Die is wel aardig, ja. Ik moet die film trouwens ook nog steeds zien.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:26 schreef Norrage het volgende:
En zo'n nummer als dit, is toch wel het beste "nieuwe" nummer dat ie de laatste 5 jaar heeft gemaakt:
Als ik een lijst zou maken waarvan ik nog nooit had of heb gehoord, dan wel wat ik nooit heb willen horen, was ik allang met pek en veren weggejaagd gok ik.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:38 schreef MCH het volgende:
Jarvis Cocker niet kennen. Kun je ook voor een specifiek topic een banaanvraag doen?
Ik vind van die drie met afstand Different Class ´t tofst.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:59 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Thanks! En Jarvis Cocker is een held ja. Dat wordt deze zondagmiddag spenderen aan Pulp te ontdekkenMet name het drieluik His 'n' Hers, Different Class en This is Hardcore
Die violiste is wel leukquote:Op maandag 13 januari 2014 22:29 schreef Norrage het volgende:
Om even een bruggetje te slaan: eigenlijk is balthazar net als Bruce. op album zijn ze behoorlijk goed, maar live zijn ze fantastisch
Ze zijn live echt hard gegroeid op korte periode. Bij het eerste album was het een tof concert en ik was blij dat ik het zag, maar het concert dat ik vlak na de release van het tweede album zag was zo ontzettend goed, dat had ik voor geen geld in de wereld willen missen. Meer interactie met het publiek, beter op elkaar ingespeeld en ook gewoon een hele goede setlist.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:29 schreef Norrage het volgende:
Om even een bruggetje te slaan: eigenlijk is balthazar net als Bruce. op album zijn ze behoorlijk goed, maar live zijn ze fantastisch
Lijkt me van niet. Zijn niet echt figuren zoals Sid Vicious of zoquote:Op maandag 13 januari 2014 22:58 schreef MCH het volgende:
Ik vind ze wel braaf, zouden ze ook drugs gebruiken on tour?
Eens. Alleen al door Stress: The Extinction Agenda.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hey ranja, afgelopen week is 1994 uitgeroepen tot beste muziekjaar ooit (nrc meen ik)
Kun je je daarin vinden?
Het jaar dat Kurt Cobain aan zijn einde kwamquote:Op maandag 13 januari 2014 23:07 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Eens. Alleen al door Stress: The Extinction Agenda.
Heb niks met Kurt Cobain, maar des te meer met alle fantastische Hip-Hop albums uit dat jaar.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het jaar dat Kurt Cobain aan zijn einde kwam
Kan je dit soort muziek waarderen eigenlijk?quote:Op maandag 13 januari 2014 23:12 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Heb niks met Kurt Cobain, maar des te meer met alle fantastische Hip-Hop albums uit dat jaar.
Nas - Illmatic
Organized Konfusion - Stress: The Extinction Agenda
Digable Planets - Blowout Comb
Outkast - Southernplayacadillacisticmuzik
O.C. - Word...Life
Gravediggaz - 6 Feet Deep
Jeru the Damaja - The Sun Rises in the East
Gang Starr - Hard to Earn
Allemaal legendarische albums. En dit is slechts een deel.
Klinkt best relaxed.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan je dit soort muziek waarderen eigenlijk?
En ik zie in 1994 ook toffe albums staanBlur, Suede, Soundgarden en Nirvana
Ja, want de rest ken ik immers nietquote:Op maandag 13 januari 2014 23:22 schreef MCH het volgende:
Is het tof om alles wat uit 1994 komt en mainstream is geworden nu vet te vinden of zo?
New age muziekquote:Op maandag 13 januari 2014 23:21 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Klinkt best relaxed.
Vooral instrumentaal tof, zang is iets minder, had subtieler gemogen. welk genre is het? Ben geen kenner van electronica.
Oja daar zou ik nog eens aan beginnen, wou beginnen met Enya.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
New age muziekJa, de zang is zo zo. maar bij andere nummers is dat een stuk minder opvallend.
Vond 2012 juist het slechtste Hip-Hop jaar dat ik bewust meegemaakt heb, terwijl 2008-2010 echt fantastisch waren.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen de rapalbums redden dat jaar. En Alt-J en Blaudzun misschien, maar meer niet.
Das ook zeker vet. Ben helaas nog niet zo in het genre thuis, dus ken verder nog weinig meer namenquote:Op maandag 13 januari 2014 23:24 schreef Kerftminister het volgende:
Oja daar zou ik nog eens aan beginnen, wou beginnen met Enya.
Been there, done that.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:18 schreef Norrage het volgende:
Als er maar geen voetbal TT komt straks, die persoon krijgt een ban.
Nee hoor, ik was destijds al groot fan.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:22 schreef MCH het volgende:
Is het tof om alles wat uit 1994 komt en mainstream is geworden nu vet te vinden of zo?
Nee want ik vind Notorious B.I.G. niks. Verder beetje vreemde opmerking.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:22 schreef MCH het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |