En dat gebeurt niet meer?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:17 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ik dacht dat Kees naar de bulldozers refereerde waarmee men Palestijnse huizen omver reed.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Omdat ik dit soort conflicten interessant vind.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Omdat ik dit soort conflicten interessant vind.
Nee, Kees refereerde naar de bulldozers rechts van het land om dat land weer de zee in te schuiven.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:17 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ik dacht dat Kees naar de bulldozers refereerde waarmee men Palestijnse huizen omver reed.
Niet meer zoals tijdens de Intifadah.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat gebeurt niet meer?
Even afgezien van het feit dat het te achterlijk voor woorden was dat het sowieso gebeurde? Net las het omhakken van olijfboomgaarden, putten vergiftigen of andere terreur..
Ik wel, want anders is het geen conflict meer hé.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:20 schreef Rosario het volgende:
[..]![]()
Ik ook, maar dat betekent niet dat ik voortdurend menselijk leed wil zien ten behoeve van mijn eigen interesse.
OK, Kees. Heet je wel Kees? Anders is het raar. Ik heet geen Rosario, maar ik wil best zo genoemd worden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:20 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nee, Kees refereerde naar de bulldozers rechts van het land om dat land weer de zee in te schuiven.
Dat kan niet meer, dat weet Kees ook wel.
Maar hij refereerde dus niet aan de bulldozers die Palestijnse huizen aan de kant schuiven.
Hij vindt het wel goed, dat jij die bulldozers wilt afschaffen.
Ja. Maakt niet uit: we noemen hier elkaar toch bij de nickname, of die nou de echte naam is of niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:22 schreef Rosario het volgende:
[..]
OK, Kees. Heet je wel Kees? Anders is het raar. Ik heet geen Rosario, maar ik wil best zo genoemd worden.
Meneer "je hebt geen empathie als je je moerstaal goed toegepast wil zien worden"quote:
Oh, maar ik ben echt een gore egoďst hoor.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Meneer "je hebt geen empathie als je je moerstaal goed toegepast wil zien worden"
Of dat invalide mensen uit hun rolstoel worden geschoten door raketten.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:21 schreef Rosario het volgende:
[..]
Niet meer zoals tijdens de Intifadah.
En ja, het is ook te achterlijk voor woorden dat er schoolbussen worden opgeblazen, invalide mensen in de zee worden gedumpt en ongewapende jongens door een menigte worden gelyncht.
Ja, we kennen de verhalen allemaal. Vandaar de TT.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:25 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Of dat invalide mensen uit hun rolstoel worden geschoten door raketten.
Of slapende kinderen uit hun bedje door tankgranaten.
Ik noem maar wat.
Absurde TT.. Israël wil geen vredequote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:26 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ja, we kennen de verhalen allemaal. Vandaar de TT.
Ja, het is een verhaal als een familie door tankgranaten gedood wordt, het is een probleem als een soldaat sneuvelt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:26 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ja, we kennen de verhalen allemaal. Vandaar de TT.
Jawel, ze bouwen op bezetten gebieden juist om vrede te stichten. De Palestijnen worden hiermee namelijk gestimuleerd in hun creatief denken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Absurde TT.. Israël wil geen vrede
Ik heb dat onderscheid anders nergens gemaakt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:28 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ja, het is een verhaal als een familie door tankgranaten gedood wordt, het is een probleem als een soldaat sneuvelt.
Net aan welke kant je staat.
Ik twijfel. .......... OK, ik heb het je misschien in de schoenen geschoven.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:28 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ik heb dat onderscheid anders nergens gemaakt.
Nee, maar daar heb ik ook geen zin in. Die discussies zijn allemaal uitgekauwd, zinloos.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:32 schreef Kees22 het volgende:
En dan zijn wij nog niet eens aan het onderhandelen over werkelijk belangrijke zaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |