abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 januari 2014 @ 16:57:46 #151
405257 Fred0w
Life is Music
pi_135442312
Die knakker heeft jaren in mijn dorp (Sint Annaland) gewoond. zijn kop komt me bekend voor ook.
pi_135443758
We weten gewoon niet wat er aan de hand is geweest. Misschien is de aanleiding wel heel wat anders geweest.
Wel een knappe man btw. :@
Maar ja, dat zegt dus niks van de binnenkant.
  Moderator maandag 13 januari 2014 @ 18:48:08 #153
184769 crew  Deisyy
pi_135446495
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 12:54 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Jij weet precies wat er gebeurd is? Zij heeft niks gedaan en is altijd een engeltje geweest?
Welke reden zou voor jou dan rechtvaardigen dat hij zijn ex-vrouw heeft vermoord?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_135446952
Een beetje wit vlees onder de douche daar houden de locale Bubba's wel van, have fun William voor de komende -tig jaren ^O^ :W
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_135447009
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 18:48 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Welke reden zou voor jou dan rechtvaardigen dat hij zijn ex-vrouw heeft vermoord?
Ik bedoel te zeggen dat niemand weet wat er gebeurd is tussen hun.
pi_135447912
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:03 schreef senesta het volgende:

[..]

Nou ja, het is ook wel een beetje sneu dat in elk topic waarin een vrouw of kinderen worden vermoord meteen geroepen word dat de vrouw het wel over zichzelf of de kinderen afgeroepen zal hebben. Want zielige man werd vast vel over neus gehaald of hij mocht de kinderen vast niet zien of zo... Dan is het blijkbaar wel begrijpelijk dat je iemand om het leven brengt en je kinderen van hun moeder beroofd |:(
Dat lees ik nergens. Hooguit dat men denkt dat de man uitflipte. En dat zal wel zijn om iets wat de ex zei of deed. Maar ik wil met alle plezier gaan beweren dat de man een soort Blauwbaard was. Alleen denk ik dat niet.
pi_135448220
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 19:00 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Waarom ben je zo op zoek naar die zogenaamde nuance? Is het niet verstandig om voor dit trauma professioneel hulp te zoeken?

Misschien stampte die gast zijn ex-vrouw wel driedaags in elkaar en drukte hij sigarettenpeuken uit op haar oogballen en dat terwijl hij niet eens rookt
  maandag 13 januari 2014 @ 19:25:44 #158
92279 N.icka
Windforce 11
pi_135448291
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 19:18 schreef Ulx het volgende:

[..]

Hooguit dat men denkt dat de man uitflipte. En dat zal wel zijn om iets wat de ex zei of deed.
Misschien flipte de man we omdat hij gestoord is, weet jij veel... Misschien treft de vrouw helemaal geen enkele blaam. ..
pi_135448682
Ik las in het AD dat haar nieuwe vriend niks wist van de afspraak met haar ex.
Had ze misschien beter wel kunnen vertellen, dan had die beste man mee kunnen gaan.
Maar ja misschien misschien is hetzelfde als als als
  Moderator maandag 13 januari 2014 @ 20:13:28 #160
184769 crew  Deisyy
pi_135451335
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 19:00 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Nee, dat weten we ookniet, wel weten we dat hij bekend heeft en niets rechtvaardigt moord.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_135453877
quote:

[..]

Nou ja, het is ook wel een beetje sneu dat in elk topic waarin een vrouw of kinderen worden vermoord meteen geroepen word dat de vrouw het wel over zichzelf of de kinderen afgeroepen zal hebben. Want zielige man werd vast vel over neus gehaald of hij mocht de kinderen vast niet zien of zo... Dan is het blijkbaar wel begrijpelijk dat je iemand om het leven brengt en je kinderen van hun moeder beroofd |:(
Blame the victim, ja. Ik zou me niet voor kunnen stellen wat een vrouw wel niet zou moeten doen om het te verdienen omgelegd te worden, als ze überhaupt iets op haar geweten heeft. Maar dát weten we al niet eens.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_135454075
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 19:32 schreef Plumooh het volgende:
Ik las in het AD dat haar nieuwe vriend niks wist van de afspraak met haar ex.
Had ze misschien beter wel kunnen vertellen, dan had die beste man mee kunnen gaan.
Maar ja misschien misschien is hetzelfde als als als
Of ze was met de kennis die ze over haar ex heeft bang dat de aanwezigheid van haar vriend als olie op het vuur zou kunnen werken en hem dus daarom thuis liet en überhaupt niet inlichtte over haar plannen.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_135454765
En weer zo'n tevergeefse particuliere zoekactie van publiciteitsgeile weldoeners die het risico nemen dat ze bewijsmateriaal vervuild hebben.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_135458011
Over een half uur komt de moord op claudia ook aan bod bij rtl late night. Ik meen dat ze zeiden dat hun tafelgasten betrokken waren bij het onderzoek.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_135462733
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 20:59 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Blame the victim, ja. Ik zou me niet voor kunnen stellen wat een vrouw wel niet zou moeten doen om het te verdienen omgelegd te worden, als ze überhaupt iets op haar geweten heeft. Maar dát weten we al niet eens.
Niemand zegt toch dat ze dood moest. Hooguit dat men kan voorstellen dat de man uit zijn dak ging, gezien de toedracht lijkt het een impulsdaad en geen geplande actie. Dan kan ik me voorstellen dat de vrouw iets deed of zei waardoor de man flipte. Maar dat is iets anders dan het goedkeuren.
pi_135468777
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 23:27 schreef Ulx het volgende:

[..]

Niemand zegt toch dat ze dood moest. Hooguit dat men kan voorstellen dat de man uit zijn dak ging, gezien de toedracht lijkt het een impulsdaad en geen geplande actie. Dan kan ik me voorstellen dat de vrouw iets deed of zei waardoor de man flipte. Maar dat is iets anders dan het goedkeuren.
Had je ook zo veel voorstellingsvermogen voor de marokkaanse doodschoppers van de scheidsrechter? Want ook zij flipten en gingen erg uit hun dak , maar het was geen geplande actie.
pi_135469264
quote:

[..]

Je hoeft er geen begrip voor te hebben om het te kunnen begrijpen. Zolang je het niet durft te benoemen zal je meer van dit soort "familie drama's" langs zien komen. Dit mag best eens onderzocht worden.
pi_135469295
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:00 schreef nikk het volgende:

[..]

Je hoeft er geen begrip voor te hebben om het te kunnen begrijpen. Zolang je het niet durft te benoemen zal je meer van dit soort "familie drama's" langs zien komen.
Dit is wel een drama in die familie, maar niet het klassieke familiedrama, dat in Nederland vrij frequent voorkomt (meen ik). Dan worden de kinderen ook nog eens vermoord en pleegt de dader zelfmoord.
I´m back.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 09:06:28 #169
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_135469346
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:00 schreef nikk het volgende:

[..]

Je hoeft er geen begrip voor te hebben om het te kunnen begrijpen. Zolang je het niet durft te benoemen zal je meer van dit soort "familie drama's" langs zien komen. Dit mag best eens onderzocht worden.
Wat benoemen? Weet jij wat er precies gebeurd is?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_135469494
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:06 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nee. Maar dat is elke keer een verwijt wanneer dit soort verschrikkelijke dingen gebeuren en er nog (weinig) over bekend is. Tegen de tijd dat de feiten wel boven water komen is het topic al verdwenen. En altijd lag de oorzaak in de scheiding.

Maar laten we het met z'n allen ontkennen. En de volgende keer weer verontwaardigd zijn.
pi_135469683
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:06 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Bij de meeste gevallen dat de ene ex de andere de hersens inslaat is er iets aan de hand dat met de scheiding, alimentatie en/of het bezoek/zorgrecht van de kinderen te maken heeft.

Maar ik wil met alle plezier doen alsof dat anders is en pretenderen dat deze man een necrofiele lustmoordenaar is die na het vermoorden van die vrouw het nog warme lichaam penetreerde en stukken van haar vlees in de hachee deed.
pi_135469863
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:26 schreef Ulx het volgende:

[..]

Bij de meeste gevallen dat de ene ex de andere de hersens inslaat is er iets aan de hand dat met de scheiding, alimentatie en/of het bezoek/zorgrecht van de kinderen te maken heeft.

Maar ik wil met alle plezier doen alsof dat anders is en pretenderen dat deze man een necrofiele lustmoordenaar is die na het vermoorden van die vrouw het nog warme lichaam penetreerde en stukken van haar vlees in de hachee deed.
Haha. Dit zegt toch helemaal niemand?

Ik denk eerlijk gezegd dat alimentatie, papierwerk, etc. bijzaak is. Afgunst vanwege die nieuwe liefde van je ex, voor altijd bij elkaar willen zijn, je wereld die in is gestort. Dat zijn wat mij betreft de dingen die sommige mensen door laten draaien.
pi_135469989
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:35 schreef Disorder het volgende:

[..]

Haha. Dit zegt toch helemaal niemand?

Ik denk eerlijk gezegd dat alimentatie, papierwerk, etc. bijzaak is. Afgunst vanwege die nieuwe liefde van je ex, voor altijd bij elkaar willen zijn, je wereld die in is gestort. Dat zijn wat mij betreft de dingen die sommige mensen door laten draaien.
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:26 schreef Ulx het volgende:

[..]

Bij de meeste gevallen dat de ene ex de andere de hersens inslaat is er iets aan de hand dat met de scheiding
pi_135472561
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)en-nachtmerrie.dhtml

Hoe kon het toch zo vreselijk misgaan, aan de Veldkers in Zevenbergen? Het is de vraag die iedereen in het dorp bezighoudt. In zijn woning doodde William R. zijn ex-vrouw Claudia Oskam en dumpte haar in een kanaal langs een industrieterrein. Wat hem dreef, is een groot raadsel. Ook voor zijn nieuwe vriendin Katja: 'Dit is echt een verschrikkelijke nachtmerrie.'

Hij moet een black-out hebben gehad of zo. Dit is echt heel erg. Natuurlijk vooral voor de familie van Claudia
Nieuwe vriendin Katja over de daad van William R.

William belde die avond nog op dat het gesprek goed was gegaan en dat zij al na een kwartier was vertrokken. Ik heb William daarna nog geholpen met de vraag waar hij kon zoeken naar Claudia omdat hij zich ongerust maakte. Vragen over een verwonding aan zijn hand ontweek hij
Nogmaals Katja
'Het zag er allemaal zo mooi uit voor ons. William moet op een of andere manier zijn ontploft. Hij moet een black-out hebben gehad of zo. Dit is echt heel erg. Natuurlijk vooral voor de familie van Claudia', vervolgt de vrouw uit Roosendaal tegen De Telegraaf.

Het dagblad weet te melden dat het huwelijk tussen William en Claudia na 17 jaar strandde. Voor hun drie kinderen, dochter Demi, en zoontjes Navin en Ybo, werd een omgangsregeling getroffen. Volgens Mark, de broer van de 36-jarige Claudia, was na de scheiding op het oog alles goed geregeld: om de 2 weken van donderdag tot en met zondag zaten de kinderen bij William. Beiden hadden inmiddels weer een relatie, William sinds een jaar met de 41-jarige Katja.

Echtscheiding leek goed geregeld
Zij meldt dat de relatie tussen de twee ex'en de laatste tijd was bekoeld. 'Ik wil dit niet, daarom ben ik na zeventien jaar bij Claudia weggegaan', zei hij dan tegen mij. Voor de rest probeerde hij zo veel mogelijk de goede vrede te houden, zei hij nooit een scheef woord over zijn ex.'

Volgens het AD wist R.'s vader dat er anderhalf jaar na de echtscheiding nog altijd gedoe was over geld. Zijn zoon zou het gevoel hebben dat hij door de echtscheiding financieel werd uitgekleed. Familieleden van Oskam kunnen zich niet voorstellen dat dat er iets mee te maken heeft. Het enige dat zij kunnen verzinnen is dat R. geen vrede kon hebben met de verbroken relatie en haar terugwilde. Oskam ging daar niet op in. Ze was een nieuw leven begonnen.

Gebeld na moord
Toen Claudia afgelopen vrijdag bij William langsging om de partneralimentatie van 2014 te bespreken, ging het mis. Claudia verdween die avond spoorloos. De man liet aan zijn omgeving niks merken.

'William belde die avond nog op dat het gesprek goed was gegaan en dat zij al na een kwartier was vertrokken', zegt Katja tegen De Telegraaf. 'Ik heb William daarna nog geholpen met de vraag waar hij kon zoeken naar Claudia omdat hij zich ongerust maakte. Vragen over een verwonding aan zijn hand ontweek hij.'

Eerder verklaarde ook broer Mark niks vreemds aan R. te hebben gemerkt. Hij was vrijdag en ook zaterdag zelfs nog bij Claudia's broer Mark. William gedroeg zich volgens Mark zoals je mag verwachten als er iemand vermist is. 'Bedroefd, gestrest. Ik zag daar niks raars aan.' Ook zou R. vrijdagavond zijn eigen familie nog aan de telefoon hebben gehad.

Bekentenis
In werkelijkheid moest het lichaam van Claudia Oskam vrijdagavond nog ergens in het huis van R. liggen. Zij was al rond half vijf bij hem gearriveerd. Pas toen de kinderen sliepen is hij met haar naar buiten gegaan en heeft hij haar in het water gegooid.

Zaterdagavond werd William aangehouden door de politie. Een dag later bekende hij Claudia te hebben vermoord en leidde hij de politie naar de plek waar ze haar konden vinden
pi_135472610
van ad.nl :

Hij moet een black-out hebben gehad of zo. Dit is echt heel erg. Natuurlijk vooral voor de familie van Claudia (Nieuwe vriendin Katja over de daad van William R.)

William belde die avond nog op dat het gesprek goed was gegaan en dat zij al na een kwartier was vertrokken. Ik heb William daarna nog geholpen met de vraag waar hij kon zoeken naar Claudia omdat hij zich ongerust maakte. Vragen over een verwonding aan zijn hand ontweek hij
(Nogmaals Katja)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')