Oei. En als de fiscus bij hun net zo streng is als bij echte ondernemers, is het een dag te laat? Boete!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:14 schreef Stranger het volgende:
[..]
Volgens mij zei paul gisteren dat ze BTW-plichtig waren, dat betekent dat ze in april btw-aangifte moeten doen.
hakim was toch niet met het spel bezig. Althans dat zegt hij steeds.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:16 schreef 5thencounter het volgende:
Vraag ik me nog steeds af wat het verdienmodel is per deelnemer.. Hakim maakte net wel en grapje met zijn voet op de kluis roepen "EN de winnaar gaat met dit naar huis"
Maar zo was het programma toch niet?
was je nu wel gezellig matties met Billy geweest.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als ik geweten had dat het een soort bb was geweest. Dus niet echt iets opbouwen.
Ik bedoel je hebt een loods etc.... Dan had ik mij misschien wel opgegeven.
Ja, niet echt een goede tijd om alles te verpoten nu!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:17 schreef Delenlill het volgende:
Over 2 weken zijn al die planten dood
kloptquote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, niet echt een goede tijd om alles te verpoten nu!
Volgens mij ging dit over Aikequote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Vanessa kan niet koken en koffiezetten, maar Charlotte vindt haar wel een leuke vrouw.
Er staan vast al dikke rijen mensen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:17 schreef Gert het volgende:
[..]
was je nu wel gezellig matties met Billy geweest.
12:00 het eerste bezoek, toch?
En alles wordt te dicht bij elkaar gezet, en een groot gedeelte van de planten zijn niet diep genoeg ingegraven en ook niet aangestampt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, niet echt een goede tijd om alles te verpoten nu!
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:06 schreef renevanlaaren het volgende:
wie wil er nou geen pannekoek
likkende vingers
schaamhaar pan
en melk die niet uit de koeling komt
nou dan moet je echt gek zijn als je dat niet wil
Ze hebben toch wel rekening gehouden dat ze het weekend voort moeten?quote:
2 kratten bierquote:
Jammer hoor, dacht dat er een paar bij waren die er zoveel verstand van hadden?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:19 schreef Delenlill het volgende:
[..]
En alles wordt te dicht bij elkaar gezet, en een groot gedeelte van de planten zijn niet diep genoeg ingegraven en ook niet aangestampt.
kost maar 15 euro wie wil dat nou niet van de bekende hakim van utopiaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |