abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 januari 2014 @ 22:03:18 #1
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135416172
Filosoferen en lezen is blijkbaar onromantisch, zo luidt het vonnis in een KLB topic.

Laten we eens gaan stil staan bij het leven, en waarom zoveel relaties de klippen op gaan, beide partners voelen elkaar niet aan. Ze doen maar wat, ruilen het een voor het ander. Zien seks als de jackpot in een relatie.

Daarom gaan ze allemaal op date, een date bestaan dan uit een etentje, of een avondje in de cinema, waar natuurlijk met heel veel hartstocht op die kus wordt gewacht. Ho stop eens even! Die felbegeerde kus, op het moment dat je die binnen hebt? Is er weer een uitdaging minder? Nadat je seks ook nog hebt doorgestreept kan je op naar de volgende relatie of vrouw. Of je blijft bij die wat je gescoord hebt.

Maar stel je gaat daten door te praten, te filosoferen te kijken hoe je in het leven staan en hoe de ander erin staat. Samen te lezen, ideeën uit te wisselen. Zonder kussen en lebberen. Je gaat elkaar echt leren kennen de relatie krijgt dimensie.

Als je dan gekust hebt is het puur uit liefde en passie, en die liefde en passie blijft. Want je voelt elkaar immers aan. Hierdoor blijft de relatie op gezonde voet staan.

Mijn klacht is dus, dat mensen maar snel geld willen, snel willen leven, snel dit, snel dat. Allemaal kapitalistische gedachten, terwijl de echte romance en elkaar leren kennen totaal verdwenen is.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135416339
No way dat je hier een topic over gemaakt hebt :')
pi_135416354
Daarom: loempia's en enge films.
  zondag 12 januari 2014 @ 22:06:27 #4
395200 deadprez
One more rail
pi_135416358
Argo plz. :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zondag 12 januari 2014 @ 22:07:01 #5
269938 Joeri.
Aldus Urban Dictionary(.com)
pi_135416389
Laten we stemmen, wie is er voor?
Kees Torn - Als voor nog niet begraven graven graven graven graven, graven graven graven graven. En die klopt perfect.
Jeroen van Merwijk - Eén oorlog tegelijk, waarom doen we tegenwoordig niet één oorlog tegelijk
  zondag 12 januari 2014 @ 22:07:06 #6
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_135416394
Wat is dit op een zondagavond in KLB...
  zondag 12 januari 2014 @ 22:07:25 #7
419250 Spongeboss
pi_135416413
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:06 schreef TARDIS. het volgende:
No way dat je hier een topic over gemaakt hebt :')
Omdat het kan.

quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:06 schreef deadprez het volgende:
:N
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135416416
Dafuq? :')
  zondag 12 januari 2014 @ 22:07:34 #9
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135416424
Ik lees altijd samen met mijn vriendin. Nouja, ik lees haar voor eigenlijk, want ze is nog maar 5.
pi_135416464
Ik zal vast de enige zijn, maar ik vind dit wel een goed topic.
graag op anoniem
pi_135416467
Puur eens. Van die rokkenjagers op fok heb ik genoeg....
  zondag 12 januari 2014 @ 22:08:54 #13
395200 deadprez
One more rail
pi_135416499
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:07 schreef TwentyFourr het volgende:
Ik lees altijd samen met mijn vriendin. Nouja, ik lees haar voor eigenlijk, want ze is nog maar 5.
_O- _O_
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zondag 12 januari 2014 @ 22:09:01 #14
419250 Spongeboss
pi_135416507
quote:
14s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:08 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik zal vast de enige zijn, maar ik vind dit wel een goed topic.
Bedankt.

quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:08 schreef GhpH het volgende:
Puur eens. Van die rokkenjagers op fok heb ik genoeg....
Weer een slim iemand.
  zondag 12 januari 2014 @ 22:11:20 #15
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135416649
quote:
10s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:08 schreef deadprez het volgende:

[..]

_O- _O_
Mag je dat zeggen? Ik had het bijna weer weggehaald. Het is een beetje not done ook al ben ik helemaal niet serieus.
  zondag 12 januari 2014 @ 22:12:19 #16
395200 deadprez
One more rail
pi_135416695
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:11 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Mag je dat zeggen? Ik had het bijna weer weggehaald.
Heeft toch geen nut, mods kunnen gewoon zien wat er eerst stond.
Stop the violence
Down with the hate
  zondag 12 januari 2014 @ 22:13:13 #17
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135416747
quote:
10s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:12 schreef deadprez het volgende:

[..]

Heeft toch geen nut, mods kunnen gewoon zien wat er eerst stond.
Imagoschade maak ik me meer zorgen over.
  zondag 12 januari 2014 @ 22:13:30 #18
395200 deadprez
One more rail
pi_135416764
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:13 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Imagoschade maak ik me meer zorgen over.
Zal wel meevallen hoor.
Stop the violence
Down with the hate
pi_135416964
Vroeger waren er ook veel ongelukkige huwelijken. Alleen vroegen de vrouwen niet zo snel een scheiding aan omdat ze financieel vaak afhankelijk waren van de partner. Nu ligt dat anders.
pi_135417099
TS Ben je naar de kerk geweest ofzo?
  zondag 12 januari 2014 @ 22:19:34 #21
419250 Spongeboss
pi_135417145
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:18 schreef Laffaard het volgende:
TS Ben je naar de kerk geweest ofzo?
De kerk heeft hier niets mee te maken, hoezo hebben ze erover gepreekt vandaag?
  zondag 12 januari 2014 @ 22:19:36 #22
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_135417150
Schopje ALU lijkt me..
pi_135417292
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schopje ALU lijkt me..
aluminium?
pi_135417400
Ga het op mijn volgende date proberen TS!

Wat raadt jij aan? Gewoon maar de zin van het leven proberen te ontfutselen of toch kleiner beginnen?
pi_135417429
Dan moet je niet zo oppervlakkig zijn TS, dat meisje met die bril wilt heel graag met je filosoferen.
Some men are born sodomites, some achieve sodomy, and some have sodomy thrust upon them...
pi_135417559
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:03 schreef Spongeboss het volgende:
Filosoferen en lezen is blijkbaar onromantisch, zo luidt het vonnis in een KLB topic.
Niet herkenbaar.
quote:
Laten we eens gaan stil staan bij het leven, en waarom zoveel relaties de klippen op gaan, beide partners voelen elkaar niet aan. Ze doen maar wat, ruilen het een voor het ander. Zien seks als de jackpot in een relatie.
Ik ga niet stilstaan bij andermans relaties/levensstijl, iedereen moet doen waar hij/zij gelukkig van wordt. :)
quote:
Daarom gaan ze allemaal op date, een date bestaan dan uit een etentje, of een avondje in de cinema, waar natuurlijk met heel veel hartstocht op die kus wordt gewacht. Ho stop eens even! Die felbegeerde kus, op het moment dat je die binnen hebt? Is er weer een uitdaging minder? Nadat je seks ook nog hebt doorgestreept kan je op naar de volgende relatie of vrouw. Of je blijft bij die wat je gescoord hebt.
Allemaal? Totaal niet herkenbaar. :) En wachten op een kus? wtf, dat doe je toch gewoon als je wilt. En snap ook niet dat je wilt wachten met seks hoor, wil ik echt niet als ik verliefd ben.

quote:
Maar stel je gaat daten door te praten, te filosoferen te kijken hoe je in het leven staan en hoe de ander erin staat. Samen te lezen, ideeën uit te wisselen. Zonder kussen en lebberen. Je gaat elkaar echt leren kennen de relatie krijgt dimensie.
Want dat kan niet hand in hand gaan met lust?

quote:
Als je dan gekust hebt is het puur uit liefde en passie, en die liefde en passie blijft. Want je voelt elkaar immers aan. Hierdoor blijft de relatie op gezonde voet staan.
Puur kussen uit liefde? :') Passie vind ik geen synoniem voor lust, maar dat moet er ook zijn. Al klinkt dat wat minder romantisch, ik ben gewoon niet romantisch. :@ Waarom moet ik dat wel zijn volgens jou? Kan mijn relatie nu niet goed zijn volgens jou? :o

quote:
Mijn klacht is dus, dat mensen maar snel geld willen, snel willen leven, snel dit, snel dat. Allemaal kapitalistische gedachten, terwijl de echte romance en elkaar leren kennen totaal verdwenen is.
Romances waarbij je je in moet houden. :r
  zondag 12 januari 2014 @ 22:27:41 #27
419250 Spongeboss
pi_135417667
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:23 schreef ulghh het volgende:
Ga het op mijn volgende date proberen TS!

Wat raadt jij aan? Gewoon maar de zin van het leven proberen te ontfutselen of toch kleiner beginnen?
De zin van het leven is erg lastig, maar een zeer mooi thema dat veel mensen heeft bezig gehouden.

Je kan ook licht beginnen natuurlijk wat spreekt jou aan? Je kan bijvoorbeeld gaan filosoferen over wat de ideale partner is voor beide. En dan niet van dat geneuzel van dat je ontbijt op bed moet krijgen etc.

Maar gewoon echt diep erover nadenken, een boek lezen over een relatie die goed gaat, en over een die fout gaat. En dan filosoferen waarom de een goed en waarom de ander slecht gaat.
pi_135417883
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:07 schreef TwentyFourr het volgende:
_O-
  zondag 12 januari 2014 @ 22:32:34 #29
419250 Spongeboss
pi_135417989
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:25 schreef Chai het volgende:

[..]

Niet herkenbaar.

[..]

Ik ga niet stilstaan bij andermans relaties/levensstijl, iedereen moet doen waar hij/zij gelukkig van wordt. :)

[..]

Allemaal? Totaal niet herkenbaar. :) En wachten op een kus? wtf, dat doe je toch gewoon als je wilt. En snap ook niet dat je wilt wachten met seks hoor, wil ik echt niet als ik verliefd ben.

[..]

Want dat kan niet hand in hand gaan met lust?

[..]

Puur kussen uit liefde? :') Passie vind ik geen synoniem voor lust, maar dat moet er ook zijn. Al klinkt dat wat minder romantisch, ik ben gewoon niet romantisch. :@ Waarom moet ik dat wel zijn volgens jou? Kan mijn relatie nu niet goed zijn volgens jou? :o

[..]

Romances waarbij je je in moet houden. :r
Beste Chai,
.
Gelukkig dat het niet herkenbaar voor je is, misschien ben je daarom al wat verder.
.
Nee dat hoef je ook niet. Dit is echter klaagbaak en ik mag hier klagen.
.
Wachten met wachten bedoel ik natuurlijk een eerste date etc. Dan is de jongen vol met hormonen en de meid heeft misschien ook wel zin, maar wilt wil niet kussen omdat ze de jongen nog niet goed kent etc. Misschien heb jij van die wonderen gehad waar je een kerel zag en jullie beide zoiets hadden van ja gelijk kussen? Als dat zo is heb je een lot uit de loterij gewonnen, niet letterlijk natuurlijk.
.
Het kan in handgaan met lust, maar stel je gaat op vakantie en je bent er al 10 keer geweest is het niet meer zo mooi als je er voor het eerst bent. Met andere woorden alles is al gezien. En om dan eens mooi te babbelen over diepe dingen is saai. Daarom moet je daar vroeg bij zijn als er nog genoeg passie is.
.
Ja puur uit liefde, passie is ook iets anders dan lust. Althans is mijn mening he. En ik zeg niet dat jij niet romantisch bent, romantisch zijn kan je op vele manieren. Heb niet gezegd dat wat ik hier verkondig the one and only true way is. Nee, nee ik ben geen Jehova getuigen.
.
Inhouden hoeft dan ook niet, maar als je alles doorloopt in een spoedtempo gaat de smaak er gauw vanaf. Er moeten ook nog nieuwe dingen zijn om te ontdekken. Maar jij mag er anders over nadenken natuurlijk, iedere zijn mening!

Met vriendelijke groeten,

Sponsbaas.
pi_135418062
Weer van die gekke sprongen in de OP...
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  zondag 12 januari 2014 @ 22:36:36 #31
419250 Spongeboss
pi_135418248
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:33 schreef Robophatt het volgende:
Weer van die gekke sprongen in de OP...
Die sprongen zijn voor mij niet gek, omdat ik zo leef en mijn levensstijl daar naar is. Als je levensstijl er niet naar is kan ik me voorstellen dat het wat moeilijker is.

Ik begrijp het studentenleven bijvoorbeeld voor geen meter, dat blijf je houden. Ergens waar men kakkerlakken eet, is misschien een vreemd iets. Mocht je daar wakker worden en opeens een bord kakkerlakken krijgen.

Punt is iedereen leeft anders, en nogmaals ik beweer hier niet dat wat ik hier verkondig DE waarheid is. Of dat wat gedaan moet worden.

Maar dat mensen het volledig als onromantisch en droog/saai zien. Daar kan ik niet inkomen, want ik denk dat er voordeel in zit. We hebben echter allemaal een stel hersenen gekregen om kritisch mee te denken. En dus kan je mijn verhaal geheel verwerpen zonder dat een van ons daar lijd aan heeft.

Even goeie vrienden toch? :)
pi_135418275
Zweverig figuur ben je.
Some men are born sodomites, some achieve sodomy, and some have sodomy thrust upon them...
  zondag 12 januari 2014 @ 22:38:16 #33
419250 Spongeboss
pi_135418357
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:37 schreef SaucyCock het volgende:
Zweverig figuur ben je.

We zweven beide maar willen beide een andere kant op.
pi_135418432
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:32 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Beste Chai,
.
Gelukkig dat het niet herkenbaar voor je is, misschien ben je daarom al wat verder.
.
.
Wachten met wachten bedoel ik natuurlijk een eerste date etc. Dan is de jongen vol met hormonen en de meid heeft misschien ook wel zin, maar wilt wil niet kussen omdat ze de jongen nog niet goed kent etc. Misschien heb jij van die wonderen gehad waar je een kerel zag en jullie beide zoiets hadden van ja gelijk kussen? Als dat zo is heb je een lot uit de loterij gewonnen, niet letterlijk natuurlijk.
Waarom moet dat? Vind het fijner op intuïtie te vertrouwen. :)
.
quote:
Het kan in handgaan met lust, maar stel je gaat op vakantie en je bent er al 10 keer geweest is het niet meer zo mooi als je er voor het eerst bent. Met andere woorden alles is al gezien. En om dan eens mooi te babbelen over diepe dingen is saai. Daarom moet je daar vroeg bij zijn als er nog genoeg passie is.
Want op een gegeven moment zijn de diepe onderwerpen op of zo?
quote:
.Ja puur uit liefde, passie is ook iets anders dan lust. Althans is mijn mening he. En ik zeg niet dat jij niet romantisch bent, romantisch zijn kan je op vele manieren. Heb niet gezegd dat wat ik hier verkondig the one and only true way is. Nee, nee ik ben geen Jehova getuigen.
Nee dat waren mijn eigen woorden. Natuurlijk zijn het twee verschillende dingen, maar wil wel dat het beiden aanwezig is.
.
quote:
Inhouden hoeft dan ook niet, maar als je alles doorloopt in een spoedtempo gaat de smaak er gauw vanaf. Er moeten ook nog nieuwe dingen zijn om te ontdekken. Maar jij mag er anders over nadenken natuurlijk, iedere zijn mening!

Sponsbaas.
Wat een rare conclusie? jij denkt dat je ooit alles ontdekt hebt? en helemaal uitgefilosofeerd ?
pi_135418648
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:38 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

We zweven beide maar willen beide een andere kant op.
Deze tijgers zijn in opdracht van de koning op zoek naar de fles met daarin de Kwade geest van de Duisternis, en zoeken, na een tijd tevergeefs in hun eigen land te hebben gezocht, de fles dan in Nederland. Ze zitten op een vliegend tapijt.
  zondag 12 januari 2014 @ 22:43:38 #36
419250 Spongeboss
pi_135418662
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:39 schreef Chai het volgende:

[..]

Waarom moet dat? Vind het fijner op intuïtie te vertrouwen. :)
.

[..]

Want op een gegeven moment zijn de diepe onderwerpen op of zo?

[..]

Nee dat waren mijn eigen woorden. Natuurlijk zijn het twee verschillende dingen, maar wil wel dat het beiden aanwezig is.
.

[..]

Wat een rare conclusie? jij denkt dat je ooit alles ontdekt hebt? en helemaal uitgefilosofeerd ?
De snelle mens van het snelle geld. Is vrij snel klaar met zijn leven, natuurlijk moet hij wel steeds meer geld verdienen voor nieuwe spullen voor een nieuwe kick. Maar als je ziet dat sommige mensen een vrouw laten vallen omdat ze eens zin hebben in iets nieuws. Laat wel zien dat het niet meer allemaal zo mooi en kleurig is.

Maar goed je mag het met me oneens zijn, en ik heb ook niets tegen jou en jouw manier van leven. Respect voor alles en iedereen.
  zondag 12 januari 2014 @ 22:44:03 #37
419250 Spongeboss
pi_135418693
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:43 schreef SaucyCock het volgende:

[..]

Deze tijgers zijn in opdracht van de koning op zoek naar de fles met daarin de Kwade geest van de Duisternis, en zoeken, na een tijd tevergeefs in hun eigen land te hebben gezocht, de fles dan in Groot-waterland. Ze zitten op een vliegend tapijt.
pi_135418952
quote:
pi_135419273
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:36 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Die sprongen zijn voor mij niet gek, omdat ik zo leef en mijn levensstijl daar naar is. Als je levensstijl er niet naar is kan ik me voorstellen dat het wat moeilijker is.

Ik begrijp het studentenleven bijvoorbeeld voor geen meter, dat blijf je houden. Ergens waar men kakkerlakken eet, is misschien een vreemd iets. Mocht je daar wakker worden en opeens een bord kakkerlakken krijgen.

Punt is iedereen leeft anders, en nogmaals ik beweer hier niet dat wat ik hier verkondig DE waarheid is. Of dat wat gedaan moet worden.

Maar dat mensen het volledig als onromantisch en droog/saai zien. Daar kan ik niet inkomen, want ik denk dat er voordeel in zit. We hebben echter allemaal een stel hersenen gekregen om kritisch mee te denken. En dus kan je mijn verhaal geheel verwerpen zonder dat een van ons daar lijd aan heeft.

Even goeie vrienden toch? :)
Mijn docenten op de kunstacademie spreken nog met meer samenhang dan jij. Ik kan hier geen touw aan vastknopen.
Er is niets mis met lezen of een goed gesprek maar als jij nu al zo gaat nadenken over een relatie en hoe het voor jou allemaal zou moeten gaan dan is DAT precies waar je de romantiek mist. Romantiek heeft niets te maken met de dingen die je gaat doen op een date. Het gaat erom dat je je gevoel volgt, het maakt niet uit waar dat is. Impulsiviteit en risico's nemen zonder alles te analyseren.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  zondag 12 januari 2014 @ 22:57:32 #40
419250 Spongeboss
pi_135419545
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:53 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Mijn docenten op de kunstacademie spreken nog met meer samenhang dan jij. Ik kan hier geen touw aan vastknopen.
Er is niets mis met lezen of een goed gesprek maar als jij nu al zo gaat nadenken over een relatie en hoe het voor jou allemaal zou moeten gaan dan is DAT precies waar je de romantiek mist. Romantiek heeft niets te maken met de dingen die je gaat doen op een date. Het gaat erom dat je je gevoel volgt, het maakt niet uit waar dat is. Impulsiviteit en risico's nemen zonder alles te analyseren.
Zeg niet dat het zo moet, ik zeg dat ik verbaasd ben dat niemand de voordelen ervan in kan zien. Om eens te praten. Sorry maar ik ga zo vaak lopen door mijn woonomgeving. En dan zie ik mensen voor een tv zitten, ze doen de mond nauwelijks open of het is dat de een de ander vraagt de bak met zoutjes door te geven.

Daarna bedtijd en geen woord met elkaar gesproken is dat dan het goeie leven?

quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:47 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Argo was een huilie die zeikte dat hij niemand had, en dat het christendom iedereen zou redden.
pi_135419559
Goed topic wel. Krijg er zin van om weer eens naar Amsterdam te gaan.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zondag 12 januari 2014 @ 22:58:13 #42
419250 Spongeboss
pi_135419588
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
Is daar een filosofisch café dan?
  zondag 12 januari 2014 @ 22:58:35 #43
395200 deadprez
One more rail
pi_135419623
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
Gezellig met Argo naar de hoeren?
Stop the violence
Down with the hate
pi_135419695
pi_135419720
Samen naakt in bed Camus lezen. Why not both?
wat kijk jij
pi_135419768
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:58 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Is daar een filosofisch café dan?
Ja en het heet Teasers geloof ik.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_135419780
Niets mis met een beetje filosoferen op z'n tijd, zolang er daarna maar hard geneukt wordt.

Gelukkig zijn 'filosofische' zwets-praatjes uiterst geschikt om dat doel te bereiken.
"Pools are perfect for holding water"
pi_135419833
quote:
7s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:58 schreef deadprez het volgende:

[..]

Gezellig met Argo naar de hoeren?
Hij wel, ik stond op de uitkijk.
  zondag 12 januari 2014 @ 23:01:43 #49
419250 Spongeboss
pi_135419864
quote:
14s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:59 schreef housesoftheholy het volgende:
Camus _O_ dat is echt een man waar ik respect voor heb. Een van mijn favorieten.

quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:00 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Hmm misschien moet ik er eens heen.
  zondag 12 januari 2014 @ 23:02:45 #50
395200 deadprez
One more rail
pi_135419933
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:01 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Hij wel, ik stond op de uitkijk.
Was je zelf te skeer?
Stop the violence
Down with the hate
  zondag 12 januari 2014 @ 23:03:24 #51
419250 Spongeboss
pi_135419971
Nou mensen ik moet gaan slapen zo. Morgen beantwoord ik weer vragen.
pi_135420053
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:02 schreef deadprez het volgende:

[..]

Was je zelf te skeer?
Nee, geen behoefte aan hoeren. Ik ga immers niet betalen voor dingen die gratis zijn.
  zondag 12 januari 2014 @ 23:05:14 #53
395200 deadprez
One more rail
pi_135420083
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:04 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nee, geen behoefte aan hoeren. Ik ga immers niet betalen voor dingen die gratis zijn.
True dat.
Stop the violence
Down with the hate
  zondag 12 januari 2014 @ 23:05:19 #54
419250 Spongeboss
pi_135420093
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:04 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Iemand als Argo kon het echter wel gebruiken. :') Hoe gaat het eigenlijk met hem? Zit hij echt in een klooster of? Heb hem een tijdje willen helpen, maar hij werd boos op me.
pi_135420104
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:03 schreef Spongeboss het volgende:
Nou mensen ik moet gaan slapen zo. Morgen beantwoord ik weer vragen.
Doe nou niet zo hommo }:|
  zondag 12 januari 2014 @ 23:05:43 #56
395200 deadprez
One more rail
pi_135420116
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:05 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Iemand als Argo kon het echter wel gebruiken. :') Hoe gaat het eigenlijk met hem? Zit hij echt in een klooster of?
Te doorzichtig dit.
Stop the violence
Down with the hate
  zondag 12 januari 2014 @ 23:05:52 #57
419250 Spongeboss
pi_135420130
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:05 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Doe nou niet zo hommo }:|
Nouja slaap lekker ik moet echt gaan.

quote:
10s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:05 schreef deadprez het volgende:

[..]

Te doorzichtig dit.
Als ik Argo was, zou ik nu al om aandacht zijn aan het zoeken...
pi_135420164
quote:

[..]

Iemand als Argo kon het echter wel gebruiken. :') Hoe gaat het eigenlijk met hem? Zit hij echt in een klooster of? Heb hem een tijdje willen helpen, maar hij werd boos op me.
Precies, hij was echt de grootste kneus ooit. Blij dat hij weg is.
  zondag 12 januari 2014 @ 23:06:46 #59
395200 deadprez
One more rail
pi_135420183
quote:
Als ik Argo was, zou ik nu al om aandacht zijn aan het zoeken...
Waar ben je nu dan mee bezig?
Stop the violence
Down with the hate
  zondag 12 januari 2014 @ 23:07:04 #60
419250 Spongeboss
pi_135420202
quote:
10s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:06 schreef deadprez het volgende:

[..]

Waar ben je nu dan mee bezig?
Mensen uitdagen tot nadenken. Zonder dat ik met zweverige troep als geloof kom.

quote:
14s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:59 schreef housesoftheholy het volgende:
De vreemdeling morgen avond 11 uur.
pi_135420245
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:06 schreef probeer het volgende:

[..]

Precies, hij was echt de grootste kneus ooit. Blij dat hij weg is.
:')
  zondag 12 januari 2014 @ 23:07:49 #62
395200 deadprez
One more rail
pi_135420254
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:07 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Mensen uitdagen tot nadenken. Zonder dat ik met zweverige troep als geloof kom.
_O-
Stop the violence
Down with the hate
  zondag 12 januari 2014 @ 23:08:23 #63
419250 Spongeboss
pi_135420290
Nouja slaap lekker heren het loopt nu echt uit, en ik kom dan echt in de problemen en dat wil ik niet. Au revoir.
pi_135420316
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:07 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

:')
Ik heb geen flauw idee wie Argo was, maar begreep dat Spongeboss wellicht zijn kloon is ..
pi_135420420
quote:
10s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:

[..]

_O-
Krijg jij van dit topic nu ook zo'n 'ha gayyy' gevoel?
pi_135420484
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:08 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik heb geen flauw idee wie Argo was, maar begreep dat Spongeboss wellicht zijn kloon is ..
Hoax, dit is fok en dat valt niet te begrijpen.
  zondag 12 januari 2014 @ 23:11:24 #67
395200 deadprez
One more rail
pi_135420497
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:10 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Krijg jij van dit topic nu ook zo'n 'ha gayyy' gevoel?
Ik vond hem cooler toen hij nog tegen tovenaars vocht in ieder geval.
Stop the violence
Down with the hate
pi_135420563
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:07 schreef Spongeboss het volgende:

De vreemdeling morgen avond 11 uur.
Die heb ik al twee keer gelezen. Maar filosofie bestaat ook voornamelijk uit herlezen. Alleen liever niet naakt want ik KEN JE NIET, ENGERD

...of was het geen uitnodiging. :@
wat kijk jij
pi_135420581
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:11 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Hoax, fok valt niet te begrijpen.
Dan heb je meteen wat om over te filosoferen, zoals TS zo graag ziet ..
pi_135420604
quote:
9s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:11 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ik vond hem cooler toen hij nog tegen tovenaars vocht in ieder geval.
Ja, want dat doe ik tegenwoordig.
pi_135420850
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:12 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Die heb ik al twee keer gelezen. Maar filosofie bestaat ook voornamelijk uit herlezen. Alleen liever niet naakt want ik KEN JE NIET, ENGERD

Zin om me sein und zeit voor te lezen? Je mag eventueel je kleren aan houden hoor. Maak ik 's ochtends een ontbijtje op bed terwijl we het Led Zep optreden in Royal Albert Hall kijken.
  zondag 12 januari 2014 @ 23:17:31 #72
419250 Spongeboss
pi_135420979
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:12 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Aangekleed. Mijn telefoon gaat uit... Slaap zacht.
pi_135421157
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:00 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nee, bananenbar :7
  zondag 12 januari 2014 @ 23:20:12 #74
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135421171
quote:
En altijd het laatste woord.
pi_135421219
quote:

[..]

over jezelf praten in de 3de persoon :')

asperges eten _O-
  zondag 12 januari 2014 @ 23:24:11 #76
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_135421364
Terechte klacht.

Marcus Aurelius _O_ .
pi_135421426
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:24 schreef Azorius het volgende:
Terechte klacht.

Marcus Aurelius _O_ .
[ afbeelding ]
Goed punt! Ik ga Gladiator kijken, JAAAA!!

pi_135421478
quote:
12s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:15 schreef probeer het volgende:

[..]

Zin om me sein und zeit voor te lezen? Je mag eventueel je kleren aan houden hoor. Maak ik 's ochtends een ontbijtje op bed terwijl we het Led Zep optreden in Royal Albert Hall kijken.
Hmm Heidegger. Pittig. Ben je daar wel klaar voor? Dat wordt natuurlijk wel een erg intense ervaring. Intellectuele orgasmes niet uitgesloten.
wat kijk jij
pi_135421621
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:26 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Hmm Heidegger. Pittig. Ben je daar wel klaar voor? Dat wordt natuurlijk wel een erg intense ervaring. Intellectuele orgasmes niet uitgesloten.
Bitch please. Je wilt gewoon anaal klaargevuist worden :')
pi_135421897
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:29 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Bitch please. Je wilt gewoon anaal klaargevuist worden :')
Waarom praat deze vulgaire zwakbegaafde pauper tegen mij :')
wat kijk jij
  zondag 12 januari 2014 @ 23:35:37 #81
395200 deadprez
One more rail
pi_135421957
eerst sos dan vuistneuken
Stop the violence
Down with the hate
pi_135422017
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:34 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Dan komt er ook eens wat kwaliteit in jouw leven. Een soort van goede daad zeg maar.
  zondag 12 januari 2014 @ 23:37:58 #83
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135422071
Heidegger, dat is toch die vieze nazi?
  zondag 12 januari 2014 @ 23:38:50 #84
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135422117
Die oude snoepert had ooit wat met Hannah Arendt, was dat niet zo. Ik ben de jongste niet meer.
pi_135422125
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:26 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Ik woon in Utrecht, iets te doen volgende week? En ja, Heidegger moet wel lukken.
pi_135422168
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:38 schreef TwentyFourr het volgende:
Die oude snoepert had ooit wat met Hannah Arendt, was dat niet zo. Ik ben de jongste niet meer.
Jup. Een nazi met een zeer laag lidmaatschap-nummer, en een liefde voor zijn Joodse leerlinge. Maar och .. dat kan ik hem wel vergeven (dat 1e dan, HA-HA :') ) als hij niet zo verdomde moeilijk schreef.
pi_135422186
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:38 schreef TwentyFourr het volgende:
Ja, en zij was zelf natuurlijk een joodse. Interessant, wel. Overigens heeft zij volgens mij altijd volgehouden dat hij geen nazi was, of dat er op de een of andere manier verzachtende omstandigheden waren. Maar ik weet even niet zeker hoe dat zat.
wat kijk jij
pi_135422197
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:34 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Ik praat toch ook tegen je!?
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_135422204
quote:
12s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:38 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik woon in Utrecht, iets te doen volgende week? En ja, Heidegger moet wel lukken.
Ja, tentamens ;(
wat kijk jij
pi_135422243
quote:
6s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:40 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ik praat toch ook tegen je!?
Vind jij jezelf een vulgaire, zwakbegaafde pauper dan?
wat kijk jij
pi_135422274
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:40 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Ja, tentamens ;(
Tss .. nu al aan het terugkrabbelen? Ik wil jou ook wel een stukje voorlezen hoor ..
pi_135422320
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:35 schreef deadprez het volgende:
eerst sos dan vuistneuken
Dit.
pi_135422342
wat een zaadtopic
pi_135422349
quote:
9s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:41 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Vind jij jezelf een vulgaire, zwakbegaafde pauper dan?
Zekers :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zondag 12 januari 2014 @ 23:44:36 #95
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_135422390
quote:

[..]

Beste Chai,
.
.
.
.
.
Ja puur uit liefde, passie is ook iets anders dan lust. Althans is mijn mening he. En ik zeg niet dat jij niet romantisch bent, romantisch zijn kan je op vele manieren. Heb niet gezegd dat wat ik hier verkondig the one and only true way is. Nee, nee ik ben geen Jehova getuigen.
.

Sponsbaas.
Chai is autistisch, neem het dr niet zo kwalijk.
pi_135422410
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:42 schreef probeer het volgende:

[..]

Tss .. nu al aan het terugkrabbelen? Ik wil jou ook wel een stukje voorlezen hoor ..
Nee, ik heb daadwerkelijk tentamens.
wat kijk jij
  zondag 12 januari 2014 @ 23:45:07 #97
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135422423
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:44 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Chai is autistisch, neem het dr niet zo kwalijk.
Iedereen hier is autistisch.
  zondag 12 januari 2014 @ 23:46:05 #98
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_135422464
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:45 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Iedereen hier is autistisch.
Doen alsof is iets anders dan het zijn.
  zondag 12 januari 2014 @ 23:46:18 #99
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135422471
quote:
18s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:44 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Mensen die tentamens niet kunnen halen zonder een sociaal leven in stand te houden :') kom op zeg even prioriteiten stellen hier.
pi_135422479
quote:
18s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:44 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Jammer, ander keertje dan. Dat voorlees-logeerpartijtje houd je van me te goed ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')