Leuk. Kan helaas alleen Noors niet helemaal begrijpen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:32 schreef wimderon het volgende:
Andrew Musgrave wint even van Hattestad, Krogh en Gløersen![]()
http://www.nrk.no/sport/musgrave-vant-nm-sprinten-1.11477246
Enkelblessure opgelopen vlak voor de start van het seizoen.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:17 schreef komrad het volgende:
Wat was er eigenlijk met cologna aan de hand?
Mwah...zolang die pakken en hun stof maar dat doen waar ze voor gefabriceerd zijn.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:12 schreef heywoodu het volgende:
De nieuwe Franse pakken:
Irritant zeg, dat die Fransen van heel licht naar zwart met geel gaan en weer terug enzo.
Het zou toch prettig zijn voor de herkenbaarheid als je vooral dezelfde kleuren ziet die je de hele winter in de World Cup zietquote:Op dinsdag 21 januari 2014 04:03 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Mwah...zolang die pakken en hun stof maar dat doen waar ze voor gefabriceerd zijn.
In ieder geval op basis van iets, want Johaug en Bjorgen stonden helemaal vooraan.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:01 schreef kilon het volgende:
Hoe wordt bepaald waar je mag starten? Loting of wereldranglijst of zo? Want je ligt dan meteen 50 meter achter.
Ja en nee.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:04 schreef Slobeend het volgende:
Is dit nou wel of niet een nieuw onderdeel?
Minuutje of 40quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:03 schreef Felagund het volgende:
Hoe lang doen ze over 15km? [/noobvraaag]
ongeveer 40 minuten. De bbc leest meequote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:03 schreef Felagund het volgende:
Hoe lang doen ze over 15km? [/noobvraaag]
Volgens mij geen nieuw onderdeel, alleen een andere naam. Maar ik zat niet helemaal op te letten toen ze er bij de ARD erover hadden.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:04 schreef Slobeend het volgende:
Is dit nou wel of niet een nieuw onderdeel?
Klopt. Vroeger werd het Duatlon genoemd.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij geen nieuw onderdeel, alleen een andere naam. Maar ik zat niet helemaal op te letten toen ze er bij de ARD erover hadden.
De NOS leest mee.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:05 schreef Mansjester het volgende:
Ik snap de verschillen niet zo goed. Langlaufen/skiathlon, klassiek.
Ah, wordt al duidelijk
Klassiek is dat je binnen de lijntjes moet blijven....vrije stijl is wanneer je de schaatsbeweging mag maken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:05 schreef Mansjester het volgende:
Ik snap de verschillen niet zo goed. Langlaufen/skiathlon, klassiek.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
40-45. De eerste 14-18 minuten zijn het moeilijkst.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
40-45. De eerste 14-18 minuten zijn het moeilijkst.
Ja ik hoorde het. Thnx anywayquote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klassiek is dat je binnen de lijntjes moet blijven....vrije stijl is wanneer je de schaatsbeweging mag maken.
Skiatlon is een combi van beiden. 2 rondjes klassiek en 2 rondjes vrije stijl.
Gewoon wat uitgebreider dan ARD enzo, zoals je mag verwachten.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, de NOS gaat elke sport behalve schaatsen oneindig uitleggen.
Ik ookquote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:09 schreef Mansjester het volgende:
Ik hoop dat Bjorgen wint en dat er 1 andere Noorse op het podium komt
Böhler komt uit Bad Säckingen. (http://de.wikipedia.org/wiki/Stefanie_B%C3%B6hler)quote:
Ja, nu kan het nog wel, maar ze gaan het iedere dag meerdere keren doen, per sport.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon wat uitgebreider dan ARD enzo, zoals je mag verwachten.
Meid toch, wat verschrikkelijk voor een expert als jij.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, nu kan het nog wel, maar ze gaan het iedere dag meerdere keren doen, per sport.
Bij mij wel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook
Dit heeft verder niets te maken met de Sochi Nostradamus
Ik ook, tenzij er Nederlanders of Spanjaarden meedoen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:11 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Bij mij wel.
Alhoewel ik bij elke sport voor de Scandinaviërs ben
OWS / [NOS] Faaltopicquote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, nu kan het nog wel, maar ze gaan het iedere dag meerdere keren doen, per sport.
Uh, Spanjequote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook, tenzij er Nederlanders of Spanjaarden meedoen.
Die is meer voor de langere afstanden toch?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:12 schreef heywoodu het volgende:
Tijd voor Kowalczyk om aan te vallen als ze iets wil hier.
Gezellig samen met Syntixquote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
OWS / [NOS] Faaltopic
Ik denk dat jij het topic helemaal vol gaat spammen
Ik moet bij die naam altijd aan Live denken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:12 schreef heywoodu het volgende:
Tijd voor Kowalczyk om aan te vallen als ze iets wil hier.
Spanje.quote:
Die werd nog in de winkel gedraaidquote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet bij die naam altijd aan Live denken.
AIIIII AM OVERCOOOOOME
Vooral voor klassiek, dus die zal eigenlijk voor de wissel afstand moeten nemen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die is meer voor de langere afstanden toch?
Ze ligt nu wat achter, dus dat gaat hem niet worden.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vooral voor klassiek, dus die zal eigenlijk voor de wissel afstand moeten nemen.
Omdat ik half Spaans ben.quote:
WK 2010quote:
Goed positioneren en zorgen dat je naar het andere spoor kunt en erlangs gaanquote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:14 schreef alors het volgende:
Maar hoe kun je ooit inhalen als je op die sporen moet blijven? Moet je dan overspringen en dan maar hopen dat je dan ergens naar voren kunt?
Wel iets meer, maar ze speelden wel zo smerig dat ik ging twijfelenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:16 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Toen was je toch wel voor Nederland mag ik hopen
Dat was voor jou een relaxte finale. Of had je nog een voorkeur voor één van de twee landen toen?quote:
Licht voor Nederland, maar ik kon er wel mee leven als ze verloren. Zeker na die achterlijke schop van Nigel de Jong. Heb wel gelachen tijdens die finale, dat wel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat was voor jou een relaxte finale. Of had je nog een voorkeur voor één van de twee landen toen?
En wie is dat?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:17 schreef heywoodu het volgende:
De broer van Astrid Jacobsen heeft vannacht zelfmoord gepleegd
Ja, eerste helft klassieke stijl, dan wisselen van ski's en vrije stijl.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik val er net in... maar wat maakt dit onderdeel anders dan de andere Langlaufonderdelen? Bestaat het uit meerdere onderdelen?
Meerdere stijlen bij het skiën, klassiek en vrij.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik val er net in... maar wat maakt dit onderdeel anders dan de andere Langlaufonderdelen? Bestaat het uit meerdere onderdelen?
Ja, maar waar moeten ze het vandaan halen? Alleen op de sneeuwonderdelen hebben ze waterkansjes.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Laatste medaille voor Spanje op de OWS, 1992! Da's nog slechter dan België man!!
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:17 schreef heywoodu het volgende:
Jeetje... sowieso altijd kut als iemand eruit stapt.. maar hij haalt de droom van zijn zus ook onderuit zo....quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:17 schreef heywoodu het volgende:
Lucas Eguibar, snowboardcross. Verder weet ik niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar waar moeten ze het vandaan halen? Alleen op de sneeuwonderdelen hebben ze waterkansjes.
maak er een apart topic overquote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:17 schreef heywoodu het volgende:
Nog 65 minuten.quote:
Lijkt me juist heerlijk dit, jezelf helemaal kapot skiën.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:20 schreef Mansjester het volgende:
Ik zou dit nooit zelf doen. Rete zwaar zeg en gaat ook zo bizar hard![]()
Geef mij maar gewoon een lift en ik ski wel naar beneden
Beter dan Nederland, die doen niet mee.quote:
Goed ingekopt. Deze was dan ook niet te missenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beter dan Nederland, die doen niet mee.
Realistische kans voor kunstschaatser Javier Fernandez.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar waar moeten ze het vandaan halen? Alleen op de sneeuwonderdelen hebben ze waterkansjes.
Dat heb ik bij een triatlon ook maar daar start je tenminste nog naast elkaar.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:24 schreef Remzz het volgende:
Ik vind het startveld altijd zo groot bij het langlaufen, na de 15e plek heb je geen enkele kans op wat dan ook.
Is dat niet bij elke sport? Bij het schaatsen zijn er ook maar een stuk of 6 per afstand die iets kunnen qua medailles.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:24 schreef Remzz het volgende:
Ik vind het startveld altijd zo groot bij het langlaufen, na de 15e plek heb je geen enkele kans op wat dan ook.
Er zijn nog maar zes atletes over die kans maken op de medailles.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:24 schreef Remzz het volgende:
Klopt vond ik ook al zo raar, als je als 60e start mag je sowieso een meter of 50 extraquote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat heb ik bij een triatlon ook maar daar start je tenminste nog naast elkaar.
Je begrijpt het verkeerdquote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is dat niet bij elke sport? Bij het schaatsen zijn er ook maar een stuk of 6 per afstand die iets kunnen qua medailles.
Dat sowieso, wat dat betreft zijn de eisen van het NOC NSF behoorlijk goed. Je moet een goede kans hebben op de top 8. Dat is bij andere NOC's wel anders.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is dat niet bij elke sport? Bij het schaatsen zijn er ook maar een stuk of 6 per afstand die iets kunnen qua medailles.
Wangquote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wie wordt de derde Noorse naast Johaug en Bjorgen dan?
Weng natuurlijkquote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Oh verrek, ik dacht dat er 3 Noorsen voorop zatenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Beixing of Meng denk ikquote:
Klopt hoor, Weng is ook een Noorsequote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh verrek, ik dacht dat er 3 Noorsen voorop zatenIk ga even mijn lenzen indoen
Ik moet me toch meer inlezenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Klopt hoor, Weng is ook een Noorse
Pakhaasjequote:
Kan nog wel voor brons gaan wellicht.quote:
Saarinen gaat het niet redden vrees ik.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:35 schreef Nober het volgende:
Kom op Kalla en Saarinen pak die Noren!!!
Jan denkt dat Zweden niet meeteltquote:
quote:
Je haalt één punt?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:39 schreef Mansjester het volgende:
Goede zaken doe ik voor de voor Nostradamus
Ik ook.quote:
Zou goed kunnen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat het ook de emoties zijn vanwege die zelfmoord van broertje Jacobsen....
Nee we gaan naar de ARDquote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:44 schreef TheVulture het volgende:
Gaan we serieus 45 minuten voorbeschouwen?
Tuurlijk. Maar er is volgens mij ook geen andere sport bezig, dus nu kan het.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:44 schreef TheVulture het volgende:
Gaan we serieus 45 minuten voorbeschouwen?
+1quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:47 schreef Knutknuttsson het volgende:
Jammer voor Kalla. Had haar zeker goud gegund.
quote:Op zondag 9 februari 2014 09:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oh nee laat maar, oude beelden
Ze beginnen pas om 11.00.
NOS-stream. Ik snapte al niet waarom er al wat op was, maar toen ik de doorkomst net zag met wat namen dacht ik huh dit klopt nietquote:Op zondag 9 februari 2014 09:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Dat tweede wist ik ja. Waar keek je dan?
quote:Op zondag 9 februari 2014 09:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
NOS-stream. Ik snapte al niet waarom er al wat op was, maar toen ik de doorkomst net zag met wat namen dacht ik huh dit klopt niet
Jaquote:Op zondag 9 februari 2014 11:06 schreef Mansjester het volgende:
Noobvraag:
Zelfde principe als gisteren toch? Alleen dan 2x 15 ipv 2x 7,50? ( Dus gewoon 2 keer zoveel rondjes neem ik aan)
De Nederland 1 stream welquote:
Dat is gewoon de uitzending op Nederland 1 jaquote:Op zondag 9 februari 2014 11:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja maar dat is geen langlaufen toch.
Bovendien, als het goed is, wat spannender dan de Grote Marit Bjoergen Show van gisterenquote:Op zondag 9 februari 2014 11:06 schreef Mansjester het volgende:
Noobvraag:
Zelfde principe als gisteren toch? Alleen dan 2x 15 ipv 2x 7,50? ( Dus gewoon 2 keer zoveel rondjes neem ik aan)
Viel me enorm mee dat Kalla zolang bij kon blijven. Het leek even zelfs echt spannend te gaan worden.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bovendien, als het goed is, wat spannender dan de Grote Marit Bjoergen Show van gisteren
Mwah, toen Bjoergen de aanval pareerde leek het me eigenlijk al sterk dat ze nog wat in te brengen zou hebben in de sprintquote:Op zondag 9 februari 2014 11:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Viel me enorm mee dat Kalla zolang bij kon blijven. Het leek even zelfs echt spannend te gaan worden.
Groep is wel redelijk aan het uitdunnen. Minstens de helft is er al af.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:23 schreef Steven184 het volgende:
Valt net binnen..al bijzondere dingen gebeurd? Nee zeker?
Dat zag ik inderdaad al, maar zo snel mistte ik volgens mij geen grote namen?quote:Op zondag 9 februari 2014 11:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Groep is wel redelijk aan het uitdunnen. Minstens de helft is er al af.
ZDFquote:Op zondag 9 februari 2014 11:28 schreef Mansjester het volgende:
Alpine skiën op Nederland 1? Zenden ze langlaufen niet uit?
In Noorwegen zal het vast ook wel live op tv zijn.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Northug dus volgens de bookmakers, maar daar ben ik het totaal niet mee eens![]()
Gelukkig zonder bijtankenquote:
Echt een baas ja.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:37 schreef heywoodu het volgende:
Di Centa zit er ook gewoon weer bij hoor
Ziek achter? Zit er gewoon nog bij hoor.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:37 schreef Mansjester het volgende:
Northug ligt al ziek achter![]()
Mijn nostradamus gaat zo dramatisch hé![]()
die hebben wel getanktquote:Op zondag 9 februari 2014 11:37 schreef DeeBee het volgende:
Vylegzhanin en Legkovje gaan het doen voor Rusland.
quote:Op zondag 9 februari 2014 11:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ziek achter? Zit er gewoon nog bij hoor.
Ah oké, dacht dat ie flink achter lagquote:
Secondje of 8 bij start/finish, maar de groep is groot.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:39 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Ah oké, dacht dat ie flink achter lag
Stream met zdf-commentaar. Helaas is dit geen Jan Roelfs, maar dat de NOS zo faalt kunnen wij verder niets aan doen.quote:
zenden ze een herhaling vd afdaling uit. Echt onzinnigquote:Op zondag 9 februari 2014 11:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Stream met zdf-commentaar. Helaas is dit geen Jan Roelfs, maar dat de NOS zo faalt kunnen wij verder niets aan doen.
http://www.stream2watch.me/live-tv/zdf-live-stream
Ze zullen wel eerder over zijn vermoed ik?quote:
Ik verwacht niet minder van ze.quote:
ik niet, ik ben promille Noren! Cologna mag ook winnen van mij .quote:Op zondag 9 februari 2014 11:50 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik verwacht niet minder van ze.
Maar toch, zie ze het graag winnen van de Noren.
Nee hoor, hij schuift weer opquote:Op zondag 9 februari 2014 12:00 schreef komrad het volgende:
Northug definitief weggevallen lijkt het
Dat is toch de nr. 5? Die zit er volgens mij nog gewoon bij.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:00 schreef komrad het volgende:
Helemaal vooraan ja, bijna dusquote:Op zondag 9 februari 2014 12:00 schreef komrad het volgende:
5.quote:
Kampioen verstoppertje spelen wel, al zit 'ie nu voorin.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is toch de nr. 5? Die zit er volgens mij nog gewoon bij.
Herbert en Maarten zouden nu losgaanquote:Op zondag 9 februari 2014 12:03 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind het een erg spannende slotronde zo, kan elk moment losgaan
Zwitsersquote:
Zwitsers zijn baasquote:Op zondag 9 februari 2014 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zwitsers
Doe maar een Zweed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herbert en Maarten zouden nu 16/18 laufers in de kopgroep niet herkennen en keihard schreeuwen dat er iemand 'makkelijk gaat winnen', terwijl hij in de sprint geklopt wordt...quote:Op zondag 9 februari 2014 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Herbert en Maarten zouden nu losgaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |