Arme Harold stond zó te hijgen met zijn scheppie dat ze dachten dat 'ie bijna dood ging.. werkt primaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:38 schreef Mallika het volgende:
Harold houdt nu het topje van het boompje vast zodat het recht komt te staan in het gat dat een ander graaft
Er zou best ff een bezem door mogen voor de hordes mensen daar pannekoek komen etenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:38 schreef 5thencounter het volgende:
Rienk houd zijn blotevoetenact nog steeds vol, maar wel dicht bij de kachel zitten.. Je bent verwent roept Paul
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:37 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik kijk nog steeds omdat ik hoop dat ze iets op gaan bouwen zonder teveel gezeik.
Wordt weer bonje dan vanavond met die drank!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Is er weer drank bezorgd? Ids de hele voorraard die Charlotte in haar kist had meegenomen er al doorheen gejaagd?
tongen komen weer los als er wat drank inzit leuke tvquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:41 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wordt weer bonje dan vanavond met die drank!
Met een beetje mazzel verkopen de ze bomen in Dec en 2 weken later zijn ze daar niet meerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:41 schreef Delenlill het volgende:
Rienk verteld hun nu dat de bomen inderdaad niet zo dicht bij elkaar moeten staan. De rest kan het niet schelen.
\Tongen zijn al los met dat gezeik over nominatie!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
tongen komen weer los als er wat drank inzit leuke tv
idd ze geven geen ruk om duurzaamquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel verkopen de zie bomen in Dec en 2 weken later zijn ze daar niet meer
True. Maar soms word ik er wel kriegel van. Omdat je niks terug kan zeggen denk ik. Je zou ze graag de waarheid wel eens recht in hun gezicht willen vertellen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:35 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
klopt. Maar dat is toch ook de reden dat "wij" de streams volgen. Om te zien hoe gemeen "de mens" in elkaar zit...
En misschien dat er een aantal wat coke krijgen in het hokje en daarna weer teruggaan naar de groep..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
tongen komen weer los als er wat drank inzit leuke tv
er werd al over poedersuiker gesproken dernetquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En misschien dat er een aantal wat coke krijgen in het hokje en daarna weer teruggaan naar de groep..
Werkte in DGK ook altijd perfect
saaiquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:37 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik kijk nog steeds omdat ik hoop dat ze iets op gaan bouwen zonder teveel gezeik. Van mij mag de stream de hele dag op Rienks houtwerk of Andrea en Isabella's tuintje.
anders heb ik nog wel een voorraadje ritalin voor zequote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En misschien dat er een aantal wat coke krijgen in het hokje en daarna weer teruggaan naar de groep..
Werkte in DGK ook altijd perfect
Het is juist de bedoeling dat de medebewoners dat doen. Dat zorgt juist voor leuke streamsquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:43 schreef Rica het volgende:
[..]
True. Maar soms word ik er wel kriegel van. Omdat je niks terug kan zeggen denk ik. Je zou ze graag de waarheid wel eens recht in hun gezicht willen vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |