Ja, nu kan het nog wel, maar ze gaan het iedere dag meerdere keren doen, per sport.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon wat uitgebreider dan ARD enzo, zoals je mag verwachten.
Meid toch, wat verschrikkelijk voor een expert als jij.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, nu kan het nog wel, maar ze gaan het iedere dag meerdere keren doen, per sport.
Bij mij wel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook
Dit heeft verder niets te maken met de Sochi Nostradamus
Ik ook, tenzij er Nederlanders of Spanjaarden meedoen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:11 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Bij mij wel.
Alhoewel ik bij elke sport voor de Scandinaviërs ben
OWS / [NOS] Faaltopicquote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, nu kan het nog wel, maar ze gaan het iedere dag meerdere keren doen, per sport.
Uh, Spanjequote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook, tenzij er Nederlanders of Spanjaarden meedoen.
Die is meer voor de langere afstanden toch?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:12 schreef heywoodu het volgende:
Tijd voor Kowalczyk om aan te vallen als ze iets wil hier.
Gezellig samen met Syntixquote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
OWS / [NOS] Faaltopic
Ik denk dat jij het topic helemaal vol gaat spammen
Ik moet bij die naam altijd aan Live denken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:12 schreef heywoodu het volgende:
Tijd voor Kowalczyk om aan te vallen als ze iets wil hier.
Spanje.quote:
Die werd nog in de winkel gedraaidquote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet bij die naam altijd aan Live denken.
AIIIII AM OVERCOOOOOME
Vooral voor klassiek, dus die zal eigenlijk voor de wissel afstand moeten nemen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die is meer voor de langere afstanden toch?
Ze ligt nu wat achter, dus dat gaat hem niet worden.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vooral voor klassiek, dus die zal eigenlijk voor de wissel afstand moeten nemen.
Omdat ik half Spaans ben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |