Ja en nee.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:04 schreef Slobeend het volgende:
Is dit nou wel of niet een nieuw onderdeel?
Minuutje of 40quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:03 schreef Felagund het volgende:
Hoe lang doen ze over 15km? [/noobvraaag]
ongeveer 40 minuten. De bbc leest meequote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:03 schreef Felagund het volgende:
Hoe lang doen ze over 15km? [/noobvraaag]
Volgens mij geen nieuw onderdeel, alleen een andere naam. Maar ik zat niet helemaal op te letten toen ze er bij de ARD erover hadden.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:04 schreef Slobeend het volgende:
Is dit nou wel of niet een nieuw onderdeel?
Klopt. Vroeger werd het Duatlon genoemd.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij geen nieuw onderdeel, alleen een andere naam. Maar ik zat niet helemaal op te letten toen ze er bij de ARD erover hadden.
De NOS leest mee.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:05 schreef Mansjester het volgende:
Ik snap de verschillen niet zo goed. Langlaufen/skiathlon, klassiek.
Ah, wordt al duidelijk
Klassiek is dat je binnen de lijntjes moet blijven....vrije stijl is wanneer je de schaatsbeweging mag maken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:05 schreef Mansjester het volgende:
Ik snap de verschillen niet zo goed. Langlaufen/skiathlon, klassiek.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
40-45. De eerste 14-18 minuten zijn het moeilijkst.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
40-45. De eerste 14-18 minuten zijn het moeilijkst.
Ja ik hoorde het. Thnx anywayquote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klassiek is dat je binnen de lijntjes moet blijven....vrije stijl is wanneer je de schaatsbeweging mag maken.
Skiatlon is een combi van beiden. 2 rondjes klassiek en 2 rondjes vrije stijl.
Gewoon wat uitgebreider dan ARD enzo, zoals je mag verwachten.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, de NOS gaat elke sport behalve schaatsen oneindig uitleggen.
Ik ookquote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:09 schreef Mansjester het volgende:
Ik hoop dat Bjorgen wint en dat er 1 andere Noorse op het podium komt
Böhler komt uit Bad Säckingen. (http://de.wikipedia.org/wiki/Stefanie_B%C3%B6hler)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |