abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135414956
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:44 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

Oehhh loempia's, verleidelijk. Welke film?
Ja iets engs. Ik heb een 'enge films' categorie op Netflix, dus het kan van alles zijn.
  zondag 12 januari 2014 @ 21:45:21 #102
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135414957
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:44 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

Hé tis een verjaardag he, kaas en pindasaus en lijnen doe je maar bij iemand anders :{w
Je hebt gelijk mijn zwoele lieve boterbloempje.

Zal ik helpen met roeren in de pindasaus want dat kan erg gauw gaan plakken aan de onderkant.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135414991
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:45 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Ja iets engs. Ik heb een 'enge films' categorie op Netflix, dus het kan van alles zijn.
Ik ben niet zo goed met enge films, dan kan ik niet meer slapen.
For most of history, Anonymous was a woman.
  zondag 12 januari 2014 @ 21:46:15 #104
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135415007
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:44 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

Oehhh loempia's, verleidelijk. Welke film?
Waarom kom je niet met mij een vegetarische schotel eten, zodat we kunnen lezen en filosoferen de hele avond lang?
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135415075
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:45 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Je hebt gelijk mijn zwoele lieve boterbloempje.

Zal ik helpen met roeren in de pindasaus want dat kan erg gauw gaan plakken aan de onderkant.
Ja graag, die kant-en-klaar dingen blijven lastig he. Ze hadden deze week 3+1 gratis paprikachips bij de C1000 dus die kan ook alvast op tafel.
For most of history, Anonymous was a woman.
pi_135415090
gewoon leuk de polonaise doen man!
pi_135415102
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:46 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

Ik ben niet zo goed met enge films, dan kan ik niet meer slapen.
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:46 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Waarom kom je niet met mij een vegetarische schotel eten, zodat we kunnen lezen en filosoferen de hele avond lang?
Ik denk dat Spongeboss aan het winnen is.
pi_135415117
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:46 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Waarom kom je niet met mij een vegetarische schotel eten, zodat we kunnen lezen en filosoferen de hele avond lang?
En waar wil jij zoal over lezen en filosoferen?
For most of history, Anonymous was a woman.
pi_135415118
Zet keihard hardstyle aan.
  zondag 12 januari 2014 @ 21:47:48 #110
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135415132
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:47 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

Ja graag, die kant-en-klaar dingen blijven lastig he. Ze hadden deze week 3+1 gratis paprikachips bij de C1000 dus die kan ook alvast op tafel.
Ja dat is zo, we hebben toch wel wijko he?!
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135415228
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:47 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Ja dat is zo, we hebben toch wel wijko he?!
:Y Met 35% korting van AH, precies tot vandaag geldig, is dat niet geweldig?
For most of history, Anonymous was a woman.
  zondag 12 januari 2014 @ 21:49:41 #112
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135415286
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:47 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

En waar wil jij zoal over lezen en filosoferen?
Oosterse-filosofie ik moet zeggen dat ik me aangetrokken voel tot Oosterse filosofie. Taoïsme en boeddhisme, en natuurlijk hoort vegetarisch zijn er ook een beetje bij.

We kunnen daarover filosoferen en eens kijken wat het leven is voor ons beide, en hoe we het willen leven ideeën delen.

We kunnen ook een tranentrekker lezen zoals Doden zielen van Gogol.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135415290
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:47 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

[..]

Ik denk dat Spongeboss aan het winnen is.
Nou ja, een enge film is natuurlijk wel altijd veel minder eng met een lief beschermend iemand om tegenaan te kruipen toch?
For most of history, Anonymous was a woman.
pi_135415385
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:49 schreef Spongeboss het volgende:
Doden zielen van Gogol.
Ik ben meer van het zuiden dan het oosten, om eerlijk te zijn, maar wie weet. Als je het goed kunt brengen dan kan het natuurlijk heel interessant worden. Dilemma's, dilemma's.
For most of history, Anonymous was a woman.
  zondag 12 januari 2014 @ 21:52:20 #115
395200 deadprez
One more rail
pi_135415470
zie spongeboss hosselen dan
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135415524
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 12:22 schreef durrrr het volgende:
Mijn oom wordt alweer 56.
Allemaal leuk en aardig, maar het wordt dus een leuke kringverjaardag.

Elk jaar 1 krat bier voor 20 man en een bord met kaas en worst :').

Zal ik me eigen heupflacon met drank meenemen om het nog een beetje leuk te maken voor mezelf?

Klacht: kringverjaardag :r
Leg uit?
pi_135415579
quote:
10s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:52 schreef deadprez het volgende:
zie spongeboss hosselen dan
quote:
10s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:52 schreef deadprez het volgende:
zie spongeboss hosselen dan
Hij doet zn best, niet lachen.
For most of history, Anonymous was a woman.
  zondag 12 januari 2014 @ 21:54:46 #118
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135415660
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:51 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

Ik ben meer van het zuiden dan het oosten, om eerlijk te zijn, maar wie weet. Als je het goed kunt brengen dan kan het natuurlijk heel interessant worden. Dilemma's, dilemma's.
Het zuiden? Afrikaanse filosofie? Leg maar eens uit welke filosofie jou dan boeit, wie weet kunnen we elkaar aanvullen. Ik heb wat verstand van het Oosten en ook van de klassiek filosofie. Verder ben ik ook wel bekend met de werken van Homer, hoewel niet uitgebreid.

quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:53 schreef -Buttercup het volgende:

[..]


[..]

Hij doet zn best, niet lachen.
Deadprez zou mij niet uitlachen.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135415765
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:53 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

[..]

Hij doet zn best, niet lachen.
:')
^O^
pi_135415799
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:49 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

Nou ja, een enge film is natuurlijk wel altijd veel minder eng met een lief beschermend iemand om tegenaan te kruipen toch?
hmhm
  zondag 12 januari 2014 @ 21:56:43 #121
395200 deadprez
One more rail
pi_135415807
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:53 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

[..]

Hij doet zn best, niet lachen.
Ik meende het serieus, gemeen vrouwmens.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zondag 12 januari 2014 @ 21:57:45 #122
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135415875
quote:
11s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:56 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ik meende het serieus, gemeen vrouwmens.
Je meent het serieus. :) Tenzij je nu het vertrouwen in mij hebt opgegeven. :'(

Niet dat ik veel tijd heb over een uur moet ik toch naar bed, en dan heeft TARDIS vrij spel.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135416181
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:54 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Het zuiden? Afrikaanse filosofie? Leg maar eens uit welke filosofie jou dan boeit, wie weet kunnen we elkaar aanvullen. Ik heb wat verstand van het Oosten en ook van de klassiek filosofie. Verder ben ik ook wel bekend met de werken van Homer, hoewel niet uitgebreid.

[..]

Deadprez zou mij niet uitlachen.
Nee Afrikaans niet, meer de gewoon wat zonnerige filosofie des levens, die in net noorden zonder zon soms wat lastig wordt. Homerus is zo gewelddadig, maar we zouden ons er verder in kunnen verdiepen en kijken of hij ook een wat zachtere kant heeft.
For most of history, Anonymous was a woman.
  zondag 12 januari 2014 @ 22:06:50 #124
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135416374
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:03 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

Nee Afrikaans niet, meer de gewoon wat zonnerige filosofie des levens, die in net noorden zonder zon soms wat lastig wordt. Homerus is zo gewelddadig, maar we zouden ons er verder in kunnen verdiepen en kijken of hij ook een wat zachtere kant heeft.
Zonnig? De Oosterse filosofie kan erg zonnig zijn ondanks haar serieuze en strenge karakter. Maar welke filosofie is zonnig? De epicuristen zijn dat wel ja, maar ook zij hebben grove vergissingen. Want niet iedereen kan maar steeds in zijn tuin chillen.

Homerus valt wel mee, hij heeft een zachte kant. Maar hij wilt ons vooral een les geven, en dat is dat er altijd dommeriken zijn die willen sterven voor glorie. Je zou kunnen zeggen dat in die tijd de Grieken vaak last hadden van 'hubris'. Hubris is hoogmoed, overmoed hoe je het ook wilt noemen. In ieder geval denken dat je heel wat voorstelt. Maar natuurlijk komt hoogmoed voor de val. En daar gaat het Homerus om.

Een werk wat dus heel simpel over geweld lijkt te gaan, komt eigenlijk op zo'n eenvoudige les neer.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135416460
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:06 schreef Spongeboss het volgende:

Spongeboss wat de FUCK
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')