Ik zie hem maar 1 keer per jaar en als ik niet kom krijgt mijn vader weer van die gare e-mails.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
waarom ga je dan? En niet met excuus komen dat het verwacht wordt want dat bepaal je zelf tenzij je nog zakgeld krijgt
quote:Op zondag 12 januari 2014 12:25 schreef durrrr het volgende:
[..]
Ik zie hem maar 1 keer per jaar en als ik niet kom krijgt mijn vader weer van die gare e-mails.
Teleurgestelde familie en zulksquote:Op zondag 12 januari 2014 12:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]__
Is het zo'n big issue bij je oom als je niet op z'n kringverjaardag komt?
Heb nog geen kringverjaardag mogen meemaken waar kaas met worst wordt geserveerd. Althans niet in een kom.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:27 schreef Chai het volgende:
Hoax. Op een kringverjaardag van jouw oom wordt helemaal niet zo'n vieze kaas-worstschaal geserveerd.
Zeg dat je een soa hebt en dan heb je die us foto's als bewijsquote:Op zondag 12 januari 2014 12:25 schreef durrrr het volgende:
[..]
Ik zie hem maar 1 keer per jaar en als ik niet kom krijgt mijn vader weer van die gare e-mails.
Wauwquote:
Guus, ga jij wel eens naar een kringverjaardag?quote:Op zondag 12 januari 2014 12:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar goed. Durrs familir bestaat dus uit net zo'n grote mongolen als hijzelf.
Soms. Hangt er vanaf wie van mijn neven/nichten komen.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:30 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Guus, ga jij wel eens naar een kringverjaardag?
Ja maar dan de hippe kant van mijn familie die dan rond 8u naar voren schuift en lekker non-chalant een biertje uit de koelkast pakt.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:31 schreef TARDIS. het volgende:
Onterechte klacht, ik had gisteren ook een kringverjaardag met kaas en worst, maar dat doe ik voor de jarige(n) in kwestie. Wees een vent en confronteer je angsten, nietsnut.
Aah ok, dat is dus wel gezellig?quote:Op zondag 12 januari 2014 12:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Soms. Hangt er vanaf wie van mijn neven/nichten komen.
quote:Op zondag 12 januari 2014 12:31 schreef TARDIS. het volgende:
Onterechte klacht, ik had gisteren ook een kringverjaardag met kaas en worst, maar dat doe ik voor de jarige(n) in kwestie. Wees een vent en confronteer je angsten, nietsnut.
Je zeikt is wat ik je brom.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:32 schreef durrrr het volgende:
[..]
Ja maar dan de hippe kant van mijn familie die dan rond 8u naar voren schuift en lekker non-chalant een biertje uit de koelkast pakt.
En sigaretten, helaas heb ik die tijd niet meegemaakt, echt balen. Nu is iedereen zo anti roken.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:30 schreef SaucyCock het volgende:
Vroeger stonden er ten minste nog sigaren op de tafel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |