Lui ding..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:10 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Oh.
Nou ja, uitpluizen wordt me te moeilijk en niet de moeite waard.
Het is wel goed, allemaal.
Tsja, van jouw pessimisme wordt ook niemand beter.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:12 schreef theunderdog het volgende:
Het gaat nog heel lang duren voordat er vrede komt. Palestijnen pesten is veel te leuk.
Als je dat dan zo wilt stellen: een grote bulldozer aan de rechterkant,quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:10 schreef Rosario het volgende:
OT. We kennen allemaal de tweestaten-oplossing. Er is ook een oplossing met slechts één staat. Wat is de beste vlag voor deze staat?
Zuid-Afrikastijl?
[ afbeelding ]
Of toch deze?
[ afbeelding ]
Pessimisme ?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:13 schreef Rosario het volgende:
[..]
Tsja, van jouw pessimisme wordt ook niemand beter.
Waarom niet de huidige houden dan?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:12 schreef Rosario het volgende:
[..]
Maar wat als je die wel voorstond? Even vanuit esthetisch oogpunt.
De tijd van de bulldozers is ver achter ons. Kom maar weer naar het heden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:13 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Als je dat dan zo wilt stellen: een grote bulldozer aan de rechterkant,
Nou ja, eigenlijk niet meer. Zou niet meer eerlijk zijn.
Omdat de Palestijnen dan niet vertegenwoordigd zijn in een nationaal symbool.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom niet de huidige houden dan?
Owh, vorige week én vandaag én gisteren is medegedeeld dat er vergunningen verleend zijn voor het bouwen in de bezette gebieden..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:14 schreef Rosario het volgende:
[..]
De tijd van de bulldozers is ver achter ons. Kom maar weer naar het heden.
Nou en? Die hebben ze er dan toch al uitgeflikkerd of opgesloten..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:14 schreef Rosario het volgende:
[..]
Omdat de Palestijnen dan niet vertegenwoordigd zijn in een nationaal symbool.
In mijn ogen is het realistisch dat het nog een hele tijd gaat duren voordat er vrede komt ja.quote:
Ik dacht dat Kees naar de bulldozers refereerde waarmee men Palestijnse huizen omver reed.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, vorige week én vandaag én gisteren is medegedeeld dat er vergunningen verleend zijn voor het bouwen in de bezette gebieden..
Waarom niet?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar het was sowieso niet pessimistisch, aangezien ik eigenlijk helemaal niet hoop op vrede.
En dat gebeurt niet meer?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:17 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ik dacht dat Kees naar de bulldozers refereerde waarmee men Palestijnse huizen omver reed.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Omdat ik dit soort conflicten interessant vind.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Omdat ik dit soort conflicten interessant vind.
Nee, Kees refereerde naar de bulldozers rechts van het land om dat land weer de zee in te schuiven.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:17 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ik dacht dat Kees naar de bulldozers refereerde waarmee men Palestijnse huizen omver reed.
Niet meer zoals tijdens de Intifadah.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat gebeurt niet meer?
Even afgezien van het feit dat het te achterlijk voor woorden was dat het sowieso gebeurde? Net las het omhakken van olijfboomgaarden, putten vergiftigen of andere terreur..
Ik wel, want anders is het geen conflict meer hé.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:20 schreef Rosario het volgende:
[..]![]()
Ik ook, maar dat betekent niet dat ik voortdurend menselijk leed wil zien ten behoeve van mijn eigen interesse.
OK, Kees. Heet je wel Kees? Anders is het raar. Ik heet geen Rosario, maar ik wil best zo genoemd worden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:20 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nee, Kees refereerde naar de bulldozers rechts van het land om dat land weer de zee in te schuiven.
Dat kan niet meer, dat weet Kees ook wel.
Maar hij refereerde dus niet aan de bulldozers die Palestijnse huizen aan de kant schuiven.
Hij vindt het wel goed, dat jij die bulldozers wilt afschaffen.
Ja. Maakt niet uit: we noemen hier elkaar toch bij de nickname, of die nou de echte naam is of niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:22 schreef Rosario het volgende:
[..]
OK, Kees. Heet je wel Kees? Anders is het raar. Ik heet geen Rosario, maar ik wil best zo genoemd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |