En dit is de droom van menig fokSTER een man die je huis in komt en eten voor je maakt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:10 schreef OProg het volgende:
De droom van menig fokker. In de slaapkamer mee kunnen kijken.
In normale relatie gebeurt dat ook wel.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:12 schreef Karina het volgende:
En dit is de droom van menig fokSTER een man die je huis in komt en eten voor je maakt.
Dit is veel romantischer man.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:13 schreef OProg het volgende:
[..]
In normale relatie gebeurt dat ook wel.
Ik zou het ook wel eens zo willen doen maar ik ben normaal gesproken niet echt vaak op de vlucht voor justitie.quote:
Doe je toch net alsof, beetje rollenspel. Jij bent de boef en zij is de officier van justitie.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:14 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel eens zo willen doen maar ik ben normaal gesproken niet echt vaak op de vlucht voor justitie.
Je redeneert als een vent.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:24 schreef Karina het volgende:
Ah daar is het sletje al. Als hij nou slim is kan hij haar misschien nog even snel uh 'pakken'.
Nee. Dat is al afgelopen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:27 schreef Specularium het volgende:
Dit gaat toch niet over die Ramses ellende he?
Nee NED1 best een leuke serie hoor.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:27 schreef Specularium het volgende:
Dit gaat toch niet over die Ramses ellende he?
Ja die ging vreemd.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:28 schreef arjan1112 het volgende:
Toch ben ik voor haar, Karina.. dat kutwijf die met haar vader is, vind ik namelijk nog meer ruk
Het is bijna afgelopen schat. Tx voor de tipquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:29 schreef Specularium het volgende:
Jullie kunnen ook gewoon schijtlol op 4 kijken.
Oh is dat op? Nieuwe aflevering?quote:
Ik moet daar altijd wel om lachenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:36 schreef arjan1112 het volgende:
die show is best ruk, maar tosh-0 is nog erger
Compilatie zo te zien.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh is dat op? Nieuwe aflevering?
Komt het andersom ook voor eigenlijk?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:41 schreef Karina het volgende:
Nou gewoon he, mannen die op voeten geilen.
Heb IK in ieder geval nog nooit van gehoord. Mannenvoeten zijn over het algemeen ook totaal niet sexy.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Komt het andersom ook voor eigenlijk?
Nee, lekker behaard enzo. Vind mijn eigen voeten mooier.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb IK in ieder geval nog nooit van gehoord. Mannenvoeten zijn over het algemeen ook totaal niet sexy.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:43 schreef arjan1112 het volgende:
een vrouw die om mijn voeten geilt , dat zou wat zijn, mijn voeten stinken best vaak als de hel
Veel moeilijke woorden, niks voor mij.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:51 schreef remlof het volgende:
Nog 1 speler nodig voor een snel potje Risk cq webDiplomacy: Quick Saturdaynight Diplomacy
Iemand hier?
We zitten al vol, spel begint over 10 minuten, jullie kunnen meekijkenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Veel moeilijke woorden, niks voor mij.
Carriena?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Schijnt van wel. Carriena vond er ook niet zoveel aan.
Karina. Was een woordgrapquote:
Mannen zijn zo makkelijk wat dat betreft, gewoon lachen om hun grapjes en ze zijn ingepakt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:04 schreef Njosnavelin het volgende:
Hoe leuk ik ook lijk op Fok!, irl ben ik niet echt grappig. Ik lach altijd wel snel om anderen, daarom vindt waaghals mij zo leuk.
Hier moest ik gewoon om lachen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Mannen zijn zo makkelijk wat dat betreft, gewoon lachen om hun grapjes en ze zijn ingepakt.
Vrouwen moeten ook niet de Claudia uit gaan hangen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:06 schreef Tem het volgende:
Zijn maar weinig vrouwen met humor. Mijn ex had ook totaal niet dezelfde humor en dat gaat toch niet werken.
Boks.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:08 schreef Specularium het volgende:
Ik lach keihard om mijn eigen iets te matige grappen.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:08 schreef Karina het volgende:
Volgens google is dit hem:
[ afbeelding ]
Kale man met een bril, zit hier naast me op de bank.quote:
Is ie 89?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kale man met een bril, zit hier naast me op de bank.
Is dat een fetish van je?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Nee gek. Hij heeft normaal geen bril trouwens
Soms wel dacht ik.quote:
Nee, ik hou eigenlijk niet zo van brillen. Vind ik vaak zo semi-intellectueel staan.quote:
Vrouwen worden er soms een lerares van.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee, ik hou eigenlijk niet zo van brillen. Vind ik vaak zo semi-intellectueel staan.
Bij vrouwen vind ik het vaak ook leuker. Mijn zusje draagt soms mijn bril omdat ze het haar mooi vindt staan, maar dan krijgt ze hoofdpijn omdat ze gewoon goede ogen heeftquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vrouwen worden er soms een lerares van.
Dat kan een mooi verhaal zijn.
Kan er mee doorquote:
Waarom neemt ze dan niet gewoon een bril zonder sterkte?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Bij vrouwen vind ik het vaak ook leuker. Mijn zusje draagt soms mijn bril omdat ze het haar mooi vindt staan, maar dan krijgt ze hoofdpijn omdat ze gewoon goede ogen heeft
Je moet er ook geen lenzen in gaan zetten he?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Bij vrouwen vind ik het vaak ook leuker. Mijn zusje draagt soms mijn bril omdat ze het haar mooi vind staan, maar dan krijgt ze hoofdpijn omdat ze gewoon goede ogen heeft
Vindt ze weer te duur ofzo.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom neemt ze dan niet gewoon een bril zonder sterkte?
Dat wel, maar nu draagt ze mijn bril dus daar betaalt ze niet voor. En montuur is vaak echt duur, die van mij was 200 euro ofzo.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
He? Geslepen glazen zijn toch duurder dan ongeslepen.
Mjah als je er hoofdpijn van krijgt zou ik die glazen eruit laten halen en ongeslepen in laten zetten. Maar goed, beetje vaag hoor een bril opzetten als je er geen een nodig hebt. Ik was juist blij dat ik van dat ding af was.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat wel, maar nu draagt ze mijn bril dus daar betaalt ze niet voor. En montuur is vaak echt duur, die van mij was 200 euro ofzo.
Gewoon goed opletten dan gebeurt dat niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:20 schreef Specularium het volgende:
Bril is wel handig zodat je geen zaad in je ogen krijgt.
Lasbril op en alles.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:20 schreef Specularium het volgende:
Bril is wel handig zodat je geen zaad in je ogen krijgt.
Ging om die andere post.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:22 schreef Karina het volgende:
Waar over mopperen? Ik kan me niet herinneren dat ik heb gemopperd dat er zaad in mijn ogen was gekomen hoor
Dus je hoorde me wel...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon goed opletten dan gebeurt dat niet.
Heb ik van horen zeggen tenminste.
Jij bent raar.quote:
Wat voor montuur is het?quote:
Ik.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat van jou hoorde?
Oja dat is wel leuk, zoals die die Karina net postte.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:31 schreef arjan1112 het volgende:
ja een beetje een dik montuur
dat is in de mode enzo
Nee. Gaat goed.quote:
had er nog eentje opgezocht, Guusje:quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja dat is wel leuk, zoals die die Karina net postte.
Nee heb ik geen ervaring mee hoor.quote:
Staat ook wel leuk ja. Ik neem mijn woorden terug, soms staat een bril leuker dan zonderquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:32 schreef Karina het volgende:
[..]
had er nog eentje opgezocht, Guusje:
[ afbeelding ]
mijn bril is minder breed zeg maar meer rechhoekig, die op die foto is meer vierkantquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja dat is wel leuk, zoals die die Karina net postte.
Is je fantasie zo beperkt?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow dus JIJ hebt het weleens in je oog gekregen...
Klopt bij sommige mannen is het met bril leuker dan zonder. Of vrouwen, maar daar let ik iets minder op natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Staat ook wel leuk ja. Ik neem mijn woorden terug, soms staat een bril leuker dan zonder
Klopt, want hij heeft een rode smiley.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:34 schreef Specularium het volgende:
Guusprog is gewoon een hete jongen hoor.
Dit is wel weer goed van Carlo.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Over Pietertje nu bij de tv kantine
Vind het echt knap gedaanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is wel weer goed van Carlo.
Die hele Pieter kapotmaken.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:34 schreef Specularium het volgende:
Guusprog is gewoon een hete jongen hoor.
Dat is al weer een poosje geleden he? Ik ben nu ook een dikke papzak.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:53 schreef Specularium het volgende:
Op de NWS meet waren geen dikke mensen.
Behalve drugshond, maar die is eigenlijk vooral klein.
Wat is je borstomvang moet ik even weten voor de berekeningquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:56 schreef sp3c het volgende:
hoeveel hoor ik eigenlijk te wegen met 1 meter 85?
weet ik veel, wat is die van jou?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is je borstomvang moet ik even weten voor de berekening
Worden die niet groter als je aankomt?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:55 schreef Karina het volgende:
Nee die zijn niet meegegroeid helaas, nog steeds 2 erwten op een plankje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
80 kilo denk ik.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:59 schreef sp3c het volgende:
ik heb ook gewoon helemaal geen meetlint ofzo
nooit gehad ook denk ik
Valt best mee hoor.quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Worden die niet groter als je aankomt?Bij mij niet nee....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jij bent zwanger denk ik![]()
gewoon een keer laten zienquote:Op zondag 12 januari 2014 00:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom, toch geen hond die het ziet.
Alleen lengte/leeftijd en geslacht invullen is ook niet betrouwbaar stond er bij.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:00 schreef sp3c het volgende:
80 kilo????
toen ik me 15 jaar geleden woog moest ik 80 kilo wegen!!
zeker dat ik daar nu wel overheen ben
Daar was ik wel bang voor ja, maar kan niet echtquote:Op zondag 12 januari 2014 00:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij mij niet nee....
En jij bent zwanger denk ik
Ja.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:02 schreef arjan1112 het volgende:
er is niet veel over van berlijn.
mja.. van de 5 vrienden zijn er minstens 2 dood
Nee dat is te gruwelijk om te zien. Ga ik jullie niet aandoen.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan zet je het in een spoiler, kunnen alleen ingelogde gebruikers het zien.
Heeft Waaghals geen ballen meer?quote:Op zondag 12 januari 2014 00:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar was ik wel bang voor ja, maar kan niet echt
Nou nou, zo erg kan het toch niet zijn?quote:Op zondag 12 januari 2014 00:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat is te gruwelijk om te zien. Ga ik jullie niet aandoen.
Nog erger.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou nou, zo erg kan het toch niet zijn?
Tuurlijk wel. Maar safe sex he.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft Waaghals geen ballen meer?
ja zoiets, je kon het zo wegblazen schijnbaar en das niet handig bij ijshockey want dat is niet voor mietjesquote:
Ow bij basketbal heb je er weleens zo een iel ventje tussenzitten maar bij ijshockey werkt dat dus niet zo, eentje die overal tussendoor kan glippen met zijn dunne lijfje.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja zoiets, je kon het zo wegblazen schijnbaar en das niet handig bij ijshockey want dat is niet voor mietjes
Jaquote:Op zondag 12 januari 2014 00:06 schreef arjan1112 het volgende:
Heb jij verkering met iemand die je op het fok forum hebt ontmoet njosnavelin ?
basketbal is niet echt fysiek, beetje duwen en trekken en dan houd het opquote:Op zondag 12 januari 2014 00:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow bij basketbal heb je er weleens zo een iel ventje tussenzitten maar bij ijshockey werkt dat dus niet zo, eentje die overal tussendoor kan glippen met zijn dunne lijfje.
nou je hoeft niet per se lang te zijn zolang je maar tegen een stootje kan, van die vierkante kerels als het warequote:Op zondag 12 januari 2014 00:09 schreef Karina het volgende:
Oh ik heb er ook geen verstand van, ik zie alleen soms een kleintje tussen de lange kerels. Dacht dat het met ijshockey misschien ook zo zou zijn.
Damesvoetbal in de wat hogere elftallen. Daar zijn ze ook zo ruig als de deurmat.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:08 schreef Specularium het volgende:
Rugby schijnt ook heel ruig te zijn, vooral in de kleedkamer.
Ik zou korfbal overwegen denk ikquote:Op zondag 12 januari 2014 00:15 schreef sp3c het volgende:
korfbal moet ik van huilen, dan maar geen sex
en dan heel de dag hard 2 get in de kleedkamer zitten doen zekerquote:
Ja waarschijnlijk welquote:Op zondag 12 januari 2014 00:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
en dan heel de dag hard 2 get in de kleedkamer zitten doen zeker
Gewoon frituur aan, bier erbij en roken.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:32 schreef arjan1112 het volgende:
nah een biefstuk braden kan ik wel..
gebakken aardappels maken ook
mja
koken is maar ruk, kan het wel maar is niet leuk ofzo eten is beter
hoewel
er is eigenlijk maar 1 ding dat leuk is
sigaretten roken
Gaatjes vullen kan ik ook, met dat naaien he?quote:Op zondag 12 januari 2014 00:35 schreef sp3c het volgende:
maar praatjes vullen natuurlijk geen gaatjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |