Vertel eens.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:32 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik heb geen theorie. Ik heb alleen wat gedachtes over wat mee zou kunnen spelen.
Ondraaglijke afgunst misschien. Had die Claudia nou zelf ook een nieuwe vriend? Dat betekent toch ook dat je voormalige gezin stuk is, als je haar met een nieuwe partner ziet. Onmeetbare dingen. Maar gevoelens die, lijkt me, een grote rol spelen. Ik geloof niet dat alimentatie de werkelijke reden is. Daar schuilt wat mij betreft iets achter.quote:
Daar heb ik ook over gedacht, maar dat lijkt me niet heel waarschijnlijk omdat de man:quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:38 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ondraaglijke afgunst misschien. Had die Claudia nou zelf ook een nieuwe vriend? Dat betekent toch ook dat je voormalige gezin stuk is, als je haar met een nieuwe partner ziet. Onmeetbare dingen. Maar gevoelens die, lijkt me, een grote rol spelen. Ik geloof niet dat alimentatie de werkelijke reden is. Daar schuilt wat mij betreft iets achter.
Ben jij een hacker want nondeju jij weet wel verdomde goed wat de ander denkt en laat ik nou toevallig een webcam hebbenquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:27 schreef Ulx het volgende:
Ow, Wacht eventjes. Jullie denken dat "Begrijpen dat iemand kwaad wordt" hetzelfde als "ik heb er begrip voor dat hij haar de hersens insloeg" is.
Nee, zo simpel moet je natuurlijk ook niet denken. Het zijn twee verschillende dingetjes. Ik dacht dat jullie dat wel doorhadden.
Je maakt wel allerlei aannames dat dit mijn schuld is, zeg.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ben jij een hacker want nondeju jij weet wel verdomde goed wat de ander denkt en laat ik nou toevallig een webcam hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2014 18:50:50 ]
Jij de schuld van wat?quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:47 schreef Ulx het volgende:
[..]
Je maakt wel allerlei aannames dat dit mijn schuld is, zeg.
Ik vind het vreselijk voor haar. Had je wat anders verwacht?quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:55 schreef opgebaarde het volgende:
Ik vind jou gewoon keigoed bezig en had graag jouw opinie gezien over die Deense vrouw
Nee. En de wereld is niet zo zwart wit hè, dat probeer jij toch al de hele tijd aan te tonen in topicquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:57 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk voor haar. Had je wat anders verwacht?
Mijn wereld is niet zwart-wit. Mijn wereld is 50.000 tinten grijs. Maar dat is off-topic.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nee. En de wereld is niet zo zwart wit hè, dat probeer jij toch al de hele tijd aan te tonen in topic
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |