Wikipedia heeft een goede samenvatting. Ikzelf heb slechts flarden gelezen voor een essay, eruit gepikt wat ik nodig had.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:57 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Misschien wel. Ik snap zijn punt, dat is je wel duidelijk. En een boek vol van zijn punten maakt het voor mij niet duidelijker. Dus dat boek dan lezen, lijkt me tijdverspilling.
Maar jij hebt het kennelijk gelezen. Niet mee eens?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom kaap je dit topic?
Niet dat ik zin had een nieuw deel te openen, maar gewoon: WAAROM???
Hell, zijn punt is overduidelijk..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:01 schreef Rosario het volgende:
[..]
Wikipedia heeft een goede samenvatting. Ikzelf heb slechts flarden gelezen voor een essay, eruit gepikt wat ik nodig had.
Als je zijn punt al snapt, dan is het boek lezen wellicht tijdverspilling.
Echt hoor..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:01 schreef Rosario het volgende:
[..]![]()
Gewoon zsm. een nieuwe openen.
Oh ja, en ik wilde deze olijke TT.
jep het is zaterdag. sjabbat begint volgens het jodendom 18 minuten voor zonsondergang en duurt tot 25 uur als op onze zaterdag de zon volledig onder is. ze doen altijd wat tijd erbij om te zorgen "dat ze het niet verkeerd doen" want owee owee.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:59 schreef Kees22 het volgende: [..] Nee, maar ik meen me te herinneren dat je op sabbath, zaterdag dus, ook niet mocht/kon internetten. Dus vanwaar je huidige bijdrage? Het is inmiddels wel zaterdag, namelijk.
Voor de goede orde: ik vond zelf dat jouw straatje niet beledigend.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:53 schreef Rosario het volgende:
[..]
Hij spreekt er genoeg aan. Lees het boek maar, het past helemaal in jouw straatje.
Hetero's en homo's? En nu?quote:
Nee, tuurlijk niet. Jij mag tegen mij ook zeggen dat Dershowitz zijn The Case for Israel in mijn straatje past.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:04 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Voor de goede orde: ik vond zelf dat jouw straatje niet beledigend.
(Daar was wat twist over)
Daar was géén twist over: ik was het er niet mee eens.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:04 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik zei ook nergens dat dat beledigend was.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:04 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dat verbaast me dan wel.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar was géén twist over: ik was het er niet mee eens.
Tussen hetero's en homo's?quote:
Want? Ik was het er niet mee eens "dat het te ver ging"quote:
Nou, aan mij zal het niet liggenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:08 schreef Rosario het volgende:
[..]
Dat ook. Dat gaat de hele wereldbevolking aan.
Oh.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Want? Ik was het er niet mee eens "dat het te ver ging"
Ik sta die niet voor.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:10 schreef Rosario het volgende:
OT. We kennen allemaal de tweestaten-oplossing. Er is ook een oplossing met slechts één staat. Wat is de beste vlag voor deze staat?
Zuid-Afrikastijl?
[ afbeelding ]
Of toch deze?
[ afbeelding ]
Lui ding..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:10 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Oh.
Nou ja, uitpluizen wordt me te moeilijk en niet de moeite waard.
Het is wel goed, allemaal.
Tsja, van jouw pessimisme wordt ook niemand beter.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:12 schreef theunderdog het volgende:
Het gaat nog heel lang duren voordat er vrede komt. Palestijnen pesten is veel te leuk.
Als je dat dan zo wilt stellen: een grote bulldozer aan de rechterkant,quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:10 schreef Rosario het volgende:
OT. We kennen allemaal de tweestaten-oplossing. Er is ook een oplossing met slechts één staat. Wat is de beste vlag voor deze staat?
Zuid-Afrikastijl?
[ afbeelding ]
Of toch deze?
[ afbeelding ]
Pessimisme ?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:13 schreef Rosario het volgende:
[..]
Tsja, van jouw pessimisme wordt ook niemand beter.
Waarom niet de huidige houden dan?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:12 schreef Rosario het volgende:
[..]
Maar wat als je die wel voorstond? Even vanuit esthetisch oogpunt.
De tijd van de bulldozers is ver achter ons. Kom maar weer naar het heden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:13 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Als je dat dan zo wilt stellen: een grote bulldozer aan de rechterkant,
Nou ja, eigenlijk niet meer. Zou niet meer eerlijk zijn.
Omdat de Palestijnen dan niet vertegenwoordigd zijn in een nationaal symbool.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom niet de huidige houden dan?
Owh, vorige week én vandaag én gisteren is medegedeeld dat er vergunningen verleend zijn voor het bouwen in de bezette gebieden..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:14 schreef Rosario het volgende:
[..]
De tijd van de bulldozers is ver achter ons. Kom maar weer naar het heden.
Nou en? Die hebben ze er dan toch al uitgeflikkerd of opgesloten..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:14 schreef Rosario het volgende:
[..]
Omdat de Palestijnen dan niet vertegenwoordigd zijn in een nationaal symbool.
In mijn ogen is het realistisch dat het nog een hele tijd gaat duren voordat er vrede komt ja.quote:
Ik dacht dat Kees naar de bulldozers refereerde waarmee men Palestijnse huizen omver reed.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, vorige week én vandaag én gisteren is medegedeeld dat er vergunningen verleend zijn voor het bouwen in de bezette gebieden..
Waarom niet?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar het was sowieso niet pessimistisch, aangezien ik eigenlijk helemaal niet hoop op vrede.
En dat gebeurt niet meer?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:17 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ik dacht dat Kees naar de bulldozers refereerde waarmee men Palestijnse huizen omver reed.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Omdat ik dit soort conflicten interessant vind.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Omdat ik dit soort conflicten interessant vind.
Nee, Kees refereerde naar de bulldozers rechts van het land om dat land weer de zee in te schuiven.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:17 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ik dacht dat Kees naar de bulldozers refereerde waarmee men Palestijnse huizen omver reed.
Niet meer zoals tijdens de Intifadah.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat gebeurt niet meer?
Even afgezien van het feit dat het te achterlijk voor woorden was dat het sowieso gebeurde? Net las het omhakken van olijfboomgaarden, putten vergiftigen of andere terreur..
Ik wel, want anders is het geen conflict meer hé.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:20 schreef Rosario het volgende:
[..]![]()
Ik ook, maar dat betekent niet dat ik voortdurend menselijk leed wil zien ten behoeve van mijn eigen interesse.
OK, Kees. Heet je wel Kees? Anders is het raar. Ik heet geen Rosario, maar ik wil best zo genoemd worden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:20 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nee, Kees refereerde naar de bulldozers rechts van het land om dat land weer de zee in te schuiven.
Dat kan niet meer, dat weet Kees ook wel.
Maar hij refereerde dus niet aan de bulldozers die Palestijnse huizen aan de kant schuiven.
Hij vindt het wel goed, dat jij die bulldozers wilt afschaffen.
Ja. Maakt niet uit: we noemen hier elkaar toch bij de nickname, of die nou de echte naam is of niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:22 schreef Rosario het volgende:
[..]
OK, Kees. Heet je wel Kees? Anders is het raar. Ik heet geen Rosario, maar ik wil best zo genoemd worden.
Meneer "je hebt geen empathie als je je moerstaal goed toegepast wil zien worden"quote:
Oh, maar ik ben echt een gore egoïst hoor.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Meneer "je hebt geen empathie als je je moerstaal goed toegepast wil zien worden"
Of dat invalide mensen uit hun rolstoel worden geschoten door raketten.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:21 schreef Rosario het volgende:
[..]
Niet meer zoals tijdens de Intifadah.
En ja, het is ook te achterlijk voor woorden dat er schoolbussen worden opgeblazen, invalide mensen in de zee worden gedumpt en ongewapende jongens door een menigte worden gelyncht.
Ja, we kennen de verhalen allemaal. Vandaar de TT.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:25 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Of dat invalide mensen uit hun rolstoel worden geschoten door raketten.
Of slapende kinderen uit hun bedje door tankgranaten.
Ik noem maar wat.
Absurde TT.. Israël wil geen vredequote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:26 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ja, we kennen de verhalen allemaal. Vandaar de TT.
Ja, het is een verhaal als een familie door tankgranaten gedood wordt, het is een probleem als een soldaat sneuvelt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:26 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ja, we kennen de verhalen allemaal. Vandaar de TT.
Jawel, ze bouwen op bezetten gebieden juist om vrede te stichten. De Palestijnen worden hiermee namelijk gestimuleerd in hun creatief denken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Absurde TT.. Israël wil geen vrede
Ik heb dat onderscheid anders nergens gemaakt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:28 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ja, het is een verhaal als een familie door tankgranaten gedood wordt, het is een probleem als een soldaat sneuvelt.
Net aan welke kant je staat.
Ik twijfel. .......... OK, ik heb het je misschien in de schoenen geschoven.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:28 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ik heb dat onderscheid anders nergens gemaakt.
Nee, maar daar heb ik ook geen zin in. Die discussies zijn allemaal uitgekauwd, zinloos.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:32 schreef Kees22 het volgende:
En dan zijn wij nog niet eens aan het onderhandelen over werkelijk belangrijke zaken.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Oh, maar ik ben echt een gore egoïst hoor.
Ik vind mijn interesses belangrijker dan het leven van een Palestijn . Er moet vooral geen vrede komen.
Tja, als het goede argumenten zijn...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:34 schreef Rosario het volgende:
[..]
Nee, maar daar heb ik ook geen zin in. Die discussies zijn allemaal uitgekauwd, zinloos.
Dat bewonder ik wel aan je; je vermogen om eindeloos dezelfde argumenten voor te dragen.
Tsja wat zal ik zeggen? Het jaar 2005?? Oja en ik denk ook aan iets dat 600km lang is?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dus?
Wat heeft dat met Palestina en Israël te maken ?
Jaja, leuk , maar zijn dood heeft niets met deze discussie te maken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:48 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Tsja wat zal ik zeggen? Het jaar 2005?? Oja en ik denk ook aan iets dat 600km lang is?
Nog altijd meer met het conflict te maken dan jouw geouwehoer vannachtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jaja, leuk , maar zijn dood heeft niets met deze discussie te maken.
Nee.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:16 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Nog altijd meer met het conflict te maken dan jouw geouwehoer vannacht
Waltz im Bashir?quote:Op zondag 12 januari 2014 01:48 schreef Kees22 het volgende:
Mooi gemaakt. Indringend.
Met een schokkend einde.
Hulde aan de maker!
Grappig dat de vertoning hier ongeveer samenviel met de dood van Sharon.quote:Op zondag 12 januari 2014 05:07 schreef Rosario het volgende:
[..]
Waltz im Bashir?
Prachtige film inderdaad.
Beetje naïef van je, dit was gewoon snel ingepland natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:54 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Grappig dat de vertoning hier ongeveer samenviel met de dood van Sharon.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:55 schreef Rosario het volgende:
[..]
Beetje naïef van je, dit was gewoon snel ingepland natuurlijk.
Nee, dat was het ook niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:57 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ben ik er ingestonken? Ik kon niet ruiken dat het sarcastisch was hè..
Maar.. Zijn toestand was al behoorlijk verslechterd doordeweeks hè. Ik denk dat de omroep die de film uitzond (heb hem zelf op DVD dus niet hoeven zien) daar simpelweg op inspeelde.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:03 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nee, dat was het ook niet.
Ik vond het treffend. Dat is een van de duidelijke discussiepunten over zijn carrière en die werd hier heel expliciet en heel duidelijk benoemd. Niks discussie! En juist op het moment dat wij dat in NL zien, gaat hij dood. Dat was niet sarcastisch, slechts toeval, uiteraard.
Ik vond je reactie juist heel leuk, alsof je mij naïef zijn verwijt, wetend dat ik dat niet ben.
Nou ja, grapjes uitleggen gaat meestal fout: ik vond je reactie leuk, oprecht.
Oh, dat laatste kan heel goed waar zijn, maar dat is me dan ontgaan op dat moment.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:06 schreef Rosario het volgende:
[..]
Maar.. Zijn toestand was al behoorlijk verslechterd doordeweeks hè. Ik denk dat de omroep die de film uitzond (heb hem zelf op DVD dus niet hoeven zien) daar simpelweg op inspeelde.
Of snap ik je nu nog steeds niet?
http://english.ahram.org.(...)l-Egyptian-atta.aspxquote:Rulers of the Gaza Strip Hamas condemned Wednesday recent statements allegedly made by Egyptian officials regarding a potential military offence on the Strip bordering Egypt and Israel, reported state-owned news agency MENA.
“The statements published by Reuters of four diplomatic and security officials from Egypt affirm that Cairo is cooperating with Fatah to crush Hamas in the Gaza Strip,” read a communique issued by Samy Abu Zahri, spokesman of the Islamist movement.
Several Egyptian officials, who did not reveal their names, told Reuters Tuesday that Cairo is determined to "crush" Hamas after having gotten rid of the Muslim Brotherhood.
One official was quoted saying: "We cannot be liberated from the terrorism of the Brotherhood in Egypt without ending it in Gaza, which lies on our borders."
The anonymous sources added that this target would take years to realise and includes working with Hamas's political rival, Fatah, and supporting popular anti-Hamas activities in Gaza.
“These statements are considered the first official confession from Egypt of its involvement in destroying the Palestinian resistance in the Gaza Strip,” said Abu Zahri, adding that it also proves Fatah’s involvement as well.
According to Abu Zahri, Egypt is trying to hide its policies against resistance forces through fabricating developments and spreading lies on Hamas.
Following the fall of the Muslim Brotherhood from power with the ouster of president Mohamed Morsi, an anti-Hamas campaign has intensified in Egypt, accusing Gaza's rulers of orchestrating unrest in Egypt, particularly in the restive Sinai Peninsula.
Hamas, an ideological offshoot of the Muslim Brotherhood, has frequently distanced itself from the unrest in Egypt affirming that it has never interfered in internal Egyptian matters.
With a spike in militants attacks in North Sinai following Morsi's ouster, the Egyptian military stepped up operations against Islamist militants in Sinai, including shutting down almost 1,200 tunnels used in smuggling between Egypt and Gaza.
Subject to a years-long Israeli seige, the tunnels in Gaza have previously been seen as an economic life line for 1.8 million Palestinians in the Strip.
Palestinian president and Hamas rival Mahmoud Abbas has also thrown accusations against Gaza's Islamist regime, accusing it, during an interview with an Egyptian private TV channel in November, of involvement in ongoing operations carried out by militants in Sinai.
Deposed president Mohamed Morsi is currently standing trial over charges he collaborated with Palestinian Islamist group Hamas and Lebanese Shia group Hezbollah to orchestrate a jail break from Wadi El-Natroun prison during the January 2011 uprising and attempting to murder police officers. A number of members of Hamas and Hezbollah have been named among 130 defendants in the case.
In November, Cairo hosted the founding press conference for the Gaza-based Tamarod (Rebel) movement formed against Hamas. The movement, which took its name from the campaign that successfully mobilised for the ouster of Morsi in Egypt, was accused by Hamas of being Israeli agents, with several of its members arrested.
On 2 January, Egyptian Interior Minister Mohamed Ibrahim accused Hamas of providing logistical support to terrorists who killed 16 people and injured more than 130 in Nile delta's Mansoura on 24 December 2013.
The Palestinian Islamist movement vehemently denied the accusations.
Ondanks de ondemocratische ingreep lijkt me dit politiek toch wel zeer wenselijk. Hamas is geen gesprekspartner voor Israël en volgens mij hebben ze daar zelf ook helemaal geen zin in. Installeer Fatah daar, open de grens met Egypte en begin de vredesonderhandelingen maar.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:04 schreef rakotto het volgende:
Hamas denounces 'threats' of potential Egyptian attack on Gaza
[..]
http://english.ahram.org.(...)l-Egyptian-atta.aspx
Hamas en Israel zijn geen lievertjes. Fatah heeft geen ruggegraat. Hamas is helaas als dat als verzet werkt tegen landjepik. Hamas is dan ook ondemocratisch als ik weet niet wat...quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:54 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ondanks de ondemocratische ingreep lijkt me dit politiek toch wel zeer wenselijk. Hamas is geen gesprekspartner voor Israël en volgens mij hebben ze daar zelf ook helemaal geen zin in. Installeer Fatah daar, open de grens met Egypte en begin de vredesonderhandelingen maar.
Fatah heeft de steun van het volk ook niet, maar Hamas is gewoon een gewelddadige terreurorganisatie.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:56 schreef rakotto het volgende:
[..]
Hamas en Israel zijn geen lievertjes. Fatah heeft geen ruggegraat. Hamas is helaas als dat als verzet werkt tegen landjepik. Hamas is dan ook ondemocratisch als ik weet niet wat...
Moeilijke keuzes.
Ja OK. Dat is weer een goed beeld van het zogenaamde teruggeven van de Gazastrook aan de Palestijnen. Installeer een andere partij dan de gekozen partij, breng een ander land tot het openen van de grenzen (niet je eigen land, nee, dat vooral niet!) en begin dan maar vredesonderhandelingen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:54 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ondanks de ondemocratische ingreep lijkt me dit politiek toch wel zeer wenselijk. Hamas is geen gesprekspartner voor Israël en volgens mij hebben ze daar zelf ook helemaal geen zin in. Installeer Fatah daar, open de grens met Egypte en begin de vredesonderhandelingen maar.
Mwoa, dat zijn toch levens van Palestijnen, maakt niet uit toch!quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:58 schreef Rosario het volgende:
[..]
Fatah heeft de steun van het volk ook niet, maar Hamas is gewoon een gewelddadige terreurorganisatie.
De keuze lijkt me niet moeilijk, het enige wat je ertegen in zou kunnen brengen is dat het hoogstwaarschijnlijk mensenlevens gaat kosten.
Dit zou Egypte doen. Niet Israël.quote:Op donderdag 16 januari 2014 01:54 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ja OK. Dat is weer een goed beeld van het zogenaamde teruggeven van de Gazastrook aan de Palestijnen. Installeer een andere partij dan de gekozen partij, breng een ander land tot het openen van de grenzen (niet je eigen land, nee, dat vooral niet!) en begin dan maar vredesonderhandelingen.
Tja, zo lust ik er ook nog wel een paar.
Stop alle nederzettingen op de bezette westoever maar eens, om te beginnen. In plaats van de tegenpartij te kneden naar je eigen wensen.
Jouw woorden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 01:55 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Mwoa, dat zijn toch levens van Palestijnen, maakt niet uit toch!
Ah, ik las opnieuw: het zijn inderdaad plannen van Egypte. Maakt ze niet minder verwerpelijk.quote:Op donderdag 16 januari 2014 02:23 schreef Rosario het volgende:
[..]
Dit zou Egypte doen. Niet Israël.
Mijn constatering. Gewoon tellen.quote:[..]
Jouw woorden.
twitter:btselem twitterde op woensdag 15-01-2014 om 16:55:09Israel isn’t connecting 165 Palestinian villages to any water grid. A new infographic shows the implications: http://t.co/nUoqTPYPYI reageer retweet
Ja, dat is de schuld van Vitens.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:18 schreef rakotto het volgende:
twitter:btselem twitterde op woensdag 15-01-2014 om 16:55:09Israel isn’t connecting 165 Palestinian villages to any water grid. A new infographic shows the implications: http://t.co/nUoqTPYPYI reageer retweet
Bronquote:Six mass graves features the remains of dozens of Palestinians killed during the Israeli-Arab war of 1948, when the Jewish state was founded have been uncovered in the Jaffa district of Tel Aviv.
An official at the Muslim cemetery there told AFP that the grisly find happened on Wednesday when ground subsided as builders carried out renovation work.
In 1948 Jaffa was a Palestinian town but there was an exodus of most of its Arab population when it fell to the fledgling Israeli army and right-wing Jewish militias.
quote:Op maandag 27 januari 2014 12:40 schreef waht het volgende:
Palestijnen worden nog steeds gegijzeld en misbruikt door hen leiders.
Volgens de ambassadeur van Israel is de actie van Vitens, PGGM en dergelijke spijtig. "We bereiken nu kritische fases in het vredesproces."quote:Op maandag 27 januari 2014 12:40 schreef waht het volgende:
Is er al vrede? Of worden de Palestijnen nog steeds gegijzeld door hun egoïstische, zelfvoldane leiders?
Uiteraard, de Palestijnen krijgen dan ook nooit hun beoogde land, tenzij ze het kunnen veroveren.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:49 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Volgens de ambassadeur van Israel is de actie van Vitens, PGGM en dergelijke spijtig. "We bereiken nu kritische fases in het vredesproces."
![]()
Je snapt niet hoe die gast dergelijke newspeak uit zijn bek krijgt.
De minister van de VSvA had zijn hielen nog niet gelicht of er werd verdere bouw in de bezette gebieden aangekondigd.
In dit licht verbleekt een eventuele gijzeling door leiders van de Palestijnen. Onzelfzuchtige en serieus nadenkende leiders van Palestijnen zouden hier ook niks mee kunnen.
En jij moet in Nederland blijven en mag nooit naar Koerdistan komen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:50 schreef Djibril het volgende:
Ze moeten gewoon allemaal naar Jordanie, dat zijn hen broeders.
Zou jij persoonlijke vetes met Djibril ergens anders willen uitvechten?quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:14 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
En jij moet in Nederland blijven en mag nooit naar Koerdistan komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |