abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 januari 2014 @ 23:03:24 #51
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135419971
Nou mensen ik moet gaan slapen zo. Morgen beantwoord ik weer vragen.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135420053
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:02 schreef deadprez het volgende:

[..]

Was je zelf te skeer?
Nee, geen behoefte aan hoeren. Ik ga immers niet betalen voor dingen die gratis zijn.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zondag 12 januari 2014 @ 23:05:14 #53
395200 deadprez
One more rail
pi_135420083
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:04 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nee, geen behoefte aan hoeren. Ik ga immers niet betalen voor dingen die gratis zijn.
True dat.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zondag 12 januari 2014 @ 23:05:19 #54
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135420093
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:04 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nee, geen behoefte aan hoeren. Ik ga immers niet betalen voor dingen die gratis zijn.
Iemand als Argo kon het echter wel gebruiken. :') Hoe gaat het eigenlijk met hem? Zit hij echt in een klooster of? Heb hem een tijdje willen helpen, maar hij werd boos op me.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135420104
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:03 schreef Spongeboss het volgende:
Nou mensen ik moet gaan slapen zo. Morgen beantwoord ik weer vragen.
Doe nou niet zo hommo }:|
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zondag 12 januari 2014 @ 23:05:43 #56
395200 deadprez
One more rail
pi_135420116
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:05 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Iemand als Argo kon het echter wel gebruiken. :') Hoe gaat het eigenlijk met hem? Zit hij echt in een klooster of?
Te doorzichtig dit.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zondag 12 januari 2014 @ 23:05:52 #57
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135420130
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:05 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Doe nou niet zo hommo }:|
Nouja slaap lekker ik moet echt gaan.

quote:
10s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:05 schreef deadprez het volgende:

[..]

Te doorzichtig dit.
Als ik Argo was, zou ik nu al om aandacht zijn aan het zoeken...
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135420164
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:05 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Iemand als Argo kon het echter wel gebruiken. :') Hoe gaat het eigenlijk met hem? Zit hij echt in een klooster of? Heb hem een tijdje willen helpen, maar hij werd boos op me.
Precies, hij was echt de grootste kneus ooit. Blij dat hij weg is.
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 12 januari 2014 @ 23:06:46 #59
395200 deadprez
One more rail
pi_135420183
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:05 schreef Spongeboss het volgende:
Als ik Argo was, zou ik nu al om aandacht zijn aan het zoeken...
Waar ben je nu dan mee bezig?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zondag 12 januari 2014 @ 23:07:04 #60
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135420202
quote:
10s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:06 schreef deadprez het volgende:

[..]

Waar ben je nu dan mee bezig?
Mensen uitdagen tot nadenken. Zonder dat ik met zweverige troep als geloof kom.

quote:
14s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:59 schreef housesoftheholy het volgende:
Samen naakt in bed Camus lezen. Why not both?
De vreemdeling morgen avond 11 uur.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135420245
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:06 schreef probeer het volgende:

[..]

Precies, hij was echt de grootste kneus ooit. Blij dat hij weg is.
:')
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zondag 12 januari 2014 @ 23:07:49 #62
395200 deadprez
One more rail
pi_135420254
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:07 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Mensen uitdagen tot nadenken. Zonder dat ik met zweverige troep als geloof kom.
_O-
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zondag 12 januari 2014 @ 23:08:23 #63
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135420290
Nouja slaap lekker heren het loopt nu echt uit, en ik kom dan echt in de problemen en dat wil ik niet. Au revoir.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135420316
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:07 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

:')
Ik heb geen flauw idee wie Argo was, maar begreep dat Spongeboss wellicht zijn kloon is ..
"Pools are perfect for holding water"
pi_135420420
quote:
10s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:

[..]

_O-
Krijg jij van dit topic nu ook zo'n 'ha gayyy' gevoel?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_135420484
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:08 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik heb geen flauw idee wie Argo was, maar begreep dat Spongeboss wellicht zijn kloon is ..
Hoax, dit is fok en dat valt niet te begrijpen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zondag 12 januari 2014 @ 23:11:24 #67
395200 deadprez
One more rail
pi_135420497
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:10 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Krijg jij van dit topic nu ook zo'n 'ha gayyy' gevoel?
Ik vond hem cooler toen hij nog tegen tovenaars vocht in ieder geval.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135420563
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:07 schreef Spongeboss het volgende:

De vreemdeling morgen avond 11 uur.
Die heb ik al twee keer gelezen. Maar filosofie bestaat ook voornamelijk uit herlezen. Alleen liever niet naakt want ik KEN JE NIET, ENGERD

...of was het geen uitnodiging. :@
wat kijk jij
pi_135420581
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:11 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Hoax, fok valt niet te begrijpen.
Dan heb je meteen wat om over te filosoferen, zoals TS zo graag ziet ..
"Pools are perfect for holding water"
pi_135420604
quote:
9s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:11 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ik vond hem cooler toen hij nog tegen tovenaars vocht in ieder geval.
Ja, want dat doe ik tegenwoordig.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_135420850
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:12 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Die heb ik al twee keer gelezen. Maar filosofie bestaat ook voornamelijk uit herlezen. Alleen liever niet naakt want ik KEN JE NIET, ENGERD

...of was het geen uitnodiging. :@
Zin om me sein und zeit voor te lezen? Je mag eventueel je kleren aan houden hoor. Maak ik 's ochtends een ontbijtje op bed terwijl we het Led Zep optreden in Royal Albert Hall kijken.
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 12 januari 2014 @ 23:17:31 #72
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135420979
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:12 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Die heb ik al twee keer gelezen. Maar filosofie bestaat ook voornamelijk uit herlezen. Alleen liever niet naakt want ik KEN JE NIET, ENGERD

...of was het geen uitnodiging. :@
Aangekleed. Mijn telefoon gaat uit... Slaap zacht.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135421157
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:00 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ja en het heet Teasers geloof ik.
Nee, bananenbar :7
  zondag 12 januari 2014 @ 23:20:12 #74
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135421171
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:06 schreef deadprez het volgende:
Argo plz. :')
En altijd het laatste woord.
pi_135421219
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:05 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Iemand als Argo kon het echter wel gebruiken. :') Hoe gaat het eigenlijk met hem? Zit hij echt in een klooster of? Heb hem een tijdje willen helpen, maar hij werd boos op me.
over jezelf praten in de 3de persoon :')

asperges eten _O-
  zondag 12 januari 2014 @ 23:24:11 #76
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_135421364
Terechte klacht.

Marcus Aurelius _O_ .
pi_135421426
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:24 schreef Azorius het volgende:
Terechte klacht.

Marcus Aurelius _O_ .
[ afbeelding ]
Goed punt! Ik ga Gladiator kijken, JAAAA!!

"Pools are perfect for holding water"
pi_135421478
quote:
12s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:15 schreef probeer het volgende:

[..]

Zin om me sein und zeit voor te lezen? Je mag eventueel je kleren aan houden hoor. Maak ik 's ochtends een ontbijtje op bed terwijl we het Led Zep optreden in Royal Albert Hall kijken.
Hmm Heidegger. Pittig. Ben je daar wel klaar voor? Dat wordt natuurlijk wel een erg intense ervaring. Intellectuele orgasmes niet uitgesloten.
wat kijk jij
pi_135421621
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:26 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Hmm Heidegger. Pittig. Ben je daar wel klaar voor? Dat wordt natuurlijk wel een erg intense ervaring. Intellectuele orgasmes niet uitgesloten.
Bitch please. Je wilt gewoon anaal klaargevuist worden :')
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_135421897
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:29 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Bitch please. Je wilt gewoon anaal klaargevuist worden :')
Waarom praat deze vulgaire zwakbegaafde pauper tegen mij :')
wat kijk jij
  zondag 12 januari 2014 @ 23:35:37 #81
395200 deadprez
One more rail
pi_135421957
eerst sos dan vuistneuken
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135422017
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:34 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Waarom praat deze vulgaire zwakbegaafde pauper tegen mij :')
Dan komt er ook eens wat kwaliteit in jouw leven. Een soort van goede daad zeg maar.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zondag 12 januari 2014 @ 23:37:58 #83
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135422071
Heidegger, dat is toch die vieze nazi?
  zondag 12 januari 2014 @ 23:38:50 #84
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135422117
Die oude snoepert had ooit wat met Hannah Arendt, was dat niet zo. Ik ben de jongste niet meer.
pi_135422125
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:26 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Hmm Heidegger. Pittig. Ben je daar wel klaar voor? Dat wordt natuurlijk wel een erg intense ervaring. Intellectuele orgasmes niet uitgesloten.
Ik woon in Utrecht, iets te doen volgende week? En ja, Heidegger moet wel lukken.
"Pools are perfect for holding water"
pi_135422168
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:38 schreef TwentyFourr het volgende:
Die oude snoepert had ooit wat met Hannah Arendt, was dat niet zo. Ik ben de jongste niet meer.
Jup. Een nazi met een zeer laag lidmaatschap-nummer, en een liefde voor zijn Joodse leerlinge. Maar och .. dat kan ik hem wel vergeven (dat 1e dan, HA-HA :') ) als hij niet zo verdomde moeilijk schreef.
"Pools are perfect for holding water"
pi_135422186
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:38 schreef TwentyFourr het volgende:
Die oude snoepert had ooit wat met Hannah Arendt, was dat niet zo. Ik ben de jongste niet meer.
Ja, en zij was zelf natuurlijk een joodse. Interessant, wel. Overigens heeft zij volgens mij altijd volgehouden dat hij geen nazi was, of dat er op de een of andere manier verzachtende omstandigheden waren. Maar ik weet even niet zeker hoe dat zat.
wat kijk jij
pi_135422197
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:34 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Waarom praat deze vulgaire zwakbegaafde pauper tegen mij :')
Ik praat toch ook tegen je!?
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_135422204
quote:
12s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:38 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik woon in Utrecht, iets te doen volgende week? En ja, Heidegger moet wel lukken.
Ja, tentamens ;(
wat kijk jij
pi_135422243
quote:
6s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:40 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ik praat toch ook tegen je!?
Vind jij jezelf een vulgaire, zwakbegaafde pauper dan?
wat kijk jij
pi_135422274
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:40 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Ja, tentamens ;(
Tss .. nu al aan het terugkrabbelen? Ik wil jou ook wel een stukje voorlezen hoor ..
"Pools are perfect for holding water"
pi_135422320
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:35 schreef deadprez het volgende:
eerst sos dan vuistneuken
Dit.
pi_135422342
wat een zaadtopic
pi_135422349
quote:
9s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:41 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Vind jij jezelf een vulgaire, zwakbegaafde pauper dan?
Zekers :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zondag 12 januari 2014 @ 23:44:36 #95
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_135422390
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:32 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Beste Chai,
.
Gelukkig dat het niet herkenbaar voor je is, misschien ben je daarom al wat verder.
.
Nee dat hoef je ook niet. Dit is echter klaagbaak en ik mag hier klagen.
.
Wachten met wachten bedoel ik natuurlijk een eerste date etc. Dan is de jongen vol met hormonen en de meid heeft misschien ook wel zin, maar wilt wil niet kussen omdat ze de jongen nog niet goed kent etc. Misschien heb jij van die wonderen gehad waar je een kerel zag en jullie beide zoiets hadden van ja gelijk kussen? Als dat zo is heb je een lot uit de loterij gewonnen, niet letterlijk natuurlijk.
.
Het kan in handgaan met lust, maar stel je gaat op vakantie en je bent er al 10 keer geweest is het niet meer zo mooi als je er voor het eerst bent. Met andere woorden alles is al gezien. En om dan eens mooi te babbelen over diepe dingen is saai. Daarom moet je daar vroeg bij zijn als er nog genoeg passie is.
.
Ja puur uit liefde, passie is ook iets anders dan lust. Althans is mijn mening he. En ik zeg niet dat jij niet romantisch bent, romantisch zijn kan je op vele manieren. Heb niet gezegd dat wat ik hier verkondig the one and only true way is. Nee, nee ik ben geen Jehova getuigen.
.
Inhouden hoeft dan ook niet, maar als je alles doorloopt in een spoedtempo gaat de smaak er gauw vanaf. Er moeten ook nog nieuwe dingen zijn om te ontdekken. Maar jij mag er anders over nadenken natuurlijk, iedere zijn mening!

Met vriendelijke groeten,

Sponsbaas.
Chai is autistisch, neem het dr niet zo kwalijk.
pi_135422410
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:42 schreef probeer het volgende:

[..]

Tss .. nu al aan het terugkrabbelen? Ik wil jou ook wel een stukje voorlezen hoor ..
Nee, ik heb daadwerkelijk tentamens.
wat kijk jij
  zondag 12 januari 2014 @ 23:45:07 #97
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135422423
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:44 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Chai is autistisch, neem het dr niet zo kwalijk.
Iedereen hier is autistisch.
  zondag 12 januari 2014 @ 23:46:05 #98
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_135422464
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:45 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Iedereen hier is autistisch.
Doen alsof is iets anders dan het zijn.
  zondag 12 januari 2014 @ 23:46:18 #99
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135422471
quote:
18s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:44 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Nee, ik heb daadwerkelijk tentamens.
Mensen die tentamens niet kunnen halen zonder een sociaal leven in stand te houden :') kom op zeg even prioriteiten stellen hier.
pi_135422479
quote:
18s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:44 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Nee, ik heb daadwerkelijk tentamens.
Jammer, ander keertje dan. Dat voorlees-logeerpartijtje houd je van me te goed ;)
"Pools are perfect for holding water"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')