Ja iets engs. Ik heb een 'enge films' categorie op Netflix, dus het kan van alles zijn.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:44 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Oehhh loempia's, verleidelijk. Welke film?
Je hebt gelijk mijn zwoele lieve boterbloempje.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:44 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Hé tis een verjaardag he, kaas en pindasaus en lijnen doe je maar bij iemand anders
Ik ben niet zo goed met enge films, dan kan ik niet meer slapen.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja iets engs. Ik heb een 'enge films' categorie op Netflix, dus het kan van alles zijn.
Waarom kom je niet met mij een vegetarische schotel eten, zodat we kunnen lezen en filosoferen de hele avond lang?quote:Op zondag 12 januari 2014 21:44 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Oehhh loempia's, verleidelijk. Welke film?
Ja graag, die kant-en-klaar dingen blijven lastig he. Ze hadden deze week 3+1 gratis paprikachips bij de C1000 dus die kan ook alvast op tafel.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:45 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je hebt gelijk mijn zwoele lieve boterbloempje.
Zal ik helpen met roeren in de pindasaus want dat kan erg gauw gaan plakken aan de onderkant.
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:46 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed met enge films, dan kan ik niet meer slapen.
Ik denk dat Spongeboss aan het winnen is.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:46 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Waarom kom je niet met mij een vegetarische schotel eten, zodat we kunnen lezen en filosoferen de hele avond lang?
En waar wil jij zoal over lezen en filosoferen?quote:Op zondag 12 januari 2014 21:46 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Waarom kom je niet met mij een vegetarische schotel eten, zodat we kunnen lezen en filosoferen de hele avond lang?
Ja dat is zo, we hebben toch wel wijko he?!quote:Op zondag 12 januari 2014 21:47 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Ja graag, die kant-en-klaar dingen blijven lastig he. Ze hadden deze week 3+1 gratis paprikachips bij de C1000 dus die kan ook alvast op tafel.
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:47 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja dat is zo, we hebben toch wel wijko he?!
Oosterse-filosofie ik moet zeggen dat ik me aangetrokken voel tot Oosterse filosofie. Taoïsme en boeddhisme, en natuurlijk hoort vegetarisch zijn er ook een beetje bij.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:47 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
En waar wil jij zoal over lezen en filosoferen?
Nou ja, een enge film is natuurlijk wel altijd veel minder eng met een lief beschermend iemand om tegenaan te kruipen toch?quote:Op zondag 12 januari 2014 21:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat Spongeboss aan het winnen is.
Ik ben meer van het zuiden dan het oosten, om eerlijk te zijn, maar wie weet. Als je het goed kunt brengen dan kan het natuurlijk heel interessant worden. Dilemma's, dilemma's.quote:
Leg uit?quote:Op zondag 12 januari 2014 12:22 schreef durrrr het volgende:
Mijn oom wordt alweer 56.
Allemaal leuk en aardig, maar het wordt dus een leuke kringverjaardag.
Elk jaar 1 krat bier voor 20 man en een bord met kaas en worst.
Zal ik me eigen heupflacon met drank meenemen om het nog een beetje leuk te maken voor mezelf?
Klacht: kringverjaardag
Het zuiden? Afrikaanse filosofie? Leg maar eens uit welke filosofie jou dan boeit, wie weet kunnen we elkaar aanvullen. Ik heb wat verstand van het Oosten en ook van de klassiek filosofie. Verder ben ik ook wel bekend met de werken van Homer, hoewel niet uitgebreid.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:51 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Ik ben meer van het zuiden dan het oosten, om eerlijk te zijn, maar wie weet. Als je het goed kunt brengen dan kan het natuurlijk heel interessant worden. Dilemma's, dilemma's.
Deadprez zou mij niet uitlachen.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:53 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
[..]
Hij doet zn best, niet lachen.
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:53 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
[..]
hmhmquote:Op zondag 12 januari 2014 21:49 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Nou ja, een enge film is natuurlijk wel altijd veel minder eng met een lief beschermend iemand om tegenaan te kruipen toch?
Ik meende het serieus, gemeen vrouwmens.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:53 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
[..]
Je meent het serieus.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik meende het serieus, gemeen vrouwmens.
Nee Afrikaans niet, meer de gewoon wat zonnerige filosofie des levens, die in net noorden zonder zon soms wat lastig wordt. Homerus is zo gewelddadig, maar we zouden ons er verder in kunnen verdiepen en kijken of hij ook een wat zachtere kant heeft.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:54 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Het zuiden? Afrikaanse filosofie? Leg maar eens uit welke filosofie jou dan boeit, wie weet kunnen we elkaar aanvullen. Ik heb wat verstand van het Oosten en ook van de klassiek filosofie. Verder ben ik ook wel bekend met de werken van Homer, hoewel niet uitgebreid.
[..]
Deadprez zou mij niet uitlachen.
Zonnig? De Oosterse filosofie kan erg zonnig zijn ondanks haar serieuze en strenge karakter. Maar welke filosofie is zonnig? De epicuristen zijn dat wel ja, maar ook zij hebben grove vergissingen. Want niet iedereen kan maar steeds in zijn tuin chillen.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:03 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Nee Afrikaans niet, meer de gewoon wat zonnerige filosofie des levens, die in net noorden zonder zon soms wat lastig wordt. Homerus is zo gewelddadig, maar we zouden ons er verder in kunnen verdiepen en kijken of hij ook een wat zachtere kant heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |