quote:Op zondag 9 februari 2014 09:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oh nee laat maar, oude beelden
Ze beginnen pas om 11.00.
NOS-stream. Ik snapte al niet waarom er al wat op was, maar toen ik de doorkomst net zag met wat namen dacht ik huh dit klopt nietquote:Op zondag 9 februari 2014 09:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Dat tweede wist ik ja. Waar keek je dan?
quote:Op zondag 9 februari 2014 09:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
NOS-stream. Ik snapte al niet waarom er al wat op was, maar toen ik de doorkomst net zag met wat namen dacht ik huh dit klopt niet
Jaquote:Op zondag 9 februari 2014 11:06 schreef Mansjester het volgende:
Noobvraag:
Zelfde principe als gisteren toch? Alleen dan 2x 15 ipv 2x 7,50? ( Dus gewoon 2 keer zoveel rondjes neem ik aan)
De Nederland 1 stream welquote:
Dat is gewoon de uitzending op Nederland 1 jaquote:Op zondag 9 februari 2014 11:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja maar dat is geen langlaufen toch.
Bovendien, als het goed is, wat spannender dan de Grote Marit Bjoergen Show van gisterenquote:Op zondag 9 februari 2014 11:06 schreef Mansjester het volgende:
Noobvraag:
Zelfde principe als gisteren toch? Alleen dan 2x 15 ipv 2x 7,50? ( Dus gewoon 2 keer zoveel rondjes neem ik aan)
Viel me enorm mee dat Kalla zolang bij kon blijven. Het leek even zelfs echt spannend te gaan worden.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bovendien, als het goed is, wat spannender dan de Grote Marit Bjoergen Show van gisteren
Mwah, toen Bjoergen de aanval pareerde leek het me eigenlijk al sterk dat ze nog wat in te brengen zou hebben in de sprintquote:Op zondag 9 februari 2014 11:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Viel me enorm mee dat Kalla zolang bij kon blijven. Het leek even zelfs echt spannend te gaan worden.
Groep is wel redelijk aan het uitdunnen. Minstens de helft is er al af.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:23 schreef Steven184 het volgende:
Valt net binnen..al bijzondere dingen gebeurd? Nee zeker?
Dat zag ik inderdaad al, maar zo snel mistte ik volgens mij geen grote namen?quote:Op zondag 9 februari 2014 11:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Groep is wel redelijk aan het uitdunnen. Minstens de helft is er al af.
ZDFquote:Op zondag 9 februari 2014 11:28 schreef Mansjester het volgende:
Alpine skiën op Nederland 1? Zenden ze langlaufen niet uit?
In Noorwegen zal het vast ook wel live op tv zijn.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Northug dus volgens de bookmakers, maar daar ben ik het totaal niet mee eens![]()
Gelukkig zonder bijtankenquote:
Echt een baas ja.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:37 schreef heywoodu het volgende:
Di Centa zit er ook gewoon weer bij hoor
Ziek achter? Zit er gewoon nog bij hoor.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:37 schreef Mansjester het volgende:
Northug ligt al ziek achter![]()
Mijn nostradamus gaat zo dramatisch hé![]()
die hebben wel getanktquote:Op zondag 9 februari 2014 11:37 schreef DeeBee het volgende:
Vylegzhanin en Legkovje gaan het doen voor Rusland.
quote:Op zondag 9 februari 2014 11:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ziek achter? Zit er gewoon nog bij hoor.
Ah oké, dacht dat ie flink achter lagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |