Heb je geen plakje worst?quote:Op zondag 12 januari 2014 21:25 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Top, inderdaad. Stukje kaas erbij?
Je mag er wel een augurkje bij? Zilveruitje? Stukje gember op je kaas? Ik vier immers groots feest.quote:
Straks pas, niet alles meteen opvreten he, ik moet wel een beetje op de kosten letten. Bij de koffie krijg je weer een stukje.quote:
Een lekker augurkje en een blokje kaas op een prikkertje sla ik natuurlijk nooit af.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:30 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Je mag er wel een augurkje bij? Zilveruitje? Stukje gember op je kaas? Ik vier immers groots feest.
Wat denk je dat het allemaal kostquote:
Is goed boterkuipjequote:Op zondag 12 januari 2014 21:33 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Straks pas, niet alles meteen opvreten he, ik moet wel een beetje op de kosten letten. Bij de koffie krijg je weer een stukje.
Kom nou duurder dan my sweet 16 wordt het niet.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een lekker augurkje en een blokje kaas op een prikkertje sla ik natuurlijk nooit af.
[..]
Wat denk je dat het allemaal kost
Butercup is een boterbloempje, geen kuipje vetquote:Op zondag 12 januari 2014 21:33 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Is goed boterkuipje
[..]
Kom nou duurder dan my sweet 16 wordt het niet.
Met vlaggetje!quote:Op zondag 12 januari 2014 21:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een lekker augurkje en een blokje kaas op een prikkertje sla ik natuurlijk nooit af.
[..]
Wat denk je dat het allemaal kost
Haha jij bent een kuipje vet.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:35 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Butercup is een boterbloempje, geen kuipje vet![]()
Het spijt me, kan ik het goedmaken?quote:Op zondag 12 januari 2014 21:35 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Butercup is een boterbloempje, geen kuipje vet![]()
Lekker, de bak pindasaus was net op.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:37 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Het spijt me, kan ik het goedmaken?
Oh ik weet het al ik doneer een fles joppiesaus voor bij de versnaperingen.
Pindasaus/satésaus bij de worstjes en kaas? Oh wacht geen worstjes bij de kaas dus?quote:Op zondag 12 januari 2014 21:37 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Lekker, de bak pindasaus was net op.
Het spijt me ik neem het terug, ik heb een onrustig weekend gehad.quote:
Stukje stokbrood. Lekker dippen toch.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:38 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Pindasaus/satésaus bij de worstjes en kaas? Oh wacht geen worstjes bij de kaas dus?
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het spijt me ik neem het terug, ik heb een onrustig weekend gehad.
Ik denk dat jij een wonderschoon boterbloempje bent
Oh ja dat is een mogelijkheid, aan de andere kant wel erg vettig.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:40 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Stukje stokbrood. Lekker dippen toch.
Ik zoek de hele avond al iemand om een enge film mee te kijken en loempiaatjes mee te eten. Kom je langs?quote:
Hé tis een verjaardag he, kaas en pindasaus en lijnen doe je maar bij iemand andersquote:Op zondag 12 januari 2014 21:40 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oh ja dat is een mogelijkheid, aan de andere kant wel erg vettig.
Oehhh loempia's, verleidelijk. Welke film?quote:Op zondag 12 januari 2014 21:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zoek de hele avond al iemand om een enge film mee te kijken en loempiaatjes mee te eten. Kom je langs?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |