En dit is de droom van menig fokSTER een man die je huis in komt en eten voor je maakt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:10 schreef OProg het volgende:
De droom van menig fokker. In de slaapkamer mee kunnen kijken.
In normale relatie gebeurt dat ook wel.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:12 schreef Karina het volgende:
En dit is de droom van menig fokSTER een man die je huis in komt en eten voor je maakt.
Dit is veel romantischer man.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:13 schreef OProg het volgende:
[..]
In normale relatie gebeurt dat ook wel.
Ik zou het ook wel eens zo willen doen maar ik ben normaal gesproken niet echt vaak op de vlucht voor justitie.quote:
Doe je toch net alsof, beetje rollenspel. Jij bent de boef en zij is de officier van justitie.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:14 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel eens zo willen doen maar ik ben normaal gesproken niet echt vaak op de vlucht voor justitie.
Je redeneert als een vent.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:24 schreef Karina het volgende:
Ah daar is het sletje al. Als hij nou slim is kan hij haar misschien nog even snel uh 'pakken'.
Nee. Dat is al afgelopen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:27 schreef Specularium het volgende:
Dit gaat toch niet over die Ramses ellende he?
Nee NED1 best een leuke serie hoor.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:27 schreef Specularium het volgende:
Dit gaat toch niet over die Ramses ellende he?
Ja die ging vreemd.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:28 schreef arjan1112 het volgende:
Toch ben ik voor haar, Karina.. dat kutwijf die met haar vader is, vind ik namelijk nog meer ruk
Het is bijna afgelopen schat. Tx voor de tipquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:29 schreef Specularium het volgende:
Jullie kunnen ook gewoon schijtlol op 4 kijken.
Oh is dat op? Nieuwe aflevering?quote:
Ik moet daar altijd wel om lachenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:36 schreef arjan1112 het volgende:
die show is best ruk, maar tosh-0 is nog erger
Compilatie zo te zien.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh is dat op? Nieuwe aflevering?
Komt het andersom ook voor eigenlijk?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:41 schreef Karina het volgende:
Nou gewoon he, mannen die op voeten geilen.
Heb IK in ieder geval nog nooit van gehoord. Mannenvoeten zijn over het algemeen ook totaal niet sexy.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Komt het andersom ook voor eigenlijk?
Nee, lekker behaard enzo. Vind mijn eigen voeten mooier.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb IK in ieder geval nog nooit van gehoord. Mannenvoeten zijn over het algemeen ook totaal niet sexy.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:43 schreef arjan1112 het volgende:
een vrouw die om mijn voeten geilt , dat zou wat zijn, mijn voeten stinken best vaak als de hel
Veel moeilijke woorden, niks voor mij.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:51 schreef remlof het volgende:
Nog 1 speler nodig voor een snel potje Risk cq webDiplomacy: Quick Saturdaynight Diplomacy
Iemand hier?
We zitten al vol, spel begint over 10 minuten, jullie kunnen meekijkenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Veel moeilijke woorden, niks voor mij.
Carriena?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Schijnt van wel. Carriena vond er ook niet zoveel aan.
Karina. Was een woordgrapquote:
Mannen zijn zo makkelijk wat dat betreft, gewoon lachen om hun grapjes en ze zijn ingepakt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:04 schreef Njosnavelin het volgende:
Hoe leuk ik ook lijk op Fok!, irl ben ik niet echt grappig. Ik lach altijd wel snel om anderen, daarom vindt waaghals mij zo leuk.
Hier moest ik gewoon om lachen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Mannen zijn zo makkelijk wat dat betreft, gewoon lachen om hun grapjes en ze zijn ingepakt.
Vrouwen moeten ook niet de Claudia uit gaan hangen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:06 schreef Tem het volgende:
Zijn maar weinig vrouwen met humor. Mijn ex had ook totaal niet dezelfde humor en dat gaat toch niet werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |