abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 januari 2014 @ 23:46:34 #101
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135422488
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:46 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Doen alsof is iets anders dan het zijn.
Doen alsof je het niet bent is niets anders dan het zijn.
  zondag 12 januari 2014 @ 23:47:45 #102
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135422542
Ik kan ook #filosoferen #proud #durrrr #swag
pi_135422580
quote:
18s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:44 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Nee, ik heb daadwerkelijk tentamens.
Wat voor een tentamens trouwens? nu ben ik geïnteresseerd ..
"Pools are perfect for holding water"
pi_135422610
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:46 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Mensen die tentamens niet kunnen halen zonder een sociaal leven in stand te houden :') kom op zeg even prioriteiten stellen hier.
Jezelf niet een maand lang in huis en/of de UB opsluiten tijdens de tentamenperiode :')
wat kijk jij
pi_135422629
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:48 schreef probeer het volgende:

[..]

Wat voor een tentamens trouwens? nu ben ik geïnteresseerd ..
Ethiek
wat kijk jij
  zondag 12 januari 2014 @ 23:50:49 #106
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135422661
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:49 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Jezelf niet een maand lang in huis en/of de UB opsluiten tijdens de tentamenperiode :')
Het niet kunnen halen zonder dat te doen :')
pi_135422670
De wereld wordt gerund door kapitalistische bazen als ik, Argo.
pi_135422730
quote:
14s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:49 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Ethiek
Toevallig. Daar heb ik over 3 weken ook een tentamen over.
"Pools are perfect for holding water"
pi_135422736
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:50 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Het niet kunnen halen zonder dat te doen :')
Het gaat niet om het halen, het gaat om het halen van een 10.

inb4 geen 10 kunnen halen zonder dat te doen, voorspelbare balhaar
wat kijk jij
pi_135422740
kijk ze allemaal haten, niet wetende dat ts gewoon gelijk heeft.
oi mate
pi_135422757
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:52 schreef probeer het volgende:

[..]

Toevallig. Daar heb ik over 3 weken ook een tentamen over.
Je studeert filosofie?
wat kijk jij
pi_135422792
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:52 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Het gaat niet om het halen, het gaat om het halen van een 10.

inb4 geen 10 kunnen halen zonder dat te doen, voorspelbare balhaar
Strebers. :')
pi_135422832
quote:
11s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:53 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Je studeert filosofie?
Humanistiek.

http://www.uvh.nl/mijnuvh(...)leiding-ethiek-13-14

Dohmen is een fantastische docent O+
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 12 januari 2014 @ 23:56:39 #114
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135422862
quote:
7s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:51 schreef feyenoordfan92 het volgende:
De wereld wordt gerund door kapitalistische bazen als ik, Argo.
Denken dat een middelmatig/semi-hoge positie in een bedrijf met winstoogmerk gelijkstaat aan het 'runnen' van een beeld dat je egoïstisch genoeg met je eigen percepties onindividualiseerd tot een alomvattend beeld van 'een wereld' :')

[ Bericht 0% gewijzigd door TwentyFourr op 13-01-2014 00:04:53 ]
  zondag 12 januari 2014 @ 23:58:22 #115
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135422923
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:52 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Het gaat niet om het halen, het gaat om het halen van een 10.

inb4 geen 10 kunnen halen zonder dat te doen, voorspelbare balhaar
Zou ik niet gezegd hebben, want als je te lang ergens over doorgaat dan is het niet leuk meer.

Ik zou hebben gezegd:

'3 weken doen over het uit je hoofd leren van pretentieus gewauwel van een aantal het-hoog-in-de-bol hebbende mannen die toevallig goed in de zeitgeist lagen waardoor hun mening gedeeld werd door anderen in die zeitgeist of één van de volgende :') '
pi_135422972
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:56 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Denken dat een middelmatig/semi-hoge positie in een bedrijf met winstoogmerk gelijkstaat aan het 'runnen' van een beeld dat je egoïstisch genoeg met je eigen percepties oninduvaliseerd tot een alomvattend beeld van 'een wereld' :')
Beetje grote woorden gebruiken, poe poe. Nee, maar een beetje kapitalistische drive moet iemand toch wel in zich hebben. Dan gaat het niet eens om bakken geld, maar om de motivatie.
  maandag 13 januari 2014 @ 00:01:23 #117
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135423024
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:59 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Beetje grote woorden gebruiken, poe poe. Nee, maar een beetje kapitalistische drive moet iemand toch wel in zich hebben. Dan gaat het niet eens om bakken geld, maar om de motivatie.
Dat zijn geen grote woorden, het zijn de woorden die voor de hand liggen om mijn mening uit te leggen.
pi_135423056
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:55 schreef probeer het volgende:

[..]

Humanistiek.

http://www.uvh.nl/mijnuvh(...)leiding-ethiek-13-14

Dohmen is een fantastische docent O+
Ik kan niet op die pagina, want daarvoor moet ik blijkbaar ingelogd zijn. Maar humanistiek, interessant! Dat bestaat deels uit filosofie, volgens mij?
wat kijk jij
pi_135423075
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:01 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Dat zijn geen grote woorden, het zijn de woorden die voor de hand liggen om mijn mening uit te leggen.
Oninduvaliseerd slaat nergens op gast. :')
  maandag 13 januari 2014 @ 00:03:15 #120
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135423077
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:59 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Beetje grote woorden gebruiken, poe poe. Nee, maar een beetje kapitalistische drive moet iemand toch wel in zich hebben. Dan gaat het niet eens om bakken geld, maar om de motivatie.
Kapitalisme is een systeem waarbij de bedoeling is om winst e creëren dmv. het toevoegen van waarde met het gebruiken van minder kosten dan de toegevoegde waarde. In welk onderdeel van het wezen van kapitalisme gaat het niet om het verdienen van 'bakken geld'?
  maandag 13 januari 2014 @ 00:04:35 #121
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135423137
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:03 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Oninduvaliseerd slaat nergens op gast. :')
Het is onindividualiseren, ik typ te snel. Het zal wel geen woord zijn maar je begrijpt het wel.
pi_135423152
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:58 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Zou ik niet gezegd hebben, want als je te lang ergens over doorgaat dan is het niet leuk meer.

Ik zou hebben gezegd:

'3 weken doen over het uit je hoofd leren van pretentieus gewauwel van een aantal het-hoog-in-de-bol hebbende mannen die toevallig goed in de zeitgeist lagen waardoor hun mening gedeeld werd door anderen in die zeitgeist of één van de volgende :') '
Denken dat filosofie ''uit je hoofd leren is''. Dan begrijp je het dus echt niet. :')
wat kijk jij
pi_135423154
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:03 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Kapitalisme is een systeem waarbij de bedoeling is om winst e creëren dmv. het toevoegen van waarde met het gebruiken van minder kosten dan de toegevoegde waarde. In welk onderdeel van het wezen van kapitalisme gaat het niet om het verdienen van 'bakken geld'?
Het ging mij meer om de achterliggende gedachte van concurrentie -> innovatie-> welvaart etc.
  maandag 13 januari 2014 @ 00:06:30 #124
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135423196
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:04 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Denken dat filosofie ''uit je hoofd leren is''. Dan begrijp je het dus echt niet. :')
Je moet het uit je hoofd leren zodat je vervolgens de juiste links kunt leggen en op die manier een alomvattend idee kan krijgen waarin je ieder die een belangrijke bijdrage heeft geleverd een plek kan geven.
pi_135423247
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:06 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Je moet het uit je hoofd leren zodat je vervolgens de juiste links kunt leggen en op die manier een alomvattend idee kan krijgen waarin je ieder die een belangrijke bijdrage heeft geleverd een plek kan geven.
Deels. Maar ook niet echt. Volg een van de keuzevakken filosofie die aan jouw universiteit worden aangeboden! Leuk en leerzaam O+
wat kijk jij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')