Nee, geen behoefte aan hoeren. Ik ga immers niet betalen voor dingen die gratis zijn.quote:
True dat.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, geen behoefte aan hoeren. Ik ga immers niet betalen voor dingen die gratis zijn.
Iemand als Argo kon het echter wel gebruiken.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, geen behoefte aan hoeren. Ik ga immers niet betalen voor dingen die gratis zijn.
Doe nou niet zo hommoquote:Op zondag 12 januari 2014 23:03 schreef Spongeboss het volgende:
Nou mensen ik moet gaan slapen zo. Morgen beantwoord ik weer vragen.
Te doorzichtig dit.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:05 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Iemand als Argo kon het echter wel gebruiken.Hoe gaat het eigenlijk met hem? Zit hij echt in een klooster of?
Nouja slaap lekker ik moet echt gaan.quote:
Als ik Argo was, zou ik nu al om aandacht zijn aan het zoeken...quote:
Precies, hij was echt de grootste kneus ooit. Blij dat hij weg is.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:05 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Iemand als Argo kon het echter wel gebruiken.Hoe gaat het eigenlijk met hem? Zit hij echt in een klooster of? Heb hem een tijdje willen helpen, maar hij werd boos op me.
Waar ben je nu dan mee bezig?quote:Op zondag 12 januari 2014 23:05 schreef Spongeboss het volgende:
Als ik Argo was, zou ik nu al om aandacht zijn aan het zoeken...
Mensen uitdagen tot nadenken. Zonder dat ik met zweverige troep als geloof kom.quote:
De vreemdeling morgen avond 11 uur.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:59 schreef housesoftheholy het volgende:
Samen naakt in bed Camus lezen. Why not both?
quote:Op zondag 12 januari 2014 23:06 schreef probeer het volgende:
[..]
Precies, hij was echt de grootste kneus ooit. Blij dat hij weg is.
quote:Op zondag 12 januari 2014 23:07 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Mensen uitdagen tot nadenken. Zonder dat ik met zweverige troep als geloof kom.
Ik heb geen flauw idee wie Argo was, maar begreep dat Spongeboss wellicht zijn kloon is ..quote:
Krijg jij van dit topic nu ook zo'n 'ha gayyy' gevoel?quote:
Hoax, dit is fok en dat valt niet te begrijpen.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:08 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wie Argo was, maar begreep dat Spongeboss wellicht zijn kloon is ..
Ik vond hem cooler toen hij nog tegen tovenaars vocht in ieder geval.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Krijg jij van dit topic nu ook zo'n 'ha gayyy' gevoel?
Die heb ik al twee keer gelezen. Maar filosofie bestaat ook voornamelijk uit herlezen. Alleen liever niet naakt want ik KEN JE NIET, ENGERDquote:
Dan heb je meteen wat om over te filosoferen, zoals TS zo graag ziet ..quote:Op zondag 12 januari 2014 23:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoax, fok valt niet te begrijpen.
Ja, want dat doe ik tegenwoordig.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vond hem cooler toen hij nog tegen tovenaars vocht in ieder geval.
Zin om me sein und zeit voor te lezen? Je mag eventueel je kleren aan houden hoor. Maak ik 's ochtends een ontbijtje op bed terwijl we het Led Zep optreden in Royal Albert Hall kijken.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Die heb ik al twee keer gelezen. Maar filosofie bestaat ook voornamelijk uit herlezen. Alleen liever niet naakt want ik KEN JE NIET, ENGERD
...of was het geen uitnodiging.![]()
Aangekleed. Mijn telefoon gaat uit... Slaap zacht.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Die heb ik al twee keer gelezen. Maar filosofie bestaat ook voornamelijk uit herlezen. Alleen liever niet naakt want ik KEN JE NIET, ENGERD
...of was het geen uitnodiging.![]()
Nee, bananenbarquote:Op zondag 12 januari 2014 23:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja en het heet Teasers geloof ik.
over jezelf praten in de 3de persoonquote:Op zondag 12 januari 2014 23:05 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Iemand als Argo kon het echter wel gebruiken.Hoe gaat het eigenlijk met hem? Zit hij echt in een klooster of? Heb hem een tijdje willen helpen, maar hij werd boos op me.
Goed punt! Ik ga Gladiator kijken, JAAAA!!quote:Op zondag 12 januari 2014 23:24 schreef Azorius het volgende:
Terechte klacht.
Marcus Aurelius.
[ afbeelding ]
Hmm Heidegger. Pittig. Ben je daar wel klaar voor? Dat wordt natuurlijk wel een erg intense ervaring. Intellectuele orgasmes niet uitgesloten.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:15 schreef probeer het volgende:
[..]
Zin om me sein und zeit voor te lezen? Je mag eventueel je kleren aan houden hoor. Maak ik 's ochtends een ontbijtje op bed terwijl we het Led Zep optreden in Royal Albert Hall kijken.
Bitch please. Je wilt gewoon anaal klaargevuist wordenquote:Op zondag 12 januari 2014 23:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hmm Heidegger. Pittig. Ben je daar wel klaar voor? Dat wordt natuurlijk wel een erg intense ervaring. Intellectuele orgasmes niet uitgesloten.
Waarom praat deze vulgaire zwakbegaafde pauper tegen mijquote:Op zondag 12 januari 2014 23:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Bitch please. Je wilt gewoon anaal klaargevuist worden
Dan komt er ook eens wat kwaliteit in jouw leven. Een soort van goede daad zeg maar.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waarom praat deze vulgaire zwakbegaafde pauper tegen mij
Ik woon in Utrecht, iets te doen volgende week? En ja, Heidegger moet wel lukken.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hmm Heidegger. Pittig. Ben je daar wel klaar voor? Dat wordt natuurlijk wel een erg intense ervaring. Intellectuele orgasmes niet uitgesloten.
Jup. Een nazi met een zeer laag lidmaatschap-nummer, en een liefde voor zijn Joodse leerlinge. Maar och .. dat kan ik hem wel vergeven (dat 1e dan, HA-HAquote:Op zondag 12 januari 2014 23:38 schreef TwentyFourr het volgende:
Die oude snoepert had ooit wat met Hannah Arendt, was dat niet zo. Ik ben de jongste niet meer.
Ja, en zij was zelf natuurlijk een joodse. Interessant, wel. Overigens heeft zij volgens mij altijd volgehouden dat hij geen nazi was, of dat er op de een of andere manier verzachtende omstandigheden waren. Maar ik weet even niet zeker hoe dat zat.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:38 schreef TwentyFourr het volgende:
Die oude snoepert had ooit wat met Hannah Arendt, was dat niet zo. Ik ben de jongste niet meer.
Ik praat toch ook tegen je!?quote:Op zondag 12 januari 2014 23:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waarom praat deze vulgaire zwakbegaafde pauper tegen mij
Ja, tentamensquote:Op zondag 12 januari 2014 23:38 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik woon in Utrecht, iets te doen volgende week? En ja, Heidegger moet wel lukken.
Tss .. nu al aan het terugkrabbelen? Ik wil jou ook wel een stukje voorlezen hoor ..quote:
Zekersquote:Op zondag 12 januari 2014 23:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vind jij jezelf een vulgaire, zwakbegaafde pauper dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Chai is autistisch, neem het dr niet zo kwalijk.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Beste Chai,
.
Gelukkig dat het niet herkenbaar voor je is, misschien ben je daarom al wat verder.
.
Nee dat hoef je ook niet. Dit is echter klaagbaak en ik mag hier klagen.
.
Wachten met wachten bedoel ik natuurlijk een eerste date etc. Dan is de jongen vol met hormonen en de meid heeft misschien ook wel zin, maar wilt wil niet kussen omdat ze de jongen nog niet goed kent etc. Misschien heb jij van die wonderen gehad waar je een kerel zag en jullie beide zoiets hadden van ja gelijk kussen? Als dat zo is heb je een lot uit de loterij gewonnen, niet letterlijk natuurlijk.
.
Het kan in handgaan met lust, maar stel je gaat op vakantie en je bent er al 10 keer geweest is het niet meer zo mooi als je er voor het eerst bent. Met andere woorden alles is al gezien. En om dan eens mooi te babbelen over diepe dingen is saai. Daarom moet je daar vroeg bij zijn als er nog genoeg passie is.
.
Ja puur uit liefde, passie is ook iets anders dan lust. Althans is mijn mening he. En ik zeg niet dat jij niet romantisch bent, romantisch zijn kan je op vele manieren. Heb niet gezegd dat wat ik hier verkondig the one and only true way is. Nee, nee ik ben geen Jehova getuigen.
.
Inhouden hoeft dan ook niet, maar als je alles doorloopt in een spoedtempo gaat de smaak er gauw vanaf. Er moeten ook nog nieuwe dingen zijn om te ontdekken. Maar jij mag er anders over nadenken natuurlijk, iedere zijn mening!
Met vriendelijke groeten,
Sponsbaas.
Nee, ik heb daadwerkelijk tentamens.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:42 schreef probeer het volgende:
[..]
Tss .. nu al aan het terugkrabbelen? Ik wil jou ook wel een stukje voorlezen hoor ..
Iedereen hier is autistisch.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Chai is autistisch, neem het dr niet zo kwalijk.
Mensen die tentamens niet kunnen halen zonder een sociaal leven in stand te houdenquote:Op zondag 12 januari 2014 23:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, ik heb daadwerkelijk tentamens.
Jammer, ander keertje dan. Dat voorlees-logeerpartijtje houd je van me te goedquote:Op zondag 12 januari 2014 23:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, ik heb daadwerkelijk tentamens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |