En dit is de droom van menig fokSTER een man die je huis in komt en eten voor je maakt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:10 schreef OProg het volgende:
De droom van menig fokker. In de slaapkamer mee kunnen kijken.
In normale relatie gebeurt dat ook wel.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:12 schreef Karina het volgende:
En dit is de droom van menig fokSTER een man die je huis in komt en eten voor je maakt.
Dit is veel romantischer man.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:13 schreef OProg het volgende:
[..]
In normale relatie gebeurt dat ook wel.
Ik zou het ook wel eens zo willen doen maar ik ben normaal gesproken niet echt vaak op de vlucht voor justitie.quote:
Doe je toch net alsof, beetje rollenspel. Jij bent de boef en zij is de officier van justitie.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:14 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel eens zo willen doen maar ik ben normaal gesproken niet echt vaak op de vlucht voor justitie.
Je redeneert als een vent.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:24 schreef Karina het volgende:
Ah daar is het sletje al. Als hij nou slim is kan hij haar misschien nog even snel uh 'pakken'.
Nee. Dat is al afgelopen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:27 schreef Specularium het volgende:
Dit gaat toch niet over die Ramses ellende he?
Nee NED1 best een leuke serie hoor.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:27 schreef Specularium het volgende:
Dit gaat toch niet over die Ramses ellende he?
Ja die ging vreemd.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:28 schreef arjan1112 het volgende:
Toch ben ik voor haar, Karina.. dat kutwijf die met haar vader is, vind ik namelijk nog meer ruk
Het is bijna afgelopen schat. Tx voor de tipquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:29 schreef Specularium het volgende:
Jullie kunnen ook gewoon schijtlol op 4 kijken.
Oh is dat op? Nieuwe aflevering?quote:
Ik moet daar altijd wel om lachenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:36 schreef arjan1112 het volgende:
die show is best ruk, maar tosh-0 is nog erger
Compilatie zo te zien.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh is dat op? Nieuwe aflevering?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |