Nou, aan mij zal het niet liggenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:08 schreef Rosario het volgende:
[..]
Dat ook. Dat gaat de hele wereldbevolking aan.
Oh.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Want? Ik was het er niet mee eens "dat het te ver ging"
Ik sta die niet voor.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:10 schreef Rosario het volgende:
OT. We kennen allemaal de tweestaten-oplossing. Er is ook een oplossing met slechts één staat. Wat is de beste vlag voor deze staat?
Zuid-Afrikastijl?
[ afbeelding ]
Of toch deze?
[ afbeelding ]
Lui ding..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:10 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Oh.
Nou ja, uitpluizen wordt me te moeilijk en niet de moeite waard.
Het is wel goed, allemaal.
Tsja, van jouw pessimisme wordt ook niemand beter.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:12 schreef theunderdog het volgende:
Het gaat nog heel lang duren voordat er vrede komt. Palestijnen pesten is veel te leuk.
Als je dat dan zo wilt stellen: een grote bulldozer aan de rechterkant,quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:10 schreef Rosario het volgende:
OT. We kennen allemaal de tweestaten-oplossing. Er is ook een oplossing met slechts één staat. Wat is de beste vlag voor deze staat?
Zuid-Afrikastijl?
[ afbeelding ]
Of toch deze?
[ afbeelding ]
Pessimisme ?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:13 schreef Rosario het volgende:
[..]
Tsja, van jouw pessimisme wordt ook niemand beter.
Waarom niet de huidige houden dan?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:12 schreef Rosario het volgende:
[..]
Maar wat als je die wel voorstond? Even vanuit esthetisch oogpunt.
De tijd van de bulldozers is ver achter ons. Kom maar weer naar het heden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:13 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Als je dat dan zo wilt stellen: een grote bulldozer aan de rechterkant,
Nou ja, eigenlijk niet meer. Zou niet meer eerlijk zijn.
Omdat de Palestijnen dan niet vertegenwoordigd zijn in een nationaal symbool.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom niet de huidige houden dan?
Owh, vorige week én vandaag én gisteren is medegedeeld dat er vergunningen verleend zijn voor het bouwen in de bezette gebieden..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:14 schreef Rosario het volgende:
[..]
De tijd van de bulldozers is ver achter ons. Kom maar weer naar het heden.
Nou en? Die hebben ze er dan toch al uitgeflikkerd of opgesloten..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:14 schreef Rosario het volgende:
[..]
Omdat de Palestijnen dan niet vertegenwoordigd zijn in een nationaal symbool.
In mijn ogen is het realistisch dat het nog een hele tijd gaat duren voordat er vrede komt ja.quote:
Ik dacht dat Kees naar de bulldozers refereerde waarmee men Palestijnse huizen omver reed.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, vorige week én vandaag én gisteren is medegedeeld dat er vergunningen verleend zijn voor het bouwen in de bezette gebieden..
Waarom niet?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar het was sowieso niet pessimistisch, aangezien ik eigenlijk helemaal niet hoop op vrede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |