Nee, in 2007-2011. Nu toch niet meer? (hoop ik...)quote:Op maandag 13 januari 2014 12:37 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Kende je die nog niet? Maar het is idd zoiets ja. Gekke wereld waar we in leven anno 2014
OK!quote:Op maandag 13 januari 2014 20:15 schreef dyonvbaal het volgende:
Het gaat ook niet om of het wel of niet op FB staat. Het gaat om de manier hoe ze reageerde...
Ze schrok misschien gewoon van de vraag, of ze vindt dat het niet hun zaken zijn. Boeiend, als het maar goed voeltquote:Op maandag 13 januari 2014 20:15 schreef dyonvbaal het volgende:
Het gaat ook niet om of het wel of niet op FB staat. Het gaat om de manier hoe ze reageerde...
Ze is 5 jaar jonger, 27quote:Op maandag 13 januari 2014 20:24 schreef Njosnavelin het volgende:
Is ze eigenlijk van jouw leeftijd, dyon? (of had ik dat al eens gevraagd)
Zeker wel. Jij bent hier en nu toch ook al onze FMT-racist?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik vraag me wel es af....
Wat als ik 60 jaar geleden in de VS geboren zou zijn. Zou ik dan ook zo tegen de donkere mede mens zijn als dat het merendeel van de bevolking toen was...
(heb een docu op staan dan ga je wel es denken...)
In die tijd zou jij de leider zijn geweest van de witte puntmutsen bende.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik vraag me wel es af....
Wat als ik 60 jaar geleden in de VS geboren zou zijn. Zou ik dan ook zo tegen de donkere mede mens zijn als dat het merendeel van de bevolking toen was...
(heb een docu op staan dan ga je wel es denken...)
Ik weet het niet. Ja, ik kom nu regelmatig racistisch over... Maar de groepn waar ik "tegen" ben gedragen zich dan ook over het algemeen schandalig. Waar vroeger de afro-amerikanen het gewoon slecht hadden door toe doen van de witte bevolking...quote:Op maandag 13 januari 2014 21:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zeker wel. Jij bent hier en nu toch ook al onze FMT-racist?
Dat zeker niet...quote:Op maandag 13 januari 2014 21:35 schreef Sands het volgende:
[..]
In die tijd zou jij de leider zijn geweest van de witte puntmutsen bende.
Je moet ergens beginnen, nietwaar?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:11 schreef dyonvbaal het volgende:
Maar kreeg even een beetje het gevoel of ik ge-friendzoned werd...
Ik zie het nog weleens voorbijkomen.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:16 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Nee, in 2007-2011. Nu toch niet meer? (hoop ik...)
Ze is de zus van de vriend van mijn beste vriendquote:Op maandag 13 januari 2014 22:20 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen, nietwaar?
Vertel eens, hoe doe je dat? Waar heb je haar leren kennen enzo?
Goed bezig Dyon!quote:Op maandag 13 januari 2014 22:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ze is de zus van de vriend van mijn beste vriendDus gewoon op verjaardagen en zo leren kennen
Beroeps Hulp Verlening... (denk ik tenminstequote:
Heheh, dat was ook wat ik wilde zeggenquote:
Wow, wat een stomme fout. Heel lullig voor die jongen ook die weg moet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:43 schreef dyonvbaal het volgende:
Oei... mijn "chef" heet net een heel verkeerd mailtje rond gestuurd naar alle collega's...
In plaats van het laatste deel dat voor iedereen bedoeld was, een rooster. Heeft hij de hele conversatie met zijn chef door gemaild. En daar staat onder andere in dat hij nu al besloten heeft het contract van iemand niet te gaan verlengen (in november...)
Ach, die jongen heeft nu de tijd om wat anders te zoeken. En het zal voor hem z'n onderhandelingspositie wel verbeteren, die baas heeft het wel een beetje verpest immers.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wow, wat een stomme fout. Heel lullig voor die jongen ook die weg moet.
Ze heeft het er zelf naar gemaakt. En hij heeft alleen gezegd dat hij haar contract niet gaat verlengen. Tis niet dat het niet gezegd mag worden, het is alleen niet netjes en of professioneel. Al helemaal niet als de mail verder over functioneringsgesprekken gaat...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:08 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ach, die jongen heeft nu de tijd om wat anders te zoeken. En het zal voor hem z'n onderhandelingspositie wel verbeteren, die baas heeft het wel een beetje verpest immers.
Ik ga de pilot eens downloadenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:10 schreef Robby87 het volgende:
Iemand van jullie die ook True Detective kijkt?
Matthew McConaughey![]()
Veelbelovende aftrap van de serie
Ik neem aan dat je doelt op de film van Kossakovsky?quote:
http://forum.fok.nl/topic/2051050quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:53 schreef Buitendam het volgende:
Iemand een link naar de lijstjes van favoriete series?
Ik denk dat je die vraag beter in het series topic kan stellen? (niet dat ik je weg wil jagen ofzo...)quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:53 schreef Buitendam het volgende:
Iemand een link naar de lijstjes van favoriete series?
Yes! Thank, manquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:56 schreef Robby87 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/2051050
Bedoel je die?
Geen probleemquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik denk dat je die vraag beter in het series topic kan stellen? (niet dat ik je weg wil jagen ofzo...)
Die bedoel ik, ja. Ik heb hem nog niet gezien, dus weet niet of hij de moeite waard is. De beelden leken mooi, destijds bij de aankondiging op tv.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:49 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je doelt op de film van Kossakovsky?
Heb je hem gezien, en zo ja, wat vond je ervan?
Gefeliciteert!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:00 schreef Lemans24 het volgende:
Ik mag spellchecker worden voor FOK, net gehoord dat ik door de keuring ben
quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:00 schreef Lemans24 het volgende:
Pure poëzie mijn vriend.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:59 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Die bedoel ik, ja. Ik heb hem nog niet gezien, dus weet niet of hij de moeite waard is. De beelden leken mooi, destijds bij de aankondiging op tv.
Emilia Clarke is mijn daily motivator:quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:21 schreef Lemans24 het volgende:
Omdat het leuker is als het wel geraden wordt:
[ afbeelding ]
Het is FOK!.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:00 schreef Lemans24 het volgende:
Lijkt me niet zo spannend eigenlijk.quote:
Als jij em nou eens gaat kijken en dan aan ons verslag uit brengt...quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo spannend eigenlijk.
Je weet toch allang wat is cummingquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als jij em nou eens gaat kijken en dan aan ons verslag uit brengt...
Winter?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Je weet toch allang wat is cumming
Ik heb em niet... en buiten dat ik nog niet weet of ik de 15de aanwezig ben, ga ik niet in een groep met merendeel mannen zo'n film kijken...quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:34 schreef drakin het volgende:
En om zo'n film nou alleen te kijken lijkt me niks, neem hem 15 februari maar mee
Iets wits jaquote:
Neem je vriendin dan mee.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:35 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb em niet... en buiten dat ik nog niet weet of ik de 15de aanwezig ben, ga ik niet in een groep met merendeel mannen zo'n film kijken...
Dan zou ik de film dus al helemaal niet meenemen...quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Iets wits ja
[..]
Neem je vriendin dan mee.
Ach misschien maar beter ook, niks irritanter dan zo'n net verliefd stelletje dat alleen maar handjes zit vast te houden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan zou ik de film dus al helemaal niet meenemen...
Ahh... kun je daar niet tegenquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Ach misschien maar beter ook, niks irritanter dan zo'n net verliefd stelletje dat alleen maar handjes zit vast te houden.
Nee dat is heel irritantquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ahh... kun je daar niet tegenKom je ook? Dan zal ik d'r meenemen en de hele tijd in jou blikveld gaan zitten terwijl ik haar handje vasthoudt
En dan ziet ze wat ik allemaal gezegd heb en is ze meteen weer wegquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee dat is heel irritant
Maar je moet natuurlijk wel gewoon komen dan, met vriendin mag dan weten we eindelijk wie het is en kunnen we haar meteen op Fok wijzen
Als ze je leuk genoeg vind is ze niet zomaar weg, ze vind je wel meteen een stuk zieliger en gaat je vast over je bol aaien.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En dan ziet ze wat ik allemaal gezegd heb en is ze meteen weer weg
En bedankt...quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Als ze je leuk genoeg vind is ze niet zomaar weg, ze vind je wel meteen een stuk zieliger en gaat je vast over je bol aaien.
Ik zit me dan ook een verschrikkelijke tijd te vervelen omdat ik dit in de gaten heb moeten houden...quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:50 schreef DragonFodder het volgende:
nu reageert de vraagsteller niet 2,5 uur later om het punt toe te kennen
Graag gedaanquote:
En het is nog onzin ook, wat DF zegt. Ik heb na 23 minuten gezegd dat hij het punt krijgt en het na 26 minuten gegeven. En toen kwam er geen nieuwe vraag.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zit me dan ook een verschrikkelijke tijd te vervelen omdat ik dit in de gaten heb moeten houden...
I do not know...quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Moet ik eerst alle seizoenen van GoT hebben gezien of kan ik meteen die film kijken? Ik wil het verhaal wel een beetje kunnen volgen natuurlijk.
Moet je tegen hem zeggen. Niet tegen mij...quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:07 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En het is nog onzin ook, wat DF zegt. Ik heb na 23 minuten gezegd dat hij het punt krijgt en het na 26 minuten gegeven. En toen kwam er geen nieuwe vraag.
Ik denk dat je ook de boeken moet hebben gelezen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Moet ik eerst alle seizoenen van GoT hebben gezien of kan ik meteen die film kijken? Ik wil het verhaal wel een beetje kunnen volgen natuurlijk.
Ik zeg ook 'hij'. Lastig quoten vanuit een ander topic, op de telefoon.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
I do not know...
[..]
Moet je tegen hem zeggen. Niet tegen mij...
Pfoe, dan laat ik het maar zitten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk dat je ook de boeken moet hebben gelezen.
ik had helemaal niet verwacht een punt te scoren, dus na het antwoorden ben ik iets anders gaan doen. Ik kon namelijk geen film bedenken. Die 2,5 sloeg niet op jou, maar op een andere keer dat ik geantwoord had en veel later pas bevestiging kwam.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:07 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En het is nog onzin ook, wat DF zegt. Ik heb na 23 minuten gezegd dat hij het punt krijgt en het na 26 minuten gegeven. En toen kwam er geen nieuwe vraag.
Leuke titel, Het Non-issue, speelt zich af in een klooster.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:10 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik had helemaal niet verwacht een punt te scoren, dus na het antwoorden ben ik iets anders gaan doen. Ik kon namelijk geen film bedenken. Die 2,5 sloeg niet op jou, maar op een andere keer dat ik geantwoord had en veel later pas bevestiging kwam.
Verder heb ik niet terug gekeken, ik had ook niet verwacht dat we een dag later nog geen vraag verder waren.
Maar het punt is er al af, volgens de regels, dus kunnen we er nu over ophouden? Het is een enorm non-issue namelijk.
Ik vind je zo walgelijk als je zo doetquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:17 schreef Robby87 het volgende:
Ik vind het zo schattig als nerds boos worden
Nou zeg...quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vind je zo walgelijk als je zo doet
Ben alleen maar eerlijk tegen jequote:
Damn, ik ben hier echt slecht in hè?quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ben alleen maar eerlijk tegen je
Waarin?quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:23 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Damn, ik ben hier echt slecht in hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |