Goed positioneren en zorgen dat je naar het andere spoor kunt en erlangs gaanquote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:14 schreef alors het volgende:
Maar hoe kun je ooit inhalen als je op die sporen moet blijven? Moet je dan overspringen en dan maar hopen dat je dan ergens naar voren kunt?
Wel iets meer, maar ze speelden wel zo smerig dat ik ging twijfelenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:16 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Toen was je toch wel voor Nederland mag ik hopen
Dat was voor jou een relaxte finale. Of had je nog een voorkeur voor één van de twee landen toen?quote:
Licht voor Nederland, maar ik kon er wel mee leven als ze verloren. Zeker na die achterlijke schop van Nigel de Jong. Heb wel gelachen tijdens die finale, dat wel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat was voor jou een relaxte finale. Of had je nog een voorkeur voor één van de twee landen toen?
En wie is dat?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:17 schreef heywoodu het volgende:
De broer van Astrid Jacobsen heeft vannacht zelfmoord gepleegd
Ja, eerste helft klassieke stijl, dan wisselen van ski's en vrije stijl.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik val er net in... maar wat maakt dit onderdeel anders dan de andere Langlaufonderdelen? Bestaat het uit meerdere onderdelen?
Meerdere stijlen bij het skiën, klassiek en vrij.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik val er net in... maar wat maakt dit onderdeel anders dan de andere Langlaufonderdelen? Bestaat het uit meerdere onderdelen?
Ja, maar waar moeten ze het vandaan halen? Alleen op de sneeuwonderdelen hebben ze waterkansjes.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Laatste medaille voor Spanje op de OWS, 1992! Da's nog slechter dan België man!!
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:17 schreef heywoodu het volgende:
Jeetje... sowieso altijd kut als iemand eruit stapt.. maar hij haalt de droom van zijn zus ook onderuit zo....quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:17 schreef heywoodu het volgende:
Lucas Eguibar, snowboardcross. Verder weet ik niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar waar moeten ze het vandaan halen? Alleen op de sneeuwonderdelen hebben ze waterkansjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |