quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Oh, maar ik ben echt een gore egoïst hoor.
Ik vind mijn interesses belangrijker dan het leven van een Palestijn . Er moet vooral geen vrede komen.
Tja, als het goede argumenten zijn...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:34 schreef Rosario het volgende:
[..]
Nee, maar daar heb ik ook geen zin in. Die discussies zijn allemaal uitgekauwd, zinloos.
Dat bewonder ik wel aan je; je vermogen om eindeloos dezelfde argumenten voor te dragen.
Tsja wat zal ik zeggen? Het jaar 2005?? Oja en ik denk ook aan iets dat 600km lang is?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dus?
Wat heeft dat met Palestina en Israël te maken ?
Jaja, leuk , maar zijn dood heeft niets met deze discussie te maken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:48 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Tsja wat zal ik zeggen? Het jaar 2005?? Oja en ik denk ook aan iets dat 600km lang is?
Nog altijd meer met het conflict te maken dan jouw geouwehoer vannachtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jaja, leuk , maar zijn dood heeft niets met deze discussie te maken.
Nee.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:16 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Nog altijd meer met het conflict te maken dan jouw geouwehoer vannacht
Waltz im Bashir?quote:Op zondag 12 januari 2014 01:48 schreef Kees22 het volgende:
Mooi gemaakt. Indringend.
Met een schokkend einde.
Hulde aan de maker!
Grappig dat de vertoning hier ongeveer samenviel met de dood van Sharon.quote:Op zondag 12 januari 2014 05:07 schreef Rosario het volgende:
[..]
Waltz im Bashir?
Prachtige film inderdaad.
Beetje naïef van je, dit was gewoon snel ingepland natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:54 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Grappig dat de vertoning hier ongeveer samenviel met de dood van Sharon.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:55 schreef Rosario het volgende:
[..]
Beetje naïef van je, dit was gewoon snel ingepland natuurlijk.
Nee, dat was het ook niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:57 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ben ik er ingestonken? Ik kon niet ruiken dat het sarcastisch was hè..
Maar.. Zijn toestand was al behoorlijk verslechterd doordeweeks hè. Ik denk dat de omroep die de film uitzond (heb hem zelf op DVD dus niet hoeven zien) daar simpelweg op inspeelde.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:03 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nee, dat was het ook niet.
Ik vond het treffend. Dat is een van de duidelijke discussiepunten over zijn carrière en die werd hier heel expliciet en heel duidelijk benoemd. Niks discussie! En juist op het moment dat wij dat in NL zien, gaat hij dood. Dat was niet sarcastisch, slechts toeval, uiteraard.
Ik vond je reactie juist heel leuk, alsof je mij naïef zijn verwijt, wetend dat ik dat niet ben.
Nou ja, grapjes uitleggen gaat meestal fout: ik vond je reactie leuk, oprecht.
Oh, dat laatste kan heel goed waar zijn, maar dat is me dan ontgaan op dat moment.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:06 schreef Rosario het volgende:
[..]
Maar.. Zijn toestand was al behoorlijk verslechterd doordeweeks hè. Ik denk dat de omroep die de film uitzond (heb hem zelf op DVD dus niet hoeven zien) daar simpelweg op inspeelde.
Of snap ik je nu nog steeds niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |