Ik wou al zeggen had ook William R Zevenbergen fb ingevuld.quote:Op maandag 13 januari 2014 09:52 schreef Plumooh het volgende:
Dat idd Marije. Maar klopt, we kennen de situatie niet.
William R. was nog voor haar dood bekend.
Mark Roskam heeft zijn fb slecht afgeschermd. In zijn vriendenlijst stond die William.
Ook hij slecht fb afgeschermd, dus 100 procent zeker dat hij het is.
Claudia reageerde soms zelfs op zijn foto's
Jij weet meer ofzo? We weten helemaal niks van deze situatie, dus svp ophouden met speculeren.quote:Op maandag 13 januari 2014 08:39 schreef Plumooh het volgende:
Klopt. Iemand vermoorden is hoe dan ook fout.
We weten van beide niks dus kunnen daar niet over oordelen.
In zijn algemeenheid:
Als gescheiden moeder moet je gewoon niet misbruik maken van de financiële zaken van de vader. Het gaat immers te vaak fout.
Het moet nooit de bedoeling zijn om vaders helemaal uit te kleden. Dan krijg je vaak fout afgelopende vechtscheidingen.
Waar de kinderen de grootste slachtoffers zijn
ja, maar daar vonden ze nietsquote:Op zondag 12 januari 2014 17:54 schreef Cucum het volgende:
Natuurlijk is haar iets overkomen, dus waarom is de politie weer zo traag?
Is de auto van de ex al doorzocht, kruipruimte onder het huis nagekeken en is de tuin al omgespit?
Niet over deze situatie.quote:
Het is onzin dat vaders worden uitgekleed. Kinderen zijn nu eenmaal duur en daar moet je je financiele verantwoordelijkheid voor nemen. Rechters houden echt wel rekening met je inkomsten. Waarschijnlijk zijn die vrienden van jou allemaal laffe kerels die hun geld liever aan zichzelf uitgeven dan aan hun kinderen.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:03 schreef Plumooh het volgende:
[..]
Niet over deze situatie.
Maar in mijn vriendenkring zie ik helaas wel vaders die uitgekleed worden.
En het valt me op dat er de laatste tijd in de media op dat er veel familie drama's zijn.
Ik bedoelde het dus in zijn algemeen. Sorry als het over is gekomen als speculeren.
Ik las vandaag in het AD dat een van de kinderen boven was toen ze wellicht werd vermoord.
Godzijdank heeft ze niks mee gekregen aldus de broer van Claudia
Yup. Pagina 1 werd er al over begonnen.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:28 schreef yvonne het volgende:
Zijn we alweer aanbeland dat het de moeder's eigen schuld is omdat ze de man finacieel uitkleedt of een gevecht over de scheiding?
Zo ja hoef ik het hele topic verder niet te lezen.
Vermoedelijk spelen scheidingsadvocaten hierin ook een grote rol. Zo zijn er al genoeg gevallen bekend waarbij de vrouw in eerste instantie tot een schappelijke regeling wilde komen totdat de advocaat haar wijst op hoeveel meer ze er eigenlijk uit kan halen.quote:Op maandag 13 januari 2014 08:39 schreef Plumooh het volgende:
In zijn algemeenheid:
Als gescheiden moeder moet je gewoon niet misbruik maken van de financiële zaken van de vader. Het gaat immers te vaak fout.
Het moet nooit de bedoeling zijn om vaders helemaal uit te kleden. Dan krijg je vaak fout afgelopende vechtscheidingen.
Waar de kinderen de grootste slachtoffers zijn
Ja...quote:Op maandag 13 januari 2014 11:28 schreef yvonne het volgende:
Zijn we alweer aanbeland dat het de moeder's eigen schuld is omdat ze de man financieel uitkleedt of een gevecht over de scheiding?
Zo ja hoef ik het hele topic verder niet te lezen.
Ik ken die genoeg gevallen niet. ...quote:Op maandag 13 januari 2014 12:15 schreef eight het volgende:
[..]
Vermoedelijk spelen scheidingsadvocaten hierin ook een grote rol. Zo zijn er al genoeg gevallen bekend waarbij de vrouw in eerste instantie tot een schappelijke regeling wilde komen totdat de advocaat haar wijst op hoeveel meer ze er eigenlijk uit kan halen.
Je moet dan als vrouw zijnde toch een hoog moraal hebben wil je dit af kunnen slaan.
Wie is er boos dan?quote:
Opdat ik wijs naar zaken die scheef zijn ben ik meteen boos? Apart.quote:
Je schetst een scenario waarbij een het nog altijd de schuld van de vrouw is. Ten slotte stel je dat je een 'hoog moreel' moet hebben, wil je niet op zo'n lucratief voorstel van je advocaat ingaan. Wat zegt dat over jouw gedachten over vrouwen?quote:Op maandag 13 januari 2014 12:40 schreef eight het volgende:
[..]
Opdat ik wijs naar zaken die scheef zijn ben ik meteen boos? Apart.
Jij weet precies wat er gebeurd is? Zij heeft niks gedaan en is altijd een engeltje geweest?quote:Op zondag 12 januari 2014 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik persoonlijk vind het een walgelijke, misselijkmakende ontwikkeling dat het tegenwoordig kennelijk gebruikelijk is om in dit soort zaken de dader tot slachtoffer te bombarderen en het slachtoffer tot dader.
![]()
![]()
![]()
Het slachtoffer is het slachtoffer, de moordenaar is de moordenaar.
En welke (v)echtscheiding of ruzie dan ook rechtvaardigd NOOIT één of meerdere moorden.
Gemiddeld ongeveer 3-4 per jaar in NL. Niet echt heel veel wmb.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:03 schreef Plumooh het volgende:
En het valt me op dat er de laatste tijd in de media op dat er veel familie drama's zijn.
Hoe kom je daar nu weer bijquote:Op maandag 13 januari 2014 12:42 schreef Disorder het volgende:
Het is natuurlijk niet de schuld van de moordende man. Het zijn de vrouwen. Het zijn de advocaten. Het zijn de vrouwen via hun advocaten. Maar het zijn wij arme mannen niet. Ze moeten ons mannen gewoon hebben.
Het zegt alleen iets over die groep. Ik vermoed dat de meeste vrouwen een scheiding op een nette manier afhandelen.quote:Ten slotte stel je dat je een 'hoog moreel' moet hebben, wil je niet op zo'n lucratief voorstel van je advocaat ingaan. Wat zegt dat over jouw gedachten over vrouwen?
Ik zie meer boze vrouwen eigenlijk. D'r worden zelfs topics in KLB over die zogenaamde boze mannen geopend.quote:
Nou ja, het is ook wel een beetje sneu dat in elk topic waarin een vrouw of kinderen worden vermoord meteen geroepen word dat de vrouw het wel over zichzelf of de kinderen afgeroepen zal hebben. Want zielige man werd vast vel over neus gehaald of hij mocht de kinderen vast niet zien of zo... Dan is het blijkbaar wel begrijpelijk dat je iemand om het leven brengt en je kinderen van hun moeder beroofdquote:Op maandag 13 januari 2014 13:35 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik zie meer boze vrouwen eigenlijk. D'r worden zelfs topics in KLB over die zogenaamde boze mannen geopend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |