abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135413731
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:25 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

Top, inderdaad. Stukje kaas erbij?
Heb je geen plakje worst?
  zondag 12 januari 2014 @ 21:28:58 #77
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135413793
Heb best wel zin in iets te eten.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135413800
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:28 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Heb je geen plakje worst?
Ben vegetariër ja.
For most of history, Anonymous was a woman.
pi_135413888
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:29 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

Ben vegetariër ja.
Och excuus.
pi_135413949
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:29 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Och excuus.
Je mag er wel een augurkje bij? Zilveruitje? Stukje gember op je kaas? Ik vier immers groots feest.
For most of history, Anonymous was a woman.
  zondag 12 januari 2014 @ 21:31:01 #81
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135413970
Komt er ook cake?
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135414109
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:31 schreef Spongeboss het volgende:
Komt er ook cake?
Straks pas, niet alles meteen opvreten he, ik moet wel een beetje op de kosten letten. Bij de koffie krijg je weer een stukje.
For most of history, Anonymous was a woman.
pi_135414148
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:30 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

Je mag er wel een augurkje bij? Zilveruitje? Stukje gember op je kaas? Ik vier immers groots feest.
Een lekker augurkje en een blokje kaas op een prikkertje sla ik natuurlijk nooit af.
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:31 schreef Spongeboss het volgende:
Komt er ook cake?
Wat denk je dat het allemaal kost :')
  zondag 12 januari 2014 @ 21:33:55 #84
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135414156
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:33 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

Straks pas, niet alles meteen opvreten he, ik moet wel een beetje op de kosten letten. Bij de koffie krijg je weer een stukje.
Is goed boterkuipje
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:33 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Een lekker augurkje en een blokje kaas op een prikkertje sla ik natuurlijk nooit af.

[..]

Wat denk je dat het allemaal kost :')
Kom nou duurder dan my sweet 16 wordt het niet.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135414263
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:33 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Is goed boterkuipje

[..]

Kom nou duurder dan my sweet 16 wordt het niet.
Butercup is een boterbloempje, geen kuipje vet :(

:*
For most of history, Anonymous was a woman.
pi_135414278
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:33 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Een lekker augurkje en een blokje kaas op een prikkertje sla ik natuurlijk nooit af.

[..]

Wat denk je dat het allemaal kost :')
Met vlaggetje!
For most of history, Anonymous was a woman.
pi_135414327
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:35 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

Butercup is een boterbloempje, geen kuipje vet :(

:*
Haha jij bent een kuipje vet.
  zondag 12 januari 2014 @ 21:37:10 #88
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135414371
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:35 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

Butercup is een boterbloempje, geen kuipje vet :(

:*
Het spijt me, kan ik het goedmaken?
Oh ik weet het al ik doneer een fles joppiesaus voor bij de versnaperingen.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135414377
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:36 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Haha jij bent een kuipje vet.
Nietes! :'(
For most of history, Anonymous was a woman.
pi_135414400
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:37 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

Nietes! :'(
Haha jawel.
pi_135414425
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:37 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Het spijt me, kan ik het goedmaken?
Oh ik weet het al ik doneer een fles joppiesaus voor bij de versnaperingen.
Lekker, de bak pindasaus was net op.
For most of history, Anonymous was a woman.
pi_135414445
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:37 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Haha jawel.
Jij bent gemeen.
For most of history, Anonymous was a woman.
  zondag 12 januari 2014 @ 21:38:57 #93
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135414503
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:37 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

Lekker, de bak pindasaus was net op.
Pindasaus/satésaus bij de worstjes en kaas? Oh wacht geen worstjes bij de kaas dus?
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135414533
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:38 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

Jij bent gemeen.
Het spijt me ik neem het terug, ik heb een onrustig weekend gehad.
Ik denk dat jij een wonderschoon boterbloempje bent O+
pi_135414586
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:38 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Pindasaus/satésaus bij de worstjes en kaas? Oh wacht geen worstjes bij de kaas dus?
Stukje stokbrood. Lekker dippen toch.
For most of history, Anonymous was a woman.
pi_135414610
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:39 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Het spijt me ik neem het terug, ik heb een onrustig weekend gehad.
Ik denk dat jij een wonderschoon boterbloempje bent O+
O+ O+ O+
For most of history, Anonymous was a woman.
  zondag 12 januari 2014 @ 21:40:46 #97
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135414625
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:40 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

Stukje stokbrood. Lekker dippen toch.
Oh ja dat is een mogelijkheid, aan de andere kant wel erg vettig.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135414645
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:40 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

O+ O+ O+
Ik zoek de hele avond al iemand om een enge film mee te kijken en loempiaatjes mee te eten. Kom je langs?
pi_135414879
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:40 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Oh ja dat is een mogelijkheid, aan de andere kant wel erg vettig.
Hé tis een verjaardag he, kaas en pindasaus en lijnen doe je maar bij iemand anders :{w
For most of history, Anonymous was a woman.
pi_135414904
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:41 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Ik zoek de hele avond al iemand om een enge film mee te kijken en loempiaatjes mee te eten. Kom je langs?
Oehhh loempia's, verleidelijk. Welke film?
For most of history, Anonymous was a woman.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')