abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 januari 2014 @ 23:46:34 #101
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135422488
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:46 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Doen alsof is iets anders dan het zijn.
Doen alsof je het niet bent is niets anders dan het zijn.
  zondag 12 januari 2014 @ 23:47:45 #102
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135422542
Ik kan ook #filosoferen #proud #durrrr #swag
pi_135422580
quote:
18s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:44 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Nee, ik heb daadwerkelijk tentamens.
Wat voor een tentamens trouwens? nu ben ik geïnteresseerd ..
"Pools are perfect for holding water"
pi_135422610
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:46 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Mensen die tentamens niet kunnen halen zonder een sociaal leven in stand te houden :') kom op zeg even prioriteiten stellen hier.
Jezelf niet een maand lang in huis en/of de UB opsluiten tijdens de tentamenperiode :')
wat kijk jij
pi_135422629
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:48 schreef probeer het volgende:

[..]

Wat voor een tentamens trouwens? nu ben ik geïnteresseerd ..
Ethiek
wat kijk jij
  zondag 12 januari 2014 @ 23:50:49 #106
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135422661
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:49 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Jezelf niet een maand lang in huis en/of de UB opsluiten tijdens de tentamenperiode :')
Het niet kunnen halen zonder dat te doen :')
pi_135422670
De wereld wordt gerund door kapitalistische bazen als ik, Argo.
pi_135422730
quote:
14s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:49 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Ethiek
Toevallig. Daar heb ik over 3 weken ook een tentamen over.
"Pools are perfect for holding water"
pi_135422736
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:50 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Het niet kunnen halen zonder dat te doen :')
Het gaat niet om het halen, het gaat om het halen van een 10.

inb4 geen 10 kunnen halen zonder dat te doen, voorspelbare balhaar
wat kijk jij
pi_135422740
kijk ze allemaal haten, niet wetende dat ts gewoon gelijk heeft.
oi mate
pi_135422757
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:52 schreef probeer het volgende:

[..]

Toevallig. Daar heb ik over 3 weken ook een tentamen over.
Je studeert filosofie?
wat kijk jij
pi_135422792
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:52 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Het gaat niet om het halen, het gaat om het halen van een 10.

inb4 geen 10 kunnen halen zonder dat te doen, voorspelbare balhaar
Strebers. :')
pi_135422832
quote:
11s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:53 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Je studeert filosofie?
Humanistiek.

http://www.uvh.nl/mijnuvh(...)leiding-ethiek-13-14

Dohmen is een fantastische docent O+
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 12 januari 2014 @ 23:56:39 #114
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135422862
quote:
7s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:51 schreef feyenoordfan92 het volgende:
De wereld wordt gerund door kapitalistische bazen als ik, Argo.
Denken dat een middelmatig/semi-hoge positie in een bedrijf met winstoogmerk gelijkstaat aan het 'runnen' van een beeld dat je egoïstisch genoeg met je eigen percepties onindividualiseerd tot een alomvattend beeld van 'een wereld' :')

[ Bericht 0% gewijzigd door TwentyFourr op 13-01-2014 00:04:53 ]
  zondag 12 januari 2014 @ 23:58:22 #115
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135422923
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:52 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Het gaat niet om het halen, het gaat om het halen van een 10.

inb4 geen 10 kunnen halen zonder dat te doen, voorspelbare balhaar
Zou ik niet gezegd hebben, want als je te lang ergens over doorgaat dan is het niet leuk meer.

Ik zou hebben gezegd:

'3 weken doen over het uit je hoofd leren van pretentieus gewauwel van een aantal het-hoog-in-de-bol hebbende mannen die toevallig goed in de zeitgeist lagen waardoor hun mening gedeeld werd door anderen in die zeitgeist of één van de volgende :') '
pi_135422972
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:56 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Denken dat een middelmatig/semi-hoge positie in een bedrijf met winstoogmerk gelijkstaat aan het 'runnen' van een beeld dat je egoïstisch genoeg met je eigen percepties oninduvaliseerd tot een alomvattend beeld van 'een wereld' :')
Beetje grote woorden gebruiken, poe poe. Nee, maar een beetje kapitalistische drive moet iemand toch wel in zich hebben. Dan gaat het niet eens om bakken geld, maar om de motivatie.
  maandag 13 januari 2014 @ 00:01:23 #117
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135423024
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:59 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Beetje grote woorden gebruiken, poe poe. Nee, maar een beetje kapitalistische drive moet iemand toch wel in zich hebben. Dan gaat het niet eens om bakken geld, maar om de motivatie.
Dat zijn geen grote woorden, het zijn de woorden die voor de hand liggen om mijn mening uit te leggen.
pi_135423056
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:55 schreef probeer het volgende:

[..]

Humanistiek.

http://www.uvh.nl/mijnuvh(...)leiding-ethiek-13-14

Dohmen is een fantastische docent O+
Ik kan niet op die pagina, want daarvoor moet ik blijkbaar ingelogd zijn. Maar humanistiek, interessant! Dat bestaat deels uit filosofie, volgens mij?
wat kijk jij
pi_135423075
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:01 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Dat zijn geen grote woorden, het zijn de woorden die voor de hand liggen om mijn mening uit te leggen.
Oninduvaliseerd slaat nergens op gast. :')
  maandag 13 januari 2014 @ 00:03:15 #120
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135423077
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:59 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Beetje grote woorden gebruiken, poe poe. Nee, maar een beetje kapitalistische drive moet iemand toch wel in zich hebben. Dan gaat het niet eens om bakken geld, maar om de motivatie.
Kapitalisme is een systeem waarbij de bedoeling is om winst e creëren dmv. het toevoegen van waarde met het gebruiken van minder kosten dan de toegevoegde waarde. In welk onderdeel van het wezen van kapitalisme gaat het niet om het verdienen van 'bakken geld'?
  maandag 13 januari 2014 @ 00:04:35 #121
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135423137
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:03 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Oninduvaliseerd slaat nergens op gast. :')
Het is onindividualiseren, ik typ te snel. Het zal wel geen woord zijn maar je begrijpt het wel.
pi_135423152
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:58 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Zou ik niet gezegd hebben, want als je te lang ergens over doorgaat dan is het niet leuk meer.

Ik zou hebben gezegd:

'3 weken doen over het uit je hoofd leren van pretentieus gewauwel van een aantal het-hoog-in-de-bol hebbende mannen die toevallig goed in de zeitgeist lagen waardoor hun mening gedeeld werd door anderen in die zeitgeist of één van de volgende :') '
Denken dat filosofie ''uit je hoofd leren is''. Dan begrijp je het dus echt niet. :')
wat kijk jij
pi_135423154
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:03 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Kapitalisme is een systeem waarbij de bedoeling is om winst e creëren dmv. het toevoegen van waarde met het gebruiken van minder kosten dan de toegevoegde waarde. In welk onderdeel van het wezen van kapitalisme gaat het niet om het verdienen van 'bakken geld'?
Het ging mij meer om de achterliggende gedachte van concurrentie -> innovatie-> welvaart etc.
  maandag 13 januari 2014 @ 00:06:30 #124
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135423196
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:04 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Denken dat filosofie ''uit je hoofd leren is''. Dan begrijp je het dus echt niet. :')
Je moet het uit je hoofd leren zodat je vervolgens de juiste links kunt leggen en op die manier een alomvattend idee kan krijgen waarin je ieder die een belangrijke bijdrage heeft geleverd een plek kan geven.
pi_135423247
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:06 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Je moet het uit je hoofd leren zodat je vervolgens de juiste links kunt leggen en op die manier een alomvattend idee kan krijgen waarin je ieder die een belangrijke bijdrage heeft geleverd een plek kan geven.
Deels. Maar ook niet echt. Volg een van de keuzevakken filosofie die aan jouw universiteit worden aangeboden! Leuk en leerzaam O+
wat kijk jij
  maandag 13 januari 2014 @ 00:08:19 #126
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_135423248
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:04 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Denken dat filosofie ''uit je hoofd leren is''. Dan begrijp je het dus echt niet. :')
Toch drukt het feit dat je het tentamen moet halen begrip vaak een beetje naar de achtergrond omdat je met platte kennis en truckjes meer succes hebt.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_135423280
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:02 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Ik kan niet op die pagina, want daarvoor moet ik blijkbaar ingelogd zijn. Maar humanistiek, interessant! Dat bestaat deels uit filosofie, volgens mij?
Ow, woeps. Jup, veel filosofie en psychologie. Een lijn met een focus op zingeving en existentie (met daarin oa ethiek, religie) en eentje met humanisering (bevordering humane maatschappelijke omstandigheden, oa een stukje management). Daarnaast kwalitatief onderzoek (fuck de statistiek!) en natuurlijk de algemene academische vaardigheden.

www.uvh.nl

de 29e vieren we ons 25jarig bestaan met oa een lezing van Amartya Sen, mocht je geinteresseerd zijn .. http://www.uvh.nl/congres(...)-ryff-en-joan-tronto
"Pools are perfect for holding water"
pi_135423292
quote:
14s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:08 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Toch drukt het feit dat je het tentamen moet halen begrip vaak een beetje naar de achtergrond omdat je met platte kennis en truckjes meer succes hebt.
Die tentamens zijn bij filosofie dan ook helemaal niet interessant. Zal wel een eerstejaars met ethiek.
  maandag 13 januari 2014 @ 00:10:02 #129
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135423307
quote:
14s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:08 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Deels. Maar ook niet echt. Volg een van de keuzevakken filosofie die aan jouw universiteit worden aangeboden! Leuk en leerzaam O+
  maandag 13 januari 2014 @ 00:10:16 #130
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_135423313
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:09 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Die tentamens zijn bij filosofie dan ook helemaal niet interessant. Zal wel een eerstejaars met ethiek.
Huisje is geen sjaars meer.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_135423326
quote:
14s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:08 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Toch drukt het feit dat je het tentamen moet halen begrip vaak een beetje naar de achtergrond omdat je met platte kennis en truckjes meer succes hebt.
Maar zo zit de vraagstelling op het tentamen meestal niet in elkaar. Natuurlijk moet je gewoon dingen ''weten'', maar het gaat voornamelijk om inzicht. Essayvragen etc.
wat kijk jij
  maandag 13 januari 2014 @ 00:11:43 #132
365231 Fera
Fire & Blood
pi_135423360
Wat een romantische OP. :@
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_135423364
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:09 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Die tentamens zijn bij filosofie dan ook helemaal niet interessant. Zal wel een eerstejaars met ethiek.
:')
Nee, geen eerstejaars meer. Er wordt natuurlijk ook maar 1 vak ethiek gegeven, en dat is inleiding ethiek.
wat kijk jij
pi_135423368
quote:
3s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:10 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Huisje is geen sjaars meer.
Ze komt anders wel over als een onwetende sjaars die net uit de middelbare schoolbanken komt rollen.
pi_135423403
quote:
3s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:11 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Ze komt anders wel over als een onwetende sjaars die net uit de middelbare schoolbanken komt rollen.
Vanwaar deze vijandigheid? :*
wat kijk jij
pi_135423475
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:12 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Vanwaar deze vijandigheid? :*
Nou, niet persoonlijk ofzo. Maar gewoon de nadruk op hard leren en dergelijke. Filosofie behoort in mijn ervaring tot een cluster van studies waar je in je eerste jaar je basiskennis erin stampt, om vervolgens vanuit die kennis de rest van je studie je denkvermogen te trainen en te ontwikkelen.
pi_135423521
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:09 schreef probeer het volgende:

[..]

Ow, woeps. Jup, veel filosofie en psychologie. Een lijn met een focus op zingeving en existentie (met daarin oa ethiek, religie) en eentje met humanisering (bevordering humane maatschappelijke omstandigheden, oa een stukje management). Daarnaast kwalitatief onderzoek (fuck de statistiek!) en natuurlijk de algemene academische vaardigheden.

www.uvh.nl

de 29e vieren we ons 25jarig bestaan met oa een lezing van Amartya Sen, mocht je geinteresseerd zijn .. http://www.uvh.nl/congres(...)-ryff-en-joan-tronto
Ja, dat ben ik wel. Maar is het ook mogelijk om alleen aanwezig te zijn bij de lezing van Amartya Sen?
wat kijk jij
pi_135423632
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:16 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Ja, dat ben ik wel. Maar is het ook mogelijk om alleen aanwezig te zijn bij de lezing van Amartya Sen?
Lijkt me wel, doe ik ook. Om 5 uur is de receptie, en hij spreekt daar voor als laatste. Maar ik zal as week even voor je zoeken naar een specifiekere tijdsindeling. Ow, je moet je wel even aanmelden. http://www.uvh.nl/aanmelding-dies-25
"Pools are perfect for holding water"
pi_135423658
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:15 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Nou, niet persoonlijk ofzo. Maar gewoon de nadruk op hard leren en dergelijke. Filosofie behoort in mijn ervaring tot een cluster van studies waar je in je eerste jaar je basiskennis erin stampt, om vervolgens vanuit die kennis de rest van je studie je denkvermogen te trainen en te ontwikkelen.
Wat niet wegneemt dat er behoorlijk wat studie, tijd en moeite zit in het ontwikkelen van vaardigheden, inzicht in de stof en denkvermogen om het op het tentamen goed te doen. ''Ik heb analytisch denkvermogen dus ik lees de stof een keertje door en de rest laat ik aan mijn meesterbrein over'', zo werkt het bij mij in ieder geval niet. Overigens volg ik ook een andere studie, en daar moet ook voor geleerd worden. De nadruk op hard leren ben ik pas later in mijn studie belangrijk gaan vinden, als eerstejaars kon dat me juist wel aan mijn reet roesten.
wat kijk jij
  maandag 13 januari 2014 @ 00:23:24 #140
395200 deadprez
One more rail
pi_135423721
Studeren :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135423749
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:20 schreef probeer het volgende:

[..]

Lijkt me wel, doe ik ook. Om 5 uur is de receptie, en hij spreekt daar voor als laatste. Maar ik zal as week even voor je zoeken naar een specifiekere tijdsindeling. Ow, je moet je wel even aanmelden. http://www.uvh.nl/aanmelding-dies-25
Top! Leuk ^O^
wat kijk jij
pi_135423875
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:20 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Wat niet wegneemt dat er behoorlijk wat studie, tijd en moeite zit in het ontwikkelen van vaardigheden, inzicht in de stof en denkvermogen om het op het tentamen goed te doen. ''Ik heb analytisch denkvermogen dus ik lees de stof een keertje door en de rest laat ik aan mijn meesterbrein over'', zo werkt het bij mij in ieder geval niet. Overigens volg ik ook een andere studie, en daar moet ook voor geleerd worden. De nadruk op hard leren ben ik pas later in mijn studie belangrijk gaan vinden, als eerstejaars kon dat me juist wel aan mijn reet roesten.
Ok, ik heb juist een totaal ander studieverloop. :') Het eerste jaar is nog best aanpoten, de rest van de studie bestaat vooral uit samenvattingen doorlezen en heel veel essays maken. En bij mijn studie wordt er veel aan de filosofie ontleend.

En wat ik bedoel te zeggen. Filosofie is toch vooral: Pietje zegt A, Keesie reageert daarop met B. En die visies kun je weer onder rationalisme vs. empirisme plaatsen. Met andere woorden, je leert steeds meer vanuit de grote kaders denken en dan gaat er ook minder tijd inzitten. In tentamens tenminste, op een gegeven moment moet je zelf gaan denken (=essays, artikelen etc.)
pi_135423947
Nou .. ik ga Sherlock kijken en slapen. Daag! :W
"Pools are perfect for holding water"
pi_135424111
quote:
14s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:08 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik zal vast de enige zijn, maar ik vind dit wel een goed topic.
Helemaal mee eens.

Mensen zijn tegenwoordig zogenaamd verliefd, maar het enige wat ze een beetje gemeen hebben is seks.

Eerst elkaar leren kennen, elkaar aanvoelen en begrijpen en weten dat je veel gemeenschappelijke punten hebt en dan pas hoort seks te komen.
pi_135425008
quote:
14s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:08 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Deels. Maar ook niet echt. Volg een van de keuzevakken filosofie die aan jouw universiteit worden aangeboden! Leuk en leerzaam O+
Altijd handig om over de ethiek van je latere WW uitkering te filosoferen natuurlijk ^O^
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_135426238
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:43 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

De snelle mens van het snelle geld. Is vrij snel klaar met zijn leven, natuurlijk moet hij wel steeds meer geld verdienen voor nieuwe spullen voor een nieuwe kick. Maar als je ziet dat sommige mensen een vrouw laten vallen omdat ze eens zin hebben in iets nieuws. Laat wel zien dat het niet meer allemaal zo mooi en kleurig is.

Maar goed je mag het met me oneens zijn, en ik heb ook niets tegen jou en jouw manier van leven. Respect voor alles en iedereen.
Ik leef best wel volgens jouw manier, alleen dan iets minder romantisch. Heb al heel lang een relatie, niks kiezen voor de kick.
pi_135426534
Ik stond vrijdagavond achter de bar te tappen. Om 2.30u wilde ook één of andere flapdrol filosoferen, terwijl hij al ruim 10 bier op had. (En waarschijnlijk een paar joints in het rookhok.) Op zo'n tijdstip ga ik niet filosoferen en zeker niet als ik een paar bier op zou hebben. Ik werd chagrijnig van die gast, dus romantisch is het zeker niet.
  maandag 13 januari 2014 @ 09:55:13 #148
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135427568
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 08:11 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik leef best wel volgens jouw manier, alleen dan iets minder romantisch. Heb al heel lang een relatie, niks kiezen voor de kick.
Dan hoef jij je toch niet aangesproken te voelen. Dit is vooral een aanklacht jegens de mens die snel wilt leven op grote voet. En seks belangrijker vindt dan een relatie. Op dat moment staat de balans scheef waarop mijn klacht zegt. Zet die balans eerst goed. In plaats van op de eerste of tweede date neuken terwijl je in de bioscoop geen woord hebt gewisseld is niet gezond.

Maar nogmaals dat is mijn mening.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135427582
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 09:55 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Dan hoef jij je toch niet aangesproken te voelen. Dit is vooral een aanklacht jegens de mens die snel wilt leven op grote voet. En seks belangrijker vindt dan een relatie. Op dat moment staat de balans scheef waarop mijn klacht zegt. Zet die balans eerst goed. In plaats van op de eerste of tweede date neuken terwijl je in de bioscoop geen woord hebt gewisseld is niet gezond.

Maar nogmaals dat is mijn mening.
Maar waarom boeit het jou dat andere mensen dat doen?

En ik voel me niet aangesproken, ik volg jouw gedachtesprongen gewoon niet. ;(
  maandag 13 januari 2014 @ 10:30:44 #150
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135428282
quote:
11s.gif Op maandag 13 januari 2014 09:56 schreef Chai het volgende:

[..]

Maar waarom boeit het jou dat andere mensen dat doen?

En ik voel me niet aangesproken, ik volg jouw gedachtesprongen gewoon niet. ;(
Boeit mij niet dat andere mensen dat doen. Maar ze lachen je wel uit als je niet gewoon meteen voor de seks gaat. Daarom dacht ik, waarom maak ik niet eens een topic hierover een aanklacht, een tegenaanval, een grootschalig offensief.

En omdat dit klaagbaak is, en je hier mag klagen, dacht ik, ik klaag hierover. Overigens zie ik wel geluid in dit topic van mensen die vinden dat ik wel een punt heb. Zij kunnen het blijkbaar volgen.

Maar als jij mij zou zeggen wat je niet volgt kan ik het misschien wat anders uitleggen.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')