het een voor het ander. Zien seks als de jackpot in een relatie.

Daarom gaan ze allemaal op date, een date bestaan dan uit een etentje, of een avondje in de cinema, waar natuurlijk met heel veel hartstocht op die kus wordt gewacht. Ho stop eens even! Die felbegeerde kus, op het moment dat je die binnen hebt? Is er weer een uitdaging minder? Nadat je seks ook nog hebt doorgestreept kan je op naar de volgende relatie of vrouw. Of je blijft bij die wat je gescoord hebt.

Maar stel je gaat daten door te praten, te filosoferen te kijken hoe je in het leven staan en hoe de ander erin staat. Samen te lezen, ideeën uit te wisselen. Zonder kussen en lebberen. Je gaat elkaar echt leren kennen de relatie krijgt dimensie.

Als je dan gekust hebt is het puur uit liefde en passie, en die liefde en passie blijft. Want je voelt elkaar immers aan. Hierdoor blijft de relatie op gezonde voet staan.

Mijn klacht is dus, dat mensen maar snel geld willen, snel willen leven, snel dit, snel dat. Allemaal kapitalistische gedachten, terwijl de echte romance en elkaar leren kennen totaal verdwenen is.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135416339
No way dat je hier een topic over gemaakt hebt :')
pi_135416354
Daarom: loempia's en enge films.
  zondag 12 januari 2014 @ 22:06:27 #4
395200 deadprez
One more rail
pi_135416358
Argo plz. :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zondag 12 januari 2014 @ 22:07:01 #5
269938 Joeri.
Aldus Urban Dictionary(.com)
pi_135416389
Laten we stemmen, wie is er voor?
Kees Torn - Als voor nog niet begraven graven graven graven graven, graven graven graven graven. En die klopt perfect.
Jeroen van Merwijk - Eén oorlog tegelijk, waarom doen we tegenwoordig niet één oorlog tegelijk
  zondag 12 januari 2014 @ 22:07:06 #6
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_135416394
Wat is dit op een zondagavond in KLB...
  zondag 12 januari 2014 @ 22:07:25 #7
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135416413
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:06 schreef TARDIS. het volgende:
No way dat je hier een topic over gemaakt hebt :')
Omdat het kan.

quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:06 schreef deadprez het volgende:
Argo plz. :')
:N
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135416416
Dafuq? :')
  zondag 12 januari 2014 @ 22:07:34 #9
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135416424
Ik lees altijd samen met mijn vriendin. Nouja, ik lees haar voor eigenlijk, want ze is nog maar 5.
pi_135416464
Ik zal vast de enige zijn, maar ik vind dit wel een goed topic.
graag op anoniem
pi_135416467
Puur eens. Van die rokkenjagers op fok heb ik genoeg....
  zondag 12 januari 2014 @ 22:08:54 #13
395200 deadprez
One more rail
pi_135416499
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:07 schreef TwentyFourr het volgende:
Ik lees altijd samen met mijn vriendin. Nouja, ik lees haar voor eigenlijk, want ze is nog maar 5.
_O- _O_
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zondag 12 januari 2014 @ 22:09:01 #14
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135416507
quote:
14s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:08 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik zal vast de enige zijn, maar ik vind dit wel een goed topic.
Bedankt.

quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:08 schreef GhpH het volgende:
Puur eens. Van die rokkenjagers op fok heb ik genoeg....
Weer een slim iemand.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  zondag 12 januari 2014 @ 22:11:20 #15
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135416649
quote:
10s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:08 schreef deadprez het volgende:

[..]

_O- _O_
Mag je dat zeggen? Ik had het bijna weer weggehaald. Het is een beetje not done ook al ben ik helemaal niet serieus.
  zondag 12 januari 2014 @ 22:12:19 #16
395200 deadprez
One more rail
pi_135416695
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:11 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Mag je dat zeggen? Ik had het bijna weer weggehaald.
Heeft toch geen nut, mods kunnen gewoon zien wat er eerst stond.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zondag 12 januari 2014 @ 22:13:13 #17
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135416747
quote:
10s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:12 schreef deadprez het volgende:

[..]

Heeft toch geen nut, mods kunnen gewoon zien wat er eerst stond.
Imagoschade maak ik me meer zorgen over.
  zondag 12 januari 2014 @ 22:13:30 #18
395200 deadprez
One more rail
pi_135416764
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:13 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Imagoschade maak ik me meer zorgen over.
Zal wel meevallen hoor.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135416964
Vroeger waren er ook veel ongelukkige huwelijken. Alleen vroegen de vrouwen niet zo snel een scheiding aan omdat ze financieel vaak afhankelijk waren van de partner. Nu ligt dat anders.
pi_135417099
TS Ben je naar de kerk geweest ofzo?
  zondag 12 januari 2014 @ 22:19:34 #21
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135417145
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:18 schreef Laffaard het volgende:
TS Ben je naar de kerk geweest ofzo?
De kerk heeft hier niets mee te maken, hoezo hebben ze erover gepreekt vandaag?
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  zondag 12 januari 2014 @ 22:19:36 #22
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_135417150
Schopje ALU lijkt me..
pi_135417292
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schopje ALU lijkt me..
aluminium?
pi_135417400
Ga het op mijn volgende date proberen TS!

Wat raadt jij aan? Gewoon maar de zin van het leven proberen te ontfutselen of toch kleiner beginnen?
pi_135417429
Dan moet je niet zo oppervlakkig zijn TS, dat meisje met die bril wilt heel graag met je filosoferen.
Some men are born sodomites, some achieve sodomy, and some have sodomy thrust upon them...
pi_135417559
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:03 schreef Spongeboss het volgende:
Filosoferen en lezen is blijkbaar onromantisch, zo luidt het vonnis in een KLB topic.
Niet herkenbaar.
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:03 schreef Spongeboss het volgende:
Laten we eens gaan stil staan bij het leven, en waarom zoveel relaties de klippen op gaan, beide partners voelen elkaar niet aan. Ze doen maar wat, ruilen het een voor het ander. Zien seks als de jackpot in een relatie.
Ik ga niet stilstaan bij andermans relaties/levensstijl, iedereen moet doen waar hij/zij gelukkig van wordt. :)
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:03 schreef Spongeboss het volgende:
Daarom gaan ze allemaal op date, een date bestaan dan uit een etentje, of een avondje in de cinema, waar natuurlijk met heel veel hartstocht op die kus wordt gewacht. Ho stop eens even! Die felbegeerde kus, op het moment dat je die binnen hebt? Is er weer een uitdaging minder? Nadat je seks ook nog hebt doorgestreept kan je op naar de volgende relatie of vrouw. Of je blijft bij die wat je gescoord hebt.
Allemaal? Totaal niet herkenbaar. :) En wachten op een kus? wtf, dat doe je toch gewoon als je wilt. En snap ook niet dat je wilt wachten met seks hoor, wil ik echt niet als ik verliefd ben.

quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:03 schreef Spongeboss het volgende:
Maar stel je gaat daten door te praten, te filosoferen te kijken hoe je in het leven staan en hoe de ander erin staat. Samen te lezen, ideeën uit te wisselen. Zonder kussen en lebberen. Je gaat elkaar echt leren kennen de relatie krijgt dimensie.
Want dat kan niet hand in hand gaan met lust?

quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:03 schreef Spongeboss het volgende:
Als je dan gekust hebt is het puur uit liefde en passie, en die liefde en passie blijft. Want je voelt elkaar immers aan. Hierdoor blijft de relatie op gezonde voet staan.
Puur kussen uit liefde? :') Passie vind ik geen synoniem voor lust, maar dat moet er ook zijn. Al klinkt dat wat minder romantisch, ik ben gewoon niet romantisch. :@ Waarom moet ik dat wel zijn volgens jou? Kan mijn relatie nu niet goed zijn volgens jou? :o

quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:03 schreef Spongeboss het volgende:
Mijn klacht is dus, dat mensen maar snel geld willen, snel willen leven, snel dit, snel dat. Allemaal kapitalistische gedachten, terwijl de echte romance en elkaar leren kennen totaal verdwenen is.
Romances waarbij je je in moet houden. :r
  zondag 12 januari 2014 @ 22:27:41 #27
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135417667
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:23 schreef ulghh het volgende:
Ga het op mijn volgende date proberen TS!

Wat raadt jij aan? Gewoon maar de zin van het leven proberen te ontfutselen of toch kleiner beginnen?
De zin van het leven is erg lastig, maar een zeer mooi thema dat veel mensen heeft bezig gehouden.

Je kan ook licht beginnen natuurlijk wat spreekt jou aan? Je kan bijvoorbeeld gaan filosoferen over wat de ideale partner is voor beide. En dan niet van dat geneuzel van dat je ontbijt op bed moet krijgen etc.

Maar gewoon echt diep erover nadenken, een boek lezen over een relatie die goed gaat, en over een die fout gaat. En dan filosoferen waarom de een goed en waarom de ander slecht gaat.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135417883
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:07 schreef TwentyFourr het volgende:
Ik lees altijd samen met mijn vriendin. Nouja, ik lees haar voor eigenlijk, want ze is nog maar 5.
_O-
  zondag 12 januari 2014 @ 22:32:34 #29
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135417989
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:25 schreef Chai het volgende:

[..]

Niet herkenbaar.

[..]

Ik ga niet stilstaan bij andermans relaties/levensstijl, iedereen moet doen waar hij/zij gelukkig van wordt. :)

[..]

Allemaal? Totaal niet herkenbaar. :) En wachten op een kus? wtf, dat doe je toch gewoon als je wilt. En snap ook niet dat je wilt wachten met seks hoor, wil ik echt niet als ik verliefd ben.

[..]

Want dat kan niet hand in hand gaan met lust?

[..]

Puur kussen uit liefde? :') Passie vind ik geen synoniem voor lust, maar dat moet er ook zijn. Al klinkt dat wat minder romantisch, ik ben gewoon niet romantisch. :@ Waarom moet ik dat wel zijn volgens jou? Kan mijn relatie nu niet goed zijn volgens jou? :o

[..]

Romances waarbij je je in moet houden. :r
Beste Chai,
.
Gelukkig dat het niet herkenbaar voor je is, misschien ben je daarom al wat verder.
.
Nee dat hoef je ook niet. Dit is echter klaagbaak en ik mag hier klagen.
.
Wachten met wachten bedoel ik natuurlijk een eerste date etc. Dan is de jongen vol met hormonen en de meid heeft misschien ook wel zin, maar wilt wil niet kussen omdat ze de jongen nog niet goed kent etc. Misschien heb jij van die wonderen gehad waar je een kerel zag en jullie beide zoiets hadden van ja gelijk kussen? Als dat zo is heb je een lot uit de loterij gewonnen, niet letterlijk natuurlijk.
.
Het kan in handgaan met lust, maar stel je gaat op vakantie en je bent er al 10 keer geweest is het niet meer zo mooi als je er voor het eerst bent. Met andere woorden alles is al gezien. En om dan eens mooi te babbelen over diepe dingen is saai. Daarom moet je daar vroeg bij zijn als er nog genoeg passie is.
.
Ja puur uit liefde, passie is ook iets anders dan lust. Althans is mijn mening he. En ik zeg niet dat jij niet romantisch bent, romantisch zijn kan je op vele manieren. Heb niet gezegd dat wat ik hier verkondig the one and only true way is. Nee, nee ik ben geen Jehova getuigen.
.
Inhouden hoeft dan ook niet, maar als je alles doorloopt in een spoedtempo gaat de smaak er gauw vanaf. Er moeten ook nog nieuwe dingen zijn om te ontdekken. Maar jij mag er anders over nadenken natuurlijk, iedere zijn mening!

Met vriendelijke groeten,

Sponsbaas.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135418062
Weer van die gekke sprongen in de OP...
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  zondag 12 januari 2014 @ 22:36:36 #31
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135418248
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:33 schreef Robophatt het volgende:
Weer van die gekke sprongen in de OP...
Die sprongen zijn voor mij niet gek, omdat ik zo leef en mijn levensstijl daar naar is. Als je levensstijl er niet naar is kan ik me voorstellen dat het wat moeilijker is.

Ik begrijp het studentenleven bijvoorbeeld voor geen meter, dat blijf je houden. Ergens waar men kakkerlakken eet, is misschien een vreemd iets. Mocht je daar wakker worden en opeens een bord kakkerlakken krijgen.

Punt is iedereen leeft anders, en nogmaals ik beweer hier niet dat wat ik hier verkondig DE waarheid is. Of dat wat gedaan moet worden.

Maar dat mensen het volledig als onromantisch en droog/saai zien. Daar kan ik niet inkomen, want ik denk dat er voordeel in zit. We hebben echter allemaal een stel hersenen gekregen om kritisch mee te denken. En dus kan je mijn verhaal geheel verwerpen zonder dat een van ons daar lijd aan heeft.

Even goeie vrienden toch? :)
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135418275
Zweverig figuur ben je.
Some men are born sodomites, some achieve sodomy, and some have sodomy thrust upon them...
  zondag 12 januari 2014 @ 22:38:16 #33
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135418357
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:37 schreef SaucyCock het volgende:
Zweverig figuur ben je.


We zweven beide maar willen beide een andere kant op.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135418432
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:32 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Beste Chai,
.
Gelukkig dat het niet herkenbaar voor je is, misschien ben je daarom al wat verder.
.
Nee dat hoef je ook niet. Dit is echter klaagbaak en ik mag hier klagen.
.
Wachten met wachten bedoel ik natuurlijk een eerste date etc. Dan is de jongen vol met hormonen en de meid heeft misschien ook wel zin, maar wilt wil niet kussen omdat ze de jongen nog niet goed kent etc. Misschien heb jij van die wonderen gehad waar je een kerel zag en jullie beide zoiets hadden van ja gelijk kussen? Als dat zo is heb je een lot uit de loterij gewonnen, niet letterlijk natuurlijk.
Waarom moet dat? Vind het fijner op intuïtie te vertrouwen. :)
.
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:32 schreef Spongeboss het volgende:
Het kan in handgaan met lust, maar stel je gaat op vakantie en je bent er al 10 keer geweest is het niet meer zo mooi als je er voor het eerst bent. Met andere woorden alles is al gezien. En om dan eens mooi te babbelen over diepe dingen is saai. Daarom moet je daar vroeg bij zijn als er nog genoeg passie is.
Want op een gegeven moment zijn de diepe onderwerpen op of zo?
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:32 schreef Spongeboss het volgende:
.Ja puur uit liefde, passie is ook iets anders dan lust. Althans is mijn mening he. En ik zeg niet dat jij niet romantisch bent, romantisch zijn kan je op vele manieren. Heb niet gezegd dat wat ik hier verkondig the one and only true way is. Nee, nee ik ben geen Jehova getuigen.
Nee dat waren mijn eigen woorden. Natuurlijk zijn het twee verschillende dingen, maar wil wel dat het beiden aanwezig is.
.
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:32 schreef Spongeboss het volgende:
Inhouden hoeft dan ook niet, maar als je alles doorloopt in een spoedtempo gaat de smaak er gauw vanaf. Er moeten ook nog nieuwe dingen zijn om te ontdekken. Maar jij mag er anders over nadenken natuurlijk, iedere zijn mening!

Met vriendelijke groeten,

Sponsbaas.
Wat een rare conclusie? jij denkt dat je ooit alles ontdekt hebt? en helemaal uitgefilosofeerd ?
pi_135418648
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:38 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

We zweven beide maar willen beide een andere kant op.
Deze tijgers zijn in opdracht van de koning op zoek naar de fles met daarin de Kwade geest van de Duisternis, en zoeken, na een tijd tevergeefs in hun eigen land te hebben gezocht, de fles dan in Nederland. Ze zitten op een vliegend tapijt.
Some men are born sodomites, some achieve sodomy, and some have sodomy thrust upon them...
  zondag 12 januari 2014 @ 22:43:38 #36
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135418662
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:39 schreef Chai het volgende:

[..]

Waarom moet dat? Vind het fijner op intuïtie te vertrouwen. :)
.

[..]

Want op een gegeven moment zijn de diepe onderwerpen op of zo?

[..]

Nee dat waren mijn eigen woorden. Natuurlijk zijn het twee verschillende dingen, maar wil wel dat het beiden aanwezig is.
.

[..]

Wat een rare conclusie? jij denkt dat je ooit alles ontdekt hebt? en helemaal uitgefilosofeerd ?
De snelle mens van het snelle geld. Is vrij snel klaar met zijn leven, natuurlijk moet hij wel steeds meer geld verdienen voor nieuwe spullen voor een nieuwe kick. Maar als je ziet dat sommige mensen een vrouw laten vallen omdat ze eens zin hebben in iets nieuws. Laat wel zien dat het niet meer allemaal zo mooi en kleurig is.

Maar goed je mag het met me oneens zijn, en ik heb ook niets tegen jou en jouw manier van leven. Respect voor alles en iedereen.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  zondag 12 januari 2014 @ 22:44:03 #37
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135418693
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:43 schreef SaucyCock het volgende:

[..]

Deze tijgers zijn in opdracht van de koning op zoek naar de fles met daarin de Kwade geest van de Duisternis, en zoeken, na een tijd tevergeefs in hun eigen land te hebben gezocht, de fles dan in Groot-waterland. Ze zitten op een vliegend tapijt.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135418952
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:06 schreef deadprez het volgende:
Argo plz. :')
pi_135419273
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:36 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Die sprongen zijn voor mij niet gek, omdat ik zo leef en mijn levensstijl daar naar is. Als je levensstijl er niet naar is kan ik me voorstellen dat het wat moeilijker is.

Ik begrijp het studentenleven bijvoorbeeld voor geen meter, dat blijf je houden. Ergens waar men kakkerlakken eet, is misschien een vreemd iets. Mocht je daar wakker worden en opeens een bord kakkerlakken krijgen.

Punt is iedereen leeft anders, en nogmaals ik beweer hier niet dat wat ik hier verkondig DE waarheid is. Of dat wat gedaan moet worden.

Maar dat mensen het volledig als onromantisch en droog/saai zien. Daar kan ik niet inkomen, want ik denk dat er voordeel in zit. We hebben echter allemaal een stel hersenen gekregen om kritisch mee te denken. En dus kan je mijn verhaal geheel verwerpen zonder dat een van ons daar lijd aan heeft.

Even goeie vrienden toch? :)
Mijn docenten op de kunstacademie spreken nog met meer samenhang dan jij. Ik kan hier geen touw aan vastknopen.
Er is niets mis met lezen of een goed gesprek maar als jij nu al zo gaat nadenken over een relatie en hoe het voor jou allemaal zou moeten gaan dan is DAT precies waar je de romantiek mist. Romantiek heeft niets te maken met de dingen die je gaat doen op een date. Het gaat erom dat je je gevoel volgt, het maakt niet uit waar dat is. Impulsiviteit en risico's nemen zonder alles te analyseren.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  zondag 12 januari 2014 @ 22:57:32 #40
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135419545
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:53 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Mijn docenten op de kunstacademie spreken nog met meer samenhang dan jij. Ik kan hier geen touw aan vastknopen.
Er is niets mis met lezen of een goed gesprek maar als jij nu al zo gaat nadenken over een relatie en hoe het voor jou allemaal zou moeten gaan dan is DAT precies waar je de romantiek mist. Romantiek heeft niets te maken met de dingen die je gaat doen op een date. Het gaat erom dat je je gevoel volgt, het maakt niet uit waar dat is. Impulsiviteit en risico's nemen zonder alles te analyseren.
Zeg niet dat het zo moet, ik zeg dat ik verbaasd ben dat niemand de voordelen ervan in kan zien. Om eens te praten. Sorry maar ik ga zo vaak lopen door mijn woonomgeving. En dan zie ik mensen voor een tv zitten, ze doen de mond nauwelijks open of het is dat de een de ander vraagt de bak met zoutjes door te geven.

Daarna bedtijd en geen woord met elkaar gesproken is dat dan het goeie leven?

quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:47 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Argo was een huilie die zeikte dat hij niemand had, en dat het christendom iedereen zou redden.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135419559
Goed topic wel. Krijg er zin van om weer eens naar Amsterdam te gaan.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zondag 12 januari 2014 @ 22:58:13 #42
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135419588
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
Goed topic wel. Krijg er zin van om weer eens naar Amsterdam te gaan.
Is daar een filosofisch café dan?
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  zondag 12 januari 2014 @ 22:58:35 #43
395200 deadprez
One more rail
pi_135419623
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
Goed topic wel. Krijg er zin van om weer eens naar Amsterdam te gaan.
Gezellig met Argo naar de hoeren?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135419695
pi_135419720
Samen naakt in bed Camus lezen. Why not both?
wat kijk jij
pi_135419768
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:58 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Is daar een filosofisch café dan?
Ja en het heet Teasers geloof ik.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_135419780
Niets mis met een beetje filosoferen op z'n tijd, zolang er daarna maar hard geneukt wordt.

Gelukkig zijn 'filosofische' zwets-praatjes uiterst geschikt om dat doel te bereiken.
"Pools are perfect for holding water"
pi_135419833
quote:
7s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:58 schreef deadprez het volgende:

[..]

Gezellig met Argo naar de hoeren?
Hij wel, ik stond op de uitkijk.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zondag 12 januari 2014 @ 23:01:43 #49
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135419864
quote:
14s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:59 schreef housesoftheholy het volgende:
Samen naakt in bed Camus lezen. Why not both?
Camus _O_ dat is echt een man waar ik respect voor heb. Een van mijn favorieten.

quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:00 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ja en het heet Teasers geloof ik.
Hmm misschien moet ik er eens heen.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  zondag 12 januari 2014 @ 23:02:45 #50
395200 deadprez
One more rail
pi_135419933
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:01 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Hij wel, ik stond op de uitkijk.
Was je zelf te skeer?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zondag 12 januari 2014 @ 23:03:24 #51
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135419971
Nou mensen ik moet gaan slapen zo. Morgen beantwoord ik weer vragen.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135420053
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:02 schreef deadprez het volgende:

[..]

Was je zelf te skeer?
Nee, geen behoefte aan hoeren. Ik ga immers niet betalen voor dingen die gratis zijn.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zondag 12 januari 2014 @ 23:05:14 #53
395200 deadprez
One more rail
pi_135420083
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:04 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nee, geen behoefte aan hoeren. Ik ga immers niet betalen voor dingen die gratis zijn.
True dat.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zondag 12 januari 2014 @ 23:05:19 #54
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135420093
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:04 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nee, geen behoefte aan hoeren. Ik ga immers niet betalen voor dingen die gratis zijn.
Iemand als Argo kon het echter wel gebruiken. :') Hoe gaat het eigenlijk met hem? Zit hij echt in een klooster of? Heb hem een tijdje willen helpen, maar hij werd boos op me.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135420104
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:03 schreef Spongeboss het volgende:
Nou mensen ik moet gaan slapen zo. Morgen beantwoord ik weer vragen.
Doe nou niet zo hommo }:|
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zondag 12 januari 2014 @ 23:05:43 #56
395200 deadprez
One more rail
pi_135420116
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:05 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Iemand als Argo kon het echter wel gebruiken. :') Hoe gaat het eigenlijk met hem? Zit hij echt in een klooster of?
Te doorzichtig dit.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zondag 12 januari 2014 @ 23:05:52 #57
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135420130
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:05 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Doe nou niet zo hommo }:|
Nouja slaap lekker ik moet echt gaan.

quote:
10s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:05 schreef deadprez het volgende:

[..]

Te doorzichtig dit.
Als ik Argo was, zou ik nu al om aandacht zijn aan het zoeken...
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135420164
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:05 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Iemand als Argo kon het echter wel gebruiken. :') Hoe gaat het eigenlijk met hem? Zit hij echt in een klooster of? Heb hem een tijdje willen helpen, maar hij werd boos op me.
Precies, hij was echt de grootste kneus ooit. Blij dat hij weg is.
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 12 januari 2014 @ 23:06:46 #59
395200 deadprez
One more rail
pi_135420183
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:05 schreef Spongeboss het volgende:
Als ik Argo was, zou ik nu al om aandacht zijn aan het zoeken...
Waar ben je nu dan mee bezig?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zondag 12 januari 2014 @ 23:07:04 #60
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135420202
quote:
10s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:06 schreef deadprez het volgende:

[..]

Waar ben je nu dan mee bezig?
Mensen uitdagen tot nadenken. Zonder dat ik met zweverige troep als geloof kom.

quote:
14s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:59 schreef housesoftheholy het volgende:
Samen naakt in bed Camus lezen. Why not both?
De vreemdeling morgen avond 11 uur.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135420245
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:06 schreef probeer het volgende:

[..]

Precies, hij was echt de grootste kneus ooit. Blij dat hij weg is.
:')
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zondag 12 januari 2014 @ 23:07:49 #62
395200 deadprez
One more rail
pi_135420254
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:07 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Mensen uitdagen tot nadenken. Zonder dat ik met zweverige troep als geloof kom.
_O-
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zondag 12 januari 2014 @ 23:08:23 #63
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135420290
Nouja slaap lekker heren het loopt nu echt uit, en ik kom dan echt in de problemen en dat wil ik niet. Au revoir.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135420316
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:07 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

:')
Ik heb geen flauw idee wie Argo was, maar begreep dat Spongeboss wellicht zijn kloon is ..
"Pools are perfect for holding water"
pi_135420420
quote:
10s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:

[..]

_O-
Krijg jij van dit topic nu ook zo'n 'ha gayyy' gevoel?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_135420484
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:08 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik heb geen flauw idee wie Argo was, maar begreep dat Spongeboss wellicht zijn kloon is ..
Hoax, dit is fok en dat valt niet te begrijpen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zondag 12 januari 2014 @ 23:11:24 #67
395200 deadprez
One more rail
pi_135420497
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:10 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Krijg jij van dit topic nu ook zo'n 'ha gayyy' gevoel?
Ik vond hem cooler toen hij nog tegen tovenaars vocht in ieder geval.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135420563
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:07 schreef Spongeboss het volgende:

De vreemdeling morgen avond 11 uur.
Die heb ik al twee keer gelezen. Maar filosofie bestaat ook voornamelijk uit herlezen. Alleen liever niet naakt want ik KEN JE NIET, ENGERD

...of was het geen uitnodiging. :@
wat kijk jij
pi_135420581
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:11 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Hoax, fok valt niet te begrijpen.
Dan heb je meteen wat om over te filosoferen, zoals TS zo graag ziet ..
"Pools are perfect for holding water"
pi_135420604
quote:
9s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:11 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ik vond hem cooler toen hij nog tegen tovenaars vocht in ieder geval.
Ja, want dat doe ik tegenwoordig.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_135420850
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:12 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Die heb ik al twee keer gelezen. Maar filosofie bestaat ook voornamelijk uit herlezen. Alleen liever niet naakt want ik KEN JE NIET, ENGERD

...of was het geen uitnodiging. :@
Zin om me sein und zeit voor te lezen? Je mag eventueel je kleren aan houden hoor. Maak ik 's ochtends een ontbijtje op bed terwijl we het Led Zep optreden in Royal Albert Hall kijken.
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 12 januari 2014 @ 23:17:31 #72
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135420979
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:12 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Die heb ik al twee keer gelezen. Maar filosofie bestaat ook voornamelijk uit herlezen. Alleen liever niet naakt want ik KEN JE NIET, ENGERD

...of was het geen uitnodiging. :@
Aangekleed. Mijn telefoon gaat uit... Slaap zacht.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135421157
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:00 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ja en het heet Teasers geloof ik.
Nee, bananenbar :7
  zondag 12 januari 2014 @ 23:20:12 #74
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135421171
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:06 schreef deadprez het volgende:
Argo plz. :')
En altijd het laatste woord.
pi_135421219
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:05 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Iemand als Argo kon het echter wel gebruiken. :') Hoe gaat het eigenlijk met hem? Zit hij echt in een klooster of? Heb hem een tijdje willen helpen, maar hij werd boos op me.
over jezelf praten in de 3de persoon :')

asperges eten _O-
  zondag 12 januari 2014 @ 23:24:11 #76
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_135421364
Terechte klacht.

Marcus Aurelius _O_ .
pi_135421426
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:24 schreef Azorius het volgende:
Terechte klacht.

Marcus Aurelius _O_ .
[ afbeelding ]
Goed punt! Ik ga Gladiator kijken, JAAAA!!

"Pools are perfect for holding water"
pi_135421478
quote:
12s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:15 schreef probeer het volgende:

[..]

Zin om me sein und zeit voor te lezen? Je mag eventueel je kleren aan houden hoor. Maak ik 's ochtends een ontbijtje op bed terwijl we het Led Zep optreden in Royal Albert Hall kijken.
Hmm Heidegger. Pittig. Ben je daar wel klaar voor? Dat wordt natuurlijk wel een erg intense ervaring. Intellectuele orgasmes niet uitgesloten.
wat kijk jij
pi_135421621
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:26 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Hmm Heidegger. Pittig. Ben je daar wel klaar voor? Dat wordt natuurlijk wel een erg intense ervaring. Intellectuele orgasmes niet uitgesloten.
Bitch please. Je wilt gewoon anaal klaargevuist worden :')
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_135421897
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:29 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Bitch please. Je wilt gewoon anaal klaargevuist worden :')
Waarom praat deze vulgaire zwakbegaafde pauper tegen mij :')
wat kijk jij
  zondag 12 januari 2014 @ 23:35:37 #81
395200 deadprez
One more rail
pi_135421957
eerst sos dan vuistneuken
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135422017
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:34 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Waarom praat deze vulgaire zwakbegaafde pauper tegen mij :')
Dan komt er ook eens wat kwaliteit in jouw leven. Een soort van goede daad zeg maar.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zondag 12 januari 2014 @ 23:37:58 #83
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135422071
Heidegger, dat is toch die vieze nazi?
  zondag 12 januari 2014 @ 23:38:50 #84
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135422117
Die oude snoepert had ooit wat met Hannah Arendt, was dat niet zo. Ik ben de jongste niet meer.
pi_135422125
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:26 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Hmm Heidegger. Pittig. Ben je daar wel klaar voor? Dat wordt natuurlijk wel een erg intense ervaring. Intellectuele orgasmes niet uitgesloten.
Ik woon in Utrecht, iets te doen volgende week? En ja, Heidegger moet wel lukken.
"Pools are perfect for holding water"
pi_135422168
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:38 schreef TwentyFourr het volgende:
Die oude snoepert had ooit wat met Hannah Arendt, was dat niet zo. Ik ben de jongste niet meer.
Jup. Een nazi met een zeer laag lidmaatschap-nummer, en een liefde voor zijn Joodse leerlinge. Maar och .. dat kan ik hem wel vergeven (dat 1e dan, HA-HA :') ) als hij niet zo verdomde moeilijk schreef.
"Pools are perfect for holding water"
pi_135422186
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:38 schreef TwentyFourr het volgende:
Die oude snoepert had ooit wat met Hannah Arendt, was dat niet zo. Ik ben de jongste niet meer.
Ja, en zij was zelf natuurlijk een joodse. Interessant, wel. Overigens heeft zij volgens mij altijd volgehouden dat hij geen nazi was, of dat er op de een of andere manier verzachtende omstandigheden waren. Maar ik weet even niet zeker hoe dat zat.
wat kijk jij
pi_135422197
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:34 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Waarom praat deze vulgaire zwakbegaafde pauper tegen mij :')
Ik praat toch ook tegen je!?
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_135422204
quote:
12s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:38 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik woon in Utrecht, iets te doen volgende week? En ja, Heidegger moet wel lukken.
Ja, tentamens ;(
wat kijk jij
pi_135422243
quote:
6s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:40 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ik praat toch ook tegen je!?
Vind jij jezelf een vulgaire, zwakbegaafde pauper dan?
wat kijk jij
pi_135422274
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:40 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Ja, tentamens ;(
Tss .. nu al aan het terugkrabbelen? Ik wil jou ook wel een stukje voorlezen hoor ..
"Pools are perfect for holding water"
pi_135422320
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:35 schreef deadprez het volgende:
eerst sos dan vuistneuken
Dit.
pi_135422342
wat een zaadtopic
pi_135422349
quote:
9s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:41 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Vind jij jezelf een vulgaire, zwakbegaafde pauper dan?
Zekers :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zondag 12 januari 2014 @ 23:44:36 #95
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_135422390
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:32 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Beste Chai,
.
Gelukkig dat het niet herkenbaar voor je is, misschien ben je daarom al wat verder.
.
Nee dat hoef je ook niet. Dit is echter klaagbaak en ik mag hier klagen.
.
Wachten met wachten bedoel ik natuurlijk een eerste date etc. Dan is de jongen vol met hormonen en de meid heeft misschien ook wel zin, maar wilt wil niet kussen omdat ze de jongen nog niet goed kent etc. Misschien heb jij van die wonderen gehad waar je een kerel zag en jullie beide zoiets hadden van ja gelijk kussen? Als dat zo is heb je een lot uit de loterij gewonnen, niet letterlijk natuurlijk.
.
Het kan in handgaan met lust, maar stel je gaat op vakantie en je bent er al 10 keer geweest is het niet meer zo mooi als je er voor het eerst bent. Met andere woorden alles is al gezien. En om dan eens mooi te babbelen over diepe dingen is saai. Daarom moet je daar vroeg bij zijn als er nog genoeg passie is.
.
Ja puur uit liefde, passie is ook iets anders dan lust. Althans is mijn mening he. En ik zeg niet dat jij niet romantisch bent, romantisch zijn kan je op vele manieren. Heb niet gezegd dat wat ik hier verkondig the one and only true way is. Nee, nee ik ben geen Jehova getuigen.
.
Inhouden hoeft dan ook niet, maar als je alles doorloopt in een spoedtempo gaat de smaak er gauw vanaf. Er moeten ook nog nieuwe dingen zijn om te ontdekken. Maar jij mag er anders over nadenken natuurlijk, iedere zijn mening!

Met vriendelijke groeten,

Sponsbaas.
Chai is autistisch, neem het dr niet zo kwalijk.
pi_135422410
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:42 schreef probeer het volgende:

[..]

Tss .. nu al aan het terugkrabbelen? Ik wil jou ook wel een stukje voorlezen hoor ..
Nee, ik heb daadwerkelijk tentamens.
wat kijk jij
  zondag 12 januari 2014 @ 23:45:07 #97
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135422423
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:44 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Chai is autistisch, neem het dr niet zo kwalijk.
Iedereen hier is autistisch.
  zondag 12 januari 2014 @ 23:46:05 #98
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_135422464
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:45 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Iedereen hier is autistisch.
Doen alsof is iets anders dan het zijn.
  zondag 12 januari 2014 @ 23:46:18 #99
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135422471
quote:
18s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:44 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Nee, ik heb daadwerkelijk tentamens.
Mensen die tentamens niet kunnen halen zonder een sociaal leven in stand te houden :') kom op zeg even prioriteiten stellen hier.
pi_135422479
quote:
18s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:44 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Nee, ik heb daadwerkelijk tentamens.
Jammer, ander keertje dan. Dat voorlees-logeerpartijtje houd je van me te goed ;)
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 12 januari 2014 @ 23:46:34 #101
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135422488
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:46 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Doen alsof is iets anders dan het zijn.
Doen alsof je het niet bent is niets anders dan het zijn.
  zondag 12 januari 2014 @ 23:47:45 #102
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135422542
Ik kan ook #filosoferen #proud #durrrr #swag
pi_135422580
quote:
18s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:44 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Nee, ik heb daadwerkelijk tentamens.
Wat voor een tentamens trouwens? nu ben ik geïnteresseerd ..
"Pools are perfect for holding water"
pi_135422610
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:46 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Mensen die tentamens niet kunnen halen zonder een sociaal leven in stand te houden :') kom op zeg even prioriteiten stellen hier.
Jezelf niet een maand lang in huis en/of de UB opsluiten tijdens de tentamenperiode :')
wat kijk jij
pi_135422629
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:48 schreef probeer het volgende:

[..]

Wat voor een tentamens trouwens? nu ben ik geïnteresseerd ..
Ethiek
wat kijk jij
  zondag 12 januari 2014 @ 23:50:49 #106
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135422661
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:49 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Jezelf niet een maand lang in huis en/of de UB opsluiten tijdens de tentamenperiode :')
Het niet kunnen halen zonder dat te doen :')
pi_135422670
De wereld wordt gerund door kapitalistische bazen als ik, Argo.
pi_135422730
quote:
14s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:49 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Ethiek
Toevallig. Daar heb ik over 3 weken ook een tentamen over.
"Pools are perfect for holding water"
pi_135422736
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:50 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Het niet kunnen halen zonder dat te doen :')
Het gaat niet om het halen, het gaat om het halen van een 10.

inb4 geen 10 kunnen halen zonder dat te doen, voorspelbare balhaar
wat kijk jij
pi_135422740
kijk ze allemaal haten, niet wetende dat ts gewoon gelijk heeft.
oi mate
pi_135422757
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:52 schreef probeer het volgende:

[..]

Toevallig. Daar heb ik over 3 weken ook een tentamen over.
Je studeert filosofie?
wat kijk jij
pi_135422792
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:52 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Het gaat niet om het halen, het gaat om het halen van een 10.

inb4 geen 10 kunnen halen zonder dat te doen, voorspelbare balhaar
Strebers. :')
pi_135422832
quote:
11s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:53 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Je studeert filosofie?
Humanistiek.

http://www.uvh.nl/mijnuvh(...)leiding-ethiek-13-14

Dohmen is een fantastische docent O+
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 12 januari 2014 @ 23:56:39 #114
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135422862
quote:
7s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:51 schreef feyenoordfan92 het volgende:
De wereld wordt gerund door kapitalistische bazen als ik, Argo.
Denken dat een middelmatig/semi-hoge positie in een bedrijf met winstoogmerk gelijkstaat aan het 'runnen' van een beeld dat je egoïstisch genoeg met je eigen percepties onindividualiseerd tot een alomvattend beeld van 'een wereld' :')

[ Bericht 0% gewijzigd door TwentyFourr op 13-01-2014 00:04:53 ]
  zondag 12 januari 2014 @ 23:58:22 #115
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135422923
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:52 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Het gaat niet om het halen, het gaat om het halen van een 10.

inb4 geen 10 kunnen halen zonder dat te doen, voorspelbare balhaar
Zou ik niet gezegd hebben, want als je te lang ergens over doorgaat dan is het niet leuk meer.

Ik zou hebben gezegd:

'3 weken doen over het uit je hoofd leren van pretentieus gewauwel van een aantal het-hoog-in-de-bol hebbende mannen die toevallig goed in de zeitgeist lagen waardoor hun mening gedeeld werd door anderen in die zeitgeist of één van de volgende :') '
pi_135422972
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:56 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Denken dat een middelmatig/semi-hoge positie in een bedrijf met winstoogmerk gelijkstaat aan het 'runnen' van een beeld dat je egoïstisch genoeg met je eigen percepties oninduvaliseerd tot een alomvattend beeld van 'een wereld' :')
Beetje grote woorden gebruiken, poe poe. Nee, maar een beetje kapitalistische drive moet iemand toch wel in zich hebben. Dan gaat het niet eens om bakken geld, maar om de motivatie.
  maandag 13 januari 2014 @ 00:01:23 #117
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135423024
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:59 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Beetje grote woorden gebruiken, poe poe. Nee, maar een beetje kapitalistische drive moet iemand toch wel in zich hebben. Dan gaat het niet eens om bakken geld, maar om de motivatie.
Dat zijn geen grote woorden, het zijn de woorden die voor de hand liggen om mijn mening uit te leggen.
pi_135423056
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:55 schreef probeer het volgende:

[..]

Humanistiek.

http://www.uvh.nl/mijnuvh(...)leiding-ethiek-13-14

Dohmen is een fantastische docent O+
Ik kan niet op die pagina, want daarvoor moet ik blijkbaar ingelogd zijn. Maar humanistiek, interessant! Dat bestaat deels uit filosofie, volgens mij?
wat kijk jij
pi_135423075
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:01 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Dat zijn geen grote woorden, het zijn de woorden die voor de hand liggen om mijn mening uit te leggen.
Oninduvaliseerd slaat nergens op gast. :')
  maandag 13 januari 2014 @ 00:03:15 #120
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135423077
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:59 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Beetje grote woorden gebruiken, poe poe. Nee, maar een beetje kapitalistische drive moet iemand toch wel in zich hebben. Dan gaat het niet eens om bakken geld, maar om de motivatie.
Kapitalisme is een systeem waarbij de bedoeling is om winst e creëren dmv. het toevoegen van waarde met het gebruiken van minder kosten dan de toegevoegde waarde. In welk onderdeel van het wezen van kapitalisme gaat het niet om het verdienen van 'bakken geld'?
  maandag 13 januari 2014 @ 00:04:35 #121
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135423137
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:03 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Oninduvaliseerd slaat nergens op gast. :')
Het is onindividualiseren, ik typ te snel. Het zal wel geen woord zijn maar je begrijpt het wel.
pi_135423152
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:58 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Zou ik niet gezegd hebben, want als je te lang ergens over doorgaat dan is het niet leuk meer.

Ik zou hebben gezegd:

'3 weken doen over het uit je hoofd leren van pretentieus gewauwel van een aantal het-hoog-in-de-bol hebbende mannen die toevallig goed in de zeitgeist lagen waardoor hun mening gedeeld werd door anderen in die zeitgeist of één van de volgende :') '
Denken dat filosofie ''uit je hoofd leren is''. Dan begrijp je het dus echt niet. :')
wat kijk jij
pi_135423154
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:03 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Kapitalisme is een systeem waarbij de bedoeling is om winst e creëren dmv. het toevoegen van waarde met het gebruiken van minder kosten dan de toegevoegde waarde. In welk onderdeel van het wezen van kapitalisme gaat het niet om het verdienen van 'bakken geld'?
Het ging mij meer om de achterliggende gedachte van concurrentie -> innovatie-> welvaart etc.
  maandag 13 januari 2014 @ 00:06:30 #124
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135423196
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:04 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Denken dat filosofie ''uit je hoofd leren is''. Dan begrijp je het dus echt niet. :')
Je moet het uit je hoofd leren zodat je vervolgens de juiste links kunt leggen en op die manier een alomvattend idee kan krijgen waarin je ieder die een belangrijke bijdrage heeft geleverd een plek kan geven.
pi_135423247
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:06 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Je moet het uit je hoofd leren zodat je vervolgens de juiste links kunt leggen en op die manier een alomvattend idee kan krijgen waarin je ieder die een belangrijke bijdrage heeft geleverd een plek kan geven.
Deels. Maar ook niet echt. Volg een van de keuzevakken filosofie die aan jouw universiteit worden aangeboden! Leuk en leerzaam O+
wat kijk jij
  maandag 13 januari 2014 @ 00:08:19 #126
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_135423248
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:04 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Denken dat filosofie ''uit je hoofd leren is''. Dan begrijp je het dus echt niet. :')
Toch drukt het feit dat je het tentamen moet halen begrip vaak een beetje naar de achtergrond omdat je met platte kennis en truckjes meer succes hebt.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_135423280
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:02 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Ik kan niet op die pagina, want daarvoor moet ik blijkbaar ingelogd zijn. Maar humanistiek, interessant! Dat bestaat deels uit filosofie, volgens mij?
Ow, woeps. Jup, veel filosofie en psychologie. Een lijn met een focus op zingeving en existentie (met daarin oa ethiek, religie) en eentje met humanisering (bevordering humane maatschappelijke omstandigheden, oa een stukje management). Daarnaast kwalitatief onderzoek (fuck de statistiek!) en natuurlijk de algemene academische vaardigheden.

www.uvh.nl

de 29e vieren we ons 25jarig bestaan met oa een lezing van Amartya Sen, mocht je geinteresseerd zijn .. http://www.uvh.nl/congres(...)-ryff-en-joan-tronto
"Pools are perfect for holding water"
pi_135423292
quote:
14s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:08 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Toch drukt het feit dat je het tentamen moet halen begrip vaak een beetje naar de achtergrond omdat je met platte kennis en truckjes meer succes hebt.
Die tentamens zijn bij filosofie dan ook helemaal niet interessant. Zal wel een eerstejaars met ethiek.
  maandag 13 januari 2014 @ 00:10:02 #129
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135423307
quote:
14s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:08 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Deels. Maar ook niet echt. Volg een van de keuzevakken filosofie die aan jouw universiteit worden aangeboden! Leuk en leerzaam O+
  maandag 13 januari 2014 @ 00:10:16 #130
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_135423313
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:09 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Die tentamens zijn bij filosofie dan ook helemaal niet interessant. Zal wel een eerstejaars met ethiek.
Huisje is geen sjaars meer.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_135423326
quote:
14s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:08 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Toch drukt het feit dat je het tentamen moet halen begrip vaak een beetje naar de achtergrond omdat je met platte kennis en truckjes meer succes hebt.
Maar zo zit de vraagstelling op het tentamen meestal niet in elkaar. Natuurlijk moet je gewoon dingen ''weten'', maar het gaat voornamelijk om inzicht. Essayvragen etc.
wat kijk jij
  maandag 13 januari 2014 @ 00:11:43 #132
365231 Fera
Fire & Blood
pi_135423360
Wat een romantische OP. :@
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_135423364
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:09 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Die tentamens zijn bij filosofie dan ook helemaal niet interessant. Zal wel een eerstejaars met ethiek.
:')
Nee, geen eerstejaars meer. Er wordt natuurlijk ook maar 1 vak ethiek gegeven, en dat is inleiding ethiek.
wat kijk jij
pi_135423368
quote:
3s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:10 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Huisje is geen sjaars meer.
Ze komt anders wel over als een onwetende sjaars die net uit de middelbare schoolbanken komt rollen.
pi_135423403
quote:
3s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:11 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Ze komt anders wel over als een onwetende sjaars die net uit de middelbare schoolbanken komt rollen.
Vanwaar deze vijandigheid? :*
wat kijk jij
pi_135423475
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:12 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Vanwaar deze vijandigheid? :*
Nou, niet persoonlijk ofzo. Maar gewoon de nadruk op hard leren en dergelijke. Filosofie behoort in mijn ervaring tot een cluster van studies waar je in je eerste jaar je basiskennis erin stampt, om vervolgens vanuit die kennis de rest van je studie je denkvermogen te trainen en te ontwikkelen.
pi_135423521
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:09 schreef probeer het volgende:

[..]

Ow, woeps. Jup, veel filosofie en psychologie. Een lijn met een focus op zingeving en existentie (met daarin oa ethiek, religie) en eentje met humanisering (bevordering humane maatschappelijke omstandigheden, oa een stukje management). Daarnaast kwalitatief onderzoek (fuck de statistiek!) en natuurlijk de algemene academische vaardigheden.

www.uvh.nl

de 29e vieren we ons 25jarig bestaan met oa een lezing van Amartya Sen, mocht je geinteresseerd zijn .. http://www.uvh.nl/congres(...)-ryff-en-joan-tronto
Ja, dat ben ik wel. Maar is het ook mogelijk om alleen aanwezig te zijn bij de lezing van Amartya Sen?
wat kijk jij
pi_135423632
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:16 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Ja, dat ben ik wel. Maar is het ook mogelijk om alleen aanwezig te zijn bij de lezing van Amartya Sen?
Lijkt me wel, doe ik ook. Om 5 uur is de receptie, en hij spreekt daar voor als laatste. Maar ik zal as week even voor je zoeken naar een specifiekere tijdsindeling. Ow, je moet je wel even aanmelden. http://www.uvh.nl/aanmelding-dies-25
"Pools are perfect for holding water"
pi_135423658
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:15 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Nou, niet persoonlijk ofzo. Maar gewoon de nadruk op hard leren en dergelijke. Filosofie behoort in mijn ervaring tot een cluster van studies waar je in je eerste jaar je basiskennis erin stampt, om vervolgens vanuit die kennis de rest van je studie je denkvermogen te trainen en te ontwikkelen.
Wat niet wegneemt dat er behoorlijk wat studie, tijd en moeite zit in het ontwikkelen van vaardigheden, inzicht in de stof en denkvermogen om het op het tentamen goed te doen. ''Ik heb analytisch denkvermogen dus ik lees de stof een keertje door en de rest laat ik aan mijn meesterbrein over'', zo werkt het bij mij in ieder geval niet. Overigens volg ik ook een andere studie, en daar moet ook voor geleerd worden. De nadruk op hard leren ben ik pas later in mijn studie belangrijk gaan vinden, als eerstejaars kon dat me juist wel aan mijn reet roesten.
wat kijk jij
  maandag 13 januari 2014 @ 00:23:24 #140
395200 deadprez
One more rail
pi_135423721
Studeren :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135423749
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:20 schreef probeer het volgende:

[..]

Lijkt me wel, doe ik ook. Om 5 uur is de receptie, en hij spreekt daar voor als laatste. Maar ik zal as week even voor je zoeken naar een specifiekere tijdsindeling. Ow, je moet je wel even aanmelden. http://www.uvh.nl/aanmelding-dies-25
Top! Leuk ^O^
wat kijk jij
pi_135423875
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:20 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Wat niet wegneemt dat er behoorlijk wat studie, tijd en moeite zit in het ontwikkelen van vaardigheden, inzicht in de stof en denkvermogen om het op het tentamen goed te doen. ''Ik heb analytisch denkvermogen dus ik lees de stof een keertje door en de rest laat ik aan mijn meesterbrein over'', zo werkt het bij mij in ieder geval niet. Overigens volg ik ook een andere studie, en daar moet ook voor geleerd worden. De nadruk op hard leren ben ik pas later in mijn studie belangrijk gaan vinden, als eerstejaars kon dat me juist wel aan mijn reet roesten.
Ok, ik heb juist een totaal ander studieverloop. :') Het eerste jaar is nog best aanpoten, de rest van de studie bestaat vooral uit samenvattingen doorlezen en heel veel essays maken. En bij mijn studie wordt er veel aan de filosofie ontleend.

En wat ik bedoel te zeggen. Filosofie is toch vooral: Pietje zegt A, Keesie reageert daarop met B. En die visies kun je weer onder rationalisme vs. empirisme plaatsen. Met andere woorden, je leert steeds meer vanuit de grote kaders denken en dan gaat er ook minder tijd inzitten. In tentamens tenminste, op een gegeven moment moet je zelf gaan denken (=essays, artikelen etc.)
pi_135423947
Nou .. ik ga Sherlock kijken en slapen. Daag! :W
"Pools are perfect for holding water"
pi_135424111
quote:
14s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:08 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik zal vast de enige zijn, maar ik vind dit wel een goed topic.
Helemaal mee eens.

Mensen zijn tegenwoordig zogenaamd verliefd, maar het enige wat ze een beetje gemeen hebben is seks.

Eerst elkaar leren kennen, elkaar aanvoelen en begrijpen en weten dat je veel gemeenschappelijke punten hebt en dan pas hoort seks te komen.
pi_135425008
quote:
14s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:08 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Deels. Maar ook niet echt. Volg een van de keuzevakken filosofie die aan jouw universiteit worden aangeboden! Leuk en leerzaam O+
Altijd handig om over de ethiek van je latere WW uitkering te filosoferen natuurlijk ^O^
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_135426238
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:43 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

De snelle mens van het snelle geld. Is vrij snel klaar met zijn leven, natuurlijk moet hij wel steeds meer geld verdienen voor nieuwe spullen voor een nieuwe kick. Maar als je ziet dat sommige mensen een vrouw laten vallen omdat ze eens zin hebben in iets nieuws. Laat wel zien dat het niet meer allemaal zo mooi en kleurig is.

Maar goed je mag het met me oneens zijn, en ik heb ook niets tegen jou en jouw manier van leven. Respect voor alles en iedereen.
Ik leef best wel volgens jouw manier, alleen dan iets minder romantisch. Heb al heel lang een relatie, niks kiezen voor de kick.
pi_135426534
Ik stond vrijdagavond achter de bar te tappen. Om 2.30u wilde ook één of andere flapdrol filosoferen, terwijl hij al ruim 10 bier op had. (En waarschijnlijk een paar joints in het rookhok.) Op zo'n tijdstip ga ik niet filosoferen en zeker niet als ik een paar bier op zou hebben. Ik werd chagrijnig van die gast, dus romantisch is het zeker niet.
  maandag 13 januari 2014 @ 09:55:13 #148
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135427568
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 08:11 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik leef best wel volgens jouw manier, alleen dan iets minder romantisch. Heb al heel lang een relatie, niks kiezen voor de kick.
Dan hoef jij je toch niet aangesproken te voelen. Dit is vooral een aanklacht jegens de mens die snel wilt leven op grote voet. En seks belangrijker vindt dan een relatie. Op dat moment staat de balans scheef waarop mijn klacht zegt. Zet die balans eerst goed. In plaats van op de eerste of tweede date neuken terwijl je in de bioscoop geen woord hebt gewisseld is niet gezond.

Maar nogmaals dat is mijn mening.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135427582
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 09:55 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Dan hoef jij je toch niet aangesproken te voelen. Dit is vooral een aanklacht jegens de mens die snel wilt leven op grote voet. En seks belangrijker vindt dan een relatie. Op dat moment staat de balans scheef waarop mijn klacht zegt. Zet die balans eerst goed. In plaats van op de eerste of tweede date neuken terwijl je in de bioscoop geen woord hebt gewisseld is niet gezond.

Maar nogmaals dat is mijn mening.
Maar waarom boeit het jou dat andere mensen dat doen?

En ik voel me niet aangesproken, ik volg jouw gedachtesprongen gewoon niet. ;(
  maandag 13 januari 2014 @ 10:30:44 #150
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135428282
quote:
11s.gif Op maandag 13 januari 2014 09:56 schreef Chai het volgende:

[..]

Maar waarom boeit het jou dat andere mensen dat doen?

En ik voel me niet aangesproken, ik volg jouw gedachtesprongen gewoon niet. ;(
Boeit mij niet dat andere mensen dat doen. Maar ze lachen je wel uit als je niet gewoon meteen voor de seks gaat. Daarom dacht ik, waarom maak ik niet eens een topic hierover een aanklacht, een tegenaanval, een grootschalig offensief.

En omdat dit klaagbaak is, en je hier mag klagen, dacht ik, ik klaag hierover. Overigens zie ik wel geluid in dit topic van mensen die vinden dat ik wel een punt heb. Zij kunnen het blijkbaar volgen.

Maar als jij mij zou zeggen wat je niet volgt kan ik het misschien wat anders uitleggen.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135428356
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 10:30 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Boeit mij niet dat andere mensen dat doen. Maar ze lachen je wel uit als je niet gewoon meteen voor de seks gaat. Daarom dacht ik, waarom maak ik niet eens een topic hierover een aanklacht, een tegenaanval, een grootschalig offensief.
Wie? :')
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 10:30 schreef Spongeboss het volgende:
En omdat dit klaagbaak is, en je hier mag klagen, dacht ik, ik klaag hierover. Overigens zie ik wel geluid in dit topic van mensen die vinden dat ik wel een punt heb. Zij kunnen het blijkbaar volgen.

Maar als jij mij zou zeggen wat je niet volgt kan ik het misschien wat anders uitleggen.
Ik volg alles niet :@
pi_135428415
En welke mensen in dit topic begrijpen het wel volgens jou? bijna iedereen gaat offtopic.
  maandag 13 januari 2014 @ 10:39:54 #153
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135428497
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 10:33 schreef Chai het volgende:

[..]

Wie? :')

[..]

Ik volg alles niet :@
Wat specifiek volg je niet?

In simpele taal.

Men gaat daten, ze gaan naar de bioscoop etc. Op de eerste date moet er al gezoend worden, (niet bij iedereen generalisatie hier he.) Daarna nog een date of 2, of misschien zelf maar 1 en dan wordt er al in bed gerollebold.

Zelfs als dat niet het geval is, zie ik heel vaak als ik ga wandelen mensen voor de tv zitten zonder hun mond open te doen tegen elkaar. Ze zitten maar achter de televisie.

Dit alles is een gebrek aan communicatie, wat is belangrijk in een relatie? Juist communicatie, dat is zo belangrijk. Denk eens in, wat als er in het verkeer geen knipperlicht meer zou zijn, want je knipperlicht is eigenlijk een vorm van communicatie om te zeggen ik ga links, ik ga rechts. Of dat er geen remlichten meer zijn, de ongelukken zullen toenemen met een fors aantal procent.

Nu verplaats ik dit ook in relaties, door maar meteen voor seks te gaan, door maar meteen te kussen. Door maar samen op de bank te liggen. Door alleen maar te praten hoe je van elkaar houdt, maar nooit eens een dieper gesprek dan dat aangaat. Nooit eens gaat kijken hoe de ander tegen het leven aanstaat. Nooit eens gaat leren elkaar aan te voelen. Dan heeft het voor mij persoonlijk geen nut een relatie te hebben.

Mensen die elkaar aanvoelen zullen fors minder tot nooit ruzie hebben.

quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:52 schreef Bestelbus het volgende:
kijk ze allemaal haten, niet wetende dat ts gewoon gelijk heeft.
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:38 schreef Cinderellaaa het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.

Mensen zijn tegenwoordig zogenaamd verliefd, maar het enige wat ze een beetje gemeen hebben is seks.

Eerst elkaar leren kennen, elkaar aanvoelen en begrijpen en weten dat je veel gemeenschappelijke punten hebt en dan pas hoort seks te komen.

Hier zijn mensen die het blijkbaar begrijpen, en als je gaat kijken naar dat percentage, en het percentage dat hier maar wat kloot is het vrij duidelijk. Dat veel mensen een topic als de deze maar een gek idee vinden.
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:08 schreef GhpH het volgende:
Puur eens. Van die rokkenjagers op fok heb ik genoeg....
quote:
14s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:08 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik zal vast de enige zijn, maar ik vind dit wel een goed topic.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135428607
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 10:39 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Wat specifiek volg je niet?

In simpele taal.

Men gaat daten, ze gaan naar de bioscoop etc. Op de eerste date moet er al gezoend worden, (niet bij iedereen generalisatie hier he.) Daarna nog een date of 2, of misschien zelf maar 1 en dan wordt er al in bed gerollebold.

Zelfs als dat niet het geval is, zie ik heel vaak als ik ga wandelen mensen voor de tv zitten zonder hun mond open te doen tegen elkaar. Ze zitten maar achter de televisie.

Dit alles is een gebrek aan communicatie, wat is belangrijk in een relatie? Juist communicatie, dat is zo belangrijk. Denk eens in, wat als er in het verkeer geen knipperlicht meer zou zijn, want je knipperlicht is eigenlijk een vorm van communicatie om te zeggen ik ga links, ik ga rechts. Of dat er geen remlichten meer zijn, de ongelukken zullen toenemen met een fors aantal procent.

Nu verplaats ik dit ook in relaties, door maar meteen voor seks te gaan, door maar meteen te kussen. Door maar samen op de bank te liggen. Door alleen maar te praten hoe je van elkaar houdt, maar nooit eens een dieper gesprek dan dat aangaat. Nooit eens gaat kijken hoe de ander tegen het leven aanstaat. Nooit eens gaat leren elkaar aan te voelen. Dan heeft het voor mij persoonlijk geen nut een relatie te hebben.

Mensen die elkaar aanvoelen zullen fors minder tot nooit ruzie hebben.
Jij doet allemaal aannames. Alsof je niet neukend kan communiceren. :') Het is niet óf óf.
  maandag 13 januari 2014 @ 10:45:09 #155
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135428644
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 10:43 schreef Chai het volgende:

[..]

Jij doet allemaal aannames. Alsof je niet neukend kan communiceren. :') Het is niet óf óf.
Kan wel maar dat jij het doet wilt niet zeggen dat iedereen dat doet? Hoeveel jongens gaan niet uit regelen daar een meisje zoals zij dat noemen neuken, en zijn dan weer weg?

Nogmaals alleen dat jij wel communiceert bij het neuken of dingen anders aanpakt wilt echt niet zeggen dat iedereen dit doet. Als jij alleen naar jezelf kijkt en het niet op jou slaat, prima. Maar zie jij dan geen mensen die achter de tv zitten en nauwelijks tot niet met elkaar praten?

Zie jij dat niet?
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135428700
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 10:45 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Kan wel maar dat jij het doet wilt niet zeggen dat iedereen dat doet? Hoeveel jongens gaan niet uit regelen daar een meisje zoals zij dat noemen neuken, en zijn dan weer weg?

Nogmaals alleen dat jij wel communiceert bij het neuken of dingen anders aanpakt wilt echt niet zeggen dat iedereen dit doet. Als jij alleen naar jezelf kijkt en het niet op jou slaat, prima. Maar zie jij dan geen mensen die achter de tv zitten en nauwelijks tot niet met elkaar praten?

Zie jij dat niet?
Dat maakt mij niet uit. Dat ze dat nu doen betekent niet dat ze dat levenslang zullen doen.

En ik kijk niet naar tv kijkende mensen idd :D :') Waarom zou ik dat in godsnaam doen?!
  maandag 13 januari 2014 @ 10:57:42 #157
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135428959
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2014 10:47 schreef Chai het volgende:

[..]

Dat maakt mij niet uit. Dat ze dat nu doen betekent niet dat ze dat levenslang zullen doen.

En ik kijk niet naar tv kijkende mensen idd :D :') Waarom zou ik dat in godsnaam doen?!
Ik kijk er ook niet naar, ik zie de flitsen als ik buiten loop. Maar goed jij zult mij dan niet begrijpen omdat jouw levensstijl heel anders is.

Nu kan ik bijvoorbeeld Arabieren niet begrijpen en de meeste mensen uit het westen doen dat niet. Puur vanwege verschillen in cultuur en al die dingen.

Dat jij mij niet begrijpt is geen probleem. Maar lees het dan en laat het daarna rusten, je zegt dat het je niet zo interesseert wat andere doen en dat het je niet uitmaakt. Maar toch is er blijkbaar een behoefte in jou om hier te komen reageren, en om dan een :') te plaatsen. Omdat je het niet begrijp het er niet eens mee bent of dom vindt.

Prima maar als het je niet uitmaakt wat andere doen, zou dit topic jou ook niets moeten uitmaken en zou je gewoon je mening 1x kunnen doen in plaats van steeds mij te laten uitleggen wat ik bedoel om dan kort te reageren met een :')

Getuigd niet van respect terwijl ik dat wel voor jou heb.

Vriendelijke dag verder.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  maandag 13 januari 2014 @ 11:41:54 #158
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_135430079
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:21 schreef Meneer_Meneer het volgende:

[..]

aluminium?
Bijna goed, Aluminiumhoedje
pi_135430131
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 01:45 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Altijd handig om over de ethiek van je latere WW uitkering te filosoferen natuurlijk ^O^
ha ha ha ha ha!!!@!
wat kijk jij
  maandag 13 januari 2014 @ 13:10:39 #160
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_135432832
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 10:39 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Wat specifiek volg je niet?

In simpele taal.

Men gaat daten, ze gaan naar de bioscoop etc. Op de eerste date moet er al gezoend worden, (niet bij iedereen generalisatie hier he.) Daarna nog een date of 2, of misschien zelf maar 1 en dan wordt er al in bed gerollebold.

Zelfs als dat niet het geval is, zie ik heel vaak als ik ga wandelen mensen voor de tv zitten zonder hun mond open te doen tegen elkaar. Ze zitten maar achter de televisie.

Dit alles is een gebrek aan communicatie, wat is belangrijk in een relatie? Juist communicatie, dat is zo belangrijk. Denk eens in, wat als er in het verkeer geen knipperlicht meer zou zijn, want je knipperlicht is eigenlijk een vorm van communicatie om te zeggen ik ga links, ik ga rechts. Of dat er geen remlichten meer zijn, de ongelukken zullen toenemen met een fors aantal procent.

Nu verplaats ik dit ook in relaties, door maar meteen voor seks te gaan, door maar meteen te kussen. Door maar samen op de bank te liggen. Door alleen maar te praten hoe je van elkaar houdt, maar nooit eens een dieper gesprek dan dat aangaat. Nooit eens gaat kijken hoe de ander tegen het leven aanstaat. Nooit eens gaat leren elkaar aan te voelen. Dan heeft het voor mij persoonlijk geen nut een relatie te hebben.

Mensen die elkaar aanvoelen zullen fors minder tot nooit ruzie hebben.

[..]

[..]

[..]

[..]

Besef wel dat niet iedereen de behoefte aan diepgang voelt. Je mag het natuurlijk niet zeggen, maar het is ook sterk aan intelligentie en opleidingsniveau gekoppeld.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  maandag 13 januari 2014 @ 13:12:27 #161
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135432901
quote:
3s.gif Op maandag 13 januari 2014 13:10 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Besef wel dat niet iedereen de behoefte aan diepgang voelt. Je mag het natuurlijk niet zeggen, maar het is ook sterk aan intelligentie en opleidingsniveau gekoppeld.
Onzin voor inzicht hoeft men niet intelligent te zijn. Ik ben niet boven gemiddeld, en mijn opleiding is ook niet om over naar huis te schrijven.

Inzicht is hier misschien iets diepers, iets dat men niet verkrijgt in schoolbankjes. Maar iets in jezelf iets, dat je ego voorbij schiet, en daar ligt te slapen achter dat ego. Een plekje waar dus niet iedereen komt. Maar ik kan het fout hebben natuurlijk.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  maandag 13 januari 2014 @ 13:15:10 #162
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_135433000
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 13:12 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Onzin voor inzicht hoeft men niet intelligent te zijn. Ik ben niet boven gemiddeld, en mijn opleiding is ook niet om over naar huis te schrijven.

Inzicht is hier misschien iets diepers, iets dat men niet verkrijgt in schoolbankjes. Maar iets in jezelf iets, dat je ego voorbij schiet, en daar ligt te slapen achter dat ego. Een plekje waar dus niet iedereen komt. Maar ik kan het fout hebben natuurlijk.
Je zit op een universiteit, maar je bent niet bovengemiddeld intelligent!??

Ach ja, de Nederlandse verplichting tot bescheidenheid... Misschien toch wel beter dan de borstklopperij in de rest van de wereld.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  maandag 13 januari 2014 @ 13:16:10 #163
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135433043
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 13:15 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Je zit op een universiteit, maar je bent niet bovengemiddeld intelligent!??

Ach ja, de Nederlandse verplichting tot bescheidenheid... Misschien toch wel beter dan de borstklopperij in de rest van de wereld.
Neen ik zit totaal niet op een universiteit, dat heb ik nooit ergens gezegd. En nee ik ben dus ook niet bovengemiddeld intelligent. Was ik dat wel, zou ik nu misschien andere dingen aan het doen zijn. Nee ik ben gewoon gemiddeld. Met gemiddeld is overigens ook niets mis, iedereen loopt wel stoer te pochen met zijn bovengemiddelde intelligentie hier en daar.

Maar uiteindelijk ga je dood, en dan heb je wat gehad. Alles is te leen, in deze wereld van vergankelijkheid.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  maandag 13 januari 2014 @ 13:24:12 #164
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_135433298
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 13:16 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Neen ik zit totaal niet op een universiteit, dat heb ik nooit ergens gezegd. En nee ik ben dus ook niet bovengemiddeld intelligent. Was ik dat wel, zou ik nu misschien andere dingen aan het doen zijn. Nee ik ben gewoon gemiddeld. Met gemiddeld is overigens ook niets mis, iedereen loopt wel stoer te pochen met zijn bovengemiddelde intelligentie hier en daar.

Maar uiteindelijk ga je dood, en dan heb je wat gehad. Alles is te leen, in deze wereld van vergankelijkheid.
Klopt! Driekwart van de mensen denkt dat ze bovengemiddeld scoren op van alles en nog wat (intelligentie, looks enzovoort). Daar komt bij dat intelligentie ook grote nadelen heeft.

Maar ik ben het met je eens dat zaken als bescheidenheid en zelfreflectie zeker niet voorbehouden zijn aan het intelligentere deel van de bevolking. Waar ik op duide was meer het niveau van een filosofische discussie. Om clichés en dooddoeners te ontstijgen heb je toch enig intellect nodig.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  maandag 13 januari 2014 @ 13:35:17 #165
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135433646
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 13:24 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Klopt! Driekwart van de mensen denkt dat ze bovengemiddeld scoren op van alles en nog wat (intelligentie, looks enzovoort). Daar komt bij dat intelligentie ook grote nadelen heeft.

Maar ik ben het met je eens dat zaken als bescheidenheid en zelfreflectie zeker niet voorbehouden zijn aan het intelligentere deel van de bevolking. Waar ik op duide was meer het niveau van een filosofische discussie. Om clichés en dooddoeners te ontstijgen heb je toch enig intellect nodig.
Weet je wat het is, gemiddeld, bovengemiddeld het zijn maar benamingen die wij eraan geven. Dat wil niet zeggen dat ze niet kloppen, want het valt na te meten op zekere hoogten. Maar ik zie woorden als gereedschap, iets dat ik gebruik en daarna weer neerleg in mijn kistje. Neem nu een hamer, daar hecht je toch enkel waarde aan als je een spijker in een plank wilt slaan of iets dat een hamer doet. Niemand hier loopt warm voor een gewone hamer van de bouwmarkt.

Maar met woorden, woordjes als bovengemiddeld, sexy, hoeveel waarden zijn we niet aan deze woorden gaan hechten? Het loopt mij de spuigaten uit, en ik zeg er nee tegen. Ik ben een mens een individu en ik wil zo dicht mogelijk bij de natuur blijven, en alles wat ik daarvoor nodig heb, is de intelligentie om te kunnen begrijpen wat om me heen gebeurt. Hoe meer we echter cultiveren, hoe verder we komen hoe meer we ons los snijden van onze natuur. Natuur en mens speelt nu al geen rol meer, wij wonen in huizen en woonwijken, natuur woont in bossen. Vogels en insecten komen hier nog wel, maar we zijn totaal op onszelf gaan wonen weg van dat alles. En toch vinden we soms watervallen of de hoge bergen in Zwitserland oh zo mooi.

Misschien heb je daar inderdaad een soort van intellect voor nodig. Uiteindelijk zijn er zoveel mogelijkheden, hier werd bijvoorbeeld een filosoof aangehaald die blijkbaar een nazi was. Die ging dus mee met dat allemaal, hoe zou hij nu in deze tijd tegen de nazi's aankijken? Waar het om gaat is de wereld is dynamisch culturen en verschillen etc.. Wij zullen de Arabieren nooit begrijpen met hun eerwraak, zij zullen nooit begrijpen waarom wij geen eerwraak plegen.

Eer is trouwens ook weer zo'n woordje waar zoveel waarde aan gehecht wordt, ik laat het allemaal in mijn gereedschapskist liggen. En haal het eruit om iets uit te leggen in woorden, en probeer daarbij zelf geen waarde te hechten aan die woorden. Iets wat de meeste mensen als zweverige kul zien.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')