abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135428356
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 10:30 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Boeit mij niet dat andere mensen dat doen. Maar ze lachen je wel uit als je niet gewoon meteen voor de seks gaat. Daarom dacht ik, waarom maak ik niet eens een topic hierover een aanklacht, een tegenaanval, een grootschalig offensief.
Wie? :')
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 10:30 schreef Spongeboss het volgende:
En omdat dit klaagbaak is, en je hier mag klagen, dacht ik, ik klaag hierover. Overigens zie ik wel geluid in dit topic van mensen die vinden dat ik wel een punt heb. Zij kunnen het blijkbaar volgen.

Maar als jij mij zou zeggen wat je niet volgt kan ik het misschien wat anders uitleggen.
Ik volg alles niet :@
pi_135428415
En welke mensen in dit topic begrijpen het wel volgens jou? bijna iedereen gaat offtopic.
  maandag 13 januari 2014 @ 10:39:54 #153
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135428497
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 10:33 schreef Chai het volgende:

[..]

Wie? :')

[..]

Ik volg alles niet :@
Wat specifiek volg je niet?

In simpele taal.

Men gaat daten, ze gaan naar de bioscoop etc. Op de eerste date moet er al gezoend worden, (niet bij iedereen generalisatie hier he.) Daarna nog een date of 2, of misschien zelf maar 1 en dan wordt er al in bed gerollebold.

Zelfs als dat niet het geval is, zie ik heel vaak als ik ga wandelen mensen voor de tv zitten zonder hun mond open te doen tegen elkaar. Ze zitten maar achter de televisie.

Dit alles is een gebrek aan communicatie, wat is belangrijk in een relatie? Juist communicatie, dat is zo belangrijk. Denk eens in, wat als er in het verkeer geen knipperlicht meer zou zijn, want je knipperlicht is eigenlijk een vorm van communicatie om te zeggen ik ga links, ik ga rechts. Of dat er geen remlichten meer zijn, de ongelukken zullen toenemen met een fors aantal procent.

Nu verplaats ik dit ook in relaties, door maar meteen voor seks te gaan, door maar meteen te kussen. Door maar samen op de bank te liggen. Door alleen maar te praten hoe je van elkaar houdt, maar nooit eens een dieper gesprek dan dat aangaat. Nooit eens gaat kijken hoe de ander tegen het leven aanstaat. Nooit eens gaat leren elkaar aan te voelen. Dan heeft het voor mij persoonlijk geen nut een relatie te hebben.

Mensen die elkaar aanvoelen zullen fors minder tot nooit ruzie hebben.

quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:52 schreef Bestelbus het volgende:
kijk ze allemaal haten, niet wetende dat ts gewoon gelijk heeft.
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:38 schreef Cinderellaaa het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.

Mensen zijn tegenwoordig zogenaamd verliefd, maar het enige wat ze een beetje gemeen hebben is seks.

Eerst elkaar leren kennen, elkaar aanvoelen en begrijpen en weten dat je veel gemeenschappelijke punten hebt en dan pas hoort seks te komen.

Hier zijn mensen die het blijkbaar begrijpen, en als je gaat kijken naar dat percentage, en het percentage dat hier maar wat kloot is het vrij duidelijk. Dat veel mensen een topic als de deze maar een gek idee vinden.
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:08 schreef GhpH het volgende:
Puur eens. Van die rokkenjagers op fok heb ik genoeg....
quote:
14s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:08 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik zal vast de enige zijn, maar ik vind dit wel een goed topic.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135428607
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 10:39 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Wat specifiek volg je niet?

In simpele taal.

Men gaat daten, ze gaan naar de bioscoop etc. Op de eerste date moet er al gezoend worden, (niet bij iedereen generalisatie hier he.) Daarna nog een date of 2, of misschien zelf maar 1 en dan wordt er al in bed gerollebold.

Zelfs als dat niet het geval is, zie ik heel vaak als ik ga wandelen mensen voor de tv zitten zonder hun mond open te doen tegen elkaar. Ze zitten maar achter de televisie.

Dit alles is een gebrek aan communicatie, wat is belangrijk in een relatie? Juist communicatie, dat is zo belangrijk. Denk eens in, wat als er in het verkeer geen knipperlicht meer zou zijn, want je knipperlicht is eigenlijk een vorm van communicatie om te zeggen ik ga links, ik ga rechts. Of dat er geen remlichten meer zijn, de ongelukken zullen toenemen met een fors aantal procent.

Nu verplaats ik dit ook in relaties, door maar meteen voor seks te gaan, door maar meteen te kussen. Door maar samen op de bank te liggen. Door alleen maar te praten hoe je van elkaar houdt, maar nooit eens een dieper gesprek dan dat aangaat. Nooit eens gaat kijken hoe de ander tegen het leven aanstaat. Nooit eens gaat leren elkaar aan te voelen. Dan heeft het voor mij persoonlijk geen nut een relatie te hebben.

Mensen die elkaar aanvoelen zullen fors minder tot nooit ruzie hebben.
Jij doet allemaal aannames. Alsof je niet neukend kan communiceren. :') Het is niet óf óf.
  maandag 13 januari 2014 @ 10:45:09 #155
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135428644
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 10:43 schreef Chai het volgende:

[..]

Jij doet allemaal aannames. Alsof je niet neukend kan communiceren. :') Het is niet óf óf.
Kan wel maar dat jij het doet wilt niet zeggen dat iedereen dat doet? Hoeveel jongens gaan niet uit regelen daar een meisje zoals zij dat noemen neuken, en zijn dan weer weg?

Nogmaals alleen dat jij wel communiceert bij het neuken of dingen anders aanpakt wilt echt niet zeggen dat iedereen dit doet. Als jij alleen naar jezelf kijkt en het niet op jou slaat, prima. Maar zie jij dan geen mensen die achter de tv zitten en nauwelijks tot niet met elkaar praten?

Zie jij dat niet?
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135428700
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 10:45 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Kan wel maar dat jij het doet wilt niet zeggen dat iedereen dat doet? Hoeveel jongens gaan niet uit regelen daar een meisje zoals zij dat noemen neuken, en zijn dan weer weg?

Nogmaals alleen dat jij wel communiceert bij het neuken of dingen anders aanpakt wilt echt niet zeggen dat iedereen dit doet. Als jij alleen naar jezelf kijkt en het niet op jou slaat, prima. Maar zie jij dan geen mensen die achter de tv zitten en nauwelijks tot niet met elkaar praten?

Zie jij dat niet?
Dat maakt mij niet uit. Dat ze dat nu doen betekent niet dat ze dat levenslang zullen doen.

En ik kijk niet naar tv kijkende mensen idd :D :') Waarom zou ik dat in godsnaam doen?!
  maandag 13 januari 2014 @ 10:57:42 #157
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135428959
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2014 10:47 schreef Chai het volgende:

[..]

Dat maakt mij niet uit. Dat ze dat nu doen betekent niet dat ze dat levenslang zullen doen.

En ik kijk niet naar tv kijkende mensen idd :D :') Waarom zou ik dat in godsnaam doen?!
Ik kijk er ook niet naar, ik zie de flitsen als ik buiten loop. Maar goed jij zult mij dan niet begrijpen omdat jouw levensstijl heel anders is.

Nu kan ik bijvoorbeeld Arabieren niet begrijpen en de meeste mensen uit het westen doen dat niet. Puur vanwege verschillen in cultuur en al die dingen.

Dat jij mij niet begrijpt is geen probleem. Maar lees het dan en laat het daarna rusten, je zegt dat het je niet zo interesseert wat andere doen en dat het je niet uitmaakt. Maar toch is er blijkbaar een behoefte in jou om hier te komen reageren, en om dan een :') te plaatsen. Omdat je het niet begrijp het er niet eens mee bent of dom vindt.

Prima maar als het je niet uitmaakt wat andere doen, zou dit topic jou ook niets moeten uitmaken en zou je gewoon je mening 1x kunnen doen in plaats van steeds mij te laten uitleggen wat ik bedoel om dan kort te reageren met een :')

Getuigd niet van respect terwijl ik dat wel voor jou heb.

Vriendelijke dag verder.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  maandag 13 januari 2014 @ 11:41:54 #158
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_135430079
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:21 schreef Meneer_Meneer het volgende:

[..]

aluminium?
Bijna goed, Aluminiumhoedje
pi_135430131
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 01:45 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Altijd handig om over de ethiek van je latere WW uitkering te filosoferen natuurlijk ^O^
ha ha ha ha ha!!!@!
wat kijk jij
  maandag 13 januari 2014 @ 13:10:39 #160
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_135432832
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 10:39 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Wat specifiek volg je niet?

In simpele taal.

Men gaat daten, ze gaan naar de bioscoop etc. Op de eerste date moet er al gezoend worden, (niet bij iedereen generalisatie hier he.) Daarna nog een date of 2, of misschien zelf maar 1 en dan wordt er al in bed gerollebold.

Zelfs als dat niet het geval is, zie ik heel vaak als ik ga wandelen mensen voor de tv zitten zonder hun mond open te doen tegen elkaar. Ze zitten maar achter de televisie.

Dit alles is een gebrek aan communicatie, wat is belangrijk in een relatie? Juist communicatie, dat is zo belangrijk. Denk eens in, wat als er in het verkeer geen knipperlicht meer zou zijn, want je knipperlicht is eigenlijk een vorm van communicatie om te zeggen ik ga links, ik ga rechts. Of dat er geen remlichten meer zijn, de ongelukken zullen toenemen met een fors aantal procent.

Nu verplaats ik dit ook in relaties, door maar meteen voor seks te gaan, door maar meteen te kussen. Door maar samen op de bank te liggen. Door alleen maar te praten hoe je van elkaar houdt, maar nooit eens een dieper gesprek dan dat aangaat. Nooit eens gaat kijken hoe de ander tegen het leven aanstaat. Nooit eens gaat leren elkaar aan te voelen. Dan heeft het voor mij persoonlijk geen nut een relatie te hebben.

Mensen die elkaar aanvoelen zullen fors minder tot nooit ruzie hebben.

[..]

[..]

[..]

[..]

Besef wel dat niet iedereen de behoefte aan diepgang voelt. Je mag het natuurlijk niet zeggen, maar het is ook sterk aan intelligentie en opleidingsniveau gekoppeld.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  maandag 13 januari 2014 @ 13:12:27 #161
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135432901
quote:
3s.gif Op maandag 13 januari 2014 13:10 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Besef wel dat niet iedereen de behoefte aan diepgang voelt. Je mag het natuurlijk niet zeggen, maar het is ook sterk aan intelligentie en opleidingsniveau gekoppeld.
Onzin voor inzicht hoeft men niet intelligent te zijn. Ik ben niet boven gemiddeld, en mijn opleiding is ook niet om over naar huis te schrijven.

Inzicht is hier misschien iets diepers, iets dat men niet verkrijgt in schoolbankjes. Maar iets in jezelf iets, dat je ego voorbij schiet, en daar ligt te slapen achter dat ego. Een plekje waar dus niet iedereen komt. Maar ik kan het fout hebben natuurlijk.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  maandag 13 januari 2014 @ 13:15:10 #162
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_135433000
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 13:12 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Onzin voor inzicht hoeft men niet intelligent te zijn. Ik ben niet boven gemiddeld, en mijn opleiding is ook niet om over naar huis te schrijven.

Inzicht is hier misschien iets diepers, iets dat men niet verkrijgt in schoolbankjes. Maar iets in jezelf iets, dat je ego voorbij schiet, en daar ligt te slapen achter dat ego. Een plekje waar dus niet iedereen komt. Maar ik kan het fout hebben natuurlijk.
Je zit op een universiteit, maar je bent niet bovengemiddeld intelligent!??

Ach ja, de Nederlandse verplichting tot bescheidenheid... Misschien toch wel beter dan de borstklopperij in de rest van de wereld.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  maandag 13 januari 2014 @ 13:16:10 #163
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135433043
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 13:15 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Je zit op een universiteit, maar je bent niet bovengemiddeld intelligent!??

Ach ja, de Nederlandse verplichting tot bescheidenheid... Misschien toch wel beter dan de borstklopperij in de rest van de wereld.
Neen ik zit totaal niet op een universiteit, dat heb ik nooit ergens gezegd. En nee ik ben dus ook niet bovengemiddeld intelligent. Was ik dat wel, zou ik nu misschien andere dingen aan het doen zijn. Nee ik ben gewoon gemiddeld. Met gemiddeld is overigens ook niets mis, iedereen loopt wel stoer te pochen met zijn bovengemiddelde intelligentie hier en daar.

Maar uiteindelijk ga je dood, en dan heb je wat gehad. Alles is te leen, in deze wereld van vergankelijkheid.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  maandag 13 januari 2014 @ 13:24:12 #164
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_135433298
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 13:16 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Neen ik zit totaal niet op een universiteit, dat heb ik nooit ergens gezegd. En nee ik ben dus ook niet bovengemiddeld intelligent. Was ik dat wel, zou ik nu misschien andere dingen aan het doen zijn. Nee ik ben gewoon gemiddeld. Met gemiddeld is overigens ook niets mis, iedereen loopt wel stoer te pochen met zijn bovengemiddelde intelligentie hier en daar.

Maar uiteindelijk ga je dood, en dan heb je wat gehad. Alles is te leen, in deze wereld van vergankelijkheid.
Klopt! Driekwart van de mensen denkt dat ze bovengemiddeld scoren op van alles en nog wat (intelligentie, looks enzovoort). Daar komt bij dat intelligentie ook grote nadelen heeft.

Maar ik ben het met je eens dat zaken als bescheidenheid en zelfreflectie zeker niet voorbehouden zijn aan het intelligentere deel van de bevolking. Waar ik op duide was meer het niveau van een filosofische discussie. Om clichés en dooddoeners te ontstijgen heb je toch enig intellect nodig.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  maandag 13 januari 2014 @ 13:35:17 #165
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135433646
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 13:24 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Klopt! Driekwart van de mensen denkt dat ze bovengemiddeld scoren op van alles en nog wat (intelligentie, looks enzovoort). Daar komt bij dat intelligentie ook grote nadelen heeft.

Maar ik ben het met je eens dat zaken als bescheidenheid en zelfreflectie zeker niet voorbehouden zijn aan het intelligentere deel van de bevolking. Waar ik op duide was meer het niveau van een filosofische discussie. Om clichés en dooddoeners te ontstijgen heb je toch enig intellect nodig.
Weet je wat het is, gemiddeld, bovengemiddeld het zijn maar benamingen die wij eraan geven. Dat wil niet zeggen dat ze niet kloppen, want het valt na te meten op zekere hoogten. Maar ik zie woorden als gereedschap, iets dat ik gebruik en daarna weer neerleg in mijn kistje. Neem nu een hamer, daar hecht je toch enkel waarde aan als je een spijker in een plank wilt slaan of iets dat een hamer doet. Niemand hier loopt warm voor een gewone hamer van de bouwmarkt.

Maar met woorden, woordjes als bovengemiddeld, sexy, hoeveel waarden zijn we niet aan deze woorden gaan hechten? Het loopt mij de spuigaten uit, en ik zeg er nee tegen. Ik ben een mens een individu en ik wil zo dicht mogelijk bij de natuur blijven, en alles wat ik daarvoor nodig heb, is de intelligentie om te kunnen begrijpen wat om me heen gebeurt. Hoe meer we echter cultiveren, hoe verder we komen hoe meer we ons los snijden van onze natuur. Natuur en mens speelt nu al geen rol meer, wij wonen in huizen en woonwijken, natuur woont in bossen. Vogels en insecten komen hier nog wel, maar we zijn totaal op onszelf gaan wonen weg van dat alles. En toch vinden we soms watervallen of de hoge bergen in Zwitserland oh zo mooi.

Misschien heb je daar inderdaad een soort van intellect voor nodig. Uiteindelijk zijn er zoveel mogelijkheden, hier werd bijvoorbeeld een filosoof aangehaald die blijkbaar een nazi was. Die ging dus mee met dat allemaal, hoe zou hij nu in deze tijd tegen de nazi's aankijken? Waar het om gaat is de wereld is dynamisch culturen en verschillen etc.. Wij zullen de Arabieren nooit begrijpen met hun eerwraak, zij zullen nooit begrijpen waarom wij geen eerwraak plegen.

Eer is trouwens ook weer zo'n woordje waar zoveel waarde aan gehecht wordt, ik laat het allemaal in mijn gereedschapskist liggen. En haal het eruit om iets uit te leggen in woorden, en probeer daarbij zelf geen waarde te hechten aan die woorden. Iets wat de meeste mensen als zweverige kul zien.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')