Dan zou ik de film dus al helemaal niet meenemen...quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Iets wits ja
[..]
Neem je vriendin dan mee.
Ach misschien maar beter ook, niks irritanter dan zo'n net verliefd stelletje dat alleen maar handjes zit vast te houden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan zou ik de film dus al helemaal niet meenemen...
Ahh... kun je daar niet tegenquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Ach misschien maar beter ook, niks irritanter dan zo'n net verliefd stelletje dat alleen maar handjes zit vast te houden.
Nee dat is heel irritantquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ahh... kun je daar niet tegenKom je ook? Dan zal ik d'r meenemen en de hele tijd in jou blikveld gaan zitten terwijl ik haar handje vasthoudt
En dan ziet ze wat ik allemaal gezegd heb en is ze meteen weer wegquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee dat is heel irritant
Maar je moet natuurlijk wel gewoon komen dan, met vriendin mag dan weten we eindelijk wie het is en kunnen we haar meteen op Fok wijzen
Als ze je leuk genoeg vind is ze niet zomaar weg, ze vind je wel meteen een stuk zieliger en gaat je vast over je bol aaien.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En dan ziet ze wat ik allemaal gezegd heb en is ze meteen weer weg
En bedankt...quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Als ze je leuk genoeg vind is ze niet zomaar weg, ze vind je wel meteen een stuk zieliger en gaat je vast over je bol aaien.
Ik zit me dan ook een verschrikkelijke tijd te vervelen omdat ik dit in de gaten heb moeten houden...quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:50 schreef DragonFodder het volgende:
nu reageert de vraagsteller niet 2,5 uur later om het punt toe te kennen
Graag gedaanquote:
En het is nog onzin ook, wat DF zegt. Ik heb na 23 minuten gezegd dat hij het punt krijgt en het na 26 minuten gegeven. En toen kwam er geen nieuwe vraag.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zit me dan ook een verschrikkelijke tijd te vervelen omdat ik dit in de gaten heb moeten houden...
I do not know...quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Moet ik eerst alle seizoenen van GoT hebben gezien of kan ik meteen die film kijken? Ik wil het verhaal wel een beetje kunnen volgen natuurlijk.
Moet je tegen hem zeggen. Niet tegen mij...quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:07 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En het is nog onzin ook, wat DF zegt. Ik heb na 23 minuten gezegd dat hij het punt krijgt en het na 26 minuten gegeven. En toen kwam er geen nieuwe vraag.
Ik denk dat je ook de boeken moet hebben gelezen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Moet ik eerst alle seizoenen van GoT hebben gezien of kan ik meteen die film kijken? Ik wil het verhaal wel een beetje kunnen volgen natuurlijk.
Ik zeg ook 'hij'. Lastig quoten vanuit een ander topic, op de telefoon.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
I do not know...
[..]
Moet je tegen hem zeggen. Niet tegen mij...
Pfoe, dan laat ik het maar zitten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk dat je ook de boeken moet hebben gelezen.
ik had helemaal niet verwacht een punt te scoren, dus na het antwoorden ben ik iets anders gaan doen. Ik kon namelijk geen film bedenken. Die 2,5 sloeg niet op jou, maar op een andere keer dat ik geantwoord had en veel later pas bevestiging kwam.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:07 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En het is nog onzin ook, wat DF zegt. Ik heb na 23 minuten gezegd dat hij het punt krijgt en het na 26 minuten gegeven. En toen kwam er geen nieuwe vraag.
Leuke titel, Het Non-issue, speelt zich af in een klooster.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:10 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik had helemaal niet verwacht een punt te scoren, dus na het antwoorden ben ik iets anders gaan doen. Ik kon namelijk geen film bedenken. Die 2,5 sloeg niet op jou, maar op een andere keer dat ik geantwoord had en veel later pas bevestiging kwam.
Verder heb ik niet terug gekeken, ik had ook niet verwacht dat we een dag later nog geen vraag verder waren.
Maar het punt is er al af, volgens de regels, dus kunnen we er nu over ophouden? Het is een enorm non-issue namelijk.
Ik vind je zo walgelijk als je zo doetquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:17 schreef Robby87 het volgende:
Ik vind het zo schattig als nerds boos worden
Nou zeg...quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vind je zo walgelijk als je zo doet
Ben alleen maar eerlijk tegen jequote:
Damn, ik ben hier echt slecht in hè?quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ben alleen maar eerlijk tegen je
Waarin?quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:23 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Damn, ik ben hier echt slecht in hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |