quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Je wist toch al dat Sands een gekkie was.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je had 10.000 euro!
Wacht je tot je een miljoen hebt en gelijk in een villa kan trekken? Een portiekflatje is te min voor jou?
Ik ken niemand die zo ... ach ja, misschien moet ik maar trots op je zijn dat je er geen drugs van hebt gekocht.
Faith in humanity restored. Sort of.
pics or it didn't happen!quote:
Gedverderrie, ik had wel verwacht dat jij meer smaak had.quote:Op zondag 12 januari 2014 01:12 schreef wyccie het volgende:
Het is niet helemaal waar.![]()
Zijn afbeelding staat op het Lux vriendenpasje, waarop ook mijn foto staat.
2x uit gespeeldquote:Op zondag 12 januari 2014 01:15 schreef Sands het volgende:
Iemand trouwens nog interesse in Grid 2?
Zal het nog een keer vragen
quote:Op zondag 12 januari 2014 02:56 schreef FireFox1 het volgende:
Maar ik heb nog nooit online gespeeld omdat mijn versie *ahum* niet helemaal legaal was.
quote:Op zondag 12 januari 2014 10:37 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat een verschrikkelijk irritant gifje...
Het is dan ook gelukkig niet mijn voetquote:
Vanaf nu dus wel.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
2x uit gespeeld
Maar ik heb nog nooit online gespeeld omdat mijn versie *ahum* niet helemaal legaal was.
DM maar![]()
Omdat het been mist?quote:
Nee bij mijn pcquote:Op zondag 12 januari 2014 14:50 schreef Desunoto het volgende:
Was het een cadeautje onder de kerstboom geweest?
.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:27 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nog leuke dingen gedaan met je meisje?
Nee, wij zijn samen naar 2 feestjes geweestquote:
Oh, ik dacht eerst dat je bedoelde dat jullie bedrijf 2 feestjes had, en dat het daarom druk was en je geen kans had gezien om iets met haar te doen.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, wij zijn samen naar 2 feestjes geweestJij vroeg toch of wij samen iets leuks hebben gedaan
Leuk was het zeker. Vorderingen nog niet. Ach geduldquote:Op zondag 12 januari 2014 21:31 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht eerst dat je bedoelde dat jullie bedrijf 2 feestjes had, en dat het daarom druk was en je geen kans had gezien om iets met haar te doen.
Anyway, was het leuk? Al vorderingen?
Ik ben erg benieuwd hoe ze eruit ziet, zou ik misschien een foto mogen zien? Via de DM ofzo, ik zal er verder niks mee doen... beloofd.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Leuk was het zeker. Vorderingen nog niet. Ach geduld
Waarom ben je benieuwd?quote:Op zondag 12 januari 2014 21:34 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd hoe ze eruit ziet, zou ik misschien een foto mogen zien? Via de DM ofzo, ik zal er verder niks mee doen... beloofd.
Omdat ik je een beetje ken, en het leuk vind om erachter te komen op wat voor meisje je verliefd bent.quote:
Ze is leuk, lief, aardig, onschuldigquote:Op zondag 12 januari 2014 21:36 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Omdat ik je een beetje ken, en het leuk vind om erachter te komen op wat voor meisje je verliefd bent.
Ja ja, doe nou maar een foto... niet zo flauw doen johquote:Op zondag 12 januari 2014 21:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ze is leuk, lief, aardig, onschuldig. Geen foto model, maar dat past dan ook totaal niet bij mij
Ach, dat moet je ook niet willen man.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ze is leuk, lief, aardig, onschuldig. Geen foto model, maar dat past dan ook totaal niet bij mij
Jawel, nog welquote:Op zondag 12 januari 2014 21:39 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja ja, doe nou maar een foto... niet zo flauw doen joh
Wil ik ook inderdaad niet. Mijn ex kwam in de buurt ervan en die kreeg te veel aandacht (nee, ik word niet jaloers). En dat vond ze zelf ook prettig... Kan je vertellen dat dat niet goed voor je zelf vertrouwen is...quote:Op zondag 12 januari 2014 21:39 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ach, dat moet je ook niet willen man.
Bedankt voor het onderhouden van de vraag btw (voor de zoveelste keer)
Het hoeft toch niet gezegd te wordenquote:Op zondag 12 januari 2014 21:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jawel, nog welTis nog steeds niet officieel he
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het hoeft toch niet gezegd te worden
Als het goed voelt, voelt het goedquote:
Ja en neequote:Op zondag 12 januari 2014 21:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als het goed voelt, voelt het goed
Ze houdt de boot een beetje af? Of wacht ze tot jij het zegt?quote:
Ik denk het laatste, maar weet het niet zeker...quote:Op zondag 12 januari 2014 21:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze houdt de boot een beetje af? Of wacht ze tot jij het zegt?
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik denk het laatste, maar weet het niet zeker...
Inderdaad. Als je al kerst en Oud en Nieuw samen hebt doorgebracht en al samen naar verjaardagen gaat, ben je echt niet aan het daten.quote:
Wat dan wel? Het kwam namelijk ten sprake... Mensen die vroegen hoe het nou zat... of het al "facebook-official" was... En haar antwoord was: Heb je het al gelezen op FB dan? (wat eigenlijk best een leuk antwoord was, maar toch..quote:Op maandag 13 januari 2014 03:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je al kerst en Oud en Nieuw samen hebt doorgebracht en al samen naar verjaardagen gaat, ben je echt niet aan het daten.
Misschien een PM naar vaste bezoekers?quote:Op maandag 13 januari 2014 08:00 schreef hornage het volgende:
Goedemorgen
Zoals het nu lijkt is zaterdag 15 februari een goede dag voor de meet![]()
Gaan we de datum al vastzetten of willen er nog meer mensen hun beschikbaarheid doorgeven?
http://www.doodle.com/25qmk3h8c4xpp22m
"facebook-official", is dat tegenwoordig een graadmeter voor hoe serieus een relatie is?quote:Op maandag 13 januari 2014 07:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat dan wel? Het kwam namelijk ten sprake... Mensen die vroegen hoe het nou zat... of het al "facebook-official" was... En haar antwoord was: Heb je het al gelezen op FB dan? (wat eigenlijk best een leuk antwoord was, maar toch..)
Ach, in 2012 was ik FTR-Hunk 2012.quote:
Tis een schandequote:Op maandag 13 januari 2014 12:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Creatief
We hebben in 2013 helemaal geen verkiezingen meer gehad
Kende je die nog niet? Maar het is idd zoiets ja. Gekke wereld waar we in leven anno 2014quote:Op maandag 13 januari 2014 12:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
"facebook-official", is dat tegenwoordig een graadmeter voor hoe serieus een relatie is?
Ja dat is wel gek ja. Het ontgaat mij allemaal een beetje want ik heb geen fb. Betekent dat dan eigenlijk dat waaghals en ik ook niks hebben?quote:Op maandag 13 januari 2014 12:37 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Kende je die nog niet? Maar het is idd zoiets ja. Gekke wereld waar we in leven anno 2014
Erger nog, zonder facebook besta je niet eensquote:Op maandag 13 januari 2014 12:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
"facebook-official", is dat tegenwoordig een graadmeter voor hoe serieus een relatie is?
Vorig jaar is nooit een uitslag bekend gemaakt. Dus ja waarom zou je nog gaan stemmen dan.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Creatief
Ah, daar was ik net op uit.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:39 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Erger nog, zonder facebook besta je niet eens
Ik weet zeker dat ik die dag een verjaardag heb (heb ik trouwens gister pas gehoord), waarvan ik niet weet tot hoe laat dat gaat duren. Maar daarna kan ik altijd nog komen natuurlijkquote:Op maandag 13 januari 2014 08:00 schreef hornage het volgende:
Goedemorgen
Zoals het nu lijkt is zaterdag 15 februari een goede dag voor de meet![]()
Gaan we de datum al vastzetten of willen er nog meer mensen hun beschikbaarheid doorgeven?
http://www.doodle.com/25qmk3h8c4xpp22m
Nee, natuurlijk niet. Maar kreeg even een beetje het gevoel of ik ge-friendzoned werd...quote:Op maandag 13 januari 2014 12:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hebben we wel... ik heb zelf iets gewonnen... Er zijn alleen geen icoon'tjes voor gemaakt...quote:Op maandag 13 januari 2014 12:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Creatief
Die is wel bekend gemaakt.... Alleen de creatieve kant heeft het laten afweten...quote:Op maandag 13 januari 2014 12:40 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Vorig jaar is nooit een uitslag bekend gemaakt. Dus ja waarom zou je nog gaan stemmen dan.
Ohquote:Op maandag 13 januari 2014 17:11 schreef dyonvbaal het volgende:
Nee, natuurlijk niet. Maar kreeg even een beetje het gevoel of ik ge-friendzoned werd...
Nee, ik zal ook wel niet gefriendzoned worden. Was gewoon maar even ...quote:Op maandag 13 januari 2014 17:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik was er niet bij natuurlijk, maar hoe jij over jullie vertelt kan ik me haast niet voorstellen dat ze je zou friendzonen. Maar je kan haar altijd nog vragen wat ze er nou mee bedoelde natuurlijk, dan weet je het maar
Volgens mij zou Pico die toen maken... maar het is er nooit van gekomen. En daarna hebben we een heel jaar over geslagen. Ik vind dat het dan tijd is voor een nieuwe fmt Award! De Oscars zijn ook om de hoek dus kan makkelijkquote:Op maandag 13 januari 2014 17:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja voor mijn gevoel was het ook al langer geleden inderdaad. Ik heb totaal geen photoshop skills, anders zou ik hebben voorgesteld om de icoontjes de volgende keer te maken
Ik had er toen 4 ofzo, oh wat vliegt de tijdquote:Op maandag 13 januari 2014 17:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Volgens mij zou Pico die toen maken... maar het is er nooit van gekomen. En daarna hebben we een heel jaar over geslagen. Ik vind dat het dan tijd is voor een nieuwe fmt Award! De Oscars zijn ook om de hoek dus kan makkelijk
Nee, dan ben je gewoon vriend en vriendin! (of hebben jullie aandacht nodigquote:Op maandag 13 januari 2014 03:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je al kerst en Oud en Nieuw samen hebt doorgebracht en al samen naar verjaardagen gaat, ben je echt niet aan het daten.
Laat Facebook er buiten... straks krijg je nog onenigheid om iets doms als ene status. Ik zou de relatiestatus eeuwig op hetzelfde laten staan, uit principe.quote:Op maandag 13 januari 2014 07:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat dan wel? Het kwam namelijk ten sprake... Mensen die vroegen hoe het nou zat... of het al "facebook-official" was... En haar antwoord was: Heb je het al gelezen op FB dan? (wat eigenlijk best een leuk antwoord was, maar toch..)
Nee, in 2007-2011. Nu toch niet meer? (hoop ik...)quote:Op maandag 13 januari 2014 12:37 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Kende je die nog niet? Maar het is idd zoiets ja. Gekke wereld waar we in leven anno 2014
OK!quote:Op maandag 13 januari 2014 20:15 schreef dyonvbaal het volgende:
Het gaat ook niet om of het wel of niet op FB staat. Het gaat om de manier hoe ze reageerde...
Ze schrok misschien gewoon van de vraag, of ze vindt dat het niet hun zaken zijn. Boeiend, als het maar goed voeltquote:Op maandag 13 januari 2014 20:15 schreef dyonvbaal het volgende:
Het gaat ook niet om of het wel of niet op FB staat. Het gaat om de manier hoe ze reageerde...
Ze is 5 jaar jonger, 27quote:Op maandag 13 januari 2014 20:24 schreef Njosnavelin het volgende:
Is ze eigenlijk van jouw leeftijd, dyon? (of had ik dat al eens gevraagd)
Zeker wel. Jij bent hier en nu toch ook al onze FMT-racist?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik vraag me wel es af....
Wat als ik 60 jaar geleden in de VS geboren zou zijn. Zou ik dan ook zo tegen de donkere mede mens zijn als dat het merendeel van de bevolking toen was...
(heb een docu op staan dan ga je wel es denken...)
In die tijd zou jij de leider zijn geweest van de witte puntmutsen bende.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik vraag me wel es af....
Wat als ik 60 jaar geleden in de VS geboren zou zijn. Zou ik dan ook zo tegen de donkere mede mens zijn als dat het merendeel van de bevolking toen was...
(heb een docu op staan dan ga je wel es denken...)
Ik weet het niet. Ja, ik kom nu regelmatig racistisch over... Maar de groepn waar ik "tegen" ben gedragen zich dan ook over het algemeen schandalig. Waar vroeger de afro-amerikanen het gewoon slecht hadden door toe doen van de witte bevolking...quote:Op maandag 13 januari 2014 21:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zeker wel. Jij bent hier en nu toch ook al onze FMT-racist?
Dat zeker niet...quote:Op maandag 13 januari 2014 21:35 schreef Sands het volgende:
[..]
In die tijd zou jij de leider zijn geweest van de witte puntmutsen bende.
Je moet ergens beginnen, nietwaar?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:11 schreef dyonvbaal het volgende:
Maar kreeg even een beetje het gevoel of ik ge-friendzoned werd...
Ik zie het nog weleens voorbijkomen.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:16 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Nee, in 2007-2011. Nu toch niet meer? (hoop ik...)
Ze is de zus van de vriend van mijn beste vriendquote:Op maandag 13 januari 2014 22:20 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen, nietwaar?
Vertel eens, hoe doe je dat? Waar heb je haar leren kennen enzo?
Goed bezig Dyon!quote:Op maandag 13 januari 2014 22:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ze is de zus van de vriend van mijn beste vriendDus gewoon op verjaardagen en zo leren kennen
Beroeps Hulp Verlening... (denk ik tenminstequote:
Heheh, dat was ook wat ik wilde zeggenquote:
Wow, wat een stomme fout. Heel lullig voor die jongen ook die weg moet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:43 schreef dyonvbaal het volgende:
Oei... mijn "chef" heet net een heel verkeerd mailtje rond gestuurd naar alle collega's...
In plaats van het laatste deel dat voor iedereen bedoeld was, een rooster. Heeft hij de hele conversatie met zijn chef door gemaild. En daar staat onder andere in dat hij nu al besloten heeft het contract van iemand niet te gaan verlengen (in november...)
Ach, die jongen heeft nu de tijd om wat anders te zoeken. En het zal voor hem z'n onderhandelingspositie wel verbeteren, die baas heeft het wel een beetje verpest immers.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wow, wat een stomme fout. Heel lullig voor die jongen ook die weg moet.
Ze heeft het er zelf naar gemaakt. En hij heeft alleen gezegd dat hij haar contract niet gaat verlengen. Tis niet dat het niet gezegd mag worden, het is alleen niet netjes en of professioneel. Al helemaal niet als de mail verder over functioneringsgesprekken gaat...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:08 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ach, die jongen heeft nu de tijd om wat anders te zoeken. En het zal voor hem z'n onderhandelingspositie wel verbeteren, die baas heeft het wel een beetje verpest immers.
Ik ga de pilot eens downloadenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:10 schreef Robby87 het volgende:
Iemand van jullie die ook True Detective kijkt?
Matthew McConaughey![]()
Veelbelovende aftrap van de serie
Ik neem aan dat je doelt op de film van Kossakovsky?quote:
http://forum.fok.nl/topic/2051050quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:53 schreef Buitendam het volgende:
Iemand een link naar de lijstjes van favoriete series?
Ik denk dat je die vraag beter in het series topic kan stellen? (niet dat ik je weg wil jagen ofzo...)quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:53 schreef Buitendam het volgende:
Iemand een link naar de lijstjes van favoriete series?
Yes! Thank, manquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:56 schreef Robby87 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/2051050
Bedoel je die?
Geen probleemquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik denk dat je die vraag beter in het series topic kan stellen? (niet dat ik je weg wil jagen ofzo...)
Die bedoel ik, ja. Ik heb hem nog niet gezien, dus weet niet of hij de moeite waard is. De beelden leken mooi, destijds bij de aankondiging op tv.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:49 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je doelt op de film van Kossakovsky?
Heb je hem gezien, en zo ja, wat vond je ervan?
Gefeliciteert!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:00 schreef Lemans24 het volgende:
Ik mag spellchecker worden voor FOK, net gehoord dat ik door de keuring ben
quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:00 schreef Lemans24 het volgende:
Pure poëzie mijn vriend.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:59 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Die bedoel ik, ja. Ik heb hem nog niet gezien, dus weet niet of hij de moeite waard is. De beelden leken mooi, destijds bij de aankondiging op tv.
Emilia Clarke is mijn daily motivator:quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:21 schreef Lemans24 het volgende:
Omdat het leuker is als het wel geraden wordt:
[ afbeelding ]
Het is FOK!.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:00 schreef Lemans24 het volgende:
Lijkt me niet zo spannend eigenlijk.quote:
Als jij em nou eens gaat kijken en dan aan ons verslag uit brengt...quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo spannend eigenlijk.
Je weet toch allang wat is cummingquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als jij em nou eens gaat kijken en dan aan ons verslag uit brengt...
Winter?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Je weet toch allang wat is cumming
Ik heb em niet... en buiten dat ik nog niet weet of ik de 15de aanwezig ben, ga ik niet in een groep met merendeel mannen zo'n film kijken...quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:34 schreef drakin het volgende:
En om zo'n film nou alleen te kijken lijkt me niks, neem hem 15 februari maar mee
Iets wits jaquote:
Neem je vriendin dan mee.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:35 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb em niet... en buiten dat ik nog niet weet of ik de 15de aanwezig ben, ga ik niet in een groep met merendeel mannen zo'n film kijken...
Dan zou ik de film dus al helemaal niet meenemen...quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Iets wits ja
[..]
Neem je vriendin dan mee.
Ach misschien maar beter ook, niks irritanter dan zo'n net verliefd stelletje dat alleen maar handjes zit vast te houden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan zou ik de film dus al helemaal niet meenemen...
Ahh... kun je daar niet tegenquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Ach misschien maar beter ook, niks irritanter dan zo'n net verliefd stelletje dat alleen maar handjes zit vast te houden.
Nee dat is heel irritantquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ahh... kun je daar niet tegenKom je ook? Dan zal ik d'r meenemen en de hele tijd in jou blikveld gaan zitten terwijl ik haar handje vasthoudt
En dan ziet ze wat ik allemaal gezegd heb en is ze meteen weer wegquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee dat is heel irritant
Maar je moet natuurlijk wel gewoon komen dan, met vriendin mag dan weten we eindelijk wie het is en kunnen we haar meteen op Fok wijzen
Als ze je leuk genoeg vind is ze niet zomaar weg, ze vind je wel meteen een stuk zieliger en gaat je vast over je bol aaien.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En dan ziet ze wat ik allemaal gezegd heb en is ze meteen weer weg
En bedankt...quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Als ze je leuk genoeg vind is ze niet zomaar weg, ze vind je wel meteen een stuk zieliger en gaat je vast over je bol aaien.
Ik zit me dan ook een verschrikkelijke tijd te vervelen omdat ik dit in de gaten heb moeten houden...quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:50 schreef DragonFodder het volgende:
nu reageert de vraagsteller niet 2,5 uur later om het punt toe te kennen
Graag gedaanquote:
En het is nog onzin ook, wat DF zegt. Ik heb na 23 minuten gezegd dat hij het punt krijgt en het na 26 minuten gegeven. En toen kwam er geen nieuwe vraag.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zit me dan ook een verschrikkelijke tijd te vervelen omdat ik dit in de gaten heb moeten houden...
I do not know...quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Moet ik eerst alle seizoenen van GoT hebben gezien of kan ik meteen die film kijken? Ik wil het verhaal wel een beetje kunnen volgen natuurlijk.
Moet je tegen hem zeggen. Niet tegen mij...quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:07 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En het is nog onzin ook, wat DF zegt. Ik heb na 23 minuten gezegd dat hij het punt krijgt en het na 26 minuten gegeven. En toen kwam er geen nieuwe vraag.
Ik denk dat je ook de boeken moet hebben gelezen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Moet ik eerst alle seizoenen van GoT hebben gezien of kan ik meteen die film kijken? Ik wil het verhaal wel een beetje kunnen volgen natuurlijk.
Ik zeg ook 'hij'. Lastig quoten vanuit een ander topic, op de telefoon.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
I do not know...
[..]
Moet je tegen hem zeggen. Niet tegen mij...
Pfoe, dan laat ik het maar zitten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk dat je ook de boeken moet hebben gelezen.
ik had helemaal niet verwacht een punt te scoren, dus na het antwoorden ben ik iets anders gaan doen. Ik kon namelijk geen film bedenken. Die 2,5 sloeg niet op jou, maar op een andere keer dat ik geantwoord had en veel later pas bevestiging kwam.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:07 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En het is nog onzin ook, wat DF zegt. Ik heb na 23 minuten gezegd dat hij het punt krijgt en het na 26 minuten gegeven. En toen kwam er geen nieuwe vraag.
Leuke titel, Het Non-issue, speelt zich af in een klooster.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:10 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik had helemaal niet verwacht een punt te scoren, dus na het antwoorden ben ik iets anders gaan doen. Ik kon namelijk geen film bedenken. Die 2,5 sloeg niet op jou, maar op een andere keer dat ik geantwoord had en veel later pas bevestiging kwam.
Verder heb ik niet terug gekeken, ik had ook niet verwacht dat we een dag later nog geen vraag verder waren.
Maar het punt is er al af, volgens de regels, dus kunnen we er nu over ophouden? Het is een enorm non-issue namelijk.
Ik vind je zo walgelijk als je zo doetquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:17 schreef Robby87 het volgende:
Ik vind het zo schattig als nerds boos worden
Nou zeg...quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vind je zo walgelijk als je zo doet
Ben alleen maar eerlijk tegen jequote:
Damn, ik ben hier echt slecht in hè?quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ben alleen maar eerlijk tegen je
Waarin?quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:23 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Damn, ik ben hier echt slecht in hè?
Het lukt je niet altijd om Dyon te pesten?quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:23 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Damn, ik ben hier echt slecht in hè?
Wat nou pesten?quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Het lukt je niet altijd om Dyon te pesten?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:28 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat nou pesten?
Ik kijk op tegen die jongen, hij is als een ultieme seksgod voor me!
Ga die film dan samen met hem kijken (wel handjes vasthouden)quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:28 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat nou pesten?
Ik kijk op tegen die jongen, hij is als een ultieme seksgod voor me!
Ik heb nog steeds geen zin om die film met een jonge/man te kijken... of het nou Robby is of welke mannelijke figuur dan ook...quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Ga die film dan samen met hem kijken (wel handjes vasthouden)
Goedemorgenquote:Op maandag 13 januari 2014 11:12 schreef Asap het volgende:
[..]
Misschien een PM naar vaste bezoekers?
Goed bezig hornage! Heb ook mijn voorkeur ingevuld.quote:Op donderdag 16 januari 2014 08:21 schreef hornage het volgende:
[..]
Goedemorgen
En geregeldIk heb een PM verstuurd naar de volgende mensen:
Aerioz, Ahmad1nejad, ArtistA, Asap, BrandX, Burnett, De-Sombrero, Desunoto, Dobbs, DragonFodder, drakin, dyonvbaal, Eerin, FireFox1, Gorro, HilarityEnsues, InTrePidIvity, jennafan, Kawa4, lamers, Lemans24, Michelangelo2, Mike, Njosnavelin, Patch, picodealion, pipster, Racerblade, Retarded, Robby87 , SaintOfKillers, SamuelofSEK, Sands, sasquatsch, Tem, victorinox, vinnypassy, Waaghals, wyccie
FireFox1 had de inbox vol, dus die heeft geen berichtje ontvangen.
Lonewolf nog?quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:35 schreef hornage het volgende:
Het lijkt nog steeds 15 februari te worden
Njos heeft geen zin in nog een sausage fest.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:10 schreef Njosnavelin het volgende:
En tombolafan? Die was hier laatst ook weer.
Jazeker wel! Vorige keer zaten we er met bijna 10 manquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:01 schreef drakin het volgende:
Is Pico's huiskamer wel groot genoeg voor zoveel mensen?
Haha nou drakin komt toch? En ik kan zelf helaas niet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:35 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Njos heeft geen zin in nog een sausage fest.
Ja weet ik hoor! Maar deze schoten me nog te binnenquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:40 schreef hornage het volgende:
Ook nog PM's gestuurd naar Lonewolf2003, tombolafan en RanTheMan
Ik had gewoon iedereen een bericht gestuurd die de afgelopen 3 maanden een punt heeft gescoord
Waarvan de helft na een halfuur pleite wasquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:40 schreef hornage het volgende:
Ik had gewoon iedereen een bericht gestuurd die de afgelopen 3 maanden een punt heeft gescoord
[..]
Jazeker wel! Vorige keer zaten we er met bijna 10 man
Hoe zou dat toch komen...quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:12 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Waarvan de helft na een halfuur pleite was
Ikkequote:Op donderdag 16 januari 2014 11:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoe zou dat toch komen...![]()
Wie is ook alweer Idiotique op de ps3?
quote:
Geen idee, ik was er niet bijquote:
Want iedereen komt voor mij natuurlijk...quote:
Potje fifa Dyon?quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Want iedereen komt voor mij natuurlijk...
Daar kun je films series en noem maar op vinden van nieuwsservers. Om mensen lui te houdenquote:
Alleen man, ben ik echt tot nu toe de enige vrouw die komt?quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:40 schreef hornage het volgende:
[..]
Jazeker wel! Vorige keer zaten we er met bijna 10 man
Wees maar gerust, in het echt zijn we heel vrouwvriendelijk, kindgericht en plantaardigquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Alleen man, ben ik echt tot nu toe de enige vrouw die komt?
En 10 is toch best veel, er komen nu al 7 en Hornage heeft ook een aardig aantal gepm'd, waar ook nauwelijks vrouw tussenzit.
Plantaardig?quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:35 schreef hornage het volgende:
[..]
Wees maar gerust, in het echt zijn we heel vrouwvriendelijk, kindgericht en plantaardig
Ik laat mijn planten wel thuis.quote:
Bij een koffiewinkel jahquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:45 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Kun je kopen tegenwoordig, heb ik van horen zeggen.
Weggegooid geld. Planten overleven het niet bij mij.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:45 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Kun je kopen tegenwoordig, heb ik van horen zeggen.
quote:
Volgens mij hebben we het hier over planten waar het de bedoeling van is dat de plant het niet overleeft.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:52 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Weggegooid geld. Planten overleven het niet bij mij.
Idd, in de braaaand met die zooi, roken zal het!quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:59 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij hebben we het hier over planten waar het de bedoeling van is dat de plant het niet overleeft.
hornage ja, of Artista het over dat soort planten heeft weet ik niet. Maar die hoef ik ook niet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:59 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij hebben we het hier over planten waar het de bedoeling van is dat de plant het niet overleeft.
De beste of 1 van de beste planten te wereld, een zeer oud medicijn en voor vele andere toepassingen bruikbaar.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
hornage ja, of Artista het over dat soort planten heeft weet ik niet. Maar die hoef ik ook niet.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:03 schreef hornage het volgende:
[..]
Idd, in de braaaand met die zooi, roken zal het!
quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:10 schreef Waaghals het volgende:
Overigens het verhaal met Jennifer Jason Leigh was dat haar vader Vic Morrow samen met 2 kinderen onthoofd werd op de set van Twilight Zone : The Movie toen een helicopter naar beneden kwam.
Auw!quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:10 schreef Waaghals het volgende:
Overigens het verhaal met Jennifer Jason Leigh was dat haar vader Vic Morrow samen met 2 kinderen onthoofd werd op de set van Twilight Zone : The Movie toen een helicopter naar beneden kwam.
Pijnlijk.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:10 schreef Waaghals het volgende:
Wat naarquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
Weet niet of dit hier al gepost was (een oud-FMT'er):
UTO / Bwenniebren overleden.
Ik kijk het! Oh ik ben geen man.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:39 schreef Robby87 het volgende:
Zijn hier nog meer mannen die ook Girls van HBO kijken?
Ik voel me zo vies...
Ik heb net het eerste seizoen gedownload, en ik lees er veel positieve dingen overquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik kijk het! Oh ik ben geen man.
Hoezo vies?
Oh nee het is ook heel erg geschikt voor mannen hoorquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:50 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb net het eerste seizoen gedownload, en ik lees er veel positieve dingen over
Ergens voelt het wel gay ofzo...
Jemig, naar inderdaad. Old-school fmt'er ripquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat heb jij eigenlijk NIET gedownload?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb em maar niet gedownload. Leek me niet echt veel aan. Maar niks mis met vrouwenseries kijken
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nee joh, dat heb ik helemaal nietquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:38 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk NIET gedownload?
Ik wil niet eens weten wat jij aan grootte op je pc hebt staan, trouwens doe maar wel... gewoon voor de lol?
Moeten we in honderden TB's denken?
Jawel, muziek boeit me niet zoveel, maar hoeveel aan porno?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:55 schreef dyonvbaal het volgende:
Porno en muziek dat hoef je niet te weten neem ik aan
Dat valt mee.. 20GB (en dan 3, 4 gb per filmpje...)quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:57 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Jawel, muziek boeit me niet zoveel, maar hoeveel aan porno?
Valt meequote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat valt mee.. 20GB (en dan 3, 4 gb per filmpje...)
Vind ik ook... tis al es net zo groot geweest als mijn series map.... ok.. ik ben downloadverslaafd...quote:
981 GB aan series is wel veel, is dat allemaal HD spul?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vind ik ook... tis al es net zo groot geweest als mijn series map.... ok.. ik ben downloadverslaafd...
yep, 720 allesquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:02 schreef Robby87 het volgende:
[..]
981 GB aan series is wel veel, is dat allemaal HD spul?
Nou, komop, ga Girls downloaden, en Dyon jij ook.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:07 schreef Lemans24 het volgende:
Ongelooflijk, die hoeveelheid series!
Ik heb in m'n hele leven misschien 50 afleveringen van series gezien, waarvan de helft Southpark
Nee, ik heb al genoeg. Girls lijkt me echt niet interessant genoeg om er nog bij te doen...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:09 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nou, komop, ga Girls downloaden, en Dyon jij ook.
Dan gaan we samen de serie kijken en hier lekker met muntthee daarover kletsen. En dan kunnen met z'n drieën "girls girls girls!" schreeuwen.
Jij hebt al een vriendin, je hebt het minder hard nodigquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:13 schreef Waaghals het volgende:
Enige waar dyon me verslaat is in het aantal GB aan porno
Klinkt gezelligquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:09 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nou, komop, ga Girls downloaden, en Dyon jij ook.
Dan gaan we samen de serie kijken en hier lekker met muntthee daarover kletsen. En dan kunnen met z'n drieën "girls girls girls!" schreeuwen.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:35 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Die doodle uit de pm van Hornage doet het niet hier. Meer mensen last van?
Ik ga zo beginnenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klinkt gezelligik wil wel meepraten
Moet je wel snel de eerste 2 seizoenen er doorheen jassen want ik ben helemaal bij. Het 2e seizoen is wel een stuk minder trouwens, vond ik althans.
Jah, klote RTF editor heeft er leestekens achter gepleurd.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:35 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Die doodle uit de pm van Hornage doet het niet hier. Meer mensen last van?
Dank je. Werkt nu wel. Heb hem ingevuld.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:47 schreef hornage het volgende:
[..]
Jah, klote RTF editor heeft er leestekens achter gepleurd.
De juiste link is: http://www.doodle.com/25qmk3h8c4xpp22m
Je bent 15 feb. vergeten in te vullen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:38 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dank je. Werkt nu wel. Heb hem ingevuld.
Dan sta ik op de lange laten. Dus zullen jullie het zonder mij moeten doen. Weet dat dat heel moeilijk is, maar ben zeker dat jullie bij elkaar steun kunnen vinden in die moeilijke tijden.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Je bent 15 feb. vergeten in te vullen.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:13 schreef Robby87 het volgende:
Damn, ik ben nu al hooked, erg leuke serie Girls
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:13 schreef Waaghals het volgende:
Enige waar dyon me verslaat is in het aantal GB aan porno
Valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vind ik ook... tis al es net zo groot geweest als mijn series map.... ok.. ik ben downloadverslaafd...
Nee joh.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:41 schreef Lemans24 het volgende:
Ik gebruik FMT als algemene vraagbaak ja, is niet erg toch?
Risotto kun je haast met alles combineren.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:37 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee joh.
Kent iemand nog een lekker gerecht met risotto?
Ik heb geen idee. Ik ken wel iemand die filmrecensies schrijft voor Filmtotaal, maar weet niet of ze daar mensen zoeken.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:40 schreef Lemans24 het volgende:
Heeft iemand tips voor sites waar ze zitten te springen om mensen die (betaald) content willen schrijven?
Liefst over iets leuks natuurlijk!
Shoshanna jaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik vind Jessa en Marnie het leukst. Marnie is zo lekker egoistisch en zelfingenomen (ok dat zijn ze allemaal lol). Bedoel jij shoshanna? Die de hele tijd omg en like zegt?
Shoshanna is wel de sympathiekste denk ik. Hoewel dat later ook wat tegenvaltquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:21 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Shoshanna ja
Marnie vind ik niet zo sympathiek, ik vind haar ook té knap.
Zoek je dat in een vrouw?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:27 schreef ArtistA het volgende:
Bier, tieten, voetbal, roken, bier, monstertrucks, hijskranen, harley davidson, jack daniels, nog meer tieten, het alfabet achterstevoren boeren, spugen en aan je ballen krabben.
Tering zeg....quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:32 schreef Robby87 het volgende:
Zo stel ik me de dates van Dyon voor:
[ afbeelding ]
Vooral dat ze een vrouw is, daar ben ik al heel tevreden meequote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:34 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk enig idee wat je zoekt in een vrouw?
Aww schattig, maar ook jij mag eisen stellen hoorquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Vooral dat ze een vrouw is, daar ben ik al heel tevreden mee
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Vooral dat ze een vrouw is, daar ben ik al heel tevreden mee
I knowquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:36 schreef Robby87 het volgende:
Damn Jos, die Shoshanna heeft wel echt een heel goed lichaam zeg, wow.
Jawel, ik weet vrij goed wat ik uiteindelijk in een vrouw zoek zodra ik daar klaar voor ben. Maar om die wensen nu op te lepelen is vrij zinloos.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Je hebt dus gewoon geen idee.
Ik ben van mening dat er maar een handvol zaken zijn die je echt zoekt in een vrouw, de rest is mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:36 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Jawel, ik weet vrij goed wat ik uiteindelijk in een vrouw zoek zodra ik daar klaar voor ben. Maar om die wensen nu op te lepelen is vrij zinloos.
Eensquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:39 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat er maar een handvol zaken zijn die je echt zoekt in een vrouw, de rest is mooi meegenomen.
Zij komt helaas niet naakt in beeld, in ieder geval niet in de eerste seizoenen. Hannah wel meer dan genoeg, en Jessa laat in het 2e seizoen een boob zien.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:38 schreef Robby87 het volgende:
Voor de mannen die nog een reden zochten om Girls te kijken:
[ afbeelding ]
Mja, dat geldt allemaal ook voor mij.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:41 schreef Lemans24 het volgende:
Maar zo'n meisje als Shoshanna, zou de gemiddelde man toch straal voorbij lopen? Ze ziet er op foto's niet heel boeiend uit en gedraagt zich blijkbaar ook nogal vreemd (?)
En dan blijkt ze zo'n geweldig lijf te hebben...
Ook de laatste toevoeging?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mja, dat geldt allemaal ook voor mij.
Helaas niet? Oh kinky...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zij komt helaas niet naakt in beeld, in ieder geval niet in de eerste seizoenen. Hannah wel meer dan genoeg, en Jessa laat in het 2e seizoen een boob zien.
Haha, helaas niet.quote:
Is dat al kinky?quote:
Deze bedoelde ik:quote:
Jij hebt Njos overduidelijk nog niet ontmoet, maar zo gauw als je het in je hoofd haalt kun je het weer vergeten. Njos is namelijk een fervente lesbienne.quote:
Fervent? Dat zijn 'ze' toch allemaal?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:48 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Jij hebt Njos overduidelijk nog niet ontmoet, maar zo gauw als je het in je hoofd haalt kun je het weer vergeten. Njos is namelijk een fervente lesbienne.
We praten een beetje langs elkaar heen. Dat editen is niet handig geweest...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:48 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Jij hebt Njos overduidelijk nog niet ontmoet, maar zo gauw als je het in je hoofd haalt kun je het weer vergeten. Njos is namelijk een fervente lesbienne.
Dan staan ze samen toch derde in de trivia.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:50 schreef ArtistA het volgende:
Ze beweert een relatie te hebben met waaghals, maar in feite is dat haar mannelijke kloon. Niet doorvertellen he.
Ik heb wel vreemde gewoontes maar mijn kleding vind ik zelf wel mooi.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:48 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Deze bedoelde ik:
Niet dat het in het echte leven zo is. Mooie meisjes zitten vrijwel nooit verstopt onder een laag lelijke kleding en vreemde gewoontes.
Scherp, maar hij/zij is zeer onbaatzuchtig. Die lesbische transgenders zijn zo'n enorme mindfuck man!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:51 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dan staan ze samen toch derde in de trivia.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:00 schreef ArtistA het volgende:
Nee? Ging te ver he? Njos en Waag zijn gewoon echte mensen Lemans, beiden met goddelijke lichamen.
Waaghals is volgens mij een fervent lesbienne.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:17 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik had me Waaghals met een bierbuik voorgesteld.
Hij is geheelonthouder.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:17 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik had me Waaghals met een bierbuik voorgesteld.
Ik vind 'haar' behoorlijk palerig, ze stak al haar vinger in de kont van die ene dude, het zou me niet verbazen als ze met een strap-on Jessa eens even er flink van langsgaf.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:51 schreef Njosnavelin het volgende:
De maakster zelf paalt niemand hoor
Ditquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:50 schreef Lemans24 het volgende:
Het is niet het echte leven, Robby.
Echte vrijgezellen zitten te fokken.
Oh dat van die vinger weet ik niet meer. Strap-ons heb ik nog niet zien langskomen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:53 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik vind 'haar' behoorlijk palerig, ze stak al haar vinger in de kont van die ene dude, het zou me niet verbazen als ze met een strap-on Jessa eens even er flink van langsgaf.
+ betere humor, leuker verhaal, realistischer, goede dialogen..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:54 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee man, dit zijn bijna alleen maar lekkere chicks rond mijn leeftijd.
Nou, nou.. die humor valt wel mee, het is tenslotte door een vrouw geschreven.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
+ betere humor, leuker verhaal, realistischer, goede dialogen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |