Welke reden zou voor jou dan rechtvaardigen dat hij zijn ex-vrouw heeft vermoord?quote:Op maandag 13 januari 2014 12:54 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Jij weet precies wat er gebeurd is? Zij heeft niks gedaan en is altijd een engeltje geweest?
Ik bedoel te zeggen dat niemand weet wat er gebeurd is tussen hun.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welke reden zou voor jou dan rechtvaardigen dat hij zijn ex-vrouw heeft vermoord?
Dat lees ik nergens. Hooguit dat men denkt dat de man uitflipte. En dat zal wel zijn om iets wat de ex zei of deed. Maar ik wil met alle plezier gaan beweren dat de man een soort Blauwbaard was. Alleen denk ik dat niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:03 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou ja, het is ook wel een beetje sneu dat in elk topic waarin een vrouw of kinderen worden vermoord meteen geroepen word dat de vrouw het wel over zichzelf of de kinderen afgeroepen zal hebben. Want zielige man werd vast vel over neus gehaald of hij mocht de kinderen vast niet zien of zo... Dan is het blijkbaar wel begrijpelijk dat je iemand om het leven brengt en je kinderen van hun moeder beroofd
Waarom ben je zo op zoek naar die zogenaamde nuance? Is het niet verstandig om voor dit trauma professioneel hulp te zoeken?quote:Op maandag 13 januari 2014 19:00 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen dat niemand weet wat er gebeurd is tussen hun.
Misschien flipte de man we omdat hij gestoord is, weet jij veel... Misschien treft de vrouw helemaal geen enkele blaam. ..quote:Op maandag 13 januari 2014 19:18 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hooguit dat men denkt dat de man uitflipte. En dat zal wel zijn om iets wat de ex zei of deed.
Nee, dat weten we ookniet, wel weten we dat hij bekend heeft en niets rechtvaardigt moord.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:00 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen dat niemand weet wat er gebeurd is tussen hun.
Blame the victim, ja. Ik zou me niet voor kunnen stellen wat een vrouw wel niet zou moeten doen om het te verdienen omgelegd te worden, als ze überhaupt iets op haar geweten heeft. Maar dát weten we al niet eens.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:03 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou ja, het is ook wel een beetje sneu dat in elk topic waarin een vrouw of kinderen worden vermoord meteen geroepen word dat de vrouw het wel over zichzelf of de kinderen afgeroepen zal hebben. Want zielige man werd vast vel over neus gehaald of hij mocht de kinderen vast niet zien of zo... Dan is het blijkbaar wel begrijpelijk dat je iemand om het leven brengt en je kinderen van hun moeder beroofd
Of ze was met de kennis die ze over haar ex heeft bang dat de aanwezigheid van haar vriend als olie op het vuur zou kunnen werken en hem dus daarom thuis liet en überhaupt niet inlichtte over haar plannen.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:32 schreef Plumooh het volgende:
Ik las in het AD dat haar nieuwe vriend niks wist van de afspraak met haar ex.
Had ze misschien beter wel kunnen vertellen, dan had die beste man mee kunnen gaan.
Maar ja misschien misschien is hetzelfde als als als
Niemand zegt toch dat ze dood moest. Hooguit dat men kan voorstellen dat de man uit zijn dak ging, gezien de toedracht lijkt het een impulsdaad en geen geplande actie. Dan kan ik me voorstellen dat de vrouw iets deed of zei waardoor de man flipte. Maar dat is iets anders dan het goedkeuren.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:59 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Blame the victim, ja. Ik zou me niet voor kunnen stellen wat een vrouw wel niet zou moeten doen om het te verdienen omgelegd te worden, als ze überhaupt iets op haar geweten heeft. Maar dát weten we al niet eens.
Had je ook zo veel voorstellingsvermogen voor de marokkaanse doodschoppers van de scheidsrechter? Want ook zij flipten en gingen erg uit hun dak , maar het was geen geplande actie.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:27 schreef Ulx het volgende:
[..]
Niemand zegt toch dat ze dood moest. Hooguit dat men kan voorstellen dat de man uit zijn dak ging, gezien de toedracht lijkt het een impulsdaad en geen geplande actie. Dan kan ik me voorstellen dat de vrouw iets deed of zei waardoor de man flipte. Maar dat is iets anders dan het goedkeuren.
Je hoeft er geen begrip voor te hebben om het te kunnen begrijpen. Zolang je het niet durft te benoemen zal je meer van dit soort "familie drama's" langs zien komen. Dit mag best eens onderzocht worden.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:03 schreef senesta het volgende:
[..]
Dit is wel een drama in die familie, maar niet het klassieke familiedrama, dat in Nederland vrij frequent voorkomt (meen ik). Dan worden de kinderen ook nog eens vermoord en pleegt de dader zelfmoord.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:00 schreef nikk het volgende:
[..]
Je hoeft er geen begrip voor te hebben om het te kunnen begrijpen. Zolang je het niet durft te benoemen zal je meer van dit soort "familie drama's" langs zien komen.
Wat benoemen? Weet jij wat er precies gebeurd is?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:00 schreef nikk het volgende:
[..]
Je hoeft er geen begrip voor te hebben om het te kunnen begrijpen. Zolang je het niet durft te benoemen zal je meer van dit soort "familie drama's" langs zien komen. Dit mag best eens onderzocht worden.
Nee. Maar dat is elke keer een verwijt wanneer dit soort verschrikkelijke dingen gebeuren en er nog (weinig) over bekend is. Tegen de tijd dat de feiten wel boven water komen is het topic al verdwenen. En altijd lag de oorzaak in de scheiding.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat benoemen? Weet jij wat er precies gebeurd is?
Bij de meeste gevallen dat de ene ex de andere de hersens inslaat is er iets aan de hand dat met de scheiding, alimentatie en/of het bezoek/zorgrecht van de kinderen te maken heeft.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat benoemen? Weet jij wat er precies gebeurd is?
Haha. Dit zegt toch helemaal niemand?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:26 schreef Ulx het volgende:
[..]
Bij de meeste gevallen dat de ene ex de andere de hersens inslaat is er iets aan de hand dat met de scheiding, alimentatie en/of het bezoek/zorgrecht van de kinderen te maken heeft.
Maar ik wil met alle plezier doen alsof dat anders is en pretenderen dat deze man een necrofiele lustmoordenaar is die na het vermoorden van die vrouw het nog warme lichaam penetreerde en stukken van haar vlees in de hachee deed.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:35 schreef Disorder het volgende:
[..]
Haha. Dit zegt toch helemaal niemand?
Ik denk eerlijk gezegd dat alimentatie, papierwerk, etc. bijzaak is. Afgunst vanwege die nieuwe liefde van je ex, voor altijd bij elkaar willen zijn, je wereld die in is gestort. Dat zijn wat mij betreft de dingen die sommige mensen door laten draaien.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:26 schreef Ulx het volgende:
[..]
Bij de meeste gevallen dat de ene ex de andere de hersens inslaat is er iets aan de hand dat met de scheiding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |