We praten een beetje langs elkaar heen. Dat editen is niet handig geweest...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:48 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Jij hebt Njos overduidelijk nog niet ontmoet, maar zo gauw als je het in je hoofd haalt kun je het weer vergeten. Njos is namelijk een fervente lesbienne.
Dan staan ze samen toch derde in de trivia.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:50 schreef ArtistA het volgende:
Ze beweert een relatie te hebben met waaghals, maar in feite is dat haar mannelijke kloon. Niet doorvertellen he.
Ik heb wel vreemde gewoontes maar mijn kleding vind ik zelf wel mooi.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:48 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Deze bedoelde ik:
Niet dat het in het echte leven zo is. Mooie meisjes zitten vrijwel nooit verstopt onder een laag lelijke kleding en vreemde gewoontes.
Scherp, maar hij/zij is zeer onbaatzuchtig. Die lesbische transgenders zijn zo'n enorme mindfuck man!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:51 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dan staan ze samen toch derde in de trivia.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:00 schreef ArtistA het volgende:
Nee? Ging te ver he? Njos en Waag zijn gewoon echte mensen Lemans, beiden met goddelijke lichamen.
Waaghals is volgens mij een fervent lesbienne.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:17 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik had me Waaghals met een bierbuik voorgesteld.
Hij is geheelonthouder.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:17 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik had me Waaghals met een bierbuik voorgesteld.
Ik vind 'haar' behoorlijk palerig, ze stak al haar vinger in de kont van die ene dude, het zou me niet verbazen als ze met een strap-on Jessa eens even er flink van langsgaf.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:51 schreef Njosnavelin het volgende:
De maakster zelf paalt niemand hoor
Ditquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:50 schreef Lemans24 het volgende:
Het is niet het echte leven, Robby.
Echte vrijgezellen zitten te fokken.
Oh dat van die vinger weet ik niet meer. Strap-ons heb ik nog niet zien langskomen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:53 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik vind 'haar' behoorlijk palerig, ze stak al haar vinger in de kont van die ene dude, het zou me niet verbazen als ze met een strap-on Jessa eens even er flink van langsgaf.
+ betere humor, leuker verhaal, realistischer, goede dialogen..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:54 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee man, dit zijn bijna alleen maar lekkere chicks rond mijn leeftijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |