abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135390294
Mijn oom wordt alweer 56.
Allemaal leuk en aardig, maar het wordt dus een leuke kringverjaardag.

Elk jaar 1 krat bier voor 20 man en een bord met kaas en worst :').

Zal ik me eigen heupflacon met drank meenemen om het nog een beetje leuk te maken voor mezelf?

Klacht: kringverjaardag :r
I like to dissect girls. Did you know I'm utterly insane?
pi_135390332
Ga niet.
pi_135390333
:') waarom ga je dan? En niet met excuus komen dat het verwacht wordt want dat bepaal je zelf tenzij je nog zakgeld krijgt
  zondag 12 januari 2014 @ 12:24:16 #4
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_135390336
Neem een krat bier mee voor je oom :D
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_135390352
Nou, nou, ik leef met je mee hoor. Sterkte man! Hopelijk overleef je het, want wat moeten wij zonder jouw topics?
pi_135390364
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 12:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
:') waarom ga je dan? En niet met excuus komen dat het verwacht wordt want dat bepaal je zelf tenzij je nog zakgeld krijgt
Ik zie hem maar 1 keer per jaar en als ik niet kom krijgt mijn vader weer van die gare e-mails. :')
I like to dissect girls. Did you know I'm utterly insane?
pi_135390394
Hoax. Op een kringverjaardag van jouw oom wordt helemaal niet zo'n vieze kaas-worstschaal geserveerd. :r
  zondag 12 januari 2014 @ 12:27:10 #8
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_135390399
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 12:25 schreef durrrr het volgende:

[..]

Ik zie hem maar 1 keer per jaar en als ik niet kom krijgt mijn vader weer van die gare e-mails. :')
:')__
Is het zo'n big issue bij je oom als je niet op z'n kringverjaardag komt? :')
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_135390419
quote:
6s.gif Op zondag 12 januari 2014 12:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

:')__
Is het zo'n big issue bij je oom als je niet op z'n kringverjaardag komt? :')
Teleurgestelde familie en zulks :')
I like to dissect girls. Did you know I'm utterly insane?
  zondag 12 januari 2014 @ 12:28:08 #10
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_135390423
Gooi LSD in de thee dan wordt het nog gezellig
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
  zondag 12 januari 2014 @ 12:28:16 #11
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135390428
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 12:27 schreef Chai het volgende:
Hoax. Op een kringverjaardag van jouw oom wordt helemaal niet zo'n vieze kaas-worstschaal geserveerd. :r
Heb nog geen kringverjaardag mogen meemaken waar kaas met worst wordt geserveerd. Althans niet in een kom.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  Moderator zondag 12 januari 2014 @ 12:28:44 #12
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_135390441
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 12:25 schreef durrrr het volgende:

[..]

Ik zie hem maar 1 keer per jaar en als ik niet kom krijgt mijn vader weer van die gare e-mails. :')
Zeg dat je een soa hebt en dan heb je die us foto's als bewijs
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 12 januari 2014 @ 12:29:13 #13
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_135390456
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 12:27 schreef durrrr het volgende:

[..]

Teleurgestelde familie en zulks :')
Wauw :')
Maak een kartonnen versie van jezelf en geef die mee aan je vader, dan kun je toch aanwezig zijn, en kan je oom besparen op het bier, zodat er toch nog genoeg is voor anderen :)
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_135390469
Maar goed. Durrs familir bestaat dus uit net zo'n grote mongolen als hijzelf.
pi_135390484
Vroeger stonden er ten minste nog sigaren op de tafel.
Some men are born sodomites, some achieve sodomy, and some have sodomy thrust upon them...
  zondag 12 januari 2014 @ 12:30:12 #16
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135390490
quote:
14s.gif Op zondag 12 januari 2014 12:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar goed. Durrs familir bestaat dus uit net zo'n grote mongolen als hijzelf.
Guus, ga jij wel eens naar een kringverjaardag?
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135390525
Onterechte klacht, ik had gisteren ook een kringverjaardag met kaas en worst, maar dat doe ik voor de jarige(n) in kwestie. Wees een vent en confronteer je angsten, nietsnut.
pi_135390536
Ik ben al jaren niet meer naar een kringverjaardag geweest.
pi_135390557
Ah! Gaaaay!
pi_135390567
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 12:30 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Guus, ga jij wel eens naar een kringverjaardag?
Soms. Hangt er vanaf wie van mijn neven/nichten komen.
pi_135390568
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 12:31 schreef TARDIS. het volgende:
Onterechte klacht, ik had gisteren ook een kringverjaardag met kaas en worst, maar dat doe ik voor de jarige(n) in kwestie. Wees een vent en confronteer je angsten, nietsnut.
Ja maar dan de hippe kant van mijn familie die dan rond 8u naar voren schuift en lekker non-chalant een biertje uit de koelkast pakt. :')
I like to dissect girls. Did you know I'm utterly insane?
  zondag 12 januari 2014 @ 12:33:24 #22
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135390579
quote:
14s.gif Op zondag 12 januari 2014 12:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Soms. Hangt er vanaf wie van mijn neven/nichten komen.
Aah ok, dat is dus wel gezellig?
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135390585
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 12:31 schreef TARDIS. het volgende:
Onterechte klacht, ik had gisteren ook een kringverjaardag met kaas en worst, maar dat doe ik voor de jarige(n) in kwestie. Wees een vent en confronteer je angsten, nietsnut.
:D
pi_135390590
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 12:32 schreef durrrr het volgende:

[..]

Ja maar dan de hippe kant van mijn familie die dan rond 8u naar voren schuift en lekker non-chalant een biertje uit de koelkast pakt. :')
Je zeikt is wat ik je brom.
pi_135390593
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 12:30 schreef SaucyCock het volgende:
Vroeger stonden er ten minste nog sigaren op de tafel.
En sigaretten, helaas heb ik die tijd niet meegemaakt, echt balen. Nu is iedereen zo anti roken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')