abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135345647

Welkom in het Commentaar op Streams topic. Hier kan je los gaan op de streams.
De beelden zijn te zien op: http://www.utopiatv.nl/live
Voor random geklets verwijzen we je naar de slowchat en als je veel caps wil gaan posten mag dat in het CAPS topic.

FOKStreamers in de pers:
http://www.spitsnieuws.nl(...)ageert-op-utopia-rel
http://www.geenstijl.nl/m(...)cijfertstuesday.html

Snappie?

Go! *O*

Poll: Wie wil jij eruit?
Emil
Charlotte
Rienk
Peter
Giorgio
Andrea
Isabella
Vanessa
Aike
Lindy
Harold
Ruud
Hakim
Paul
Billy
Tussenstand:
[ ]
Ook een poll maken? Klik hier
pi_135345660
waarom heb ik het gevoel dat er niet op mij gereageerd word :-)
pi_135345678
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:15 schreef Punkman het volgende:
waarom heb ik het gevoel dat er niet op mij gereageerd word :-)
Wat ik las, kreeg je van iedereen netjes antwoord in het vorige topic.
pi_135345683
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:17 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:17 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Niet altijd, maar meeste wel :-)
pi_135345685
Er is 1 ding waar ik na die 12 of 13 jaar nog steeds niet kan wennen, dat is de snelheid waarin Onzin klets ShowChat topics worden geopend. It's still a bloody shame.

XXX
pi_135345693
Ik kom wel uit een tijd dat je iedereen bij naam kende en een topic nooit groter dan 50 posts werd, misschien scheelt dat in mijn irritatie factortje.
pi_135345701
Jezus kijk ik even de stream, hoor ik dik gesnurk door me speakers :{w
Wie ligt er nu zo te snurken ?
pi_135345707
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:19 schreef Sanshine het volgende:
Ik kom wel uit een tijd dat je iedereen bij naam kende en een topic nooit groter dan 50 posts werd, misschien scheelt dat in mijn irritatie factortje.
Fok word groot, maar het valt nog mee. Het nadeel is dat fok maar zo beperkt is met aantal post in een topic. Veel andere fora kan/mag er stuk meer aantal post in een topic voor het word vervangen voor een nieuw deel.
pi_135345708
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:19 schreef Sanshine het volgende:
Kom nog uit de tijd dat je ook gewoon kletste via bijv. klesten.com we worden ouder denk ik..
pi_135345717
Emil wakker, dus wie is de tweede snurker?

pi_135345718
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:21 schreef Punkman het volgende:

[..]

Kom nog uit de tijd dat je ook gewoon kletste via bijv. klesten.com we worden ouder denk ik..
TMF Chatbox _O_
pi_135345721
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:21 schreef Punkman het volgende:

[..]

Die ken ik niet hoor en daar distantieer ik mij bij deze nu al van!!!
pi_135345723
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Emil wakker, dus wie is de tweede snurker?

[ afbeelding ]
welke stream?
pi_135345728
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:23 schreef Sanshine het volgende:

[..]

Die ken ik niet hoor en daar distantieer ik mij bij deze nu al van!!!
Ik ben nog van #irc enzo
pi_135345733
Hij ligt in een soort van "berenpak"te slapen...

[ Bericht 0% gewijzigd door LekkerSimpel op 11-01-2014 02:31:58 ]
pi_135345743
pi_135345748
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:24 schreef Sanshine het volgende:

[..]

Ik ben nog van #irc enzo
Daar kon je nog gewoon je adres en telefoonnummer geven.
pi_135345750
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:26 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Of ICQ. daar kon ook alles. O+
pi_135345751
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:26 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Kan nu ook nog hoor })
pi_135345759
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:18 schreef Sanshine het volgende:
Er is 1 ding waar ik na die 12 of 13 jaar nog steeds niet kan wennen, dat is de snelheid waarin Onzin klets ShowChat topics worden geopend. It's still a bloody shame.

XXX
Ja maar, ja maar, dit is geen onzinkletsslowchattopic.
Daar zijn andere topics voor. :{
pi_135345765
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:28 schreef mootie het volgende:

[..]

Ja maar, ja maar, dit is geen onzinkletsslowchattopic.
Daar zijn andere topics voor. :{
Daar denk ik nog steeds heel anders over.
Doodzonde, al die kennis die in de chaos verdwijnt.
Maar ik ben al lang geen modje meer.
pi_135345770
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:27 schreef Sanshine het volgende:

[..]

Of ICQ. daar kon ook alles. O+
ICQ die hate ik echt, met dat oh oh tussendoor als je even bezig was met in mijn geval fifa.. OH OH, ja OH OH programma aan stront .. lol
pi_135345772
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:29 schreef Sanshine het volgende:

[..]

Maar fok is ook niet echt een kennis forum? Tenminste zo wil het zich niet verkopen?
pi_135345773
Dat kon je gewoon uitzetten?
pi_135345776
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:30 schreef practics het volgende:

[..]

Maar fok is ook niet echt een kennis forum? Tenminste zo wil het zich niet verkopen?
In de tijd dat ik hier kwam wel. O+
Daar koester ik de mooiste herinneringen aan.
pi_135345778
Klopt, maar vergat ik iedere keer
pi_135345779
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:29 schreef Sanshine het volgende:

[..]

Ik ben je even kwijt.
Je vindt dat er hier veel te veel off topic geklept wordt? En gewoon echt te weinig commentaar op de stream?
Dan ben ik het helemaal met je eens. >:O
pi_135345797
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:30 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik ben je even kwijt.
Je vindt dat er hier veel te veel off topic geklept wordt? En gewoon echt te weinig commentaar op de stream?
Ik vind het nog steeds doodzonde dat er zoveel inside informatie verdwijnt in oeverloze SC topics en niet in de streamverslagen. Maar ik ben heel erg oldskool, ik kwam hier voor Big Brother toen het ook alleen maar over BB en de Bus ging. Met dit soort mensenmassa's is dat niet te coördineren. Ik heb het geprobeerd, het is me niet gelukt. Geef mij de Streamverslagen voor de COS maar. Ook al was dat voor de user misschien minder leuk...
pi_135345799
quote:

[..]

Ik ben je even kwijt.
Probleem is als je echt serieus inhoudelijk vragen gaat stellen, niemand meer reageert. Omdat iedereen alleen maar neer plempt wat ze op dat moment op de streams zien. Daar word dan hoogstens commentaar op gegeven.
pi_135345810
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:33 schreef practics het volgende:

[..]

Probleem is als je echt serieus inhoudelijk vragen gaat stellen, niemand meer reageert. Omdat iedereen alleen maar neer plempt wat ze op dat moment op de streams zien. Daar word dan hoogstens commentaar op gegeven.
Check de streamverslagen van BB1, BB2, BB3 en De Bus eens. Het kon wel.
pi_135345812
quote:

[..]

Ik ben je even kwijt.
Ja, ik ook. Ik plaats nog zeer on-topic screenshots.... Toch????
pi_135345821
De bus en BB 1 voel me zo oud nu ...
pi_135345825
quote:

[..]

Ik zie ook dat mensen alleen maar proberen zo grappig mogelijk te doen of alleen maar loze posts.
'Haha, die Peter toch.' Ja, wat moet ik nou met die info, post dan wat er zo haha is. :(
pi_135345833
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:33 schreef Sanshine het volgende:

[..]

Ik vind het nog steeds doodzonde dat er zoveel inside informatie verdwijnt in oeverloze SC topics en niet in de streamverslagen. Maar ik ben heel erg oldskool, ik kwam hier voor Big Brother toen het ook alleen maar over BB en de Bus ging. Met dit soort mensenmassa's is dat niet te coördineren. Ik heb het geprobeerd, het is me niet gelukt. Geef mij de Streamverslagen voor de COS maar. Ook al was dat voor de user misschien minder leuk...
Dat valt nu wel mee. De SC loopt voor geen meter, alles komt hier.
pi_135345836
Ik zal wel uit mijn nek lullen ofzo, of jullie begrijpen het totaal plaatje niet.
Wie heeft er naast een drukke fulltime job tijd om al die COSsen uit te spitten? Niemand! Alleen werk
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:34 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ja, ik ook. Ik plaats nog zeer on-topic screenshots.... Toch????
Jij bent ook heel lief met je shots, maar waarom niet een paar streamverslagen maken? Waarom moet iemand die na zijn werk doodmoe thuis komt nog even 12 COS topics (a 300 stuks) doornemen.

Ach, ik hou op, vroeger was alles beter. Hadden we kutkippen en Mona.
Niet meer te vergelijken.
pi_135345839
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:36 schreef Punkman het volgende:
De bus en BB 1 voel me zo oud nu ...
Hoezo voel jij je oud dan? Wat was je userid tijdens BB1 en Bus dan?
pi_135345842
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:09 schreef Sanshine het volgende:

[..]

Misschien ben je net te jong? Familie Wijntak enz?
Was ik wel jong ja, niet meegekregen volgens mij maar misschien wel gezien terloops.
pi_135345844
Dit wil niemand missen, Paul moest pissen
(dat rijmt ook nog)

pi_135345851
quote:

[..]

En mensen die wel willen antwoorden op interessante vragen zijn het al beu, omdat men de hele dag al stupide vragen stelt, waarvan de antwoorden in de verslagen of updates staan.

'Ik was met de hond van mn oma wandelen, wat is er allemaal gebeurd?' :|W
pi_135345853
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:37 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat valt nu wel mee. De SC loopt voor geen meter, alles komt hier.
Dat is een erfenis van 9 jaar geleden waar ik zo hard tegen heb willen strijden, maar het publiek wint. Weg streamverslagen. In ieder geval de Complete streamverslagen van vroeger. Het plebs heeft internet en dat zullen wij weten ook.
pi_135345856
Ja, ben een tijd gestopt heb volgens mij hier nog wel ff gepost met SST ..
pi_135345860
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dit wil niemand missen, Paul moest pissen
(dat rijmt ook nog)

[ afbeelding ]
En nu allemaal de polonaise!!!! *O* *O* *O*
pi_135345861
sorry, mijn id, was dezelfde ..
pi_135345869
Heb na SST niks meer gedaan hier.
pi_135345871
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:37 schreef Sanshine het volgende:
Ik zal wel uit mijn nek lullen ofzo, of jullie begrijpen het totaal plaatje niet.
Wie heeft er naast een drukke fulltime job tijd om al die COSsen uit te spitten? Niemand! Alleen werk

[..]

Jij bent ook heel lief met je shots, maar waarom niet een paar streamverslagen maken? Waarom moet iemand die na zijn werk doodmoe thuis komt nog even 12 COS topics (a 300 stuks) doornemen.

Ach, ik hou op, vroeger was alles beter. Hadden we kutkippen en Mona.
Niet meer te vergelijken.
Als ik een laptop had zou ik verslagen maken. Op een Ipad werkt dat niet, zodra ik naar FOK! ga ben ik het geluid kwijt. }:|

Daarom af en toe een paar updates, trouwens wel vaak nav vragen die mensen stellen.
(Maar ook alleen zodat ik die mensen lekker door kan zwiepen naar de updates) :@
pi_135345878
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:39 schreef mootie het volgende:

[..]

En mensen die wel willen antwoorden op interessante vragen zijn het al beu, omdat men de hele dag al stupide vragen stelt, waarvan de antwoorden in de verslagen of updates staan.

Ik ben gewoon hardwerkende Nederlander die gewoon eerlijk zijn brood verdient en niet opstrijkt met een uitkering. Heb geen tijd om 12 uur per dag te kijken, sterker nog als ik een uurtje haal per dag mag ik blij zijn. Dan kom ik met een vraag als "Weet iemand al wat meer van het pakketje dat Panorama over het hek heeft gegooid bij de persdag?" Krijg je 1 antwoord van iemand die het niet heeft mee gekregen :') (Lees altijd wel netjes de stream verslagen door, dus ik ben wel gewoon verder op de hoogte alleen daarvan stond niks in het stream verslag.)

Juist op die onzinnige vragen word WEL gereageerd, omdat iedereen het weet.
pi_135345889
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:40 schreef Sanshine het volgende:

[..]

Dat is een erfenis van 9 jaar geleden waar ik zo hard tegen heb willen strijden, maar het publiek wint. Weg streamverslagen. In ieder geval de Complete streamverslagen van vroeger. Het plebs heeft internet en dat zullen wij weten ook.
Bij DGK ging het ook makkelijker dan nu, heb ik het idee. Echt off topic geklets in de SC en streamgerelateerd in de COS. Daar waren ook fijne verslaggevers.
pi_135345898
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:39 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik moest ff heel hard lachen, maar je hebt oh zo gelijk.
pi_135345911
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:42 schreef mootie het volgende:

[..]

Als ik een laptop had zou ik verslagen maken. Op een Ipad werkt dat niet, zodra ik naar FOK! ga ben ik het geluid kwijt. }:|

Daarom af en toe een paar updates, trouwens wel vaak nav vragen die mensen stellen.
(Maar ook alleen zodat ik die mensen lekker door kan zwiepen naar de updates) :@
Het gaat niet om individu'en, het gaat om de omslag die ergens in die periode heeft plaatsgevonden van "wij willen getuige zijn van wat BB (of de Bus) doet op tv overeenkomt met de streams, naar een cultuur van "Ik wil gewoon even snel mijn ei kwijt zijn en mijn eigen ding doen, interesseert me geen ruk of het genotuleerd wordt.
Daar heb/had ik een probleem mee. Meer had dan heb eigenlijk ,want het interesseert me inmiddels geen reet meer wat de gemiddelde Fok!ker doet omdat de gemiddelde Fok!ker ook niet voor mij bekend is. Die oude ploeg, die elkaar door en door kende en ontmoette op meetings, (samen met Mediawatchers) die is mij dierbaar. Die eer probeer ik hoog te houden. Geen oeverloos gelul maar een getuige zijn van wat er echt gebeurd. Zo heb ik het "geleerd" van mijn streamzusje Quenda (voor jullie Loedertje) en anders zou ik het ook niet willen doen. RIP Q.
pi_135345914
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:44 schreef mootie het volgende:

[..]

Bij DGK ging het ook makkelijker dan nu, heb ik het idee. Echt off topic geklets in de SC en streamgerelateerd in de COS. Daar waren ook fijne verslaggevers.
Er valt ook nog eigenlijk weinig te verslaan maar er zijn wel een hoop COSsers. Dan krijg je vanzelf dat het een beetje afdwaalt als het saai is op de streams. Bij DGK was er meer dynamiek, en meer te doen. Voor ieder wat wils zeker de eerste helft. Nu moeten we het doen met 4 streams waar als we geluk hebben op 2 een interessant gesprek is. Maar vergeten dat in DGK buiten de konkels, ruzies en snode plannen er genoeg andere dingen te zien waren. Ook waren de gesprekken daar wat diepgaander heb ik het idee waardoor er ook hier weer dieper op in werd gegaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')