"Daar heeft Ciska Dresselhuys absoluut niets mee te maken."quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:47 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Daar heeft het absoluut niets mee te maken.
En vul voor het maar een willekeurig hedendaags gespreksonderwerp in.
Ik kan me niet voorstellen dat Finkelstein zich beperkt tot enige organisatie. Het gaat hem om iedereen, organisatie of particulier, die zijn/haar eigen belangen wil bevorderen op basis van de holocaust. In de VSvA, in Nederland (CIDI, FJN en dat soort figuren).quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:46 schreef Rosario het volgende:
[..]
We hadden het over Joodse lobby-organisaties die Finkelstein beticht van het uitbuiten van de holocaust. Jij hebt het over Israëliërs. Die organisaties bevinden zich in de VS. Een wezenlijk verschil.
Nee, het voorkomen van de herhaling van de holocaust heeft er niets mee te maken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:50 schreef Rosario het volgende:
[..]
"Daar heeft Ciska Dresselhuys absoluut niets mee te maken."
Bedoel je dat?
Als ik slaap pasquote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Doe jij dat wel als je gaat slapen ?
Lijkt mij ook, maar ik heb dat stuk/die studie niet gelezen..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:51 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Finkelstein zich beperkt tot enige organisatie. Het gaat hem om iedereen, organisatie of particulier, die zijn/haar eigen belangen wil bevorderen op basis van de holocaust. In de VSvA, in Nederland (CIDI, FJN en dat soort figuren).
Hij spreekt er genoeg aan. Lees het boek maar, het past helemaal in jouw straatje.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:51 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Finkelstein zich beperkt tot enige organisatie. Het gaat hem om iedereen, organisatie of particulier, die zijn/haar eigen belangen wil bevorderen op basis van de holocaust. In de VSvA, in Nederland (CIDI, FJN en dat soort figuren).
Dit is niet nodig he.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:53 schreef Rosario het volgende:
[..]
Hij spreekt er genoeg aan. Lees het boek maar, het past helemaal in jouw straatje.
Zo vals vind ik dat niet eigenlijkquote:
Misschien wel. Ik snap zijn punt, dat is je wel duidelijk. En een boek vol van zijn punten maakt het voor mij niet duidelijker. Dus dat boek dan lezen, lijkt me tijdverspilling.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:53 schreef Rosario het volgende:
[..]
Hij spreekt er genoeg aan. Lees het boek maar, het past helemaal in jouw straatje.
Zeg ik van wel?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zo vals vind ik dat niet eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |