abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135528751
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:32 schreef Disorder het volgende:

[..]

Ik heb geen theorie. Ik heb alleen wat gedachtes over wat mee zou kunnen spelen.
Vertel eens.
pi_135528947
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:34 schreef Ulx het volgende:

[..]

Vertel eens.
Ondraaglijke afgunst misschien. Had die Claudia nou zelf ook een nieuwe vriend? Dat betekent toch ook dat je voormalige gezin stuk is, als je haar met een nieuwe partner ziet. Onmeetbare dingen. Maar gevoelens die, lijkt me, een grote rol spelen. Ik geloof niet dat alimentatie de werkelijke reden is. Daar schuilt wat mij betreft iets achter.

edit: Ook als er geen nieuwe vriend in het spel is kan ik me heel goed voorstellen dat het nog steeds verschrikkelijk is om je ex haar leven op te zien pakken. Ja, ook als je zelf al een leuke partner hebt gevonden doet het pijn om iemand met wie je 17 jaar lang je leven hebt gedeeld verder te zien gaan.
pi_135529216
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:38 schreef Disorder het volgende:

[..]

Ondraaglijke afgunst misschien. Had die Claudia nou zelf ook een nieuwe vriend? Dat betekent toch ook dat je voormalige gezin stuk is, als je haar met een nieuwe partner ziet. Onmeetbare dingen. Maar gevoelens die, lijkt me, een grote rol spelen. Ik geloof niet dat alimentatie de werkelijke reden is. Daar schuilt wat mij betreft iets achter.
Daar heb ik ook over gedacht, maar dat lijkt me niet heel waarschijnlijk omdat de man:

• Zelf bij haar vertrokken is, "want het ging niet meer."
• Nog on speaking terms was met haar
• Zelf gaat samenwonen
• Zich financieel uitgekleed voelde, en partneralimentatie vervalt als de partner gaat samenwonen
• wist dat de vrouw al een tijd een nieuwe vriend had.

Het kan natuurlijk, maar.....
pi_135529282
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:27 schreef Ulx het volgende:
Ow, Wacht eventjes. Jullie denken dat "Begrijpen dat iemand kwaad wordt" hetzelfde als "ik heb er begrip voor dat hij haar de hersens insloeg" is.

Nee, zo simpel moet je natuurlijk ook niet denken. Het zijn twee verschillende dingetjes. Ik dacht dat jullie dat wel doorhadden.
Ben jij een hacker want nondeju jij weet wel verdomde goed wat de ander denkt en laat ik nou toevallig een webcam hebben
pi_135529311
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:46 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ben jij een hacker want nondeju jij weet wel verdomde goed wat de ander denkt en laat ik nou toevallig een webcam hebben
Je maakt wel allerlei aannames dat dit mijn schuld is, zeg.
pi_135529404
Maar als jullie je je er beter van voelen, zeg ik het volgende over de daad van de man, zodat jullie weten hoe ik over zijn actie denk:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2014 18:50:50 ]
pi_135529739
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:47 schreef Ulx het volgende:

[..]

Je maakt wel allerlei aannames dat dit mijn schuld is, zeg.
Jij de schuld van wat?
Ik vind jou gewoon keigoed bezig en had graag jouw opinie gezien over die Deense vrouw

Ow en ik ben in mijn eentje, dus dan past "jij" beter dan "jullie" en droog die tranen
pi_135529804
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:55 schreef opgebaarde het volgende:
Ik vind jou gewoon keigoed bezig en had graag jouw opinie gezien over die Deense vrouw
Ik vind het vreselijk voor haar. Had je wat anders verwacht?
pi_135530083
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:57 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik vind het vreselijk voor haar. Had je wat anders verwacht?
Nee. En de wereld is niet zo zwart wit hè, dat probeer jij toch al de hele tijd aan te tonen in topic :?
pi_135530259
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 19:02 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Nee. En de wereld is niet zo zwart wit hè, dat probeer jij toch al de hele tijd aan te tonen in topic :?
Mijn wereld is niet zwart-wit. Mijn wereld is 50.000 tinten grijs. Maar dat is off-topic.

Maar wat heeft het verkrachten van een deense vrouw in India te maken met deze moord? Ik zie het verband niet.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2014 19:06:01 ]
pi_136822942
Niet veel meer over gehoord, behalve dat de dader spijt heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')