Ik zou ook wel zenuwachtig zijn op zo'n dag.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 08:41 schreef Ransjih het volgende:
zijn of lijken ze allemaal wat druk, met praten dan h
billy is engquote:Op zaterdag 11 januari 2014 08:48 schreef Kaat43 het volgende:
Waarom staat Billy zo hoog in de poll en Paul zo laag?
Billy is een heel naar vrouwtjequote:Op zaterdag 11 januari 2014 08:48 schreef Kaat43 het volgende:
daar moet je streams voor kijken om dat te begrijpenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 08:48 schreef Kaat43 het volgende:
ze had in de vergadering gevraagd of die spullen gewoon weer netjes terug gezet konden worden, men heeft er vette schijt aanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 08:24 schreef Rhosyn het volgende:
Echt erg. Wil je de stal uitmesten moet je fucking het hele terrein afzoeken naar de kruiwagen. In je eentje ook...![]()
Ik snap het ook niet hoor. Ze is van alle markten thuis en kan overal over meepratenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 08:48 schreef Kaat43 het volgende:
mja dus moet ze erin blijven...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 08:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Billy is een heel naar vrouwtje
En zo invoelendquote:Op zaterdag 11 januari 2014 08:51 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet hoor. Ze is van alle markten thuis en kan overal over meepraten
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 08:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
ze lullen nu dat ze acteurs zijn regie doe er eens wat aan
Billy is het meest nep vind ik. Lult met iedereen mee, zegt wat ze willen horen. Geen peil op te trekken wat ze echt meent. Klef doen met mensen die ze vijf minuten ervoor nog over zat te roddelen. Naar mens. *ril*quote:Op zaterdag 11 januari 2014 08:48 schreef Kaat43 het volgende:
dat komt dan mooi uit, hebben ze een koeling te verkopenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 08:51 schreef Idisrom het volgende:
Melken ze nog steeds maal daags de koeien, of hebben ze gisteravond overgeslagen?
Ik denk dat de koeien binnen twee weken droog staan.
en hakim reageerde met afkappen die handelquote:Op zaterdag 11 januari 2014 08:56 schreef Delenlill het volgende:
Peter moet weer even een wit voetje halen bij de groep (en Nederland) en biedt zijn excuses aan de groep aan voor zijn gedrag gister. Hij is bang dat hij anders half Nederland over zich heen krijgt.
Moet toegeven dat ik de eerste week zo'n beetje gemist heb (beetje verhuizing dus druk) en ik kom nu pas in en moet ze echt nog leren kennen. Paul vind ik wel nogal een driller en wb Billy, ik haat neppe mensen en zeker als ze ook nog eens klef zijn.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 08:54 schreef Rica het volgende:
[..]
Billy is het meest nep vind ik. Lult met iedereen mee, zegt wat ze willen horen. Geen peil op te trekken wat ze echt meent. Klef doen met mensen die ze vijf minuten ervoor nog over zat te roddelen. Naar mens. *ril*
Paul is nog iets echter imo. Omdat ie zo snel emotioneel is. Zie je toch iets van de echte persoon.
die moet gewoon naar huis gaan lekker shoarma schotels vretenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 08:59 schreef renevanlaaren het volgende:
[ link | afbeelding ]
heb ik er zin in nee
Viel me ook op toen ze die kasten gingen maken, laat dat 2 personen doen denk ik dan maar nee hoor, een hele verzameling oetmeloenen die erom heen stonden en commentaar leveren.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 08:59 schreef Stranger het volgende:
Zes mensen die kijken hoe n iemand hout aan het kloven is.. Wel een beetje hoe dit hele programma gaat.
Is dat Billy's pan?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:02 schreef Delenlill het volgende:
Emil zit zo te zien de pan leeg te eten. Ik hoop dat de dames die koeien aan het melken zijn eten krijgen.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 08:59 schreef renevanlaaren het volgende:
[ link | afbeelding ]
heb ik er zin in nee
Ik vind het zo jammer dat Andrea zich er in mee laat slepen want op zich vind ik het best een tof wijf.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
hakim zit weer te roddelen op stream 3
emilequote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:10 schreef Toverheks het volgende:
voor wie moest andrea uitkijken Peter en ???? Hakim buiten tegen andrea maar kon de 2e naam niet horen
Emil. Hetzelfde riedeltje dat bij Hakim al een week op repeat staat.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:10 schreef Toverheks het volgende:
voor wie moest andrea uitkijken Peter en ???? Hakim buiten tegen andrea maar kon de 2e naam niet horen
steeds als ik haar in dat vod zie lopen verwacht ik dat ze hem opentrekt en keihard boe roept en dan in d'r nakie staatquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:08 schreef renevanlaaren het volgende:
[ link | afbeelding ]
hakim naast een hele grote vuilniszak
onee het is andrea in haar regenjas
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
steeds als ik haar in dat vod zie lopen verwacht ik dat ze hem opentrekt en keihard boe roept en dan in d'r nakie staat
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
steeds als ik haar in dat vod zie lopen verwacht ik dat ze hem opentrekt en keihard boe roept en dan in d'r nakie staat
goed gecast dusquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:12 schreef Poezewoes het volgende:
Eigenlijk zit er een vals zooitje in Utopia!
je hebt juist een gladde jongen nodig voor de poenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als ik stemrecht krijg stem ik op hakim ik ben die vent zat zo glad
Om z'n nek is beter. En dan ergens ver weg aan een boom binden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 08:52 schreef Stranger het volgende:
Ik snap echt niet waarom Giorgio een riem om die broek heeft
er is al een poll hier geloof ikquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:15 schreef renevanlaaren het volgende:
ik hoop vandaag op een poll wie zou je eruit willen hebben![]()
Ja Peter heeft excuus aangeboden, maar Hakim blijft er over doorgaan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als ik stemrecht krijg stem ik op hakim ik ben die vent zat zo glad
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:15 schreef renevanlaaren het volgende:
ik hoop vandaag op een poll wie zou je eruit willen hebben![]()
kijk eens goed in de OPquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
er is al een poll hier geloof ik
Heee, goedemorgen Pearl! Leuk je weer te zien hier.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Om z'n nek is beter. En dan ergens ver weg aan een boom binden.
Isabella. En het is wel fijn iemand te horen die niet meelult met Hakim over hoe slecht Peter en Emil wel niet zijn.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:17 schreef Kaat43 het volgende:
[..]
Heee, goedemorgen Pearl! Leuk je weer te zien hier.
Wie is die troela op stream drie eigenlijk?
een garpjequote:
ik heb nog niet genoeg koffie opquote:
Haha, zelfde gedachtequote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
bestelling van paul zeker kost geen drol
Hij heeft gisteren tijdens CENTRAAL het godsdienstige van Andrea gebasht. En dat net op de dag dat ze een momentje hadden gehad voor de begrafenis van haar stiefdochter.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:19 schreef PeterPastoor het volgende:
Wat is er met Peter gebeurd, dat hij zijn excuses aan moest bieden?
Die blonde met die rode muts? Dat is Andrea, de zweefteef. Kruidenvrouw en godsdienstwaanzinnigequote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:17 schreef Kaat43 het volgende:
[..]
Heee, goedemorgen Pearl! Leuk je weer te zien hier.
Wie is die troela op stream drie eigenlijk?
Ja he? die krijgt weinig airtime. Ik wist niet of het nou aan mij lag oid maar kan Isabella idd bijna nooit op de streams vinden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:14 schreef Stranger het volgende:
Mag isabelle meer dan een minuut op stream zonder weggedraaid te worden
De regie slaapt echt.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:12 schreef Poezewoes het volgende:
Eigenlijk zit er een vals zooitje in Utopia!
Lekker laten zwevenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die blonde met die rode muts? Dat is Andrea, de zweefteef. Kruidenvrouw en godsdienstwaanzinnige
hahaha i see what you did therequote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:23 schreef Delenlill het volgende:
Geen poedersuiker bij de boodschappen lol.
Die boodschappenboeren zijn volgens mij niet al te snugger.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:24 schreef renevanlaaren het volgende:
ze zijn de poedersuiker vergeten komen zo terug
111,30 dus
Dat kan ook niemand ontgaan: het gehijg en gesteun is niet van de lucht.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:26 schreef Poezewoes het volgende:
Breaking New Harold is aan het werk!
hij vind het een werkkanp maar iemand moet het doen de rest zit met zijn muts in een bakkiequote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat kan ook niemand ontgaan: het gehijg en gesteun is niet van de lucht.
Die kerel moet naar huis en onderweg een grote Shoarma schotel vretenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:29 schreef 5thencounter het volgende:
Hahaha Harold werkt voor het eerst in 10 dagen en kankert gelijk dat de rest op z'n kut zit..
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Klodio komt er ook bij. Tijd voor streamswitch.
klopt. Maar dat is toch ook de reden dat "wij" de streams volgen. Om te zien hoe gemeen "de mens" in elkaar zit...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:33 schreef Rica het volgende:
Man man wat een stel facking slangen bij elkaar.
dat komt allemaal van sponsor hornbachquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:35 schreef 5thencounter het volgende:
Er ligt al genoeg hout voor een barre winter zie ik
[ afbeelding ]
Hij heeft geschept hoor!!! wel 3 keerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:36 schreef DJRetard het volgende:
Zit ik net te kijken, Staat Harold er weer bij te kijken en niks te doen
Je man heeft gelijk. Een leizig geluid heeft ie ja. En dan rekt ie bepaalde klanken ook nog. Vrij akelig om aan te horen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:34 schreef Poezewoes het volgende:
Mijn man die alleen af en toe het geluid hoort van Utopia, vind dat Hakin een rot stem heeft!
Ik kijk nog steeds omdat ik hoop dat ze iets op gaan bouwen zonder teveel gezeik. Van mij mag de stream de hele dag op Rienks houtwerk of Andrea en Isabella's tuintje.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:35 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
klopt. Maar dat is toch ook de reden dat "wij" de streams volgen. Om te zien hoe gemeen "de mens" in elkaar zit...
Hij heeft al meer dan Billy gedaan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:26 schreef Poezewoes het volgende:
Breaking New Harold is aan het werk!
Weet je hoe ze mensen noemen die in Delft geboren zijn kalfskoppen, dus Harold is een kalfskop!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hij heeft geschept hoor!!! wel 3 keer
Arme Harold stond z te hijgen met zijn scheppie dat ze dachten dat 'ie bijna dood ging.. werkt primaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:38 schreef Mallika het volgende:
Harold houdt nu het topje van het boompje vast zodat het recht komt te staan in het gat dat een ander graaft
Er zou best ff een bezem door mogen voor de hordes mensen daar pannekoek komen etenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:38 schreef 5thencounter het volgende:
Rienk houd zijn blotevoetenact nog steeds vol, maar wel dicht bij de kachel zitten.. Je bent verwent roept Paul
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:37 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik kijk nog steeds omdat ik hoop dat ze iets op gaan bouwen zonder teveel gezeik.
Wordt weer bonje dan vanavond met die drank!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Is er weer drank bezorgd? Ids de hele voorraard die Charlotte in haar kist had meegenomen er al doorheen gejaagd?
tongen komen weer los als er wat drank inzit leuke tvquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:41 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wordt weer bonje dan vanavond met die drank!
Met een beetje mazzel verkopen de ze bomen in Dec en 2 weken later zijn ze daar niet meerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:41 schreef Delenlill het volgende:
Rienk verteld hun nu dat de bomen inderdaad niet zo dicht bij elkaar moeten staan. De rest kan het niet schelen.
\Tongen zijn al los met dat gezeik over nominatie!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
tongen komen weer los als er wat drank inzit leuke tv
idd ze geven geen ruk om duurzaamquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel verkopen de zie bomen in Dec en 2 weken later zijn ze daar niet meer
True. Maar soms word ik er wel kriegel van. Omdat je niks terug kan zeggen denk ik. Je zou ze graag de waarheid wel eens recht in hun gezicht willen vertellen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:35 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
klopt. Maar dat is toch ook de reden dat "wij" de streams volgen. Om te zien hoe gemeen "de mens" in elkaar zit...
En misschien dat er een aantal wat coke krijgen in het hokje en daarna weer teruggaan naar de groep..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
tongen komen weer los als er wat drank inzit leuke tv
er werd al over poedersuiker gesproken dernetquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En misschien dat er een aantal wat coke krijgen in het hokje en daarna weer teruggaan naar de groep..
Werkte in DGK ook altijd perfect
saaiquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:37 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik kijk nog steeds omdat ik hoop dat ze iets op gaan bouwen zonder teveel gezeik. Van mij mag de stream de hele dag op Rienks houtwerk of Andrea en Isabella's tuintje.
anders heb ik nog wel een voorraadje ritalin voor zequote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En misschien dat er een aantal wat coke krijgen in het hokje en daarna weer teruggaan naar de groep..
Werkte in DGK ook altijd perfect
Het is juist de bedoeling dat de medebewoners dat doen. Dat zorgt juist voor leuke streamsquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:43 schreef Rica het volgende:
[..]
True. Maar soms word ik er wel kriegel van. Omdat je niks terug kan zeggen denk ik. Je zou ze graag de waarheid wel eens recht in hun gezicht willen vertellen.
Billy heeft ook Ritalin.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
anders heb ik nog wel een voorraadje ritalin voor ze
Dat jatten ze wel bij Lot uit d'r kistquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
anders heb ik nog wel een voorraadje ritalin voor ze
dat wel ja. Ik denk ook wel eens, als ik daar nu zou zijn... maar ja, makkelijk h, wij zitten daar niet..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:43 schreef Rica het volgende:
[..]
True. Maar soms word ik er wel kriegel van. Omdat je niks terug kan zeggen denk ik. Je zou ze graag de waarheid wel eens recht in hun gezicht willen vertellen.
Klopt, als er cht nog vorst komt is zelf deze berg hout op in 10 dagen.. elektrische of gas verwarming is dan nog duurzamer mits de centrale een goed rendement heeftquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
idd ze geven geen ruk om duurzaam
ik welquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:46 schreef Poezewoes het volgende:
Dat geschat en lieffie, dat zeg je irl toch ook niet tegen iedereen?
Ik word er idd misselijk van.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:46 schreef Poezewoes het volgende:
toch liever dat als snappiequote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:46 schreef Poezewoes het volgende:
En terecht. Wat een egoisten.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:47 schreef Delenlill het volgende:
De dames die de koeien aan het melken waren hebben inderdaad geen ontbijt gehad. De hele pan met pap is al leeg gegeten. Niemand heeft met hun rekening gehouden. Lindy is niet blij.
Echt h. Het zijn me ook een stel egosten bij elkaar..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:47 schreef Delenlill het volgende:
De dames die de koeien aan het melken waren hebben inderdaad geen ontbijt gehad. De hele pan met pap is al leeg gegeten. Niemand heeft met hun rekening gehouden. Lindy is niet blij.
Ik zeg het ook makkelijk hoor, maar dan wel tegen mensen bij wie ik het ook meen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:46 schreef Poezewoes het volgende:
Dat dus!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zeg het ook makkelijk hoor, maar dan wel tegen mensen bij wie ik het ook meen.
Een van de weinigen die ik leuk vind!quote:
Ik betrapte mezelf er van de week op dat ik moppie zei tegen de caissire. Ik moest meteen denken aan dit topic met het commentaar op schatje en lieffiequote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zeg het ook makkelijk hoor, maar dan wel tegen mensen bij wie ik het ook meen.
Mnt Billy dat dan niet, bij haar 14 lieverds daar?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En ze willen haar zoooo steunen en er door heentrekken...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:47 schreef Delenlill het volgende:
Ja, ze willen alles voor hem verneuken. Schijnt duurzaam te zijn.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:57 schreef Marrije het volgende:
Over wie hebben ze het opstream 3,over peter?
Charlotte was eerst zo goed over Peter?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, ze willen alles voor hem verneuken. Schijnt duurzaam te zijn.
ja want hij wilde de kruiwagen niet pakken omdat hij een schone broek aan heeftquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:55 schreef beequeen het volgende:
Na Emil is nu Peter het doelwit. Wat een steukers.
Dat verandert daar per uur en per gesprek. In your face mooi lullen en achter je rug steuken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:59 schreef SecretStoryWous het volgende:
Charlotte was eerst zo goed over Peter?
Is toch irritant! 13 man zitten te vreten en niemand denkt aan de 2 die er nog niet zijn...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:47 schreef Delenlill het volgende:
Hakimquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja want hij wilde de kruiwagen niet pakken omdat hij een schone broek aan heeft
Hakim: hij is alles al kwijt geraakt, hij heeft alleen zn imago nog, hij moet het hebben van vanavond, als we dat dan ook nog even voor hem verpesten heeft ie niks meer
Een vrouw: aaah neeeee
Charlotte: Ruud is dan geen vwo klant maar die pakt wel meteen de kruiwagen
Inderdaad. Ik denk ook wel eens: in hoeverre zou je daar zo wrden. Tussen die mensen, in die omstandigheden. We zijn misschien geneigd van onszelf te denken dat we daar fier overeind blijven en immer recht door zee zullen zijn. Of dat ook zo is.....quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat wel ja. Ik denk ook wel eens, als ik daar nu zou zijn... maar ja, makkelijk h, wij zitten daar niet..
daar is het toch ook voor bedoeld?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:33 schreef practics het volgende:
[..]
Probleem is als je echt serieus inhoudelijk vragen gaat stellen, niemand meer reageert. Omdat iedereen alleen maar neer plempt wat ze op dat moment op de streams zien. Daar word dan hoogstens commentaar op gegeven.
mooi zo, ophoepelenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:04 schreef 5thencounter het volgende:
Lindy's exit-klok tikt nog steeds
[ afbeelding ]
Echt hequote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:05 schreef DJRetard het volgende:
Haha ze denken echt dat er 40 mensen komen
40 mensen per groep. Ze verwachten er veel meer volgens mij. Ik hoop dat het een flop wordt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:05 schreef DJRetard het volgende:
Haha ze denken echt dat er 40 mensen komen
waarschijnljk doe je net zo hard mee. Ik heb eens drie maanden in een rusthuis gezeten en daar wel gemerkt dat je automatisch groepjes vormt. Sommige mensen kun je tolereren, maar met andere heb je een klik... En roddelen, ja, dat doe je, je stoort je nu eenmaal aan bepaalde mensen en kunt ze niet ontolopen, zoals je thuis wel zou doen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik denk ook wel eens: in hoeverre zou je daar zo wrden. We zijn misschien geneigd van onszelf te denken dat we daar fier overeind blijven en immer recht door zee zullen zijn. Of dat ook zo is.....
* DJMO ontbijt aan de kant schuift ....quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:06 schreef renevanlaaren het volgende:
wie wil er nou geen pannekoek
likkende vingers
schaamhaar pan
en melk die niet uit de koeling komt
nou dan moet je echt gek zijn als je dat niet wil
wat ik begreep op Facebook zat het aardig vol.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:06 schreef Max23 het volgende:
[..]
Echt he![]()
Over de hele dag gezien zou het nog wel kunnen, ongeveer 10 mensen per rondleiding. Maar hun denken echt elke rondleiding 40 man
Ik moet er echt niet aan denken om daar te zitten. Ik zou gaan slaan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:04 schreef Gert het volgende:
Inderdaad. Ik denk ook wel eens: in hoeverre zou je daar zo wrden. Tussen die mensen, in die omstandigheden. We zijn misschien geneigd van onszelf te denken dat we daar fier overeind blijven en immer recht door zee zullen zijn. Of dat ook zo is.....
Het is een prima zelfmoordmiddel. De pil van Drion kan er niet tegenop.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:06 schreef renevanlaaren het volgende:
likkende vingers
schaamhaar pan
Daar heeft ze wel een punt. Peter is een enorme opportunist.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:00 schreef Marrije het volgende:
Charlotte: hij slaat om als een blad aan een boom, hij heeft die jongens achter zich en gaat eens even anti groen doen
Zijn ze dat niet allemaal?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:08 schreef Gert het volgende:
Daar heeft ze wel een punt. Peter is een enorme opportunist.
Dus 1 bezoeker die ingehuurd is door de Mol voor het persmomentje?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:10 schreef notturna het volgende:
Ik hoop dat die rondleidingen net zo'n succes worden als die kennel.
Als je pannekoeken van hakim gaat eten op eigen risico zal de wc vaak nodig zijn gok ikquote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:10 schreef renevanlaaren het volgende:
heeft iemand de wc al eens schoongemaakt,voor hrt grote bezoek vandaag
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:10 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Dus 1 bezoeker die ingehuurd is door de Mol voor het persmomentje?
Er zijn wel wat kandidaten ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik moet er echt niet aan denken om daar te zitten. Ik zou gaan slaan.
we offeren ons op poes.. We offeren ons op.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:11 schreef Poezewoes het volgende:
Raar eigenlijk zit me s'morgens al te ergeren aan dat zooitje aso's!
En wat nog wel vrijwillig!
Puur masochismequote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:11 schreef Poezewoes het volgende:
Raar eigenlijk zit me s'morgens al te ergeren aan dat zooitje aso's!
En wat nog wel vrijwillig!
Ongelukkig? Met Lindy in de buurt?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar ik zou me doodongelukkig voelen vooral.
En als toegift krijg je nog een gebedquote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zijn wel wat kandidaten ja.
Maar ik zou me doodongelukkig voelen vooral. Brrr. En dan ziet iemand dat en komt je dan "troosten".
Brr. En hoewel je weet dat dit niet uit naastenliefse gebeurt ben je er op zo'n zwak moment toch gevoelig voor en laat een traan. Driewerf brrr. Voor geen goud.
Boeien! Aangifte over 2014 is toch pas in 2015 en dan is er geen Utopia meer toch.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:06 schreef Razor21 het volgende:
Even wat offtopic hoe zit het eigenlijk met het geld dat ze oa verdienen vandaag en de belastingdienst?
en voor je het weet zit je in een kring kumbaya te zingenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar ik zou me doodongelukkig voelen vooral. Brrr. En dan ziet iemand dat en komt je dan "troosten".
Brrrr!
En hoewel je weet dat dit niet uit naastenliefse gebeurt ben je er op zo'n zwak moment toch gevoelig voor en laat een traan. Driewerf brrrr!
Voor geen goud.
Volgens mij zei paul gisteren dat ze BTW-plichtig waren, dat betekent dat ze in april btw-aangifte moeten doen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Boeien! Aangifte over 2014 is toch pas in 2015 en dan is er geen Utopia meer toch.
als ik geweten had dat het een soort bb was geweest. Dus niet echt iets opbouwen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Brrrr!
En hoewel je weet dat dit niet uit naastenliefse gebeurt ben je er op zo'n zwak moment toch gevoelig voor en laat een traan. Driewerf brrrr!
Voor geen goud.
Vrijdagavond, altijd lastig. Niets aan de hand.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:14 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Nog wel over het miljoen, maar toch al stuk minder kijkers!
Voor een vrijdagavond is dit niet slecht. Veel meer goede programma's op televisie als het goed is.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:14 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Nog wel over het miljoen, maar toch al stuk minder kijkers!
Dit dus.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:12 schreef Gert het volgende:
Maar ik zou me doodongelukkig voelen vooral. Brrr. En dan ziet iemand dat en komt je dan "troosten". Brrrr!
Voor geen goud.
je moet per kwartaal aangifte doen als beginnende ondernemer (geloof ikquote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Boeien! Aangifte over 2014 is toch pas in 2015 en dan is er geen Utopia meer toch.
Oei. En als de fiscus bij hun net zo streng is als bij echte ondernemers, is het een dag te laat? Boete!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:14 schreef Stranger het volgende:
[..]
Volgens mij zei paul gisteren dat ze BTW-plichtig waren, dat betekent dat ze in april btw-aangifte moeten doen.
hakim was toch niet met het spel bezig. Althans dat zegt hij steeds.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:16 schreef 5thencounter het volgende:
Vraag ik me nog steeds af wat het verdienmodel is per deelnemer.. Hakim maakte net wel en grapje met zijn voet op de kluis roepen "EN de winnaar gaat met dit naar huis"
Maar zo was het programma toch niet?
was je nu wel gezellig matties met Billy geweest.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als ik geweten had dat het een soort bb was geweest. Dus niet echt iets opbouwen.
Ik bedoel je hebt een loods etc.... Dan had ik mij misschien wel opgegeven.
Ja, niet echt een goede tijd om alles te verpoten nu!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:17 schreef Delenlill het volgende:
Over 2 weken zijn al die planten dood
kloptquote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, niet echt een goede tijd om alles te verpoten nu!
Volgens mij ging dit over Aikequote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Vanessa kan niet koken en koffiezetten, maar Charlotte vindt haar wel een leuke vrouw.
Er staan vast al dikke rijen mensen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:17 schreef Gert het volgende:
[..]
was je nu wel gezellig matties met Billy geweest.
12:00 het eerste bezoek, toch?
En alles wordt te dicht bij elkaar gezet, en een groot gedeelte van de planten zijn niet diep genoeg ingegraven en ook niet aangestampt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, niet echt een goede tijd om alles te verpoten nu!
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:06 schreef renevanlaaren het volgende:
likkende vingers
schaamhaar pan
Ze hebben toch wel rekening gehouden dat ze het weekend voort moeten?quote:
2 kratten bierquote:
Jammer hoor, dacht dat er een paar bij waren die er zoveel verstand van hadden?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:19 schreef Delenlill het volgende:
[..]
En alles wordt te dicht bij elkaar gezet, en een groot gedeelte van de planten zijn niet diep genoeg ingegraven en ook niet aangestampt.
kost maar 15 euro wie wil dat nou niet van de bekende hakim van utopiaquote:
Klopt hakim zei ook dat Aike dat ging regelenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:14 schreef Stranger het volgende:
[..]
Volgens mij zei paul gisteren dat ze BTW-plichtig waren, dat betekent dat ze in april btw-aangifte moeten doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |