emilequote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:10 schreef Toverheks het volgende:
voor wie moest andrea uitkijken Peter en ???? Hakim buiten tegen andrea maar kon de 2e naam niet horen
Emil. Hetzelfde riedeltje dat bij Hakim al een week op repeat staat.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:10 schreef Toverheks het volgende:
voor wie moest andrea uitkijken Peter en ???? Hakim buiten tegen andrea maar kon de 2e naam niet horen
steeds als ik haar in dat vod zie lopen verwacht ik dat ze hem opentrekt en keihard boe roept en dan in d'r nakie staatquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:08 schreef renevanlaaren het volgende:
[ link | afbeelding ]
hakim naast een hele grote vuilniszak
onee het is andrea in haar regenjas
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
steeds als ik haar in dat vod zie lopen verwacht ik dat ze hem opentrekt en keihard boe roept en dan in d'r nakie staat
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
steeds als ik haar in dat vod zie lopen verwacht ik dat ze hem opentrekt en keihard boe roept en dan in d'r nakie staat
goed gecast dusquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:12 schreef Poezewoes het volgende:
Eigenlijk zit er een vals zooitje in Utopia!
je hebt juist een gladde jongen nodig voor de poenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als ik stemrecht krijg stem ik op hakim ik ben die vent zat zo glad
Om z'n nek is beter. En dan ergens ver weg aan een boom binden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 08:52 schreef Stranger het volgende:
Ik snap echt niet waarom Giorgio een riem om die broek heeft
er is al een poll hier geloof ikquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:15 schreef renevanlaaren het volgende:
ik hoop vandaag op een poll wie zou je eruit willen hebben![]()
Ja Peter heeft excuus aangeboden, maar Hakim blijft er over doorgaan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als ik stemrecht krijg stem ik op hakim ik ben die vent zat zo glad
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:15 schreef renevanlaaren het volgende:
ik hoop vandaag op een poll wie zou je eruit willen hebben![]()
kijk eens goed in de OPquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
er is al een poll hier geloof ik
Heee, goedemorgen Pearl! Leuk je weer te zien hier.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Om z'n nek is beter. En dan ergens ver weg aan een boom binden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |