Ik neem aan dat je doelt op de film van Kossakovsky?quote:
http://forum.fok.nl/topic/2051050quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:53 schreef Buitendam het volgende:
Iemand een link naar de lijstjes van favoriete series?
Ik denk dat je die vraag beter in het series topic kan stellen? (niet dat ik je weg wil jagen ofzo...)quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:53 schreef Buitendam het volgende:
Iemand een link naar de lijstjes van favoriete series?
Yes! Thank, manquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:56 schreef Robby87 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/2051050
Bedoel je die?
Geen probleemquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik denk dat je die vraag beter in het series topic kan stellen? (niet dat ik je weg wil jagen ofzo...)
Die bedoel ik, ja. Ik heb hem nog niet gezien, dus weet niet of hij de moeite waard is. De beelden leken mooi, destijds bij de aankondiging op tv.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:49 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je doelt op de film van Kossakovsky?
Heb je hem gezien, en zo ja, wat vond je ervan?
Gefeliciteert!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:00 schreef Lemans24 het volgende:
Ik mag spellchecker worden voor FOK, net gehoord dat ik door de keuring ben
quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:00 schreef Lemans24 het volgende:
Pure poëzie mijn vriend.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:59 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Die bedoel ik, ja. Ik heb hem nog niet gezien, dus weet niet of hij de moeite waard is. De beelden leken mooi, destijds bij de aankondiging op tv.
Emilia Clarke is mijn daily motivator:quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:21 schreef Lemans24 het volgende:
Omdat het leuker is als het wel geraden wordt:
[ afbeelding ]
Het is FOK!.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:00 schreef Lemans24 het volgende:
Lijkt me niet zo spannend eigenlijk.quote:
Als jij em nou eens gaat kijken en dan aan ons verslag uit brengt...quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo spannend eigenlijk.
Je weet toch allang wat is cummingquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als jij em nou eens gaat kijken en dan aan ons verslag uit brengt...
Winter?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Je weet toch allang wat is cumming
Ik heb em niet... en buiten dat ik nog niet weet of ik de 15de aanwezig ben, ga ik niet in een groep met merendeel mannen zo'n film kijken...quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:34 schreef drakin het volgende:
En om zo'n film nou alleen te kijken lijkt me niks, neem hem 15 februari maar mee
Iets wits jaquote:
Neem je vriendin dan mee.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:35 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb em niet... en buiten dat ik nog niet weet of ik de 15de aanwezig ben, ga ik niet in een groep met merendeel mannen zo'n film kijken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |