Wat ik las, kreeg je van iedereen netjes antwoord in het vorige topic.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:15 schreef Punkman het volgende:
waarom heb ik het gevoel dat er niet op mij gereageerd word :-)
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat ik las, kreeg je van iedereen netjes antwoord in het vorige topic.
Niet altijd, maar meeste wel :-)quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat ik las, kreeg je van iedereen netjes antwoord in het vorige topic.
Fok word groot, maar het valt nog mee. Het nadeel is dat fok maar zo beperkt is met aantal post in een topic. Veel andere fora kan/mag er stuk meer aantal post in een topic voor het word vervangen voor een nieuw deel.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:19 schreef Sanshine het volgende:
Ik kom wel uit een tijd dat je iedereen bij naam kende en een topic nooit groter dan 50 posts werd, misschien scheelt dat in mijn irritatie factortje.
Kom nog uit de tijd dat je ook gewoon kletste via bijv. klesten.com we worden ouder denk ik..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:19 schreef Sanshine het volgende:
Ik kom wel uit een tijd dat je iedereen bij naam kende en een topic nooit groter dan 50 posts werd, misschien scheelt dat in mijn irritatie factortje.
TMF Chatboxquote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:21 schreef Punkman het volgende:
[..]
Kom nog uit de tijd dat je ook gewoon kletste via bijv. klesten.com we worden ouder denk ik..
Die ken ik niet hoor en daar distantieer ik mij bij deze nu al van!!!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:21 schreef Punkman het volgende:
[..]
Kom nog uit de tijd dat je ook gewoon kletste via bijv. klesten.com we worden ouder denk ik..
welke stream?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Emil wakker, dus wie is de tweede snurker?
[ afbeelding ]
Ik ben nog van #irc enzoquote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:23 schreef Sanshine het volgende:
[..]
Die ken ik niet hoor en daar distantieer ik mij bij deze nu al van!!!
Of ICQ. daar kon ook alles.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daar kon je nog gewoon je adres en telefoonnummer geven.
Kan nu ook nog hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daar kon je nog gewoon je adres en telefoonnummer geven.
Ja maar, ja maar, dit is geen onzinkletsslowchattopic.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:18 schreef Sanshine het volgende:
Er is 1 ding waar ik na die 12 of 13 jaar nog steeds niet kan wennen, dat is de snelheid waarin Onzin klets ShowChat topics worden geopend. It's still a bloody shame.
XXX
Daar denk ik nog steeds heel anders over.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, dit is geen onzinkletsslowchattopic.
Daar zijn andere topics voor.
ICQ die hate ik echt, met dat oh oh tussendoor als je even bezig was met in mijn geval fifa.. OH OH, ja OH OH programma aan stront .. lolquote:
Maar fok is ook niet echt een kennis forum? Tenminste zo wil het zich niet verkopen?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:29 schreef Sanshine het volgende:
[..]
Daar denk ik nog steeds heel anders over.
Doodzonde, al die kennis die in de chaos verdwijnt.
Maar ik ben al lang geen modje meer.
In de tijd dat ik hier kwam wel.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:30 schreef practics het volgende:
[..]
Maar fok is ook niet echt een kennis forum? Tenminste zo wil het zich niet verkopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |