* Norrage streept "ranja heeft de tegenovergestelde mening van het halve forum" van de ranja bingokaartquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:38 schreef ranja het volgende:
[..]
aardig, maar niet geweldig. 2012 was vele malen beter gemiddeld
Alleen de rapalbums redden dat jaar. En Alt-J en Blaudzun misschien, maar meer niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:38 schreef Norrage het volgende:
Vooral 2012 was echt uitermate kut. Slechtste jaar van deze eeuw.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:39 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik was er op aan het wachten.
* Arn0 streept "2012 was het slechtste jaar ooit" van de Norrage bingokaart
Jammer.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
* Norrage streept "ranja heeft de tegenovergestelde mening van het halve forum" van de ranja bingokaart
Welke staan nog meer op de kaart?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:39 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik was er op aan het wachten.
* Arn0 streept "2012 was het slechtste jaar ooit" van de Norrage bingokaart
ranja streept 'norrage denkt dat zijn mening die van het halve forum' nah laat maarquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:40 schreef Norrage het volgende:
* Norrage streept "ranja heeft de tegenovergestelde mening van het halve forum" van de ranja bingokaart
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:42 schreef ranja het volgende:
[..]
ranja streept 'norrage denkt dat zijn mening die van het halve forum' nah laat maar
Tame Impala voor Blaudzun stop de tijd.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen de rapalbums redden dat jaar. En Alt-J en Blaudzun misschien, maar meer niet.
Saai hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:45 schreef ranja het volgende:
2012
Jezabels, 2:54, Best Coast, Soko, Space Siren, Yori Swart, Amy MacDonald, Olivia Ruiz, Aimee Mann en nog veel meer
Wie?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:45 schreef ranja het volgende:
2012
Jezabels, 2:54, Best Coast, Soko, Space Siren, Yori Swart, Amy MacDonald, Olivia Ruiz, Aimee Mann en nog veel meer
Dat moet toch wel de saaiste, veiligste muziek zijn die ik kenquote:
Ik vermoed 1991 dan. Maar zeker weet ik het nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:48 schreef Norrage het volgende:
Ja. Eigenlijk is de beste maatstaaf voor beste jaar, hoeveel albums staan er van in je top 100En dan wint 1975 toch wel bij mij. 3 albums in totaal, maar 3 albums in de top 5
![]()
Kan prima op de zondagochtend maar ook gewoon nu hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:48 schreef Tchock het volgende:
Dat moet toch wel de saaiste, veiligste muziek zijn die ik kenMijn ouders zetten dat vaak zondags bij het gezamenlijke ontbijt aan.
Sorry, ik word echt echt een beetje onpasselijk van. Het is zó zoet en tegelijk zó veilig.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:50 schreef ranja het volgende:
[..]
Kan prima op de zondagochtend maar ook gewoon nu hoor
Aimee is nog wel het leukste album uit dat rijtje. Aime heeft sowieso paar geweldig albums gemaakt. Vooral de Magnolia soundtrackquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat moet toch wel de saaiste, veiligste muziek zijn die ik kenMijn ouders zetten dat vaak zondags bij het gezamenlijke ontbijt aan.
Aimee Mann en nieuw in 1 zin... is het weer 1994?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aimee Mann is een beetje de nieuwe OK Go, maar dan zonder leuke clips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |