Inderdaad. Als je al kerst en Oud en Nieuw samen hebt doorgebracht en al samen naar verjaardagen gaat, ben je echt niet aan het daten.quote:
Wat dan wel? Het kwam namelijk ten sprake... Mensen die vroegen hoe het nou zat... of het al "facebook-official" was... En haar antwoord was: Heb je het al gelezen op FB dan? (wat eigenlijk best een leuk antwoord was, maar toch..quote:Op maandag 13 januari 2014 03:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je al kerst en Oud en Nieuw samen hebt doorgebracht en al samen naar verjaardagen gaat, ben je echt niet aan het daten.
Misschien een PM naar vaste bezoekers?quote:Op maandag 13 januari 2014 08:00 schreef hornage het volgende:
Goedemorgen
Zoals het nu lijkt is zaterdag 15 februari een goede dag voor de meet![]()
Gaan we de datum al vastzetten of willen er nog meer mensen hun beschikbaarheid doorgeven?
http://www.doodle.com/25qmk3h8c4xpp22m
"facebook-official", is dat tegenwoordig een graadmeter voor hoe serieus een relatie is?quote:Op maandag 13 januari 2014 07:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat dan wel? Het kwam namelijk ten sprake... Mensen die vroegen hoe het nou zat... of het al "facebook-official" was... En haar antwoord was: Heb je het al gelezen op FB dan? (wat eigenlijk best een leuk antwoord was, maar toch..)
Ach, in 2012 was ik FTR-Hunk 2012.quote:
Tis een schandequote:Op maandag 13 januari 2014 12:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Creatief
We hebben in 2013 helemaal geen verkiezingen meer gehad
Kende je die nog niet? Maar het is idd zoiets ja. Gekke wereld waar we in leven anno 2014quote:Op maandag 13 januari 2014 12:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
"facebook-official", is dat tegenwoordig een graadmeter voor hoe serieus een relatie is?
Ja dat is wel gek ja. Het ontgaat mij allemaal een beetje want ik heb geen fb. Betekent dat dan eigenlijk dat waaghals en ik ook niks hebben?quote:Op maandag 13 januari 2014 12:37 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Kende je die nog niet? Maar het is idd zoiets ja. Gekke wereld waar we in leven anno 2014
Erger nog, zonder facebook besta je niet eensquote:Op maandag 13 januari 2014 12:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
"facebook-official", is dat tegenwoordig een graadmeter voor hoe serieus een relatie is?
Vorig jaar is nooit een uitslag bekend gemaakt. Dus ja waarom zou je nog gaan stemmen dan.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Creatief
Ah, daar was ik net op uit.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:39 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Erger nog, zonder facebook besta je niet eens
Ik weet zeker dat ik die dag een verjaardag heb (heb ik trouwens gister pas gehoord), waarvan ik niet weet tot hoe laat dat gaat duren. Maar daarna kan ik altijd nog komen natuurlijkquote:Op maandag 13 januari 2014 08:00 schreef hornage het volgende:
Goedemorgen
Zoals het nu lijkt is zaterdag 15 februari een goede dag voor de meet![]()
Gaan we de datum al vastzetten of willen er nog meer mensen hun beschikbaarheid doorgeven?
http://www.doodle.com/25qmk3h8c4xpp22m
Nee, natuurlijk niet. Maar kreeg even een beetje het gevoel of ik ge-friendzoned werd...quote:Op maandag 13 januari 2014 12:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hebben we wel... ik heb zelf iets gewonnen... Er zijn alleen geen icoon'tjes voor gemaakt...quote:Op maandag 13 januari 2014 12:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Creatief
Die is wel bekend gemaakt.... Alleen de creatieve kant heeft het laten afweten...quote:Op maandag 13 januari 2014 12:40 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Vorig jaar is nooit een uitslag bekend gemaakt. Dus ja waarom zou je nog gaan stemmen dan.
Ohquote:Op maandag 13 januari 2014 17:11 schreef dyonvbaal het volgende:
Nee, natuurlijk niet. Maar kreeg even een beetje het gevoel of ik ge-friendzoned werd...
Nee, ik zal ook wel niet gefriendzoned worden. Was gewoon maar even ...quote:Op maandag 13 januari 2014 17:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik was er niet bij natuurlijk, maar hoe jij over jullie vertelt kan ik me haast niet voorstellen dat ze je zou friendzonen. Maar je kan haar altijd nog vragen wat ze er nou mee bedoelde natuurlijk, dan weet je het maar
Volgens mij zou Pico die toen maken... maar het is er nooit van gekomen. En daarna hebben we een heel jaar over geslagen. Ik vind dat het dan tijd is voor een nieuwe fmt Award! De Oscars zijn ook om de hoek dus kan makkelijkquote:Op maandag 13 januari 2014 17:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja voor mijn gevoel was het ook al langer geleden inderdaad. Ik heb totaal geen photoshop skills, anders zou ik hebben voorgesteld om de icoontjes de volgende keer te maken
Ik had er toen 4 ofzo, oh wat vliegt de tijdquote:Op maandag 13 januari 2014 17:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Volgens mij zou Pico die toen maken... maar het is er nooit van gekomen. En daarna hebben we een heel jaar over geslagen. Ik vind dat het dan tijd is voor een nieuwe fmt Award! De Oscars zijn ook om de hoek dus kan makkelijk
Nee, dan ben je gewoon vriend en vriendin! (of hebben jullie aandacht nodigquote:Op maandag 13 januari 2014 03:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je al kerst en Oud en Nieuw samen hebt doorgebracht en al samen naar verjaardagen gaat, ben je echt niet aan het daten.
Laat Facebook er buiten... straks krijg je nog onenigheid om iets doms als ene status. Ik zou de relatiestatus eeuwig op hetzelfde laten staan, uit principe.quote:Op maandag 13 januari 2014 07:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat dan wel? Het kwam namelijk ten sprake... Mensen die vroegen hoe het nou zat... of het al "facebook-official" was... En haar antwoord was: Heb je het al gelezen op FB dan? (wat eigenlijk best een leuk antwoord was, maar toch..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |