Ik zou ook wel zenuwachtig zijn op zo'n dag.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 08:41 schreef Ransjih het volgende:
zijn of lijken ze allemaal wat druk, met praten dan h
billy is engquote:Op zaterdag 11 januari 2014 08:48 schreef Kaat43 het volgende:
Waarom staat Billy zo hoog in de poll en Paul zo laag?
Billy is een heel naar vrouwtjequote:Op zaterdag 11 januari 2014 08:48 schreef Kaat43 het volgende:
daar moet je streams voor kijken om dat te begrijpenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 08:48 schreef Kaat43 het volgende:
ze had in de vergadering gevraagd of die spullen gewoon weer netjes terug gezet konden worden, men heeft er vette schijt aanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 08:24 schreef Rhosyn het volgende:
Echt erg. Wil je de stal uitmesten moet je fucking het hele terrein afzoeken naar de kruiwagen. In je eentje ook...![]()
Ik snap het ook niet hoor. Ze is van alle markten thuis en kan overal over meepratenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 08:48 schreef Kaat43 het volgende:
mja dus moet ze erin blijven...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 08:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Billy is een heel naar vrouwtje
En zo invoelendquote:Op zaterdag 11 januari 2014 08:51 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet hoor. Ze is van alle markten thuis en kan overal over meepraten
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 08:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
ze lullen nu dat ze acteurs zijn regie doe er eens wat aan
Billy is het meest nep vind ik. Lult met iedereen mee, zegt wat ze willen horen. Geen peil op te trekken wat ze echt meent. Klef doen met mensen die ze vijf minuten ervoor nog over zat te roddelen. Naar mens. *ril*quote:Op zaterdag 11 januari 2014 08:48 schreef Kaat43 het volgende:
dat komt dan mooi uit, hebben ze een koeling te verkopenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 08:51 schreef Idisrom het volgende:
Melken ze nog steeds maal daags de koeien, of hebben ze gisteravond overgeslagen?
Ik denk dat de koeien binnen twee weken droog staan.
en hakim reageerde met afkappen die handelquote:Op zaterdag 11 januari 2014 08:56 schreef Delenlill het volgende:
Peter moet weer even een wit voetje halen bij de groep (en Nederland) en biedt zijn excuses aan de groep aan voor zijn gedrag gister. Hij is bang dat hij anders half Nederland over zich heen krijgt.
Moet toegeven dat ik de eerste week zo'n beetje gemist heb (beetje verhuizing dus druk) en ik kom nu pas in en moet ze echt nog leren kennen. Paul vind ik wel nogal een driller en wb Billy, ik haat neppe mensen en zeker als ze ook nog eens klef zijn.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 08:54 schreef Rica het volgende:
[..]
Billy is het meest nep vind ik. Lult met iedereen mee, zegt wat ze willen horen. Geen peil op te trekken wat ze echt meent. Klef doen met mensen die ze vijf minuten ervoor nog over zat te roddelen. Naar mens. *ril*
Paul is nog iets echter imo. Omdat ie zo snel emotioneel is. Zie je toch iets van de echte persoon.
die moet gewoon naar huis gaan lekker shoarma schotels vretenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 08:59 schreef renevanlaaren het volgende:
[ link | afbeelding ]
heb ik er zin in nee
Viel me ook op toen ze die kasten gingen maken, laat dat 2 personen doen denk ik dan maar nee hoor, een hele verzameling oetmeloenen die erom heen stonden en commentaar leveren.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 08:59 schreef Stranger het volgende:
Zes mensen die kijken hoe n iemand hout aan het kloven is.. Wel een beetje hoe dit hele programma gaat.
Is dat Billy's pan?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:02 schreef Delenlill het volgende:
Emil zit zo te zien de pan leeg te eten. Ik hoop dat de dames die koeien aan het melken zijn eten krijgen.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 08:59 schreef renevanlaaren het volgende:
[ link | afbeelding ]
heb ik er zin in nee
Ik vind het zo jammer dat Andrea zich er in mee laat slepen want op zich vind ik het best een tof wijf.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
hakim zit weer te roddelen op stream 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |